Fórum - Téma


M6 GG/ GY - Klepání a cukání naftového motoru


Fórum 6 GG / GY M6 GG/ GY - Klepání a cukání naftového motoru

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2

2014-01-25 10:50:26

marcoss: Budu to muset nějak udělat... jelikož to potřebuji vyřešit než bude pozdě...

A hlavně další věc je že v práci taky nedostanu jen tak volno a to je další problém.... v týdnu bývám dost zabitej... no ale to už je věc jiná.

2014-01-25 14:52:50

thomas17: Na 70% to bude SCV ventilem, měl sem ten samý problém. Začal bych od něj.

2014-01-25 14:57:46

petan: Děkuji ti za odpověď i 70% šance je velká.... já už jenom začínám pro jistotu shánět ceny vstřiků.

Ale snad to bude ten SCV ventil... jen se teď snažím někde vyčíst jaký tam vlastně je OEM kód abych si pak sehnal nový.

2014-01-25 15:03:57

thomas17: Dej vědět kubajzovi, myslím, že u něho seženeš nejlevněji a navíc by bylo dobrý zkalibrovat vstřikovače, tak bych se domluvil s ním. Před 2-3 lety vycházel myslím okolo 3000 kč.

2014-01-25 15:08:50

petan: Kalibraci mi dělal Kuba a bude tomu teď v únoru nebo v březnu rok.. takže tam by snad problém nemusel být....

SCV ventil budu buď řešit sním pokud mi odepíše na zprávu pokud né dohledám ten kód a objednám přes E-bay ;) tam vychází do 3500,- i s poštovným...

2015-02-03 19:39:59

thomas17: Hola, jak tak pročítám vlákno koukám že jsi měl hodně podobný problém jako trápí nyní mě. Při rozjezdu když je chladno tak to rachotí kolem 1400ot. po zahřátí OK. A když jen tak lechtám plyn (nejvíce se to projevuje na 3př.stupeň, ale dělá to na všechny), tak při přechodu ze záběru k puštění pedálu a naopak to jemně cukne (je to vidět i na otáčkoměru, ručička lehce poskočí, v rámci 100ot.), 2.0 MZR-CD 103kw. najeto 206tis. SCV jsem měnil před 40tis. km.

Dělal jsi něco s těma vstřikama?

Dík.

M.

2015-02-24 07:07:55

Táákže pro informaci, nechal jsem prověřit vstřikovače (servis Bosch) a bylo mi řečeno, že jsou zralé na repas, tak jsem tedy nechal udělat za 31 400,- repas, což je celkem ranec, ale autko jezdí jako by vyjelo z fabriky...

2016-07-18 12:02:38

Ahoj. Mam podobny problem. Mazda 6 diesel 105 kW, odstraneny dpf. Mezi cc a 1400 az 2000 otacky skube. Ale.jen pokud se rozjizdim pomalu. Pokud tomu dam plnej plyn a rozjedu se svizne, necukne. Jenom na takovy to lechtani v kolonach a mezi semaforama. Otacky na volnobech drzi bez problemu, na neutral drzi jakekoliv otacky take bez problemu. Pred cca trema rokama kompletni vymena podlozek pod vstrikama. Nejaka rada nebo napad. Napadl me.pal filtr ale jak to tu tak ctu, tak nevim. Posledni dobou take palubak hlasi vetsi spotrebu. Drive kolem 7, nyni 8,5.

2016-07-18 12:33:55

Me tohleto same delal firemni Ford. V servisu provedli pres diagnostiku kalibraci vstrikovacu a bylo po problemu.

2016-07-19 23:28:28

martin: Já jsem teď nechal dělat repas vstřikovačů (taky v bosch) za 12 500,- a nezměnilo se skoro nic

2016-07-20 15:01:24

juan05: To máš alespoň přijatelnou cenu, ale mě to pomohlo asi tak na dva týdny od té doby to samé za studena klepe a na 2hý a 3tí př. stupeň to do 2000 ot. tak lehce pocukává... nevím jestli to dělá třeba načlý dvouhmoťák.. ale je to i takové línější od spodku což setrvákem nebude, táhne až tak 2500 a dál.. netuším čím to može byt.. Myslím že nás spíš pěkne ojeb*li v Bosch servise..

2016-08-06 16:34:13

Zeptam se, muze cukani motoru do 2500 otacek delat palivovy filtr? Mam M6 2007 105 kW diesel a 240 000 km. Auto mam pul roku a dle meho ten filtr nebyl menen nikdy (koupe od otce ktery ho mel 5 let a nikdy filtr nemenil). Po kolika km se meni. Otacky mi auto drzi ale v nizky, kdyz jedu, cuka. Teply i studeny motor. Dpf mam odstraneny ( uz 6 let). Taky mi palubak zacal hlasit misto cca 7 litru spotrebu kolem 10.


Odpovědět

1  2