Fórum - Téma


M6 GG/GY - Chtěl jsem MPS, už ji nechci!


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY - Chtěl jsem MPS, už ji nechci!

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 10

2010-10-24 20:57:37

Mirin souhlasím, ve vídni opravdu jezdí nejvíce taxi M6.

3 MPS ty jsi normální blázen,mě si Mazda klub získal právě tím,že se tady daly najít různé užitečné věci.Fakt mě,ale nebaví číst ty tvoje neužitečný keci. Zabal to a jdi si diskutovat o VW jinam.

2010-10-24 21:46:20

přesně tak, taxíků od mazd jezdí hodně i v německu, konkrétně třebas v Dresden jsem jich pár viděl taky, jinak jezděj i u nás, viz člen Dostybiker a jeho šestka, to mi nikdo vymlouvat nebude a tahle nafta v mazdě je tisíckrát spolehlivější než TDY ale to tady pá nechce uznat, protože má nějakej mindrák a komplex a jediný s čím tu vyrukoval tak je pár nedoléhajících plastů a jeden neobroušenej plech, což je fakt pro mě naprosto k smíchu a takovejch nedostatků najdu an koncernovejch šlupkách tisíce a tisíce..

dám ti dobrou radu drahý kamaráde 3MPS... táhni na svoje koncernový nebo jiný forum kde jsou z těhletěch popelnic unešení a tam si s nima vo tom ponotuj, co jsou mazdy za sráče, ale buď tak laskav, sem to už nepiš ju? Očividně tu na to není vůbec nikdo zvědavej

pěknej večer a peace

H

2010-10-24 21:55:30

Milý hansi 323 či 626 nebo kolik,

auto s 400.000km mě absolutně nezajímá, nesjem socka, abych kupoval či sháněl veterány s půl mega na hrbu. Mně jde o to, že než tuhle porci Mazda 6 ( o které je tu od začátku řžeč, MY2009!!) najede, tak z ní zbydou jen gumy a plsty z inerieru. Ostatní už bude shnilý na šrot. A wo to go A wo tom byl můj půviodní příspěvek - Mazda 6 - kavlita zpracování kastle. Nevím, jestli to to nemám přeložit do jiného jazyka, než du českého, mám pořád pocit, že nechceš pochopit, o čem byla a je řeč z mé strany. Ty furt meleš plyk o půl mega km, ale to mě netankuje absolutně vůbec, já auta měním po 2-3 letech, tedy nejvyšší nájezd měl Superb a to asi 150.000km. Pak je pro mě auto nezajímavé a jde do světa . Pápá. Chápeš už to, o co mi jde? Ale nemůžu se srovnat s tím, že konkretně tato verze M6 MY2009 je stejně zmršeně udělaná, jkao ta předchozí a že bude hnít uplně stejně jako ta předchozí. To jsem se snažil vyjádřit ve svých příspěvcích. To, že TY to nechceš pochopit, je čiastě ale jen tvůj problém. A o 400.000km mě nepřesvědčuj, to ta Ochcávka, jak říkáš, najíždí totiž taky a sám jich pár ve svém okolí vídám každý den jezdit Takže zde rozdíl nehledej. Jenže ty Okty nejsou jen shnilé, v tom ten rozdíl naopka hledej

2010-10-24 22:03:47

Jen poznámka mimo soutěž - tohle je snad nejzaslepnější forum o značce. takoví fanatici nejsou snad nikde jinde. Ale já to chápu, někdy se těžko přiznávají nedostatky Na Koncern foru se o nich aspoň otevřeně píše Tady se hned každej ježí. A to se mi začíná líbit Jsem tu rád

ŠVestka - zbytečně se čílíš, o některých věcech jsem přesvědčen na základě zkušeností, ne jen na základě keců (/viz hans, co denně čumí do motorů s půl mega na hrbu a nechce připustit, že jsou i jiné - lepší - např. japonsklé značky :-.) (I já jsem zatím 100% jaopnec, ale brzy - doufám -budu už jen 50% ní - snad se mi podaří 3MPS zbavit

Tak když tu plkáš o spolehlivosti a kvalitě, co třeba Subaru? je trochu dál, než Mazda.... A nebo taky špatně??

2010-10-24 23:04:13

v praze k dnesnimu dni 7x6 prvni generace jako taxi

ot: kolik lidi je tu zaslepenych / zijicich v realite / celkove?

2010-10-25 07:09:33

3 MPS= Možná až to prodáš budeš 50 %,ale já už teď vím, že jsi 100 % trouba.Řešit věci o ničem to by ti šlo.Všem to tady akorát znechucuješ,ale o to ti právě jde viď .Jdi si povídat s VW o tom jaké jsou Mazdy krámy, ty ti to budou žrát, ale já, my ti to žrát nebudem.

doris  
Doris
2010-10-25 07:47:57

No vidím, že se to tu zase rozjíždí a zbytečně hádá.... Lidi, kašlete už na to, každé auto má své, každý může mít v něčem pravdu, takže vše je relativní. Můžete mít třeba smůlu na kus jako my (už dvakrát u Mazdy) a povědomí o značce je zcela jinde než u majítele, kterému auto slouží dobře a bez problému. Na všem se dají najít chyby ale faktem je, že nikdo nikoho nenutí, aby si dané auto kupoval. Když mi tolik něco vadí, nemusím přece do toho jít, kdykoliv mohu auto prodat a mám možnost volby jiné značky. Značek aut je mnoho, takže o čem to je.... Hádat se stále dokola kvůli autům je podle mne k ničemu a ten čas bychom mohli využít konstruktivněji a lépe. Peace.

