Fórum - Téma


M6 GG/GY - Chtěl jsem MPS, už ji nechci!


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY - Chtěl jsem MPS, už ji nechci!

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 6  7  8  9  10

2010-10-28 09:39:14

scion je toyota nebo nejaky japonec tusim, auta upravovany primo pro zakaznika, maji docela zajimavy kary... ale je to jen pro usa

2010-10-28 10:25:09

A nebo třeba zde podle zdrojů TÜV:

http://www.kurzy.cz/tuv-t...spolehlivosti-automobilu/

2010-10-28 20:46:45

mazda mazda mazda... ja mam jasno 8-) :-P

2014-06-03 14:54:53

Tak po přečtení tématu musím bohužel Mazdu vyškrtnout. Škoda, parametry a vzhledem se tváří hezky. Můj výběr přesměruji na Toyota nebo Lexus.

2014-06-03 17:54:23

uruem: Nevím, co bylo důvodem tvého rozhodnutí. Pokuid to byl naftový motor a trable s ním spojené, ani se ti nedivím. Ale po pravdě, dnes nemáš kam chytnout, abys neřešil furt něco. A´t DPF, nebo vstřikovače, či zarostlé EGR ventily.

K Lexusu nemám výhrad, sám jsem řešil, jestli IS250, dokonce i Avensis s 2,0i byl ve hře, také Accord s 2,0/2,4. Nicméně všechny vozy měly +/-. Lexus je mrňavý, za to útulný a zvenku stále hezký, ovšem zadní pohon ho vylučuje pro provoz v horách, kde bydlíme a žena zde dojíždí denodenně do práce. Ceny dílů nejsou zrovna také lidové a to hlavně plechů, druhovýroba neexistuje. Jízda s IS250 byla velmi dobrá, auto je neskutečně tiché, řízení přesné (nevím, s čím jezdili novináři, když v některýh testech dokázali napsat, že řízení u konkretně IS250 je nekomunikativní a zcela odtažité, asi to srovnávali s rallyovým speciálem Sebastiena Loeva), motor pružný a relativně úsporný (automat a V6, navíc IS250 je docela těžká).

Další možný kandidát je GS300 s 3,0l V6 a 183kW, ale opět - zadní pohon. Jízda výborná, provedení nádherné, ale je cítit zub času-prostě svět jde dnes jinou cestou, IS250 je na pohled hezčí uvnitř, než GS300.

Po pravdě, Toyota nemá model, který by mě oslovil, před 14 dny jsem byl na jednání kolem koupě nového Avensise, ale auto mě nenadchlo a to jsem s ním ani nejel. Honda přestala dovážet 2,4i, nebo u ná s prostě není k sehnání.

Já, jsouc letitý Subarista, jsem si myslel, že až odepíšu z firmy své Legacy s 2,0R z roku 2006, což bylo nyní v květnu, že budu pokračovat ve značce a konkretně v Legacy. Bohužel, nebudu, neboť nechchi žádné CVT, ale buď manuál, nebo aspoň hydrodynamický měnič - ani jedno SUbaru nemá, mimo WRX STI a to jaski na ježdění do práce moc není. Vylučovací metodou jsem došel k závěru, že chtěj nechtěj musím skončit u Mondea s 1,6EB a nebo dál jezdit s Legacy, které naštěstí je v top kondici a absolutně bez koroze po 8 letech (což tedy o Mazdě s jistou budeme moci prohlásit až po těch 8 letech, zatím mě Mazda nepřesvědčila kolem koroze). KOrejce nechchi,m Das Auto taky ne, děkuji více již nechci, BMW taky ne, francouze vozí jen s dýzly a nebo pochybnou 1,6 ve spolupráci s BMW (byly potíže a nevěřím, že tak jako Das Auto dodnes nevyřešilo potíže s rozvody TSI, tak zvládlo BMW/PSA vychytat svoji 1,6), amerika neumí auta ani po 100 letech, tak nevím. Tápu, hledám nenacházím-snad šedý průměr ve formě Mondea, což bude ze SUbaru strmý pád dolů.

