Fórum - Téma


M6 GG/GY DPF patalie


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY DPF patalie

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 9  10  11  12  13 ......... 17

2013-02-10 19:00:51

Tento problém mě odrazuje od koupi mazdy6 :/ Nevim jestli by na tom passat nebo octavia byla líp... Kolik je celková suma za odstranění filtru a přeprogramování řj u kubajze? Děkuju za odpověd

2013-02-10 20:10:09

.Je nás fůra,všichni kladné zkušennosti.Tahle Mazda ten filtr mít nemusí,má jen Euro 4..Ještě ti zkontroluje nebo vymění podložky pod vstřiky a v tu ránu tu máš jeden z nejspolehlivějších dieselů na trhu.Ještě nezapomenout na VIF a dobrou naftuJá jezdím za 5,4 zátah brutální,tohle auto si užívám

2013-02-11 10:17:51

Míra.. co je to VIF? Tam máš co za motor, silnější nebo slabší? Rok výroby atd? :) Já mám v plánu teprve mazdu kupovat

2013-02-11 10:54:20

Já najel na své M6, rv2008 přes 200 tis.km a nikdy žádný problém s DPF. Je pravda, že jsem ale jezdil dost německé dálnice a u nás mimo město, takže regenerace probíhala pravidelně.

2013-02-11 13:36:53

Jasně, když probíhá regenerace není problém, jenže ta proběhne pouze nad 2500 otáček a po dobu regenrace nesmí klesnout otáčky pod 2500 jinak se to DPF rozbliká a je to v pr... Když jedeš u nás na 6ku po dálnici 130, tak tam těch 2500 otáček nemáš ani náhodou.

Já jsem to nechal kuchnout, je to víc jak půl roku a žádnej problém - takže vřele doporučuju. Navíc jsem se seznámil s člověkem co dělal v Mazdě a ten mi řekl, že to nechal kuchnout hned jak to koupil úplně nové...

2013-02-11 14:13:24

Mám takovou perličku.

Momentálně mám CX-7 a minulý týden při jízdě po německé dálnici se mi z ničeho nic rozblikala kontrolka filtru pevných částic DPF. Blikala stále i po opětovném nastartování. Motor sice běžel normálně, ale kontrolka mě nenechala v klidu. Vzhledem k tomu, že jsem sebou neměl příručku, zavolal jsem do prvního autorizovaného servisu, který mi to vygooglilo, tuším autopalace Praha. Technik mi sdělil, že příčiny by mohly být následující: 1) neproběhla regenerace filtru pevných částic a něco je špatně 2) volný rozvodový řetěz. Každopádně ať co nejdříve odstavím vůz a zavolám si odtah. Teď už jsem hodně znejistěl, ale vzhledem k tomu, že auto jelo normálně a já to měl cca. 400km domů, pokračoval jsem v jízdě. Po příjezdu jsem dal auto do servisu auto Charouz, Milovice u Hořic. Zde mi řekli, že možná příčina by mohla být indikace zhoršené kvality oleje. Přejížděl jsem zhruba 2.000km. Konec je velmi úsměvný. Blikající kontrolka DPF může mimo jiné signalizovat malé množství Adblue v nádržce (ukazovalo to dvě čárky). Po doplnění resp. výměně to zhaslo a počítač neukázal žádnou chybu. Pro mě absolutně nepochopitelné, proč tyto dvě zcela odlišné věci jsou takto propojené, ještě ke všemu, když Adblue má vlastní ukazatel.

Mám najeto 80 tis. a zatím žádný problém s DPF. Snažím se to občas trochu protáhnout, jinak jízda na spotřebu.

7,2l/100km u čtyřkolky vážící skoro dvě tuny není špatný... ještě podotýkám, že mám nejvyšší výbavu s 19" kolama, gumy široké 235.

2013-02-11 14:53:43

Jena.VIF je nejlepší aditivum do nafty,zlepšuje mazivost,zvyšuje cetanové číslo a zimní VIF zlepšuje čerpatelnost nafty v zimě.Já mám Mazdu 6 ,po FL,2007,105kW,najeto 108 000km,viz profil.Zatím naprostá spokojennost

2013-02-13 12:17:15

Ahoj pánové, jsem nový člen klubu a taky nový majitel Mazdy 6 r.v.2009 s motorem 2,2 MZR-CD 120 KW.

Toto vlákno jsem pročetl celé, jelikož problémy s DPF filtrem jsou mojí noční můrou....ikdyž ted musím říct, že se toho už tolik nebojím.

Jen se vás chci zeptat, jestli problémy o kterých tu ještě mluvíte se týkají i tohoto novějšího motoru 2,2? Mám na mysli podložky pod vstřikama a třeba i ucpaný sací koš.... Také jsem vyčetl, že motory 2,2 mají rozvodový řetěz, ale bohužel se prý natahuje, takže tyhle věci bych si měl pohlídat, pokud do auta nechci sypat zbytečný peníze že? Moje mazda má najeto 170 tis. km, tak to vypadá, že budu muset na revizi.

