Fórum - Téma


M6 GG/GY Dvouhmotový setrvačník


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY Dvouhmotový setrvačník

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3  4  5 ......... 7

2010-02-11 17:55:48

pockej chces mi rict ze benzinovy motor nema setrvacnik??

a chces mi rict ze nektere (stejne jako u nafty jen nektere) benzinaky nemaji turbo??

nebo ze benzinak nema palivove cerpadlo ?? (tady bych se jeste nechal ukecat, TDi cerpadlo s benzinovym ma spolecny jenom nazev, ale treba u M6 zadne vysokotlake cerpadlo jako u TDi neni a je v podstate stejne jako u kazde strikacky benzinu)

2010-02-11 20:10:24

Já jsem slyšel že to mají jen nafty...Jasně že jsou i benzíny s turbem to vím taky.

2010-02-11 20:30:52

tak od dneska vis i to ze kazdy benzinak ma setrvacnik a ze kazdy benzinak ma dopravni cerpadlo ;o)

2010-02-11 20:43:23

thoms.s: mám pocit že asi nejsi "v obraze",tady se jedná o dvojhmotný setrvák a ten je jen u naftových aut cca od roku 2004. Setrvák u benzínů a starých naft je téměř nezničitelná součástka. A diesl bez turba už dnes moc neuvidíš kdežto benzínů bez turba je většina. A navíc pokud se něco pokazí u turbodieslu (turbo,čerpadlo,vstřiky,setrvák a pod), tak opravy jdou do desítek tisíc.U benzínu za to zgenerálkuješ půl motoru.

2010-02-11 20:57:41

Treba si kupit M6 s automat.prevodovkou a nemusis riesit problemy so zotrvacnikom.

Ale ked sa pose.. automat, tak to asi tiez nie je sranda.

2010-02-11 21:26:42

Jo to je pravda automat je v tomhle lepší ale to bych nechtěl

2010-02-11 21:27:34

Přesně tak.Se v tom dooost vyznáš co??

2010-02-12 09:16:47

ach jo, ze tady musi mit furt nekdo snahu se hadat

PAFKAEX:

Tak u benzínu se mu asi nemůže pokazit turbo nebo setrvačník kddyž ho nema ne??

JA:

pockej chces mi rict ze benzinovy motor nema setrvacnik??

a chces mi rict ze nektere (stejne jako u nafty jen nektere) benzinaky nemaji turbo??

nebo ze benzinak nema palivove cerpadlo ?? (tady bych se jeste nechal ukecat, TDi cerpadlo s benzinovym ma spolecny jenom nazev, ale treba u M6 zadne vysokotlake cerpadlo jako u TDi neni a je v podstate stejne jako u kazde strikacky benzinu)

PAFKAEX:

Já jsem slyšel že to mají jen nafty...Jasně že jsou i benzíny s turbem to vím taky

JA:

tak od dneska vis i to ze kazdy benzinak ma setrvacnik a ze kazdy benzinak ma dopravni cerpadlo ;o)

tak a ted mi nekdo reknete jestli jsem nekde napsal slovo "dvouhmotovy" a jestli jsem nekde tvrdil ze vetsina benzinaku ma turbo .... ja jen chtel pafkaexe vyvest z omylu ;o)

automat opravdu neni reseni, sice nema setrvak ktery by se pokazil, ale rozhodne nejde rict za by diky tomu byl jako celek spolehlivejsi. Je to fajn vec, x let jsem ho v aute mel, ale pohodli u me neprevazilo to ze prevodovka byla jedina vec ktera se na aute kazila, a navic zvysenou spotrebu jako bonus

2010-02-13 10:47:23

Nevím teda kdo se tady háda ele ja určitě ne.To jsi sice nepsal že dvouhmotový ale když se tady o něm bavíme tak mě vážně nedošlo že myslíš jiný.Ahoj

2010-02-13 11:28:00

no, hlavne ze uz je vsechno jasne ;o)

