Fórum - Téma


M6 GG/ GY - Cuká a ztrácí výkon


Fórum 6 GG / GY M6 GG/ GY - Cuká a ztrácí výkon

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2

2016-02-22 19:44:02

Dobry den pratele mam mazdu 6 1.8 gg dnes najezdeno dnes 90 000 kupoval jsem ji ze 49 od strice , můj ridicsky styl je jaksi taksi vytočit i do 7000 otacek když to umí . Nedávno mi nastal problem , auto začne cukat ztrati výkon a nereaguje na plyn skoro , vždy vyradim, zařadím. A většinou to pomůže a nebo to proste po chvilce pomine , mohly byste mi říci typi ? Dekuji jo porucha žádná nevyběhne na palubovce. Svicky jsem neměnil na motoru se nemenilo nic krom naplno a filtruu

2016-02-22 19:48:08

belfur: ahooj. Zkontroluj si svíce a zapalovaci civky. To byva nejcastejsi problem.

2016-02-22 19:51:31

Mam známého v každé a ten říkal ze cívky by se nahlasili na pc . Takže jen svíce asi , vim ze u benzinu to není draha zavada naštěstí ale nechci střílet od boku zbytecne

2016-02-22 20:28:56

belfur: ja mel uplne stejny problem u benzinoveho Leona. Auta zacalo skubat, klesaly otacky a ztracel se vykon. Auto jsem pak musel hodne tocit. Byla vypalena jedna svicka. Dal jsem tam jednopolove iridiove a uplne super

2016-02-23 06:02:46

Tak mne auto jede absolutně normalně , pak nastane tento problem jednou treba za 20 km nekdy takdy 3x do peti kilometru , ale vzdy to trva jen par vterin , pak auto lita zase jako strela .

2016-02-23 06:33:40

Měl jsem ten samý problém kde mi svítila i kontrolka motoru. Po výměně kabelů a svíček bylo po problému 😉

2016-02-23 06:36:27

Zadne kabely tam nemam mam japonskou výrobu a celkové ten motor není uplne identicky s tom co se vyrábělo v evrope , cívky mam nasazene primo na svickach . Ale ty by měli byt hlidane prej

Tak original iridiove svicky v každé ted vyměněné cena 4000 tisíce a problem přetrvává pánové co dal ?

2016-02-24 06:01:14

Tak jsem v podstate vydedukoval dalsi poznatek problemu , Tato vec se deje vzdy na zacatku seslapnuti plnytu tehdy kdyz chci zaci tpridavat , takze po autě v okamžiku chci jen pridat palivo do motora a zacit rychleji zapalovat , kdyz auto necham na volnobeh klidne 5 10 nebo 20 hodin tato porucha nenastane ani jednou , jak se starymi svickami tak i s novímy, takze se jedna o problem ktery nastava pri dane situaci , v mazde mi znami rikal ze to muze byt palivove cerpadlo v nadrži mate s tim nekdo zkusenost ? děkuji. na PC zadna porucha nevyjela .

takže ve finale to OD ofiko mazda servisu vypada tak ze i oni museji střilet od boku a typovat co to muze byt este mi rekl znami v mazde ze to napoji na nějaky měřak a budou zkoiumat prutok paliva do střiku zda li je čerpadlo v pořadku .

2016-02-24 09:18:41

belfur: Mám také GG 1,8 benzín. Zkusil bych do nádrže nalít trochu paliva E85, na 10 litrů benzinu tak asi 1,5 až 2 litry Etanolu. Palivový filtr je u tohoto vozu jemné sítko jako součást palivového čerpadla a nedá se samostatně vyměnit. E85 na sebe váže případnou vodu v nádrži a dokáže do jisté míry pročistit i palivovou cestu. Mám svou M6 přestavěnou na E85 (pochopitelně oficiálně v odborném servisu včetně zápisu v TP), najeto po přestavbě 16 000 km a spokojenost. Před přestavbou mi na volnoběh kolísaly otáčky, nyní již drží jako přibité. Nic jiného než právě změnu z benzínu na E85 jsem s tím nedělal. Po této zkušenosti můj syn na 323 BA také přidal trochu E85 do benzínu, protože říkal, že při prudkém sešlápnutí pedálu plynu má auto krátkou "díru" v akceleraci. Poté i v jeho případě chyba vymizela. Zkus to, nic tím nemůžeš ztratit, E85 se dá koupit na každé druhé čerpačce.

