Fórum - Téma


M6 GG/GY diesel volnoběh


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY diesel volnoběh

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2

2012-06-26 10:16:08

Zdravim Mazdaři,

potřeboval bych radu, mám problem se svojí M6... Nedrží volnoběh a už pod 1500 otáček motor chcípá a navíc hodně opadl i výkon - od půlky plinu cukačka.... Předpokládám vzduch v naftě? Špatný filtr? Určo málo nafty...!? Má mazda 6 něco jako nouzový režim...? Poraďte prosím, díky za každou zkušenoust....!

2012-06-26 12:10:06

to dělá SCV ventil

2012-06-26 12:58:45

A mohl by jsi mi prosim vysvětlit co to SCV ventil je? Případně kolik taková věcička stojí? Zapomněl jsem napsat, že to dělá jen třeba dva dni a pak je týden klid a pak zase den a zase tři dni klid, to předpokládám sedí?

Díky

2012-06-26 14:05:30

Je to regulátor tlaku paliva... Stojí okolo 4000

2012-06-26 14:21:15

a kde ho nejlaciněji pořídit?

2012-07-10 22:55:17

chci se zeptat.Jak poznám že odchází SCV ventil??Když nastartuji,tak musím hned hrabnout po plynu,malo kdy drží otáčky,a když jedu a sešlápnu plyn,tak to začne cukat a jako kdyby šlo do motoru málo paliva.Díky za radu.

2012-07-11 09:38:29

Ahoj, jj přesně to samé to dělá mě.... Pravděpodobně to SCV ventil bude...

2012-07-11 12:58:40

tak mi cinkněte...

2012-07-31 18:47:02

Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli to může být taky SCV ventil u mé Mazdy 6 03, 100 kw diesel,když mi při nastartování zakolísají otáčky a následně někdy motor zhasne.měl jsem největší problém v zimním období za velkých mrazů, to auto vůbec nestartovalo.Nyní to bylo bez problémů,ale opět se mi několikrát nepodařilo udržet motor v běhu.Když jsem byl v Mazdě na diagnostice, bylo mi řečeno ,že je to čidlo tlaku v sání.No, musím se přiznat,že po třech hodinách čekání na zprávu jak oprava dopadla mi bylo sděleno,že po proměření jistého dílu(toho čidla) je čidlo v v pořádku a tudíž servisáci v Mazdě si nevěděli rady s mým problémem.

A proto bych se chtěl zeptat na váš názor.

Vzhledem k debatě,která se na toto tému vede si myslím,že i já bych to měl řešit koupí SCV ventilu.

Předem bych chtěl poděkovat za odpověd

Hezký den ........

2012-07-31 19:34:24

zavolej mi Kuba

2015-06-03 19:16:15

Prosim te mam problem s tlakom zohnal som si druhy z ineho auta pouzivany a raz to ide a raz nie neviem co by mohlo byt porad mi nejak dakujem

2015-07-12 08:42:56

zravím panové.. mám stejný problem, Ked je motor studeny tak scipne ako nahle spadnu otačky pod 1000otač/min. ale ked sa uplne zohreje tak to nerobí dost ma to štve ked idem na kruháč alebo na stopke musim potom dlho točit motor aby chytil , musim držat plyn a som zufali jedna sa o diesel 2,0 2004 RF5C

2015-07-12 13:07:46

kamco93: SCV ventil?

2015-07-12 17:32:55

dufam že to bude ono to by bola asi ta jednodukšia cesta,,, pretože som vo švajčiarsku a ako som natankoval z tadeto naftu za 1.85€ od vtedy to začalo robiť..

2015-07-13 15:01:41

U mně osobně se problém vyřešil koupí SCV ventilu... auto začalo klapat jako hodinky... (viz. popis)

2015-07-14 10:05:47

Ahoj. Začalo mi auto zhasínat na volnoběh a potom už byl problém ho i nastartovat. Když se potom rozjelo, tak se to občas za jízdy skoro dusilo a nešlo za plynem, max. otacky 2000 a auto nechce jet plynule. A začalo to dělat, když jsem dal do nádrže shell vpover diesel. Může to být taky tím ventilem ?

2015-07-16 12:50:16

Ahoj, mal som na Mazde 2.0D 100kw problém so štartovaním až to uplne chcíplo a nešlo nastartovat. Vymenili sme vadný SCV ventil za nový a od tej doby má auto výkon max.do 2000ot.a neťahá a len dymí. Myslíte, že to má spojitosť s výmenou SCV ventilu za nový, alebo je závada inde? So starým SCV ventilom to neodskúšam nakoľko ten je úplne nefunkčný. Díky.

2015-07-25 20:48:36

Chlapy vím, že tu možná někde odpověď je, ale jsem úplně zničen jí hledat a do tohoto příspěvku se mi zdálo nejléle to hodit... Dnes mi Mazdička (6- 2di 100kw r.v. 2003) klekla v zatáčce, kde auto nebylo ani vidět... No špatná zkušenost a bezmoc... Štěstí, že mě nikdo nesmetl, ale dostávám se k problému. Jel jsem cca 100 km/h a auto chcíplo. Motor při startování točí, ale nechce chytnout... Dříve jsem měl problém podobný, když jsem tomu dával po dálnici.... auto chcíplo, ale po chvilce šlo nastartovat... Může to být také scv ventil? Měl jsem to i v Mazdě, kvůli tomu na diagnostice a tam mi řekli, že to nic neukázalo.... Poté mi říká, že je to ale asi scv ventil... Bohužel auto po odtahu stojí před barákem a vůbec si nevím rady... Díky za rady a ať auta slouží. Honza

2015-07-25 21:53:23

Tak mě už zase autíčko lítá, jak má. Auto stálo 2 dny v servisu Mazda, kde se na ní ani nekoukli a abych na diagnostiku čekal další tři dny, na to jsem neměl nervy. Odjel jsem s ní a hned objednal nový SCV ventil. Na parkovišti ho vyměnil za 15 minut a Mazda krásně nastartovala a po projetí to šlo pěkně za plynem. Tak už žádné dlouhé startování a za jízdy myslet na to, že nesmí spadnout otáčky pod 1000-1200. :)

2015-08-21 10:04:24

Zdravím,

před nějakou dobou se mi většinou po zahřátí motoru sem tam začalo objevovat kolísání otáček. Nejdříve nepatrně, otáčky na volnoběhu sem tam spadly o cca 30 RPM. Poslední dobou se ale problém začal značně zhoršovat a otáčky již padají pořád, nehledě na to, jestli je motor zahřátý nebo studený a padají v rozmezí od 50 do 100 RPM, tedy dosti citelně. Je možné, že příčinou je SCV ventil? Co jsem zde četl, tak při chybném SCV ventilu jsou horší starty a motor má tendenci chcípat, to se mi zatím ještě nestalo a starty jsou v pořádku, v čem by tedy mohl být ještě zakopaný pes? Díky za nápady.


Odpovědět

1  2