2010-02-15 11:10:58

To jsou mi zase věci, takže polovina němců, holanďanů, ... jsou úplný blbci když mají rádi naftu. Ono je to spíš o tom, kupovat kvalitní paliva, používat aditiva a chovat se k turbu jak si žádá. Pak nevidím, až takový problém. A mimochodem chudákovi Doris odešel benzinový motor a zeptejte se jí co stála oprava. Takže je to kus od kusu a jak se k tomu autu člověk chová. A to že u nás jsou naftová auta poruchovější je z velké části dané tím, že to jsou natahané kusy ze zahraničí, které mají poněkud jiný kilometrový průběh pod kapotou než na tachometru. A poslední poznámka, dvouhmotový setrvačník nemá rád na 5tku 55km/h aby byla spotřeba, jak někdo v jiném vláknu psal. A o tom to je.

2010-02-15 16:11:24

Jj máš pravdu človek se musí k autům chovat slušně když chce aby mu jezdilo bez problémů.Taky si myslím že ten setrvačník vydrží.Je tu dost lidí co nají M6 v naftě a téměř nikdo nepsal že by měnil.

2010-02-15 21:06:38

zajímavé, já si kupuji nová auta a stejně se s...u.....mám smůlu, naštěstí mě to moc netrápí, akorát jsou to vyhozen= prachy, které se dají třeba prolít, nebo proplachtit v Chorvatsku

Starám se o ně, pravidelný servis ani nemluvě, ale stane se.

Doris říkala, že měla auto kupované nové, závada se stala v cca. 26000km, tak na to má být záruka, takže no problem.

Jo a k tomu dovozu, vozí se i benzíny a určitě s nimi není tolik problémů, samozřejmě není to úplně porovnatelné, protože TD je jiné kafe než benzín atmosféra, výkon, zátah.

2010-02-15 21:26:32

PetrX:Tak to máš asi smůlu. Já jsem na tom opačně,v době kdy jsem stavěl a potřeboval peníze jsem koupil to nejošklivější a podle "odborníků" jedno z nejhorších aut Daewwo Tico.Stálo v AAA, staré 6 let, jsem 3 majitel na tachu mělo 88000km, takže asi 130000. . Protože jsem počítal že vydrží tak 3 roky než budou prachy na lepší, tak na údržbu kašlu,každá oprava by byla dražší než samotné auto. Jen leju benzín a jezdím.Používám ho na popojížďky,pole,vinohrad,jako malý náklaďáček. Vůbec se s ním nemazlím,sůl,díry kameny,písek,větve,bahno prostě traktor.Už jsem najel za 6 let dalších 70000km bez závad! Takže to nemá logiku,prostě někomu není souzeno.

2010-02-15 21:29:17

Vážně asi záleží co človek koupí a asi moc asi nezaleží na značce auta...

2010-02-21 15:29:39

Setrvačník prodáváme za 18000 Kč.Měníme ho dle potřeby tak na jednom ze tří aut na kterém se mění spojka.

2010-02-22 11:45:44

A co nějaká náhrada v podobě jednohmotového setrvačníku pro M6, jako je tomu např. pro některá tdi koncernu, neexistuje něco?

2010-02-22 14:55:04

Prý jo ale nedoporučuje se to trpí převodovka

2010-02-23 00:01:47

No jo, jenže dříve se převodovky oběšly bez dvouhmoťáku a nikdo neřešil, jestli trpí. Např. o výměně za jednohmotový u VW kolují obojí názory, že je to špatně a pak zase že to ničemu nevadí, jen přijdeš o nějaký ten komfort při řazení (přeřazení nebude tak hladké). Tak nevím kde je pravda Těch, kteří to zkusili na Mazdě (dát jednohmotový) asi moho nebude, aby se podělili o zkušenosti...

2010-03-19 18:35:27

Je to spousta lidiček co mají M6 v naftě.Kdopak už měnil ten setrvák???


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 7