Fórum - Téma


M6 GG/GY DPF patalie


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY DPF patalie

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 13  14  15  16  17

2016-01-04 17:16:31

jahoda2:

2016-01-04 17:36:00

Pravdu dozajista máš. Ale hlavní nemoc je ta, skrz vymačkaný podložku jde bordel do motoru, Nejen že saje olej, ale fouká to tam i kouř. Pak tyhle všechny srajdy tam udělaji hrudky , který se přilepí na sací koš, ten se ucpe, přestane sát olej, mazat = záděr. Takže mnoho majitelů stálo desetitisíce, jen kvůli investici 100 kč za podložky

2016-01-14 20:48:37

Ahojky Mazdáci,tak se mi po delší jízdě po dálnici,taky rozblikalo DPF plus ještě naskočily dalsí dvě kontrolky,co stím.Tady někdo píše že lze udělat ručně regeneraci,jak na to a pomuže to?Díky moc za rady,Tom!

2016-01-14 22:45:44

tomason10: Ahoj, mě se stalo to samé. Blikající DPF, kontrolka motoru a kontrolka prokluzu. Udělal jsem ruční regeneraci podle návodu co je tady na webu a bylo to ok. Jen jsem si musel nechat vyresetovat servisní interval. A jak jsi na tom s olejem?

2016-01-15 02:55:35

A ten návod tady najdu prosím kde?Na oleji mám najeto 10000km

2016-01-15 07:04:06

tomason10: http://www.mazdaclub.cz/f...vymena-oleje-62279?kols=7

2016-01-15 17:10:47

tomason10: Měl jsem podobný problem, 3 kontrolky a nouzový režim po znovu nastartovani už jen kontrolka motoru a prokluz auto jelo normalně. Na diagnostice kod P2033 neco s vysokou teplotou vyfukuvoych spalin. Chybu jsem vymazal a už 2 tydny bez problemu.

2016-01-16 16:38:18

Tak jsem dnes preventivně okouknul egr, když mě čeká ta stk v únoru. Na záslepce bylo trošku sazí, jinak nic. Ventil jsem vyfotil a zdá se mi, že na tom není špatně. Zaslepen je dva roky, když jsem auto koupil. Jak na tom byl ten váš? Kdo jste ho čistil?

A mám dotaz, případně mně opravte. Jak je to s únikem oleje do sání skrz turbo? Nějaký malý únik je předpokládám adekvátní a je s ním počítáno. Proto se aplikují oleje s nízkým obsahem sazí, aby to nezanášelo dpf. Sání je uvnitř mastné a než jsem opravil coller, tak dole trochu pokapával. Kuba mi tehdá říkal, neřešit, tak se raději zase zeptám

2016-02-06 16:15:39

Dnes jsem porvé zažil regeneraci on-line. Pomocí OBDII adaptéru a apk. ForScan Lite na mobilu. Pro mě nejduležitější pidy z pcm jsou teplota spalin kolem dpf, rozdíl tlaků před a za dpf, teplota motoru, auto regenerace on/off a požadované a aktuální hodnoty zanášení filtru. A ještě hodnota celkového zanesení g/l. Regenerece by měla začít podle informace od Jardy kolem 6.01 g/l. Mě sepnula při 4.92g/l. Teplota výfuk. plynů +/- 600°C . Doba regenerace cca 20km . Hlavní a důležitý pouznatek. Tak, jak jsem si myslel, že regenerace probíhá i po zastavení a nechcípnutí motoru, tak jsem se mýlil Po zastavení off a po rozjetí cca 30km/h opět on. A další, aktuální spotřeba phm i při regeneraci z kopce ukazuje 0.0L . Takže u mě neplatí, že ukazuje vyšší spotřebu. Po vypálení na 0.00 g/l ještě asi 5km pálil a poté off. Jsem zvědav, kolik budu mít mezi regeneracema. Ale jestli to bude narůstat tak rychle, jako 30km, než jsem dojel domů, tak 200km nepokořím. Uvidíme

2016-02-08 07:20:04

Kolik je normální interval mezi jednotlivými regeneracemi? U mě to teď vychází zhruba na 220km. Lze tento interval protáhnout po vynucené ruční regenraci? Kontrolka DPF se mi zatím naštěstí ani jednou neukázala . Mám 105kW a 195000km.

Díky za názory

2016-02-08 12:45:59

Já se obávám, že u naší generace to o moc lepší nebude. Nucenou rege. asi nic nepokazíš. Nicméně bude záležet na více faktorech. Kde jezdíš, jak jezdíš, kvalita nafty a taky jaký stav filtru. Kluci s GJ mají nájezd 400-450 km. To je hezký. Já to budu teď hlídat konečně taky.