2013-02-13 12:33:10

Vítám tě v klubu Podložky jsou na těchto motorech již ok, jenom zlobí ten rozvoďák jak říkáš. Ale on ti Kuba už všechno řekne a ukáže. Jestli mohu poradit, tak DPF si nechej hned odstranit. Budeš mít lepší spotřebičku, a hlavně klid

Ať mazda slouží. Mazdár

2013-02-14 09:05:42

Díky za přívítání....

co se DPF týče, tak jsem si říkal, že jak nebude dělat problémy tak ho nebudu řešit, ale při sebemenším náznaku půjde hned ven.

Ohledně spotřeby jsem nadmíru spokojenej....po cestě z německa, kdy jsem si auto vezl domu a jel s ním poprvé, jsem měl za cca 700 km spotřebu 5,6l/100km podle palubáku, což mě fakt potěšilo, protože to byla svižná jízda po dálnici (okolo 140 - 160km/h) a v čechách jsem najel asi dalších 300 km po silnicich první třídy a spotřeba stejná....

2013-07-29 16:12:08

DPF a lambda sonda .. Zdravim, potřebuju nutně poradit. Našel jsem si v bazaru Mazdu 6, r.v. 2007, 2.0 mzr-cd. Auto je po vizuální stránce v dobrém stavu, ale po projetí se rozblikala kontrolka DPF, po větším vytočení motoru se rozsvítila i kontrolka ESP a chyba motoru. Po domluvě, že autobazar závadu odstraní mi bylo druhý den zdělěno, že se jedná o vadnou lambda sondu a že je to spojené i s tím blikajícím DPF. Vše je nyní údajně v pořádku, ale probíhá prý regenerace filtru, zmíněnou regeneraci mi prý uvedou do smlouvy s tím, že pokud neproběhne v pořádku tak bude oprava provedena na jejich náklady. Chci se zeptat jestli je to vůbec možné aby výměna lambda sondy vyřešila blikající DPF? za odpovědi předem díky

2013-07-29 17:03:12

Ahoj,

Vzhledem k tomu že se potřebuješ asi rychle rozhodnout, tak ti napíšu čistě můj názor(nejsem automechanik).

Ale já kdybych kupoval auto a něco by se tam rozblikalo, tak jim vrátím klíče, poděkuji a odejdu. Protože nevíš jestli se bývalý majitel netrápil a nedal to teda radši do bazaru..

Na druhou stranu blikající kontrolka DPF neznamená jen problém s DPF, ale například si auto říká o výměnu oleje a kdo ví co všechno.

Regenerace se provádí každých cca 200km, tak nevím jak to chtějí uvést do smlouvy, když by stačilo aby to projeli asi 25-30km..

S lambda sondou nemám zkušenosti.

A teď babo raď :)

2013-07-29 17:32:29

petapr: za tvůj názor díky jde o to, že je to dotažený z německa a původní majitel to dal k prodeji kvůli DPF, který údajně majitel bazaru nechal vyměnit za nový jelikož původní už nešlo zregenerovat ( což se mi moc nezdá když nový stojí cca 40 tis ). Každopádně bych ho tak i tak nechal vykuchat. Jsem v téhle problematice absolutní lůzr, proto díky za každou radu :)

2013-07-29 18:48:30

maverick:

presne jak pise Petapr. Jestli kupujes ojetý auto a máš jakoukoli pochybnost, okamžitě zmiz bez onoho auta Pokud tam cokoliv bliká, nekupoval bych to .......

2013-07-29 18:56:28

vitus: jasný chápu ;) ale pořád lepší než kdyby se mi to rozblikalo po koupi a pokud je to opravdu opraveno a nic se zase nerozbliká (zítra to jedu zase protáhnout ) tak nevidim důvod proč nekoupit, jen mě spíš zajímá jestli je tam možná ta spojitost DPF s lambda sondou? upřímně jsem z toho

2013-07-29 19:17:43

maverick: no nevim ... nejsem odborník na DPF, ale auto co má 128 000, odešel mu DPF filtr, BAZÁRISTA ho nechal vyměnit za NOVEJ, blikaj kontrolky... osobně to tipuju na pohádku před spaním, ale to si musíš posoudit sám.. jak říkám - já bych zdrhal.... kor jestli je na tom zajímavá cenovka, tak to jen potvrdí to, že je to pastička

2013-07-29 19:20:35

maverick: přesunuto do tématu, kam to patří, nezakládej duplicitní diskuse

ADMIN

2013-07-29 20:13:55

natural: díky díky, konečně nějaký pozitivum přesně to mám v plánu

2013-07-30 07:59:58

taky mi začal blikat oranžově DPF. Bylo to tím, že jsem provedl výměnu oleje a nepředal tuto informaci mozku auta. Takže vůz si myslel, že již jezdí na vyjetý olej. Ve značkovým servisu mi provedli diagnostiku a s DPF vše OK. Jde ve většině případů o tento problém (dle technika z Mazdy). Takže: VÝMĚNA OLEJE=ZÁPIS DO ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY. DPF je prostě takovej strašák a za blikáním kontrolky může být schováno více problémů.

2013-07-31 14:04:13

maverick: Jsem také jeden z těch, kteří si nechali fitr odstranit. Jel jsem ze Sokolova, hezký výlet na dva dny s manželkou, auťák hotový za 3 hodiny a od té doby vše OK. Žádné kolísání oleje, rozsvěcení kontrolky a navíc, spotřeba klesla o 1,1l/100km. Hodně km ujetých ve spokojenosti přeje Endy.


Odpovědět

1 ......... 9  10  11  12  13 ......... 17