2016-02-24 09:23:27

Ahoj milane pravda je ze mi říkali i v servisu ze se mrknou kamerou do nádrže popřípadě at tam naleju něco co cistii , i když benzin sam o sobe cisti , ja nemusím ani prudce sešlapovat plín ale vždy je to na začátku kdy chci po aute abz prisdalo plyn.

2016-02-25 08:53:14

No to co tady popisuješ může klidně bejt i váha vzduchu ale nechci spekulovat jen to nech prověřit.Na volnoběh v poho ale pak to podle mě dává špatnej poměr směsi tudíž diagnostika za provozu a problém se zjistí Ale ta diagnostika musí bejt za jízdy kdy to mechanikovy ukážou ta grafy.

2016-02-25 09:41:14

NO zkusím se na to zeptat , ale bylo mi rečeno že pookad se neobjevila poruchova kontrolka na palubovce tak v PC nic neuvidi , no ale prověřím to

2016-02-25 12:36:11

Podle popisu bych to hádal na problém v elektronice. Buď už zmíněná váha vzduchu, teplotní čidlo, klidně potenciometr v klapce (jestli na Mazdě je?). Můžeš zkusit jednotlivý čidla odpojit, jestli to bude škubat i potom, tak by se aspoň daly vyloučit..

2016-02-25 12:48:32

mě tvrdili v servisu ze to bude problem mechanickej protoze by se jim elektricka chyba zaznamenama v PC ale PC je ciste neverim tomu muj nazor je takovy ze problem by se objevil v PC kdy by nastal a jelikoz auto nespadne do nouzoveho rezimu a zacne jezdit normalne chyba sama od sebe zmizi , takze to chce testovat na PC za jizdy

2016-02-25 12:54:29

Diagnostika ti v někteých případech nemusí nic zaznamenat, i když se ta detekce pořád lepší. Může nastat stav, kdy si myslí, že jsou jednostlivý komponenty dobrý, ale děje se tam něco, co způsobí chvilku špatnýho vyhodnocení a škubnutí.

A hlavně.. jak mechanickej problém, když je všechno řízený elektronikou? :)

Napadla mě ještě jedna věc, jestlil není načastá nějaká zapalovací cívka (je tam 1, nebo jich tam je víc?)? Na Corse mi v jistých režimech (nad 3000 rpm + plnej plyn) motor škubal a vibroval. V jedné z cívek se asi prošlehlo pár závitů a už to neházelo dost silnou jiskru a když tam šlo víc benzínu, tak nepřeskočila vůbec. Tam to spravila jedn výměna..

2016-02-25 13:33:06

mam na každym valci jednu zapalovaci cívku ,

2016-02-25 13:35:26

ja problem nemam s vykonem jak auto zacne reagovat na plyn tak proste jede jak širon ale ten začatek ne vždy probehne v pořadku , a rikam je to velice zridka jednou za 20 km treba nekdy taky treba 5x za 2 km :-D neni v tom zadna simetrie a pokazde ten problem ma jinou dobu trvani , je na místě co se deje v systemu auta zapalovani a podavani paliva ve chvili kdy seslapnu plyn a a je jedno jakou silou , a casto se tak deje kdyz treba jedu z kopce a a nestojim n aplynu ,ale kdyz pojedu a budu drzet treba 2 odiny otacky na 2600 treba a pak dupnu na plyn tak to proste pojede normalně , svicky vymenee a civky jsou hlidane .

2016-02-25 13:37:46

pomohly by mi rict co vse to muze delat po cem vsem mam este jit , samozrejme nebudu kupovat vse ale nekde zacit musim svicky jsou již vyměněné.

2016-03-17 14:16:55

Tak dnes směr sokolov brno a po deseti kilometrech se mi roscitila kontrolka motoru a sviti stale cesta dobrna ujeta jedu z 5 a auto jede nornalnd az na to ze kontrolka stale sviti a auto ma stale ten sami probleem

2016-03-17 23:12:41

belfur: jed na diagnostiku když chte

j aby to svitilo ale tech problemu muze bejt vic nejen vaha ale i cidlo vacky nebo kliky dela skubnuti sry hacky a carky


Odpovědět

1  2