Fórum - Téma


M6 GG/GY pístní kroužky, gufera, GO atd


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY pístní kroužky, gufera, GO atd

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3

2010-08-29 12:10:08

Ahoj, tak po dovolené jsem přikročil k zásadnímu kroku a to nechat rozkuchat 6ku 1.8 benzín a nechat vyměnit pístní kroužky, gurefka a všechny možné těsnění. Problém byl v tom, že mazda začala žrát dost oleje (ke konci až 2l/1000km) a vše teklo přes 3tí válec.

Cena opravy:

6000kč práce (4 dny)

5000kč materiál (pístní kroužky, guferka k ventilům, všechny těsnění, náplně apod).

Snad bude již vše v pořádku :)

doris  
Doris
2010-08-29 14:59:58

To je zvláštní, protože právě na třetím válci došlo v našem motoru, taktéž 1.8, k fatálnímu poškození, takže tam nejspíš něco výrobce pochybil. Nám sice olej nežere, ale překvapilo mne, že i v Tvém motoru se ukázalo toto místo jako nejslabší a problémové.

2010-08-29 18:14:32

Ahoj Doris,

z největší pravděpodobností byl u nás špatný stírací kroužek, který když mechanik testoval, tak má píst pomalu sjet válcem, ale propadl, což je špatně, a jak ho měřil, tak byl již mimo tolerance. Docela kolegu překvapilo jiné pořadí tvrdosti jednotlivých kroužků, že jako mechanik se s tímto ještě nesetkal a taky ho překvapila věc mazání, teď to nejsem schopen vysvětlit, ale standardně je mazáno ještě navíc přes nějaký kanálek a tady to není, tak se také divil. Ještě pošlu fotečku, jak byl 3 válec špinavý. Teď jen doufám, že bude vše vpořádku...

doris  
Doris
2010-08-29 19:13:21

Ahojky, díky za zajímavé informace, fakt mne toto udivuje u auta, které by mělo být etalonem spolehlivosti. No snad ten nový motor, který nyní v autě máme, už neselže, jako ten původní, je novější a z auta, které bylo vyrobeno později, než to naše, tak snad bude už vše v pořádku. Je zvláštní, že má jiný hlasový projev i nižší spotřebu paliva, než ten původní. I startování je jiné, přitom je to konstrukčně identický motor. Holt, možná měla Mazda nějakou vadnou sérií a my jsme zrovna na jeden z těch zmetků natrefili. Chjo.

Když jsem viděla ten původní motor po rozebrání, tak třetí válec a vše v něm bylo zničené a zamodralé, jako by tam netekl olej, ostatní válce byly nedotčené. Krom toho byly vydřené i váčky. Vypadalo to, jako by se motor prostě nemazal, ale olej byl 100% v pořádku. Jak bude někdy čas a finance, nechala bych v laborce udělat rozbor materiálů, které byly v motoru použité, možná mne čeká další šok.....

2010-08-29 19:18:20

ten motor robi ford?

2010-08-29 19:52:04

Určité díly jsou společné s fordem, protože jak jsme objednávali díly, tak skoro vše bylo pro forda...

2010-11-28 19:02:18

Resil jsem po 160 000 km na MAZDA6 1,8 take spotrebu oleje a problem vyresil proplach a ocista od karbonu pripravkem TEC 2000. Od te doby opet spotreba o 1 l na 100km dole a olej v klidu. Po konzultaci s odborniky jsme dospeli k zaveru, ze problem neni v oleji, motoru, ale nekvalitni benzin, kltery zpusobuje zvysene mnozstvi karbonu a tim zapeceni krouzku. Odkarbonovani bylo nejlevnejsim pokusem bez rozebirani a zadarilo se. Doporucuji provest jako prvni pokus. Cenove naklady jseou jen vymena oleje a 300 KC za TEC 2000.

