Fórum - Téma


M6 GG/GY nestartuje


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY nestartuje

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2

2009-12-02 23:48:18

Dobrý den dnes jsem měl první problém na mé mazdě 6 rv.2003 2.0DI 100kw (auto mám cca 4 měsíce) Ten den jsem najel cca 100Km (ne na jeden zatah) večer jsem se zastavil na nákup, když jsem se vrátil k autu a chtěl nastartovat tak ani tuk, když se klíč otočí do spínací polohy tak je slyšet jen cvaknutí nějakého relé ale nic se neděje, startér se ani nehne. (před tím se startováním nebyl sebemenší problém vždy chytlo napoprvé) Má někdo s tímto zkušenosti, můžete nějak poradit. Děkuji

2009-12-03 12:51:26

Tak ten to problém jsem měl taky,za den jsem najel dost kilometrů a při zastávce v obchodu jsem už nenastartoval.Při zapnutí klíčku se nic nedělo,nepomohlo ani startování přes kabel,to pouze cvakal startér.Závada byla ve vnitřním zkratu autobaterky.Takže jsem utíkal koupit novou a nastartoval jsem hned.

2009-12-03 15:03:26

také bych to viděl na autobaterii ...

2009-12-03 15:55:22

co imobilizér?

2009-12-04 12:26:03

Díky za rady, naštěstí jsem to už vyřešil vlezl jsem pod auto a zjistil že je špatný kontakt na starteru, (při startování tam lítaly jiskry) musel jsem tam dát jinou matku a pořádně to dotáhnout a je to OK

2009-12-10 09:16:55

Bokužel jsem nejspíš minule problém nevyřešil. Včera se mi stala situace, kdy jsem asi 40minut jel neustále v kolone (spojka 1 spojka neutrál) po vyjeti s kolony se začal z motoru ozývat jemny klepavý zvuk po chvilce jizdy se rozsvítila kontrolka palivového a emisního systému motoru pote motor za jízdy zhasnul. Po chvilce stání jsem se pokusil motor znovu natočit ale už nenaskočil, startér točí ale motor nenaskočí. Pokud máte nějakou radu budu vděčný. Děkuji.

2009-12-10 11:15:02

podla mna si povodnu zavadu vyriesil a toto je nova zavada a kedze sa ti rozsvietila kontrolka, tak by som asi ako prve odporucal diagnostiku.

2009-12-10 15:42:45

Tak když jsem se podíval na motor pořádně tak jsem zjistil že původní závadu jsem vážně vyřešil a nynější závada je snad to nejhorší co se mohlo stát, Praskl mi rozvodový řemen, (rychlost cca 65km/h 4 převodový stupen, Kolem 2000ot/min) Máte někdo tuto zkušenost, co se mohlo všechno v motoru "rozmlátit" , jaké čekat zásahy do motoru a na jakou se cca připravit cenu za opravu? Díky

2009-12-10 15:51:47

Nám se na předchozí Mazdě 626 rozletěla napínací kladka na rozvodech a v pohodě jsem s tím dojel k mechanikovi, kde jsme ji vyměnili. Motor se nepotkal, prý se na těchto motorech (1.8 66 kW ) nepotkává. Teď máme M6 a jak je to tam nevím. Vyměň rozvoďák a uvidíš, buď nastartuješ, nebo ti vletěl ventil do pístu . Je toho hodně co se může stát, ale rychle jsi nejel jak píšeš, tak doufej, že to bude přinejhorším pokřivený ventil pokud to píst vydržel. Pokud by jsi jel rychle, tak by jsi to poznal okamžitě, rána a konec.ventily, píst, ojnoce atd. jedno s druhým. Nechci Tě ale zbytečně strašit, třeba to bude prkotina. Držím ti palce.

2009-12-10 17:08:43

smutne

treba to otvorit potom budes ratat ale ked som vyberal moju mazdu par dizlovych 6-tiek co sa im stretli vetily som v inzeratoch videl mali asi tak 150000km cize 30000km nad vymenny limit

napriklad teraz sa to stalo kamaratovy na pajere bolo to pri rozbiehani , jemu zlomilo tusim dve alebo tri zdvihatka na ventiloch dali mu nove rozvody novy kryt rozvodov skoda asi 600€ on mal stastie ze to bola chyba prave vymenenej kladky takze vsetko islo na zaruku

a mozem sa opytat kolko km na nej mas?