Naštětsí mám ještě Infiniti G37 4WD, takže jezdit čím je, ale člověk by měl do práce jezdit pro peníze a ne je tam vozit

Sorry za svoji úvahu, já jen, že nejsi sám, kdo hledá a nenachází.

2014-06-03 19:05:56

uruem: Zajímavé rozhodnutí. Každopádně tohle je fórum, které je od toho aby se řešily nedostatky a ne vychvalovalo do nebes.

Toyotu nechápu. Ovšem Lexus to je jiná no

Tak, ale pořád lepší než kdybys vyškrtl mazdu a nakonec vybíral v koncernu

3MPS : Trable z naftou? To asi nemám mazdu :) Každopádně všechno je jen o tom jak se člověk stará a v neposlední řadě jaké má štěstí na předchozího majitele..

2014-06-03 19:43:05

No ja jsem na Toyote cely zivot, vim, ze se jim nic nevyrovna ale ten avensis je fakt osklivy. Mazdu doma mame petku ta je takova njaka a po stotisicich je spatny jenom jedno predni rameno a krapet oreza. Takze jsem si rekl sestka to je ono, ale tech neduhu je fakt moc.

MAX6  
J.
2014-06-03 20:01:30

uruem: No že se Toyotě nic nevrovná to bych zrovna netvrdil. Sestra si koupila novou RAV4 v roce 2009 s motorem na brikety a každej rok je 2x v servise kvůli problémům s různejma čidlama,vstřikama,kovový šupiny v motoru atd...Jak si tu kluci stěžujou na infoteinment u nový M6 tak by si měli zkusit tohle a asi by změnili názor. Vybrace v kabině jsou taky super.

Můj bejvalej kolega v práci si koupil někdy v roce cca 2007 novýho Yarise a po 500km se mu utrhnul píst. Po výměně motoru měl 3x problémy s kabeláží,tak že se na to vyprdnul a teď jezdí buď na motorce nebo v zimě Chujdajem.

Všecko má svoje dobrý a špatný,ale tvrdit že se Toyotě nic nevyrovná ????

2014-06-03 20:04:40

uruem: pokud nehodláš kupovat úplně první M6 z 2002, tak většina těch "neduhů" u novějších nepotkáš.

A pokud jde o typické problémy s EGR a DPF - pracoval jsem u nejmenovaného telefonního operátora, který měl ve flotile (modré) oktávky, a z těch stovek nebyla snad ani jedna, která by problémy s EGR a DPF neměla. (a to byly všechny na operativní leasing, a na 120 tisících se vracely) Tohle je obecná věc u dieselů, žádná specialita Mazdy.

2014-06-03 21:01:47

Zdeny (3MPS) vůbec neví o čem mluví. Pokud bych mohl srovnávat, tak naftová 6 GH 136 nebo 132 kW je IMHO to nejlepší, co Mazda v posledních letech dělala. Nerezne, motor R2 je skvělý, podvozek ještě bytelný s víceprvkem vpředu a spousta prostoru. Jen možná ta navigačka je zastaralá, ale to vyřeší 2DIN Alpine, Pioneer nebo Kenwood.

Nová 6 GJ je proti tomu typicky nová generace spotřebáku, ještě víc ekologie, ještě víc elektroniky a samozřejmě aby to stálo ty samé peníze, je potřeba tu a tam něco ušetřit.

A Toyota diesel motory jsou polský hujdy.

A to Infi, co koupil z AutoPalace, si vychvaluje jen z důvodu, že na něj Monika Š. zamrkala dlouhýma řasama a zavrtěla pozadím...

2014-06-03 21:35:31

Shr3k:

nevím sice, kdo je Monika Š., ale Mazda forum pročítám pravidelěn. STačí mi to k tomu, abych naftovou M6 nechtěl. Tak, jako mi práh nepřekročí (zatím) žádný naftový Subaru či cokoliv jiného.

