Fórum - Téma


M6 GG/GY Problém s naftovým motorem


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY Problém s naftovým motorem

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2

2009-08-23 11:58:49

Nazdárek

mám problém s motorem, normálně se mi motor začně chvět a zhasne a nevím čím to je? Mazdu 6 mám teprve 4 měsíce dovezenou z německa a má najeto necelých 70tisíc. A dokonce mi nejde ani prošlápnout plyn k zemi a max můžu točit ke 3000 otáčkám, jinak ne, když chci přes ně jít tak ani náhodou všecko jde pomaličku a trvá to dýl než by mělo?

Nevíte v čem je problém

2009-08-23 13:23:49

Podle toho co píšeš to vypadá, že by mohlo být něco přicpané ... např. nějaký filtr. Jistě se tu ale objeví v brzké době dalších 10 - 20 různých názorů na to co by to mohlo být, takže už předem doporučuji schánět nějaký šikovný servis s mechanikem co tu tvoji mazdu zná a už ji opravoval.

Ať ti to dobře dopadne

2009-08-23 13:49:44

No já mám známýho,ale k tomu se dostanu až v pondělí a jenom mě zajímá co by to mohlo bejt, přece jenom jestli to bude něco míň závažnýho tak je to v cajku,a le kdyby něco více tak to bude dost na dvě věci

2009-08-24 08:42:18

Jaky ma motor? Jestli je to system Common rail tak je to pekne v prdeli.To co popisujes ukazuje na vysokotlake cerpadlo A jestli je s klasickym cerpadlem,tak by to moh byt bud palivovy nebo vzduchovy filtr a pro jistotu zkontroluj jeste turbo,jestli nejni nahodou kousle,to se teda stava u Fiatu,ale...

2009-08-24 09:02:16

hele mám ten Common rail je to motor s 20 ventili a má výkon o 136koních. Filtr ty jsem zkoknul no, turbo je taky seklý, takže jestli odešlo čerpadlo, kolik taková sranda stojí nevíte?

doris  
Doris
2009-08-24 09:55:47

Hodně , někdy i 80-100.00,- origo, repase asi polovinu a jak kde. Moderní diesely jsou zatraceně choulostivé na palivo, olej a další věci, pokud se do toho dávala nekvalitní nafta, odchází čerpadla i vstřikovače. Osobně bych taky tipovala čerpadlo nebo vstřikovače, ale spíš to čerpadlo.

2009-08-24 12:23:07

no tedkom jsem se koukal na výfuk a spíš to vypadá, že mám něco někde prasklého protože jde šedobílý kouř, jinak jsem zkontroloval čerpadlo a vystřikovače a ty jsou v pořádku naštěstí,a le s tím kde je to prasklý musím do servisu, protože to je hledat jehl v kupce sena snad

doris  
Doris
2009-08-24 12:39:50

Pokud je poškozený výfuk, může se stát, že je někde přicpaný střepinami a tím pádem to dusí celý motor. M6 myslím nemá vlnovec, aspoň tedy benzín, ale u některých aut se stávalo, že se vysypal a ucpal výfuk. No a auto nejelo.

2009-08-24 13:22:31

No hold jsem zvědavej co mi řekne známej, až mu skončí dovča hold.

2009-08-24 14:53:09

No sedobily kour je znamka oleje ve spalovacim procesu...To turbo mas fakt sekle jako ze se netoci,nebo si se upsal?

Protoze jestli se fakt netoci,nejde pres nej dost vzduchu a vyfukove plyny maji v ceste nepohyblivou turbinovou vrtuli a pak jasnacka ze to nejde vytocit.Ale pokud se toci,tak by to mohla byt znamka spatne funkce vysokotlakeho cerpadla a to je fakt prda kdyz jde clovek pro nove Ono totiz to cerpadlo je mazane naftou,vstrikovaci tlaky se nekolikanasobne zvysily,mazaci schopnosti nafty nikoliv...

doris  
Doris
2009-08-24 15:27:46

O.T. Právě kvůli tomu je dobré do nafty přidávat ty přísady, aby se zamezilo nadměrnému opotřebení čerpadel a dalších součástí motoru. Kvalita nafty je bohužel stále horší.

2009-08-24 17:25:18

hele to turbo je nějaké jenom pomalé tedkom, když šlápnu pedál až na zem, tak mu trvá než začne reagovat nějak. Prostě a jistě jsem fakt zvědav co s tím je pořádně, protože nejsem mechanik, tak si dokážu udělat jenom některý věci, ale dál se v tom moc nechci vrtat abych si ještě něco nepokurvil více

2010-05-02 11:33:09

No ako si dopadol, ja este trepnem katalyzator ?

2013-03-13 11:35:20

Nasiel som celkom dobry clanok ako a na co si davat pozor pri nafte. Odporucam. Moze to pomoct vyhnut sa problemom s naftovymi motormi, i benzinovymi.

http://www.agat.sk/post/p...tiva-a-ich-vlastnosti-12/

2015-01-20 16:34:52

Mazdár prosím o pomoc, auto stálo dva dny, start naprosto v pohodě, ale po ujetí asi 1 km, když jsem zastavil na křižovatce tak se z výfuku vyvalil oblak bílého kouře. Potom už to nezakouřilo ani jednou. Mám vykucháno, zaslepený EGR, podložky staré dva roky, výměna oleje před 2tis km. Za každou radu díky.

2015-01-20 17:46:20

Tak to je celkem normální. Po 1 km se sotva ohřeje motor, natož výfuk a ještě nafta. Bílý kouř byl nejspí odpařující se kondenzát. Zima+teplo+vlhkost = bílý kouř. Pokud by se ti něco nezdálo, tak to kontroluj dycinky na zahřátym motoru. Pak lze spekulovat.

2015-01-20 17:52:22

wirda: Souhlasím... Dělá to dost dieselů jedoucích předemnou na takové vzdálenosti... Nemusíš tomu ani dát na

2015-01-20 18:46:48

Díky, celkem mě to vyděsilo. Navíc frajer za mnou se hned opřel do klaksonu jakoby mi hořelo auto

2015-01-20 19:04:34

maverick: Tak na to bych znal super gesto Myslím že je to OK, ale sleduj to. Přece jen nedělám do nafty ale můžeš se podívat na to, co dělá mé firemní auta když je studené a nebo naopak přehřáté.. Dým jsem bohužel nenatočil

2015-01-20 19:22:14

Zvláštní zvuk, mě to naštěstí nic takového nedělá, je to chvilku hlasitější, ale pak stichne a vrní jako koťátko. To gesto mě napadlo okamžitě, ale stál jsem na červené a neměl jsem náladu se s někým hádat natož se porvat. Doba je zlá a lidi jsou schopni čehokoliv.


Odpovědět

1  2