Fórum - Téma


M6 GG/GY pístní kroužky, gufera, GO atd


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY pístní kroužky, gufera, GO atd

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mazda 6 GG / GY  |  Naše vozidla


1  2  3

2016-02-23 08:30:01

magnetto: V průběhu týdne si půjdu pro fakturu a pak ji sem můžu dát. Jinak se tedy měnili kroužky,šály (pokud se to tak jmenuje) měřila se hlava na těsnost a přebrušovala se. Což vyšlo na cca 5tis. Zabrušovali se jemně ventily ale počkám na tu fakturu ať tu nekecám blbosti. Sám tomu moc nerozumím.

2016-02-23 09:15:33

kikilo: Super Díky moc

2016-02-23 09:25:10

Super .. Sem zvedavy :)

2016-02-23 10:24:04

Jinak tedy výsledná cena byla 29tis ale to v tom byla i výměna zadních kotoučů (které nešli vůbec dolů) a rozběhaní předních i zadních brzdičů, které byli totálně zatuhle a kompletně rozebrané a vyčištěné saní.

2016-02-23 10:43:42

kikilo: No, já to tedy řeším jinak ale mám tu problém...

Včera jsem byl v motorárně kde mi opravují hlavu a zjištění bylo teda katastrofické. Hlava která pochází z mého původního vylágrovaného motoru (po první majitelce) kterou jsem odnesl na repas má tyto problémy:

  • Uložení vačky (poslední držení u vačkového kola) je vydřené ač né tak extrémně ale je vidět že to je poškozené.
  • Vodítka ventilů jsou údajně OK
  • Gufera ventilů: na ty jsem se raději ani neptal ale jelikož jsem měl dvě sady, jednu z nich jsem dal jako díl k výměně. Tím ušetřím 1500 Kč za gufírka.
  • Srovnání hlavy bude uděláno na 100% takže ji budu moci použít.

No, konečný verdikt je takový, že musím nechat navařit vrstvu na vačku v místě kde vydřela uložení tudíž vačka se musí v tomto průměru zvětšit (kdo by pořád nechápal tak je potřeba vačku obvařit a poté obrousit aby měla vetší průměr) a poté nechat vybrousit poškozené místo v těle hlavy (v tom uložení kde vačka drží)..

Cena bude vč. všeho nějakých 5700 Kč takže dost nad rozpočet. Ventily jsou opotřebené ale nejsou zadřené takže alespoň jedna věc dobrá. Nakonec se udělá srovnání zbroušením a pak půjde na motor.

2016-10-08 16:06:30

Dobry den.Mam Mazda 6 gg 1.8.Potreboval bih kontakt automechanika na vymenu pistnich krouzky i tak da..Mam velkou spotrebu olej.Jsem z Chebu.Diky.

2016-12-26 15:43:16

Ahoj, tak cca po deseti měsících od malé generálky to vypadá následovně. Spotřeba oleje roste. Zatím to je něco přes litr na 1000km no a více z fotek.

2016-12-26 15:46:44

Obrázky

2016-12-26 17:28:41

kikilo: Kolik,ma ojety km.tvuj motor.a jeste co menil,v tu male generalku?

2016-12-26 22:17:40

van4urova: Má najeto 210tis a když jsem to koupil tak to žralo skoro 13l oleje na 1000km

Přebrušovala se hlava,těsnění pod hlavou, měnili se pístní kroužky, měnili se gufera, ložiska, šály, ventily mám dojem zůstali původní. Dělal to 62 letý člověk co se u aut pohybuje celý život a byl ochotný se do toho pustit :)

2016-12-27 11:45:38

kikilo: esli po remont motoru ,jse to zlepsylo,a potom znovo zacalo zrat olej,aby ne melo ovalni valcu a to znici krouzki znova.210 000 km e to mozni.Ja mel zpekli krouzki.Stejno opravo delal,zatim e to dobri.ale ja mam 1100km po remont .Zralo mi 1.7 na 1000.Jsli se po tvuj remont nic ne zlepsilo,podivej se na PCV ventil.abi ne zablocoval otevzeni.

2016-12-27 12:27:54

van4urova: PCV ventil se už také měnil. Ono se to po té malé generálce zlepšilo tak na ten jeden litr na tisíc. Proto jsem ještě nechal vyměnit ten PCV ventil. Bylo mi řečeno že se to časem zlepší a sedne si to a pak to nebude žrát....Sice je to asi špatná dedukce ale příjde mi že ten olej do válce jde snad vrchem...nebo i když jsou kroužky zase v řiti tak to nahrne olej a ten tam pak zůstává?

2016-12-27 12:58:20

Jak jsou valci.Abi ,ne potrebue remont /brusene/ na druhi rozmer.Vitvoreli elipsa,oval neco takovi.Divaly se na to v autoservise?Protoze eslo valec neni krohly,vimeno inom krouzki nema smisl!

2016-12-27 14:39:28

kikilo: Kolik tě to stálo?

2016-12-27 15:12:11

magnetto: 29 tisic


Odpovědět

1  2  3