M6 z let 2008-2012 či jak to je, se mi líbí dyzajnem strašně hodně, rozhodn víc, než ta soudobá a pokud by mi někdo mohl garantovat, že mi u 3 leté ojetiny po 5 letech neshnijou lemy, beru ji místo Subaru okamžitě, kombi je nádherný auto a věřím celkem benzínové spolehlivosti. Je to mimo Mondea nyní snad jedniná možná volba po odpisu mého Legacy, ale na závěry kolem koroze je příliš brzy a výrobce slibuje mnohdy modré z nebe. Lemy jsem na tom autě studoval doslova a d písmene a přesvědčen o nějakém zásadním zlepšení proti generaci 2003-07 fakt nejsem, aspoň vizuelně ne. Já se u auta nebojím poruchy, každá se dá dráže či levněji opravit, ale rez mě doslova děsí a z rezavvýho auta bych nemohl mít radost a klid, byť by jezdilo sebe líp. A tohle je jediný argument, proč M6 zatím ne.

Jen poznámku k tomu Infi: není to špatný auto, má svý mouchy, například silně nelogické ovládání BC a vůbec celého infotainmentu, na navigaci nelze (nebo já na to nepřišel, příručky nemaje) vyvolat na displeji rychlost dle GPS, což považuji za zásadní omyl, resety hodnot u servisů a jejich přenastavení zvládně asi jen Pán Bůh a nebo totální blb, který v tom nehledá logiku, ale přes t všechno se s tím dá parádně povozit, opravdu hodně rychle a přitom velmi komfortně. A to jsem chětl a taky mám. A propos, ty znáš někoho blíže z AutoPalace? Možná bych potřeboval malou pomoc, pořešil bych s tebou soukromně přes mail. Díky předem, kdybys byl ochoten udělat pro mě drobnost.

2014-06-03 21:53:10

3mps: Mám kombíka 2008 a žádný rez zatím nepozoruji, spíš mě trápí motor (benzín 2.0)

2014-06-03 21:57:15

Z AutoPalace znám (z jiného prostředí) jen Moniku, co šefuje prodeji ojetin. Se zbytkem nechci mít nic společného, protože v té firmě se už 10 let nic nezměnilo, jak jsem se měl nedávno možnost předsvědčit...

2014-06-03 22:57:34

adventurer: Co máš s motorem?

Mám čerstvě to samý (teda 2009) a rez vůbec žádná.. Nezdá se mi ani, že by to na to mělo mít náběh..

2014-06-04 05:54:27

Jejej zase tu perlí pan 3MPS? nenééééé....niiic nebudu tu pomlouvat ale mám rád lidi co kopírujou texty odborných článků do fora a berou si je za své myšlenkové výplody a své zkušenosti....zdrávím pane 3MPS

Ať žije Matsudáááá

2014-06-04 06:53:29

fricino: To kdybych věděl Je hlučnější, má vyšší spotřebu oleje než před časem, pocukává a celkově chybí výkon.

2014-06-04 07:33:13

Tak jestli dobře vidím, tak nám uruem nenapsal jestli chce jetou M6 nebo úplně novou M6.

2014-06-04 09:21:36

fuufni: Zatím co já jsem napsal pár konkrétních věcí, ty chodíš kolem horké kaše. Máš li co konkrétního k věci sděli, sem s tím, Jinak je to wo ničem.

Zkusíš se víc rozepsat? jistě by to pomohlo ostatní, co mají v hlavě nějaké otázky bez odpovědí. Již cítím, že budeš konkrétní a psát k věci.

2014-06-04 09:30:32

3mps: četl jsem to jen letmo, ale u tebe jsem si všiml samé kritiky, což si nemyslím, že je objektivní, neříkej/nepiš, že na mazdě není nic pozitivního. byl bych vděčný, kdyby jsi dokázal být objektivní a napsal vše.

2014-06-04 09:36:02

3mps: Čau, já mám skoro rok ojetou M6 z roku 2007(1.generaci) a o korozi zatím nevím...

Moji rodiče kupovali v roce 2008 M6 (2.generaci) auto mají doteď, a s korozí nemají jediný problém. Obě auta jsou garážované.

V zimě jezdí obě. Pouze ruční mytí. Ale jak říkám s korozí žádný problém,ani náznak


Odpovědět

1 ......... 6  7  8  9  10