Fórum - Téma


M6 GG/GY Dvouhmotový setrvačník


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY Dvouhmotový setrvačník

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3  4  5 ......... 7

2010-03-19 19:35:20

Pafkaex - ty vysielas ale neprimas

2010-03-19 19:46:44

Co vysílam ale nepřímám??

2010-03-19 20:40:54

informacie

TomasM ti napisal

"Setrvačník prodáváme za 18000 Kč.Měníme ho dle potřeby tak na jednom ze tří aut na kterém se mění spojka."

2010-03-19 21:02:50

To sice jo ale to se nemužu zeptat na zkušenosti jiných lidiček??

2010-03-19 21:13:07

Možná se o tom nikomu nechce mluvit....

2010-03-19 21:28:08

By mě zájímalo proč

2010-04-12 21:11:18

Tak já měním setrvak po 60 tisíc, co jsem měnil jen přítlačák, ložisko a lamelu, teď to opět měním asi jsem ho měl vyměnit hned napoprvé a ne se spolehnout, že je ještě dobrý. Jinak je pravda, že setrvák stojí 18tisic a spojková 3 sada kolem 6ti se dá sehnat. Takže s prací jste tam za 32tis. Mo a s tou cenou je to asi tak, že na západě se jim na to vydělává lépe a konfort je důležitý a lidi si ho prostě zaplatí. Já bych tam tam osobně raděj taky jednohmotnostní, ale nějak jsem ho nikde nesehna.

2010-04-13 09:59:23

Tak ta cena mě moc netěší, protože mě stejná vyměna bude nejspíš taky v brzké době čekat. Můžu přesněji vědět jak se auto chovalo se špatným setrvačníkem a jaké to dělalo problémy, A kolik se stím dá najezdit než se to uplně rozsype. Taky jsem se díval po jednohmotách ale asi se nedělají, a na dvouhmotu tady byl odkaz na ebay kde to i s dopravou vycházelo na cca 14000 Kč.

2010-05-30 20:03:27

pomahal som menit spojku na passate 2,8 benzin a mal dvojhmotak

2010-05-30 21:26:49

Jj slyšel jsem že sinější motory v benzínu už to taky mají.A například nové mondea ho už mají i v 2litru v benzínu

 Koka
2010-06-02 18:33:17

Mě dvouhmoťák při přeřazování drnčí...takové jakoby zaklepání. Jinak se jeví vše v pořádku, spojka zabírá jak má, žádné trhání nebo něco. Začlo to už asi po 10ti měsících provozu (= 40 000km). V Mazdě to tak tehdy na můj popud diagnostikovali, ale údajně je to časté u tohoto modelu (diesel 105kw) a pokud se te nobude zhoršovat, tak prej to bude OK. Po dalších necelých dvou letech a 20000km se to zdá být poslechově +- stejné, ale autí je ještě pár měsíců v záruce, tak nevím, jestli mám nárok na výměnu, když se to projevuje pouze takto (a jestli to za to vůbec stojí), co myslíte?

Mám obavy, že sotva záruka skončí, taxe to rozesere...

2010-06-02 20:32:10

Valeo dělá na většinu aut přestavbovou sadu z dvouhmotového na obyč setrvák za "normální" prachy...

http://www.mjauto.cz/html...ouhmotovy_setrvacnik.html

2010-06-02 21:24:05

Z toho rozesrání bych neměl strach kdyz už máš tolik km-to by přišlo dřív.No ohledně tý záruky nevím nevím jestli ti to vymění...

2012-02-09 18:46:19

Zdar! chystám se měnit spojku a jelikož moje M6 má nalítáno 275 000 tak předpokládám že setrvačník je minimálně na konci života, ne-li za ním. Co jsem tak vyzjistil, tak špatný setrvačník dokáže zničit novou spojku takže by asi bylo rozumný to vyměnit oboje, že? hledal jsem levnější variantu než 16 tis. za LUK , na polských stránkách mají toto : http://allegro.pl/kolo-dw...itd-ditd-i2085876139.html je to repas za cca 3300 s tím, když jim pošlu zpátky můj setrvák, asi 4500 když ne. Cena je to dost zajímavá, ale na českých stránkách jsem o repasích setrvačníků nenašel skoro nic, jakoby se to vůbec nedělalo, poláci jak se zdá dělají repase na všechny značky...je mi jasné, že to je dost risk do toho jít, ale za tu cenu bych to možná i zkusil, má s polákama někdo zkušenost?

