Fórum - Téma


M6 GG/GY - Pomoc při výběru (1.8 88kW)


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY - Pomoc při výběru (1.8 88kW)

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY



2016-04-02 21:53:23

Ahoj, chtěl bych si koupit Mazdu 6 1.8 16V 88kW a chtěl bych poradit, na co si dát pozor při výběru, děkuju

2016-04-02 21:59:39

Ja bych osobne spis hledal 2.0l... Ma lepsi dynamiku,srovnatelnou spotrebu a co jsou na nej ohlasy,jen se do nej leje olej,jinak je nesmrtelny... Jinak plati u M6 obecne...,hlidat rez!

2016-04-02 22:15:40

Jak pise wawris hledej 2.0 nebo 2.5, 1.8 je slaba na tak velke auto, jinak motor spatny urcite neni, kdyz jde o poruchy.

2016-04-02 22:28:25

2.3 nebrat, je to převrtaná 2.0 a dost často trpí spotřebou oleje. 2.0 je nejlepší volba. Osobně máme a pokud se o ní pěkně člověk stará, je to opravdu bezúdržbový motor - osobní zkušenost 260 000 km a jen olej, filtry a 2x svíčky. Jinak aktuálně tuhle prodáváme, jelikož jsme potřebovali už kombi a vyhrál to samozřejmě zase 2.0i, ale už verze po faceliftu.

Jo a odkaz na tu na prodej, kdyby měl někdo zájem (jen ta koroze.. :/ )

http://auto.bazos.cz/inze...ort-packet-2-sady-kol.php

2016-04-02 22:51:54

2.3 v gh?

Aha to neni ghacko...sorry

2016-04-03 07:47:34

Vsak on ale nepsal,ze shani II. generaci Mazdy6... Jinak ano,GG/GY ma 2.3,ktery sam vlastnim a ten olej neni tak hrozny a verze GH ma po dvoulitru 2.5 v benzinovem provedeni...

2016-04-03 08:40:57

ja mam mazdu 6 sedan - 1.8 a už ma najeto 305 000km a na motoru jsem dělal jen svičky a oleje.Sam jsem zvědavý kolik ještě vydrží.

2016-04-03 09:37:51

molson: Ahoj, mám Mazdu 6 1.8 16V 88 kW, r.v.2009, 5dv., červená (na slunci metalická), najeto 76 tkm (jezdí s ní manželka), TP do 1/2018, budu ji prodávat, protože si chci koupit novou Mazdu CX3. Nejsem odborník na auta, ale mám pouze dobré zkušenosti s moji Mazdou. FOLFIK

2016-04-03 09:59:24

Folfiku,je to kombi?? A popr.,jaka cena??

vojsko, 2016-04-03 08:40:57 napsal:

ja mam mazdu 6 sedan - 1.8 a už ma najeto 305 000km a na motoru jsem dělal jen svičky a oleje.Sam jsem zvědavý kolik ještě vydrží.

2016-04-03 12:14:05

vojsko: Máš hatchback

2016-04-03 15:39:59

wawris: Je to hatchback, za 195 tis. Kč.

2016-04-03 17:06:25

Cena hodne slusna,ale jak jsem psal vyse, preferuji spise 2.0 a urcite kombi.. Zanedlouho budu shanet M6,proto jsem se ptal..

2016-04-03 21:06:15

magnetto: ne sedan

2016-04-03 21:59:21

vojsko:

2016-04-04 15:18:18

kvinar: "2,3 nebrat" je proklamovaný blábol. Jestli se člověk nestará o pravidelnou, spíš radši dřívější výměnu oleje, tak olej bude žrát 2,3 stejně jako 2,0. Obsah motoru na to nemá vliv.

Moje 2,3 olej nežere vůbec, olej měním 2x ročně, někdy ji honím jak zdutou kobylu a s olejem jsem pořád na horní rysce - od výměny do výměny nedolévám ( a v manuálu je přitom psaných 0,75 L )

Kdo nevěří, předvedu ( přitom na motor není při aktuálních 214.000 km šáhnuto )

Chce to jen hledat a nebrat první auto, na který narazíš.

T

2016-04-04 15:23:27

tonda1: nikdo nerika, ze takova zkusenost neni mozna a bud rad, ze takovou mas. Ja u 2.0 menim tak 500-1000 km pred terminem a taky nezere, v podstate cely cyklus projde bez dolevani. A uprimne, pokud je skutecne pravda, ze 2.3 je nachylnejsi na spotrebu oleje nez 2.0 je logicky lepsi radeji sahnout po 2.0 a mit teoreticky o starost mene. Ano, samozrejme zalezi, jak s tim kdo jezdil, jak se o to staral, ale ted se bavime ciste statisticky..

Citace z jedne z recenzi: Mechanika motorů série L je tak vcelku robustní, avšak je třeba počítat se spotřebou oleje. Lépe jsou na tom menší zástupci 1,8 a 2,0. Trochu jinak je tomu u plnotučné 2,3. Ta vznikla z dvoulitru, s nímž sdílí vrtání 87,5 mm, avšak zdvih se prodloužil o výrazných 10,9 mm na konečných 94 mm. A právě poměr mezi oběma rozměry je zřejmě hlavní příčnou, proč 2,3 "žere" oleje více než menší sourozenci.

2016-04-04 15:38:44

kvinar: V podstatě jsi potvrdil to, co jsem napsal.

1) Ano, jedna věc je co je psáno v manuálu, druhá věc je jak jsi sám podotkl v poslední větě: "samozrejme zalezi, jak s tim kdo jezdil, jak se o to staral, ale ted se bavime ciste statisticky"

Proto jsem podotkl, že pokud bude člověk dobytek, odejde mu pod rukama jakýkoliv motor - bez ohledu na jeho objem.

Viděl jsem rozežraný 2,3 stejně jako 2,0

2) Ano, máš pravdu, 2,3 je převrtaný dvoulitr doplněný o dva vyvažovací hřídele právě kvůli prodlouženému zdvihu, to jsem nikde nerozporoval.

T

2016-04-04 19:40:09

Mam 2.3 a taky mi nezere nic, jestli jsem neco dolil nekdy tak max 0.5l za 10.000, coz je myslim v norme. Jina situace snad byla u tech starsich do rv 2005 tusim, ktery mely jeste mensi vanu na 3,5l asi. Mimochodem, mam najeto 100k a neco mi boucha ve predu, citim to dost ve volantu. Dle mechanika to jsou ramena, mate s tim nekdo tak brzo zkusenosti? Nejak se mi to nezda :(


Odpovědět