Fórum - Téma


M6 GG/GY DPF patalie


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY DPF patalie

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 12  13  14  15  16 ......... 17

2015-12-19 06:08:48

jahoda2: Ahoj ,mě to hulí taky jako prase (DPF,EGR - off). Čím si myslíš,že jsi to odstranil ? Podložky pod vstřiky ??? To si dával nový,nebo jak ?

Dík

2015-12-19 11:07:15

Ten DFP a EGR jsou opravdu patálie. Poslední dobou řeším to, proč mi jede auto ve dvou režimech a tím myslím, že v jednu chvíli táhne jak blázen kdy po sešlápnutí plynu hrabe na 3. rychl. stupeň a jindy jako kdybych měl nulovou kompresi.

No, nedalo mi to, a vyrobil jsem si diodovou diagnostiku podle které jsem zjistil, že mám v ECU tři chyby... Jedna z nich je problém s čidlem nasávaného vzduchu a další s EGR ventilem.. Ten mám zacpaný u svodů nějakým centem nebo tak podobně..

Jen bych chtěl pro ostatní kteří zacpávají EGR napsat, aby jste před jeho ucpáním klapku celou vyčistili a pak teprve zacpali EGR..

Proč? Protože nános humusu v sání zůstane a tím se nic nezlepší... Přišel jsem na to tak, že při konstantních otáčkách (4400 ot./min. na 2. rychlostním stupni) motor vynechá na půl sekundy a pak se zase chytne.

2015-12-20 13:58:33

to kulovy: Kdo ti ten DPF vykuchal?..A máš ho pryč celý(myšleno i s obalem) nebo jen vnitřek filtru?

2015-12-20 18:55:47

magnetto: A ja myslel že ten problem mam jen ja ,ani jsem se nad tim moc nepozastavoval,ale když jsem cetl tva slova , muzu rict jen "AMEN" a suhlasim do puntiku se vsim! Navíc před 2 dny se stalo to,ze jsem na 4-ku to roztahl na 4000 otáček a chystal se tam hodit 5-ku a v tom cuk,1/2 sekundy motor nic , rozblikalo se na palubce DPF a porad blikalo. Auto jelo,ale totalne bez zatahu,ani na 2-ku a plny plyn nic.Tak jsem zastavil a vypl motor a znovu nastartoval.Prestalo to blikat a motor zase tahnul... Tak nevim...uvidíme,no co,kuchani jsme si nechali udelat dobrovolne,uvidi se casem,co to bude delat.

2015-12-21 09:46:11

michalk: Kubajz, takze technicky je to v cajku. Jde o to, ze na te diagnostice se to pozna behem par sekund.

2015-12-24 04:37:51

antrb: Ano podložkama pod vstřiky ,koupil jsem nové jiné bych tam ani nedával ..kus za 30 kč ,Pokaždé při studeném startu když auto stálo delší dobu ,děsně kouřilo ,vyjel jsem a byl to hustý bílý dým ,že se lidi za mnou otáčeli .Hned po výměně podložek se dostavil efekt a je po kouři.

2015-12-30 12:32:38

kulovy: Pozná to i zaslepený egr? FAP mám, ale zaslepil jsem si egr. Chybku to ohlásilo po x km na chcilku, pak zmizela a od tý doby klid. Tak to má i udělat. Ale nevim jestli to nebude uložený a já nebudu muset na vymazání.

2016-01-01 18:20:45

Zdravim,

Vcera na mojej mazde zacal blikat DPF filter - co by nebolo nic nezvycajne no ja tam ziadne DPFko nemam uz 2 rok. Neviete co to moze byt ? Auto ide normalne nepocitujem ziad e zmeny ani zvysenu spotrebu.

2016-01-01 18:25:48

jahoda2: co všechno potřebuji na výměnu podložek pod vstřiky ??? na co si dát pozor ?

2016-01-01 19:30:59

antrb: Budeš potřebovat podložky (Bosch,myslím, že se dávají i do BMW a jsou téměř jednou tak silný, oproti Mazďáckým), origo těsnění pod víko ventilů a honě štěstí, aby si neměl zapečený vstřiky. Zbytek už poznáš sám, co třeba odmontovaz, aby ses dostal k samotné demontáži.

2016-01-02 13:19:48

esite: Je to tady na foru uz popsano, muze to byt treba jen vymenou oleje a naslednym neprovedenim resetovanim. Mne to blika od brezna

2016-01-03 15:15:08

antrb: jj nové těsnění pod víko a nějaký tmel do rohů k těsnění. Sundáš víko ,přívodní trubky, zezadu přepadové trubky a mezi vstřikama dva šrouby co drží klemy ,každá klema drží dva vstřiky.Abys vytáhl vstříky,musíš vytáhnout ven ty gumové těsnění kolem přívodu do vstřiku....stačí plochý šroubovák a vytáhnout.

