Fórum - Téma


M6 GG/ GY - Dlouhé starty naftového motoru 89kW


Fórum 6 GG / GY M6 GG/ GY - Dlouhé starty naftového motoru 89kW

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY

Diskuze o vozidlu

2004 6 GG / GY 2.0

5 fotek  |  8 diskuzí

Palivo diesel. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový.



2016-07-22 16:17:56

Mám problém se startováním. Projevuje se to tak, že někdy točím 4 - 5 vteřin a pak motor chytne a jede bez problémů, nekolísají otáčky atp. Z toho se občas stane, že motám na 3X i 20 - 30 vteřin a motor ani nemá tendenci chytnout.

Je zde někdo kdo měl stejný problém a zkusil by mi poradit? Díky...

Ps. chystám se ted v první řadě vyměnit palivový filtr, následně bych pokračoval dál...

2016-07-22 16:46:50

Ahoj.v první řadě bych prošel kostrici body.stačí je očistit a něčím vhodným namazat.měl jsem podobný problém.

Honza

2016-07-22 17:08:49

lukecfz1: Já bych zkontroloval naftové hadičky a palivový filtr,zda těsní,vypadá to,že padá nafta.Mazda 6 nemá čerpadlo v nádrži,takže když je netěsnost,tak chvíli trvá,než čerpadlo u motoru naftu znovu nasaje

 Magnetto  
2016-07-23 18:03:38

lukecfz1: SCV ventil.

2016-07-23 21:41:07

magnetto: I to je možné,pokud má původní vadnou serii SCV 003 a 006, tak není co řešit.Ten ventil má velice tenké kanálky,které se zanášejí nečistotama.I když se dají vyčistit,tak nejsou spolehlivé.Nové mají kanálky větší.Stejný problém se vyskytoval i na Nissanech a Toyotách.

2016-07-23 22:51:21

Zatim dekuju za rady. Dnes jsem zkontroloval tesnosti a vymenil palivovy filtr. 4x start bez problemu a 2x jsem musel motat cca 10 - 15 vterin. Zkusim teda ten scv ventil.

Zatim diky. Pak napisu jak to pokrocilo, pripadne jak to dopadlo.

2016-07-23 22:51:26

Zatim dekuju za rady. Dnes jsem zkontroloval tesnosti a vymenil palivovy filtr. 4x start bez problemu a 2x jsem musel motat cca 10 - 15 vterin. Zkusim teda ten scv ventil.

Zatim diky. Pak napisu jak to pokrocilo, pripadne jak to dopadlo.

2016-07-26 07:58:51

lukecfz1: Neříkám že to tak musí být, ale když už tě to takhle zlobí, koukni na konektor pod tělesem filtru vzduchu, sbíhají se tam drátky ke vstřikovačům. Mě to stálo kupu nervů, pak ještě nový akumulátor....než mi kamarádi v servisu uvěřili, že to je ono a drátky "mrskli" na tvrdo na očka. I kdyby to teď nebyla ta správná příčina, proč někdy startuješ dlouho, už tuhle slabinu nebudeš muset řešit. Našel jsem to kdysi někde tady na mazdaclubu, myslím že pod názvem - nestartuje. Tím děkuji adminům, že se o tyto stránky výborně starají Většinu problémů tu totiž najdeš, když hledáš.


Odpovědět