Fórum - Téma


M6 GG/ GY - Naftový motor ztrácí výkon


Fórum 6 GG / GY M6 GG/ GY - Naftový motor ztrácí výkon

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY



2016-07-25 11:41:42

Mám problém s náhlým snížením výkonu u Mazdy 6, někdy po 50 někdy po 150km my spadne výkon a auto netáhne od spoda, zvýší se spotřeba a třeba 70km/hod mi na čtyřku netáhne, musím vždy podřadit na nižší stupeň a šlapat více na plyn. Nevíte čím by to mohlo být?

2016-07-25 11:59:05

Sundej olejovou vanu a mrkni na sací koš, jestli není zacpaný, a raději s autem nejezdi nebo si zadřeš motor, je to velmi časté u této Mazdy. Taky bych prošel všechny podtlakové hadičky. Co kontrolka mazání? Svítí nebo bliká? Co hladina oleje? Může být také špatné těsnění vstřiků.

2016-07-25 12:03:16

tomynoo: předpoklám, že máš benzinový motor. Zkontroluj základní věci - vzduchový filtr, svíčky. Když Ti tato situace nastane tak zastav a poslechni si motor na volnoběh zda Ti třeba nevynechává jeden válec. A pak jedna věc která mi to také způsobovala jsou brzdy. Mazdy trpí na zadírání zadních třmenů a pak máš pocit jako, že to musíš motorem přetáhnout. Po jízdě sáhni na kola zda to není rozpálené.

2016-07-25 13:34:47

omlouvám se mám diesel, podezření mám na turbo nebo váhu vzduchu, ale říkám, někdy je výkon ok někdy je OK 100km potom výkon spadne a po dalších 100km zase jede a výkon jak má být.

jozzka: mazání je dobrý, měnil jsem celkově olej i palivový filtr, hladina oleje v pořádku, problém před i po. Nic nebliká a diagnostika nehlásí žádnou chybu

jonycash: třmeny mám nové dělal jsem je před půl rokem, měl jsem s tím také problém.

2016-07-25 15:14:04

Ahoj, měl jsem podobný problém. Mám M6 TD 2005. Předešlý majitel měl problém s turbem. Neustále mu praskala hadička na podtlaku turba. Po výměně za silikonovou závada trvala. Z podtlaku vede taková hřídelka, která se musí volně pohybovat. Pohybuje s náklonem lopatek v turbu. Stačí tuto zoxidovanou hřídelku vyleštit a je to ok. Vzal jsem silichrom (tekutina na leštění chromu a mosazi), bavlněný tkaloun, který jsem omotal jednou okolo hřídele namočený v leštidle a taháním sem a tam vyleštil hřídelku po celé délce. Okamžitě to začalo fungovat jak má. Někde tu jsou i fotky na téma turbo. Umístění je na horní straně za plastovým deklem motoru, není potřeba sundavat.

Držím palce, snad to zabere.

2016-07-25 15:27:35

zelí: děkuji asi nevíš kde přesně jsou ty fotky že? není třeba sundávat turbo nebo dekl?určítě to zkusím

2016-07-25 15:37:10

tomynoo: opravdu raději mrkni na ten sací kos, není to tolik prace :) a ty krouzky pod vstrikama si taky přijde s sam :) nejsou to drahé záležitosti a není to u m6 nic neobvyklého :) držím palce :)

2016-07-25 15:39:51

tomynoo: Není nic potřeba demontovat. je to zhruba mezi nalévacím otvorem oleje a předním sklem. Podtlak je cca válec 8cm široký a 8cm dlouhý na horní straně do něj vede hadička na dolní je to táhlo. Fotku jsem nedělal byla již na netu. kouknu jestli ji mám.

2016-07-25 15:45:06

Ječ to ten šroub nad šestihranem vlevo.

2016-07-25 15:47:33

zelí: děkuji moc snad to dám


Odpovědět