2012-02-27 11:51:25

Zdarec, byl jsem v tomto servisu kvůli něčemu jinému, ale vyměňují a repasují i dvouhmotové setrváky pro M6. http://www.mazdapavlice.cz/clanky/kontakt.html Já bych nikdy nekoupil tak důležitou a namáhanou součástku někde z polského, ani německého e-shopu. Když se setrvák roztrhne a zlikviduje převodovku a motor, kam půjdeš reklamovat? Na e-shop? Napíší ti maximálně něco o neodborné montáži. A tobě nezbude než se soudit... Mizerná vyhlídka. Tom

2012-03-01 05:15:37

Zdravím,nedávno jsem musel nechat udělat celou spojkovou sadu,a bohužel i ten setrvačník.Je tam dvouhmotnostní.Spojková sada mě vyšla na 9500 a setrvačník na 25000.

2012-04-05 15:32:15

Chlapi pri vyraďovaní rýchlosti do neutrálu mi šklbne na moment s autom akoby neodpojilo ”čosi” stlačením pedálu. Hlavne z dvojky - trojky to robí. Čo to môže byť?

pls help

M6, 105kW, 156000km

2012-12-13 21:42:06

Asi mě to tento týden čeka. :( Boucha to a špatně to řadí nevíte někdo o nakém za rozumnou cenu? Mam 100kw verzi.

2012-12-15 14:00:24

nevím jak je to u M6, ale s otcem jsme se jednou pokoušeli "repasovat" setrvák u Hyundai Santa Fe CM (originál je tam LUK) ... no a řeknu vám, že bych si to do auta asi nedal. Jednak ty strvačníky nejsou uzpůsobeny na jakoukoliv servsiní zásah, složené jsou prostým rozlisováním středu, který je třeba odsoustružit a pak navařit (kritický bod č.1). Nevím jak je to u jiných aut, ale u toho santafecka byl kamen urazu palámané pružiny ( řekl baych, že polská oprava spočívá v jejich zkrácení a nastavení něčím "samodomo" .. bod č.2) a hlavně ulomené "uši" (bod 3)na součásti která tyto pružiny stlačuje (auto se chovalo tak že nereagovalo na spojku, prostě nejelo se zařazenou rychlostí). Po metalurgickém rozboru jsem horko těžko sháněl vhodný plech na výrobu, pak součást nechal řezat laserem (nebo vodou už nevím) kvůli tepelnému ovlivnění a výsledek byl takový že po opravdu pečlivé práci byl setrvačník nakonec stejně nevyvážený (bod 4) (jednak kvůli nesehnatelným pružinám - tedy nevyhnutelnému zkracení a nastavení, jednak kvůli svařování rozbrušených původních svarů a lisovaných spojů) ... nenašel jsem nikoho kdo by byl schopný setrvák dynamicky vyvážit .... výsledek, motor se chvěl a po půl roce intenzivného ježdění se zavařený (svařováno tvrdokovem) původně rozlisovaný střed setrváku natoli opotřebil že se setrvák rozpadl (bod 5)

prostě, můj názor je takový, že repas setrváku nejde udělat kvalitně a to ani po vložení neúměrné pracovní píle a prostředků

kdybych měl platit materiál, řezání, obrábění a vložený čas, tak se nevejdu ani do ceny nového dílu, natož do 3300 které inzerují poláci - hold poláci umí dělat dobré párky a krovky, vše slkožitější je nad jejích síly - což jim ale nebrání v tom aby se o to pokoušeli a hlavne s tím kšeftovali

2013-09-06 09:51:11

Zdravím,

mám (možná hloupý) dotaz:

Nejspíše mě čeká v dohledné době výměna spojky - v servisu mi řekli, že to vypadá na nutnou výměnu napínací lamely, nicméně po rozdělání spojky by se vidělo, jak je na tom i setrvačník.

Při přeřazování zatím žádné zvukové projevy, ani nic jiného nepociťuji a sám jako řidič laik bych to na té spojce nepoznal, že údajně zabírá už někde jinde, což má údajně signalizovat právě tu nutnou budoucí výměnu.

Chci se zeptat - co mám čekat? Je nutno měnit spojku celou nebo stačí v určitých případech měnit jen ta lamela??? Mám M6 benzin, rv 2002, najeto 200tkm. Jaký setrvačník mám v autě? Dvouhmotový nebo v benzinech bývá nějaký jiný? Kolik stojí výměna takového setrvačníku?

Moc se v tom neorientuji, tak potřebuji zjistit, co to vlastně obnáší - díky moc za odpovědi.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 7