Fórum - Téma


M6 GG/GY - MPS v inzerci


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY - MPS v inzerci

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY



2016-01-26 22:55:14

Ahoj všichni, prosím o názory. Znáte někdo tuhle šestku? Uvítám všechny reakce i ty negativní. Díky:)

http://www.sauto.cz/osobn...da/6/16598285?goFrom=list

Krom toho uvítam dobrý typ na pěknou MPSku:)

Byl jsem se na ní podívat a něco se na ní najde. Bohužel klasika autobazaru v podobě krátký projížďky kde se toho odhalí pramálo. Za to vim na kterou si dát pozor určitě tak se kdyžtak ptejte na kterou:)

2016-01-27 12:12:42

Zdravím,

sakra, kdo by tuhle 6 neznal? Sám jsem majitelem 2.3 SW a co si budem povídat, je to spolehlivé auto (až na korozi a tu zmiňovanou menší olejovku) a u MPS to jinak není.. Je to víceméně ten stejný motor jen s turbem, což mě trošku mrzí.. Původně v MPS měl být předělaný motor úplně z jiného modelu, nepamatuji z kterého, ale V6.. No bohužél a 4x4 bych si možná taky odpustil. Máš v základu větší výkon než třeba RX 8 o 20 koní, ale dá tě, není bohužel jediná, to zamrzí.. Když se přes tohle přeneseš je to opravdu dobrá kára.. A těšit tě můžou i ceny benzínu..

Na tvůj inzerát jsem koukal, pěkná až na ty kola teda.. Posílám ti tuto nabídku a připomínám, že s cenou se dá vždy hýbat! Těm 150 tkm moc nevěřím a tady si s cenou o 40t níž..

http://www.autoscout24.cz...86181270000000&asrc=st|fs

2016-01-28 11:33:13

radeczek: Slušná snůška blábolů o MPS ... s atmo 2,3i má ten motor společnýho tak maximálně blok jinak je to kompletně jinej motor... jiný ojnice, jiný písty, absolutně jiná hlava, přímý vstřikování paliva, olejová náplň přes 6 litrů.

Koroze u MPS taky neni nic co by se vyskytovalo v takový míře jako u předfacelift šestek spíš jsou to vyjímky.

Těch 260 koní u takovýho auta bez 4x4 přenýst na silnici to by byla slušná vopičárna

Celkově se atmo šestka s MPS absolutně nedá porovnávat jsou to dvě diametrálně odlišný auta a ano vim o čem mluvim mám jak atmo 2,3 tak MPS

O tom, že dá RX8 MPSo bych se taky hádal, když se s RX-8 dokáže naprosto přehledem držet i atmosférická 2,3

A nevim, proč by se neměo věřit těm 150tkm To je naprosto normální nájezd. Samozřejmě existujou kusy i s 300k ale i kusy se 100k najeto.

2016-01-28 13:20:05

Díky za reakce, myslel jsem jestli někdo neznáte tento konkrétní kus. Nájezd bude v pořádku. Mám to ověřený a i interier je jako novej bez poškození. Auto bylo celé stříkané kromě střechy, mlží se mu přední světlo, zmotoru kape olej buď pod vanou nebo přes prsa nebo gufero. Jinak jsem na tom nic špatnýho nenašel. Motor šlape výborně a jde pěkně točit a síly mu neubývá. Olej majitel nejspíš měnil pravidelně a dával tam 5W50. Koroze zatím nikde žádná. Auto jsem viděl i zespoda a nikde nic. S novym lakem vypadá úžasně. Otázkou je proč se lakovalo, ale že by to bylo bouraný není nikde vidět.

Někde na internetu jsem našel, že MPS nemá dostatečně dimensovanej pohon 4x4 a že se nehodí na každodenní závodění. to mě trochu odrazuje, ale člověk nemůže věřit všemu co se kde napíše. Chtěl bych auto na každodenní ježdění, ale mam trochu strach ze servisu a to víc než ze spotřeby. Na spotřebu nad 10 jsem zvyklej, ale jsemtaky zvyklej na snadný řešení problémů a nerad bych řešil problémy s motorem. Třeba taková vysoká spotřeba oleje by mně radost moc neudělala a hlavně je to draze řešitelná věc. Dále pak ten 4x4 prý není stálá čtyřkolka jak u audi, ale zadek se připojuje podle potřeby. Nevim jestli je to to pravý ořechový. Takže se nemůžu rozhoupat ani jednim směrem.

2016-01-28 14:57:46

elektrik: Konkrétní kus neznám, ale hlavní bolístky co s občas najdou na některejch kusech MPS, tak je: variabilní časování ventilů, lambda sonda, turbo, silentbloky zadního difu a motoru.

Co se týče tý 4x4, tak se dá říct, že v 95% situací je vždycky alespoň část výkonu přenášená i na zadek. V technickym popisu se píše, že úplně vypnutá je spojka zadního difu pouze ve chvíli, kdy je zatažená ruční brzda nebo při pomalých manévrech například při parkování. Celej systém je elektronicky řízenej a bere si signály z různejch čidel všude po autě. zadní diferenciál je připojen ke kardanu pomocí elektromgnetický lamelový spojky.

Dobrý počtení ohledně technickejch řešení na MPS je v tomhle dokumentu: http://car2tw.com/Documen...0Technical%20Training.pdf

2016-01-29 00:59:39

díky Deri. Moc pěkný počtení. Už v tom mam trochu jasněji. Čeho se ale bojim koupě špatného kusu s problémovim motorem. Kdyby se tak stalo nechá se tento motor sehnat jiný a kolik se to tak pohybuje případně jestli jde použít z jiného typu mazdy kde je taky 2.3 DISI? Auto se mi moc líbí a líbí se mi jak je postavený, ale straší mě vidina starostí se sháněnim dílů. Na muj styl jízdy je to ideální každodenní přibližovadlo. jestli to teda vydrží. Mazdu jsem měl kdysi 626 a s tou jsem byl spokojený. Honda civic 1.8 VTI můj jízdní sty s přehledem snáší a věřim, že ho snese i MPS pokud koupim správný kus se zdravim srdcem. Ještě jsem zvažoval golf GTI 30 edition, ale představa předokolky bez samosvoru se mi moc nepozdává obzvlášť když potřebuju auto hlavně na podzim-jaro.

2016-03-04 19:53:36

elektrik: mám MPS asi rok a teď tam mám už druhý motor, na předchozím mi praskly ojnice (údajně je to častý jev u těchto motorů), tak jsem pro jistotu zainvestoval do kovaných ojnic. tyhle MZR motory se dávaly myslím jen do 3 a 6 MPS a do CX-7 a v ČR se hrozně blbě shání ale v PL jich určitě pár najdeš. ceny se pohybujou mezi 50 - 70 tis ale počítej spíš s tou vyšší hranicí a pokud budeš muset nějaký kupovat tak trvej aspoň na tříměsíční záruce podložené smlouvou, vzhledem k tomu, že těch motorů moc není a ty zničené se všelijak "lepí", jen aby chvíli vydrželi


Odpovědět