2010-11-28 19:17:14

Ahoj, ja jsem tady zkoušel čištění motoru, odkarbonování apod. dokonce jsem tam lil do oleje příměsí, které zapečené pístní kruhy "opraví", ale bohužel pístní kruh byl KO, kvůli toho nutná výměna. Osobně mám také podezření, že vše začalo natankováním nekvalitního benzínu...

2011-07-25 22:22:57

Zdravím, mám stejný problém na autě jako doris. Velká spotřeba oleje a nefunkční třetí válec. Kde jste si nechala provést opravu a mohu se zeptat kolik to stálo?

Děkuji s potzdravem Tomáš

2011-08-01 19:36:05

Ahoj, odkud jsi? Mě to opravoval kolega z Ostravy. Oprava trvala 4 dny. Oprava dopadla na výbornou. Jelikož jsem měl matroš za nákup a práci za hubičku, tak oficiální cenu ti neřeknu :) Jestli chceš, dám ti kontakt.

2011-08-09 11:56:16

Ahoj mam podobný problém s M6, jsem z Ostravy mohl bys mi dát kontakt na toho mechanika najednou jsem zjistil, ze mi mazda sezrala 3l oleje asi na 8000km.

2011-08-15 07:49:48

Ahoj, tak cca po 1 roce od výměny pístních kroužků, jsem provedl první výměnu oleje a musím konstaktovat, neubyla snad ani kapka

2012-04-23 21:52:39

Vý někdo jestli jdou u 2,3 vytáhnout oka ojnic normálně přes válec nahoru?

2012-04-29 23:12:16

Ahoj,

jen jsem se chtěl zeptat, jestli, zde uváděné problémy zaznamenal někdo také na motoru 2.0i 108 kW. A pokud to bylo palivem, tak na jaké úrovni pump jste brali benzin? Já jezdím k Shell, OMW, Agip a Euro Oil. Pochybnější značky pump bych ani nezkoušel. O hypermarketech nelmuvě..

2012-06-10 20:58:35

Ahoj, mám problém s motorem v Mazdě 626 2.0 100kW. Žere asi 2 l / 1000 km. Plánuju výměnu pístních kroužků, gufer dříků ventilů, motorové těsnění a nové sedla ventilů. Prosím o kontakt na toho automechanika. Díky Moc. Ahoj René

MAX6  
J.
2012-06-10 21:06:56

Ahoj,mě tenhle motor dělali na mojí 323BJ v Motorservis Kasl v Řevnici. Komplet hlava (srovnání,zkouška těsnosti,gufera,sedla,vůle ventilů - podložky,čištění,atd..) 5000Kč. Polomotor (kroužky,všechny šály a ložiska,gufera,kontrola klikovky - nebrousila se, kontrola rovnosti válců,kontrola délky ojnic,číštění,atd...) 10000Kč. Motor jsem si nechal smontovat jen částečně,protože nějaký věci jsem chtěl dodělat sám. Motor fachčí jak zběsilej (dokonce jsem ho musel zajíždět ) a mam na něj záruku.

Pokud si necháš vyměnit jen kroužky, nějaký ty věci na hlavě a těsnění si seženeš někde sám,tak to bude určitě levnější

2012-10-04 21:23:52

Mne zkolaboval spodek motoru na motoru 2,3 benzin,přivítal bych každou radu či poznatek o opravě a sehnání dílů

2012-10-06 09:14:05

To si děláte srandu,ne? Člověk si koupí auto s tím, že ví o zadních lemech. Ale to, že se blbě maže motor, to už je na mašlu... Doufám,že podobné problémy nehrozí u dvoulitrů (104kW,108kW) .

2012-10-06 21:57:55

Motor se maže dobře jen je potřeba kontrolovat jesli je dost oleje. Hold si ty motory od mazdy nějakou tu deci vezmou

2013-07-01 01:17:16

sonyson: Zdravim mam problem s unikem oleje chci se zeptat na tu dekarbonizaci?


Odpovědět

1  2  3