Fórum - Téma


M6 GG/GY - klimatizace, těsnost atd.


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY - klimatizace, těsnost atd.

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 9

2013-06-27 17:03:59

max6: už sem domluvenej s tim servisem kde mi to minule kontrolovali. Jedu tam v pondělí ráno. Poslední šance před tou mojí euro dovčou na kterou odjíždim večer

2013-07-13 23:04:13

Mám dotaz - klima přestala chladit (jak na potvoru cestou na dovolenku). Nicméně mě zaráží, že se spouští sahary. Přitom kompresor nesepne. Je to normální stav? U minulého auta pokud byl nízký tlak, tak bylo vše mrtvý, kompresor ani ventilátory se nehly. Je to u M6 jinak, nebo může být příčina jinde, než v úniku?

MAX6  
J.
2013-07-13 23:13:50

koka: To je divný. Jak je nízkej obsah chladiva,tak by se měl umrtvit celej systém. Není problém jen v elektromagnetický spojce na kompresoru ? Respektive,prolezl jsi všecky pojistky ? Než tenhle problém začal,nestávalo se ti,že při zapínání klimatizace,ta klima cvrdlikala ???

2013-07-13 23:20:51

U mě se i prakticky úplně bez chladiva (plnička při odsání vycucla 0,025kg) kompresor po zapnutí AC normálně točil.

2013-07-14 10:17:20

max6: Pojistku na AC jsem našel jen jednu a byla OK. Žadné problémy jsem jinak doteď nezpozoroval.

Kouknul jsem teď na to a kolem toho držáku je to mastné jako čert, takže bych to tipl na prodřenou některou trubku od toho debilního držáku (viz. obrázek). Ale ty ventilátory mě pořád vrtaj hlavou...

2013-07-14 10:59:00

Koukam, ze je to vsude stejny... Me tehda menili tu spodni z tech 2 a jeste tek chladic u toho "valecku"...

2013-07-14 19:39:23

No u mě se to unikání nakonec vyřešilo vnalisováním novýho univerzálního propojední dvou trubek, místo toho originálního hliníkovýho bazmeku s O kroužkem staženýho šroubem, protože sem měl ten hliník prohnilej až k tomu otvoru se šroubem a tamtudy to teklo ven(novej O kroužek ani pasta na utěsnění nepomohly, za nový trubky bych se nedoplatil a potřeboval sem to mít rychle.

2013-08-07 20:11:53

Zdravím, stejný problém špatné obě trubky. Nikde nemůžu najít kde je sehnat. Nemá tady někdo nějaký odkaz kde je sehnat popřípadě i jejich kod.

MAX6  
J.
2013-08-08 00:21:41

jandemczak: Trubky nemá smysl kupovat nový v mazdě. Jsou drahý jako blázen. Stačí trubku vyndt azajít do firmykde dělají vysokotlaký hadice a tam jí vyroběj nebo tu starou aspoň opravěj.Stojí to tisícinu ceny nový v Mazdě.Pokud le šlovk z nějakýho důvodu chce novou,tak na eBay je jich nespočet a taky za pěkný ceny.

2014-04-15 11:46:41

Čau všichni. Zjistil jsem, že mi uteklo chladivo z klimatizace. Už vím i kudy - trubka x chladič těsnění. Nevíte někdo kde bych sehnal ty gumový kroužky v Plzni?? Už dva krát mě poslali slušně někam, že buď to udělají celý vč. naplnění nebo nic.......

Díky moc za všechny rady.....

2014-04-15 18:38:23

martas23: čau zkus vodoinstalo

2014-04-15 18:44:25

Díky...Zkusím se podívat, ale moc tomu nevěřím, že by jsem našel stejnej průměr.....

2014-04-15 18:47:17

martas23: něco podobneho snad natrefíš okroužku mají hodně

2014-04-18 18:33:36

Osobní zkušenost s mou M6. V roce 2013 jsem v květnu nechal doplnit chladící médium (R134a) z důvodu úniku a nevalného výkonu klimatizace. Během následujících třech měsíců ale chladivo opět pomalu unikalo a výkon klesal. Opětovné doplnění nemělo význam, bylo nutno odstranit příčinu a vzhledem k tomu, že únik nebyl nikterak razantní, nepodařilo se mi odhalit konkrétní místo. Po usilovném "googlení" jsem se dopracoval k americkému přípravku "Arctic Freeze" vyvinutému původně pro NASA a používanému v raketoplánech. V popisu výrobku stojí, že zvyšuje výkon klimatizace, zkracuje nástup chladicího efektu, odstraňuje drobné úniky chladiva v gumových částech (o kroužky a hadice) a prodlužuje jejich životnost. Zakoupil jsem tedy tento výrobek, na začátku prosince 2013 během cca 15 minut jej naprosto jednoduše aplikoval a je po problému. Klima funguje přesně tak, jak to stojí v onom popisu produktu a chladivo již neuniká. Vřele doporučuji, jedno doplnění vyjde na 300 až 400 Kč a zvládne to naprosto každý - viz video