Na vyndání vstřiku jsem použil klíč 28 respektive 27-ku jsem vybrousil na 28 a to pak pasuje na ty plošky na vstřikách za ty to rozhýbeš.Nedoporučuji to chytat nahoře za tu matku ,tu bys neměl vůbec povolovat ,tam se vstřiky štelují aspoň tak mi to bylo řečeno ,takže jsem na matku nešahal.

Nic na tom není ,ale v servisu si za to majlant taky neřeknou a navíc mají přípravky na vyndání,tak to zvaž.

Otázka je,kdyby jim v servisu nešel ven jeden vstřík jak by to řešili...myslím že tak ..máte to hotové .

2016-01-03 15:47:03

jahoda2:

2016-01-03 16:16:37

Bodejť. Co si člověk neudělá sám, to nemá! Kuba mi říkal, že někdy rve vtřiky i heverem ( zvedákem). To musí bejt zapečený, jak těstoviny s uzenym

2016-01-03 22:42:41

Zdravím všechny,

mam tu takovou situaci. Před 2 měsicí jse byl na výměně filtrů a oleje. Po výměně se mi rozblikalo DPF,kontrolka motoru, prokluzu a auto asi spadlo do nouzového režimu. Tak jsem podle nádovu zde na foru ručně zregeneroval, resetoval interval výměny oleje a regeneraci dpf filtru a vše bylo ok až do teďka. Jel jsem po dálnici a opět jsem ucítil že auto netáhne a asi 8km před cílem se mi znovu rozblikalo dpf atd. a opět v nouzovém režimu. Tak se vás chci zeptat jestli nemá někdo stejnou zkušenost. Zítra se vrhnu znovu na ruční regeneraci ale Vás se ptám, jestli mám za tím hledat něco víc nebo to neřešit.

Děkuji za odpověď.

Ondra

2016-01-03 23:45:48

Jaká je historie auta, servis, kde jezdí a kolik má skutečných km? Dpf bylo měněno? Třeba se odebírá do věčných lovišť. Jestli auto zrátcí výkon dříve, než spadne do nouzáku, tak by to mohlo znamenat ucpaný fitr.

Ale jestli bliká i smyk, tak to může být i jiný problém. Špatný filtr by měla blikat jen jeho kontrolka. Asi bych si zajel na diag. a vyčíst chyby.

Třeba to bude egr, nebo jiný z čidel.

2016-01-03 23:51:34

Auto ma najeto 261 000km. Ja ji mam 3 mesice a jako prvni jsem menil pred 2 tisici oleje a filtry v neauto servisu a baterku. Jelikoz je auto z bazaru a ten ho dotahl z belgie, tak historii neznam Na¨jel jsem asi 3 tisice km s autem a z toho cca 2 tisice na dalnicich.

2016-01-04 12:51:30

OndraR : měl jsem to samé,po výměně oleje po cca 2000 km se mi to taky rozblikalo ,doporučuji zajet na PC a nastavit interval na výměnu oleje . Pokud ho nenastavíš auto padá do nouzáku .Napřed blikalo DPF pak smyk i motor a auto bylo v nouzáku. Já byl rozhodnut stejně vyndat DPF ,tak jsem to vzal jedním vrzem.

2016-01-04 14:32:26

jahoda2: stejně nechápu,jaký vliv mají ty podložky na tu kouřivost ???

2016-01-04 14:59:25

No nejsem na to žádný machr ,dočetl jsem se to zde na foru ,tak jsem je vyměnil a přestala kouřit .Když jsem pak nad tím přemýšlel,zjistil jsem že je to logické ....Nahoře pod víkem máš olej a vstřík od válce oddělují právě ty podložky ,takže když se vymačkají a ty se vymačkají právě proto že je drží jen ty klemy a jak vstřik pracuje ,(vlastně se klepe) postupně tu podložku rozklepe a pak může olej do válce a mezera mezi hlavou a vstřikem se pak vyplní karbonem a proto ten vstřik nejde ven.

Mě kouřila ,hlavně když dlouho stála a to je příčina toho že stekl olej ze shora dolu přes podložky.

Píšu nejsem žádný profík na mazdu,možná by nám to někdo vysvětlil lépe ,já se spíš bavím stavbou závodních motorů do motorek ,ale na autě si dělám pokud možno vše sám.


Odpovědět

1 ......... 12  13  14  15  16 ......... 17