Fórum - Téma


M6 GG/GY DPF patalie


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY DPF patalie

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3  4  5 ......... 17

2010-08-31 18:39:44

mě volnoběh kolísá v rozmezí cca 50ot./min takže tu změnu asi nezpozoruju...

2010-08-31 18:54:14

zvysene otacky za jazdy na neutrali su podla mna preto aby ti fungovalo servo a posilovac brzd , volnobezne otacky riadi riadiaca jednotka a ta sa ich snazi drzi rovnake bez ohladu na odpor ci prevodovky ,alternatoru alebo podobne

2010-08-31 21:59:50

Souhlas s hondavfr, volnoběžné otáčky jsou řízeny elektronicky. Pokud jedu 10 nebo 100 km/h na neutrál, mám 850 ot., když zastavím tak mám 800 ot./min. (+-drobné)

2010-09-02 18:00:53

Zdravím, lidi mám problém, před 14ti dny jsemsi dovezl mazdu 6 po FL, spokojenost jen do doby než se mi rozblikalo DPF, dnes jsem byl v servisu na regeneraci, řekli mi, že se to regenerovat nedá, že je to moc zanesený, novej filtr 50 000,- poraďte mi někdo, co mám dělat, opravdu na to po koupi myzdy nemám...

2010-09-02 18:34:14

Zkus DPFko nechat odstranit v nějakém servisu co se tím zabývají , ale myslím si že to nebude tak jednoduché s Denso řídící jednotkou je tam plno čidel atd.

2010-09-02 18:41:53

No právě, ptal jsem se přímo v tý mazdě, tak mi řekl technik, že to dělal jednou a moc dobře to nedopadlo. Zkusím ještě reklamaci, protože jsem s tím najel 1200km a tankuju shell, takže se to zanést nemohlo a má to měsíc starou technickou a emise, tam už by to museli podle mne poznat...

2010-09-02 18:57:38

Zkus pohledat na netu Google odstraneni dpf.

V mazdě jsou v polovině cesty na odstranění dpfka.

Já to dělám tak že jezdím s otačkamy motoru nad 2000 (pro jistotu) a po ujetí zhruba 200km zapne regenerace pozná se to že se zvýší spotřeba asi o 2litry tak to projedu mimo město ,nejlépe s tempomatem nebo nohou na plynu tak aby otačky neklesly zhruba pod 2100 jinak se přeruší reg. , myslím že tam je 15 pokusu je to něco jak bys stahoval film . Možná že se pletu, ale tak jsem to pochopil.

Aby prošly saze filtrem musí mít velkou teplotu.

2010-09-03 09:03:24

Dík, vyzkouším co se dá, snad něco pomůže. Známej ze servisu ford mi řekl, že by to provrtal, ale to si myslím, že je blbost...

2010-09-03 13:29:25

Tak jsem sehnal dvě dílny, kde to kompletně odstraní a přeinstalují software, v pondělí tam s tím jedu, tak pak napíšu, jak se auto změnilo, cenu atd., pro další zájemce...

2010-09-03 15:42:32

Pak už nemusíš kupovat drahý olej dexelia za 3000,- ty prachy se ti vráti co daš za tu předělávku

2010-09-05 06:41:23

Tak vcera prijela zena domu,ze se mam jit podivat na auto.Svitila zluta kontrolka DPF.Moje 1. zkusenost!Byl jsem docela prekvapeny,je to 2006-ka , 135tis. km , mame ji asi 2 a pul mesice,najeli jsme neco kolem prvnich 4 tis. km , pricemz posledni cesta byla dlouha,a jelo se moc i po dalnici,myslel jsem si , ze se to tam regeneruje automaticky...a najednou

Tak jsem hned sedl do auta,a vyjel.Dalnicni najezd mame dal,tak jsem to zkusil po okresce.Vynuloval jsem km , stopl cas.Jel jsem tak abych mel otacky ke 3000 , nekdy i na 3ku,vetsinou na 4ku.Nemuzete litat po okresce jako na dalnici,ze...obcas jsem musel i pribrzdit kvuli provozu atd.Nebylo to jako soustavny tah motoru,no.Kilometry ukazovali 30 najetych km,cas ukazal presne 20 minut,kdyz najednou kontrolka ZHASLA Uf,byl jsem rad,protoze teto patalie jsem se bal uz pred koupi auta,a nikdy jsem to nezazil.A proto to tady tak popisuji,aby pokud se to nekomu stane,a nebude s tim mit zadne zkusenosti jako ja,aby se nebal,a pripadne vedel co to obnasi a co s tim delat.Jo a dodam,ze tankuji jen na Benzine Vervu a liji pravidelne Super Aditivum.Snad tento prispevek nekomu nekdy pomuze.