How to Recharge Your Car AC with Arctic Freeze

See how easy it is to recharge your car's air conditioning system with Arctic Freeze Ultra Synthetic R134a! Simply:

1. Attach the charging hose/gauge assembly to the can.

2. Find the low-side AC service port on your car. For photos of the port on your car, use our online port locator:

3. Start the engine and set the AC and fan to maximum.

4. Connect the charging hose coupler to the low-side AC port.

5. Check the pressure using the built-in gauge.

6. Charge the system by pulling the trigger until the system reaches the proper pressure.

7. Remove the coupler from the low-side AC port and replace the cap.

Have questions? Ask the pro:

Arctic Freeze can be found on the shelves of most auto parts stores. To find the nearest location, type your zip code into our store locator:

For more information and tips, check out our blog at , or follow us on Facebook () or Twitter ().

2014-04-23 20:09:04

Ahoj, kluci jak poznám že mám prázdnou klimu doma na koleni? Kompresor mi nezpíná. Auto jsem koupil v zimě a klimu neřešil,beztak by nešla. Bylo dost pod nulou. Kde nejčastěji uniká? M6 2006 nafta. Co jsem tak okoukl,tal jsem nenašel nic. Poznám to třeba,když zmáčknu plnicí vetilky? Nebo se nechá nějak laicky změřit tlak? Potřebuju prvotně zjistit,jestli je tam nějaký médium. Pylový filtr jsem dal nový už v zimě. Díky za rady.

2014-04-23 20:50:11

wirda: Jestli ti nezpíná kompresor, tak proto že tam není žádný chladivo a nebo že je kompresor špatnej...

Plnicí ventílky by nemeli jen tak jít zmačknout, kdyby tam bylo chladivo tak je tam i tlak.....jestli se ti je povede zmačknout a nic nebude ucházet, tak je jasný že je prázdná....na hledání dirky je hodně možností jak to najít.....

2014-04-23 21:37:28

martas23: Tak zmáčkout jdou oba lehce a jen to pšoukne. Takže prázdno... Čili nechat natlakovat a hledat. Uf to má cenu.

MAX6  
J.
2014-04-23 21:48:20

Když se tady o tom bavíte,tak dneska jsem zajel s M6 GG 2.3 jak největší frajer ke klukům vedle co dělají klimy a repasují klima-kompresory,že jsem konečně našel dirku na hadici odkud z toho okruhu uniká chladivo,protože předtim se jim to nedařilo nikde najít. Tak kluci vzali brejle a UV lampičku a šli se přesvědčit. Mezitim jsem tam kecal s jednim kamarádem a když přišli tak mi ukázali lehce povolenou krabici s výparníkem a po kouknutí dovnitř to tam svítilo jak ve fukušimě.To mě úsměv hrozně rychle přešel Takže mě čeká výměna celýho výparníku

2014-04-23 22:01:44

Kde to je a jak to vapdá? A co to stojí. Sem zvědavej,kde to teče mě. Teď na to ale kašlu,jsou přednější věci. Teda pokusim se na to kašlat.... Znám se

2014-04-23 22:12:03

WIRDA - naplnit klimu, která netěsní je cesta od nikud nikam - zase ujde. Já jsem udělal to, co popisuji o pár příspěvků výše a jsem SPOKOJEN. Klima drží tlak a chladí. Použil jsem sadu AFK10 jejíž součástí je i servisní pistole s manometrem, kterou se dá kdykoli kontrolovat tlak v systému - viz video výše v čase 2:04 nebo

http://www.drive-cz.cz/273-arctic-freeze-kit.html

MAX6 - na váš problém existuje od stejné americké firmy přípravek SUPER SEAL. Nemám jej sice vyzkoušený, ale vzhledem k tomu, že Arctic Freeze fungoval na 100% tak, jak bylo popsáno, nemám důvod k nedůvěře.

http://www.drive-cz.cz/387-super-seal.html

Přátelé a pozor! Nepochybuji o tom, že pokud budete použití těchto přípravků konzultovat v servisech, nesetkáte se s podporou. Tam totiž potřebují (pokud možno opakovaně) vaše peníze a ne vám dobře poradit a pak už vás v životě nevidět.


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 9