Fórum - Téma


M6 GG/GY diesel ztrácí výkon


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY diesel ztrácí výkon

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3  4

2015-07-21 11:56:35

qwert29: Je to pristupne normalne shora. Sundas plastovej dekl motoru a dostanes se i zvrchu. Samozrejme sem to delal na studenem motoru a snazil se strikat jen na tu osicku. WD stejne vyprcha nebo se po nastartovani a ohrati odpari. DPF nemam, EGR mam zaslepene. Obcas to trosku zakori, ale jinak zadna chyba neskace. Kazdopadne bych nejdriv zkusil sundat plastovej dekl a pri nastartovanem motoru odpojit podtlak od te regulace, uvidis jestli se pohne.

2015-07-25 16:47:20

Ahojte. nečetl sem celou diskusi, tak se omlouvám jestli se opakuji, mám mazdu 2.0 100kw diesel RF5C a taky sem ztratil výkon...jak jinak netáhlo turbo, jelikož to má turbo s podtlakovou regulácí, tak sem šel po hadičkách podtlaku od turba a ejhle jednak na motoru je takový žluto zelený fundament který se proklepal o motor a pak taky nešel elektromagnetickej ventil, po nastartování motoru to tak jako cvaká, předělal sem konektory, kabeláž a vše funguje jak má.-)tot moje zkušenost, třeba to někomu pomůže:-P

2015-07-28 12:52:09

Zdravím Mazďáci, nevíte někdo jaky typ, popř kde ho koupit- snimač tlaku na intercoleru??

2015-07-28 13:43:45

myky.kes: Ahoj, typ te nepovim a na kelly jsem ho nenasel. Kazdopadne hazim fotku a sezenes ho urcite zde na clubu v Inzerci

2015-07-28 22:08:44

vencakapa: Tak jsem se konečně dostal k tomu rozhýbání naklápění lopatek u turba a opravdu to pomohlo! Už mě zase baví jezdit s mazdickou. Nevím jestli to VDéčko bude oprava na stálo, ale zatím super. Když jsem sundal plastový kryt motoru, tak jsem si myslel, že je někde prasklá trubka, protože je slyšet jakési syčení, ale nic prasklého jsem nenašel. Po poslechu jiné Mazdy se to zdá stejné a asi to nebude závada. Tedy pokud to kámoš nemá taky nejaké rozbité. Jde to z horní pravé části mtoru. Neví někdo co to je za zvuk? Každopádně posílám slíbenou medaili a díky.

2015-07-29 06:58:06

Ahoj, to syčení z motoru mám taky, ale nalézt zdroj se mi nepodařilo. Malý výkon motoru v nižších otáčkách mne trápí velmi a k tomu to čudí jako hrom. Dlouho trvá něž se auto dostane do pohybu. Od spodku auto prakticky nebere a musím čekat než otáčky vyskočí nad cca 2500. Ta zmiňovaná osička k turbu se normálně pohybuje a podtlakové hadičky jsou OK. Podložky pod vstřiky mám nové. Rád uvítám případný tip, kde hledat příčinu. Děkuji všem za pomoc ......

2015-07-29 08:53:51

strihak: Ahoj, ten "sycivej" zvuk mam take, myslim si, ze je to pumpa ale bude to v poradku. Dela ho kazda naftova mazda, co jsem zatim videl. Mam radost, ze rada byla k necemu platna at to jezdi!

phjotr: Pohybuje se i kdyz za behu odpojis ten podtlak? (na volnobeh)

2015-07-29 09:08:22

vencakapa: aj náš starý nafťák syčí, tj RF2A

2015-07-29 09:21:43

vencakapa: jo, když odpojím a připojím hadičky, tak se osička pohybuje..... Psal jsi kdysi o škrtící klapce, nevím kde ji hledat a zda na to může mít vliv.

2015-07-29 10:06:06

phjotr: Klapka muze byt zanesena, a muze bejt zasekla. Docelt jsem se o tom v tomhle topicu. Stahni si zde na strankach workshop http://www.mazdaclub.cz/manual_download.php?id=275 a na strane 188 mas komplet schema jak rozebrat cele sani.

2015-10-24 11:36:23

Ahoj,

potýkám se s chybou P0662 Intake Manifold Tuning Valve Control Circuit High.

Někdo mi poradil, že to bude tento solenoid (na fotce), byl by mi někdo ochoten proměřit solenoidy ?

Mám diesel 2004 100kW.

Díky moc.

2015-12-09 14:08:14

schupa: Čau potýkám se úplně se stejnou chybou chci se zeptat jesi jsi to nák vyřešil díky za odpověď

2016-01-06 13:39:39

Výměna solenoidu nepomohla, závadu mám pořád, auto jezdí bez jakýchkoli známek závady.

Vpravo u toho sání jsou takové táhla, není tam moc vidět, já to tam mám celkem od oleje, jak bude čas, zkusím to rozebrat.


Odpovědět

1  2  3  4