2009-12-10 19:04:09

No najeto na tom mám 174 000Km kupoval jsem ho 3 měsíce zpět a při koupi mi bylo řečeno že v dubnu 2009 byla dělana generalka motoru (vstřikovače atd.) a taky měněny rozvody ( ted vidím že to nejspíš nebyla pravda) až se to otevře tak budu chytřejší. Silná rána slyšet nebyl, jen to kleplo a zhasnul motor. Snad budu mít taky alespon trochu štěstí protože se mi ted zrovna nedaří. Díky všem za názory.

2009-12-10 23:56:45

no u naftáku to bývá horší mají větší kompresní prostor takže málo místa pro ventily nedávno jsem dělal potkaný nafták sice ford ale vačka byly na 6 kusů 4 hydrošrely byly rosypané 4 ohlé ventily ložiska vačky rozdrcené 2 písty vyštíplé levnější bylo vyměnit motor paradoxně rozvory byly netknuté motor se potkal díky poruše na čerpadle která bez sešlápnutí plynu zapříčinila roztočení motoru ihned po nastartování cca do

10 000 otáček to už se nejspíš nestíhaly vracet ventily a potkaly se s pístama

2009-12-11 15:27:04

Díky za názor, ale snad to v měm případě nebude tak tragické, přecejenom 10 000ot/min (co to bylo za motor ) je už hodně velkej rozdíl oproti 2000ot. K rozebrání motoru jsem se zatím nedostal zatím sháním kdo by byl schopen to opravit. Neznáte někoho schopného přes Japonce v Moravskoslezském kraji? Díky.

2009-12-11 18:03:32

Ještě bych potřeboval radu ohledně napínací kladky na rozvodový řemen, v obchodě mi říkali že mají dvě varianty v jedné sadě je kladka s hydraulickým napínákem a v druhé obyčejná napínací kladka, (snad jsem to pochopil a popsal správně) rozdíl v cene cca 2000Kč. Momentálně nemám ješte motor venku tak bych potřeboval vědět zda někdo nevíte jaká kladka se používala do M6 rok výroby 23.12.2003, Typ GG, varianta 12R, verze 2 , motor 2.0Di 100Kw. Případně jakou kladku jste tam dávali když jste měnili rozvody. Děkuji.

2009-12-12 15:10:14

Je tam hydraulická.

2009-12-29 12:58:30

Příčinou, přetržení Rozvodového řemenu nebylo stáří řemenu (ten byl vážně měněn před nedávnem jak tvrdil bývalý majitel) ale zadřená vodní pumpa kterou nevím proč majitel neměnil a nechal tam starou (cena 1500Kč) ted kvůli tomu budu muset investovat cca 25000 naštěstí hlava motoru to přežila ventily vypadají taky v pořádku ,odnesly to ale zdvihadla.

2012-04-03 11:25:43

Poslednu dobu(asi 2 nesiace) mam taky problemik. Dost sa to podoba tomu na zaciatku.

Pootocim klucikom do 2. polohy a naraz zacne cvakat nejake relatko, kontrolky slabucko preblikavaju, svetla stropne a vo dverach tiez. Ako keby to hadzalo niekde iskru. atd.

Dnes idem na geometriu tak hadam ked to budu mat zdvihnute, tak pozru ten starter(kontaky)

2012-04-03 22:46:46

Videl by som to na baterku

MAX6  
J.
2012-04-03 23:35:05

Souhlasim s mrtvou baterkou nebo špatnym ukostřenim.

2012-04-04 06:50:22

Baterku som kupoval novu tuto zimu, kontakty som vsetky presiel. Ale sprava sa to presne ako ked som mal davnejsie vybitu baterku.

Pred Mazdou som mal Favorita a ten zle startoval. Tiez bolo pocut cvrlikot z poistkovej skrinky. Po dlhsom case som prisiel na to, ze je tam zle prisrobovany zemiaci kabel.

Autoelektrikar povedal, ze to budu najpravdepodobnejsie uhliky na startery. Uvidime, dnes to tam veziem. Hadam to do zajtra vecera vyriesi

edit: Prave som s mechanikom dovolal. Ze treba vymenit cievku... uz ju objednal a zajtra by to malo byt hotove. Neznasam tu neinformovanost, ked robia nieco, bez mojho vedomia

Oprava 3000Kc.

Ale dobre vediet kde maju origo diagnostiku v Olomouci mimo AMH


Odpovědět

1  2