A jeste jeden dotaz pro druhe,zkusenejsi.Me kontrolka svitila,jizdou probehla regenerace.Pkud bude DPF BLIKAT , tak uz jizda nepomuze a musim do Mazdy na regeneraci? A to blikani ma jakou barvu , cervenou?A pokud blika ,znamena to , ze muzu najet onech max. 350 KM? Diky vsem za odpoved.

2010-09-05 20:54:58

Valderon: Ano, pokud bude kontrolka DPF blikat, nepomůže nic jiného než zajet do Mazdy na ruční regeneraci. (mě už jí dělali 3x... ). Barva blikání je stejná, jako když kontrolka svítí. Co se týče těch ujetých kilometrů, tak poprvé jsem se raději nechal odtáhnout, ale pak mi v Mazdě řekli, že klidně můžu dojet po vlastní ose. Nevím jestli zrovna 350 km, ale jízdu k servisu to určitě zvládne...

2010-09-05 21:39:07

Při jízdě ustálenou 100km/h rychlostí mi ukazuje PC okamžitou spotřebu cca 5l, ale jakmile začne probíhat regenerace spotřeba se zvýší na 10l i více opět při rychlostí 100km/h. Takže při vynulování PC a najetí určité trasy do okamžiku, než se vypaluje filtr, je průměrné spotřeba 6.5l, ale jakmile začne probíhat regenerace, spotřeba vzroste na 9,5l. Při regeneraci například při stání na semaforech je zvýšen volnoběh na 1000 ot./min. Máte někdo podobné zkušenosti?

2010-09-08 20:30:26

Ahojte mam mazdu 6 rocnik 2006 koupil jsem ju asi pred dvouma mesicama.. je to dvoulitr naftak.. pred mesicem jsem byl menit olej v neautoryzovanem servisu ale ten co mi to delal neprovedl po vymene diagnostiku a nalil tam olej s oznacemi 5W-40PD.. ujel jsem asi 1500km a nastal mi takovi problem ze z niceho nic auto stratilo otacky nesel pridat plyn z vyfuku dym jak prase.. auto jsem nechal odtahnou do servisu mazda a tam mi bylo receno ze byla provedena spatna vymena oleje a nebyla provede diagnostika po vymene ( mam znicene turbo a katalizator pevnych castic ted resim kde je proble).. Nechapu jedno proc se mi pri jizde nerozvitila zadna kontrolka ?? rozvitilo se to az pak az to kluci odtahli do servisu ?? nevite kde je problem ?? je to opravdu problem to ze byl spatne vymeneny olej ??

2010-09-09 16:35:31

Turbo ti odešlo ucpáním DPFka určo, ale nechápu proč tě neupozornili kontrolky možná chyba v řídíci jednotce

2010-09-10 10:26:08

v Mazde mi bylo receno ze problem mohl byt aj v tom ze mi tam toho oleje dal asi vic nez mel a k tomu mi nevynuloval diagnostiku.. je to možne že to bude timto ? Jeste mi tam rekli ze tam nebyl spravny olej co tam mel byt dany.. auto mam koupene sotva dva mesice.. nenajel jsem s tim skoro nic a hned takovej problem toto je silene.. Budu muset asi zhanet soudniho znalce aby mi rekl jestli je chyba u toho kdo mi delal olej nebo jestli byl uz problem kdyz jsem to auto koupil v autobazaru.. asi to necham na ceskou obchodni inspekci..

2010-09-10 11:48:26

Jj, já měním olej zásadně v Mazdě. Peněz dá člověk sice víc, ale má jistotu, že tam daj co mají a kolik mají. Ve výsledku pa člověk ušetří...

Mám mazďuli už 2 roky, jezdím 80% město, zbytek okresky a zatím díky bohu bez problému, tak snad to tak i vydrží.

2010-09-10 21:45:25

A ja jsem dopadl takto :( je to v haji opravu v mazde mi odhaduji skodu na 120 000Kc jen diky tomu ze nejaky lojza mi spatne vymenil olej.. muzu se zeptat ?? kdyz jezdis prevazne mesto jak casto menis olej ??

2010-09-11 07:00:10

120 000,- ? Já bych se nechal odstranit DPF za 10 000,- ale v mazdě to asi ještě neumí musíš najít specialni servis na netu a záleží co se stalo s turbem možná se dá opravit. Nevím kolik stoji nové turbo ale na DPFku ušetříš cca 40 000,-

2010-09-12 18:48:28

Olej každý rok, a to i přesto, že najedu s bídou 10000km. Když se to ředí naftou, tak je to "nutnost", ale já takto měnil i s benzíňákem...holt vždycky jsem své auto rozmazloval


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 17