2016-02-08 13:27:26

Wirdo,dej vědět jak to proběhlo ..STK a EM ,já jdu až za rok v unoru.

2016-02-09 17:13:15

Tak přátelé,

Na dva roky pokoj. Ale jak prohlásil technik, bylo to o prsa Japonský ženy :D

Dal jsem řeč na emisích s technikem. Do června jen vyčtou readines kody a dál to neřeší. Pohlaváři díky velkýmu zmatku nechávají zaběhnout systém, ale pak to přijde. Já bych taky neprošel. Měl jsem tam jedničku. PCM nemá srovnaný kody, páč jsem nedavno mazal chybu (přídavný topení, myslím -0160) O čmež jsem věděl, Torque mi ukázal nekopletní načtení emisních kodů. No a dnes by mě nepustil, být tam v červenci. Jak nebudou readines ok, nebo vyhodí závadu pcm, tak nazdar. Když to budou kody, nechá majitele jezdit, dokud se nesrovnají. Takže závady mažte v čas! Pokud se objeví znovu, tak šlus.

Měření emisí bylo peklo. Byl jsem chvilku po regeneraci a filtr jsem měl zanesený na 2.80 g/l cca půlka, než začne pálit. Kouřivost vylítla na 0.60, což bych opět byl v háji, páč je to strop. Technik znalý, trápil střídavě motor deset minut na plný knedlík 5200ot. Protáhnul lauf a dostal se po té době na 0.6! Ok, naměři danných 0.10 a doporučil mi, abych nejezdil jako důchodce, ale motor pořádně protáhnul. Faktem bylo, že po tý chvilce kleslo zanesení filtru na 2.34g/l Takže to vypalil i bez regenerace, jasně, za cenu max otáček, ale prý až pojedu příště na emise, mám střídvě dát trojku a točit 3500-4000 ot, aby se motor s laufem ohřál a pořádně se to vyfoukalo od dehtu a sazí. Že je to jak s kotlem, když ho budu dusit na 50°C, tak bude dehtovat, zasere komín a teplo nikde, když ho pěkně nažhavím na 90°, tak mám doma teplo a čistej komín i kotel Což má pravdu, topím uhlim... Vím o čem to je. Takže se nebát motor pořádně prohnat, je to pro něj lepší, než jezdit na 2000ot. !

Jo a to hlavní! Pokud bude DPF off a pcm nebude hlásit chybu a readines kody bodu ok, tak projde každý. Pokud to Kuba dokáže tak, že to nenaruší emisní kody a všechno to bude hlásit ok, tak no problem. Pak už jen naměřit 0.10 kouřivost a máte to doma ;)

2016-02-10 08:19:48

Nazdar pánové, tak co už byl někdo vyhozen z STK ? Z důvodu chybějícího DPF ?

2016-02-10 12:13:39

A četl si co jsem psal o řádek výše? Do posledního června projdeš i bez dpf. emisní kody jen načítají, ale neřeší. Pokud nebudeš mít chybu ještě v paměti jednotky, tak projde každý. Tudíž se ti nikdo asi neozve, že neprošel. A pokud to bude vše ošetřený, tak se neozve ani od 1.7. Ale jak jsem psal. Readiness kódy musí být ok a jednotka bez chyby.

2016-02-10 13:19:05

Promiň, máš pravdu, nečetl. jen jsem to rychle prolítl, jestli už někdo neprošel. Takže podle toho, co píšeš by o Kuba měl dokázat udělat tak, že to nepoznají? mám to dělané u něj . To by byla dobrá zpráva. Technická mi končí za rok v Květnu.. přemýšlím že bych si ji udělal letos v květnu a protáhl si to tak.

2016-02-10 18:52:39

Ahoj,

potřeboval bych poradit.Začala mi Mazda hulit,jako sviňa - ztrácí se voda. Včem bude problém ? Nebo,co vše bude třeba udělat ?

Díky za rady - Marek

2016-02-10 19:00:04

Tady něco je, ale nevyznám se v tom http://highperformancejun.../readiness-sensor-tuning/

2016-02-10 19:22:26

risa13: Tím nic neskazíš a máš velkou naději, že projdeš. Po té můžes poreferovat

2016-02-10 19:24:07

antrb: To patří do jiného vlákna. Tohle nebude problém DPF...


Odpovědět

1 ......... 13  14  15  16  17