2010-10-25 08:49:12

3MPS a ostatní: Hele dneska je auto spotřebák, je to na houby ale je to tak, takže to, co vydržely staré mazdy, hondy, mercedesy atd je už dávno pasé. A bohatší člověk si koupí nové auto a chudší člověk jeté auto. Pak už je to o tom zda si někdo koupí nějakou levnou mrdku a nebo nějaké lepší auto a tam rozdíli jsou jasné. Je to o prioritách a myslím si, že nejsem zaslepencem mazdy, měl jsem dvě a vždy jsem byl spokojen, taky jsem viděl spousta mazd kamarádu co se jim neustále sraly. A když jsem vybíral další auto tak jsem volil u japonců a podíval jsem se i na koncern, ale prostě mi neměl co nabídnout. Jsou to auta lidi tak se tu nehádejte, nebo se budeme hádat kdo máme co za telefon, notebook, toaletní papír atd.

2010-10-25 09:03:53

Diakomn:

jasně, je to tak. Já už na to kašlu a je mi to fuk.

Ale jen jednu maličkou poznámku na závěr této diskuze (z mé strany) udělám: až budu jednou chtít řešit auto, které budu plánovat si nechat navěky a se kterým už dožiju, pak to bude MB W124 E500. Toto auto jsem před rokem a půl měl možnost nejen vidět, ale i se s ním svézt a mohu vám jen říct, že toto bylo poslední auto, které se dá nazvat atem. Vše po něm jsou jebky. A krásné na něm je to, že to je nenápadný predátor s 300HO výkonu a nezničitelným motorem, převodovku a karoserií. At omu taky bohužel odpovídá i cena. Kusy od majitelů (ne z bazarů), které jsou v top stavu stojí hodně moc přes 400.000Kč.

Tak zatím se mějte, než mě zase něco napadne

Zdraví obzvláště Doris a přeji ti, ať ž nemáš na třetí Mazdu takovou smůlu

2010-10-25 09:04:28

Diakomn:

jasně, je to tak. Já už na to kašlu a je mi to fuk.

Ale jen jednu maličkou poznámku na závěr této diskuze (z mé strany) udělám: až budu jednou chtít řešit auto, které budu plánovat si nechat navěky a se kterým už dožiju, pak to bude MB W124 E500. Toto auto jsem před rokem a půl měl možnost nejen vidět, ale i se s ním svézt a mohu vám jen říct, že toto bylo poslední auto, které se dá nazvat atem. Vše po něm jsou jebky. A krásné na něm je to, že to je nenápadný predátor s 300HO výkonu a nezničitelným motorem, převodovku a karoserií. At omu taky bohužel odpovídá i cena. Kusy od majitelů (ne z bazarů), které jsou v top stavu stojí hodně moc přes 400.000Kč.

Tak zatím se mějte, než mě zase něco napadne

Zdravím obzvláště Doris (rozumné názory a je vidět, že o Mazdě něo ví) a přeji ti, ať ž nemáš na třetí Mazdu takovou smůlu

2010-10-25 12:02:48

3MPS: Ale to je přece naprostá kravina a snůška volovin co píšeš! Ukaž mi jedinou mazdu šest která má shnilý nosníky OPAKUJU NOSNÝ ČÁSTI KAROSERIE NIKOLIV POVRCHOVOU REZ... UKAŽ MI JE TWE!! pak se s tebou budu bavit dál, prtoože tou ochcávkou a golfama a podobnejma sračkama ti budu oponovat že reznou taky a naopak na nosnících kde to není tolik vidět a obzrvláště ony rádobysportovní verze (RS, Cupra, R32 a pod hnůj)

a jestli si myslíš že jsem pako oka... kámoš měl seata, nenajel na něm ani 40tisíc a rupla mu poloosa, odešla mu těhlice, urvaly se mu tyčky stabíku... to sou fakt bezpečný auta, hlavně když si to představím ve 240ti na dálnicí, běhá mi mráz po zádech

S NIČÍM TAKOVÝM JSEM SE U MAZDY NIKDY NESETKAL TAK TU LASKAVĚ NEHÁZEJ ŠPÍNU A BORDEL... wole... prtoože to co ty meleš, to je jedna volovina horší než druhá...

jak se říká jen dvě věci jsou nekonečné...v esmír a lidská debilita, ty jsi ten příklad té druhé věci..

2010-10-25 12:31:42

Jo k tomu seatovi, nám měnili u nového auta po 30 000km motor :-D Ale víte co? Nejlepší je auto nemít, to je o tolik starostí míň, ušetřenejch peněz, nervů atd. Sice si to dneska už bez auta nedovedu představit, ale kamarád ho nemá, je zvyklej bez auta, nikam moc nejezdí a je spokojenej a ušetří děsný prachy.

2010-10-25 12:37:50

Milý Hansi, ty jis čertík Bertík, co vyskakuje zen škatulky. Pokud víš něco o materiálech, tak bys při troše soudnosti mohl uznat, že stát se může leadoc. Jen to uvedu takový příklad: jak myslíš, že vzniká taková poloosa? zkus si promítnout ten mechanizmus. Pokud jsi někdy dělal ve strojařině, tak to musí být jasné. za to, že praskne polosa, nemůže rozhodně výrobce značky. je to sice politováníhodné, to uznávám, ale to stejné se děje dnes a denně u zcela jinačích strojů, než jsou jen auta - myslím tím fatální poruchy mechanických částí. Stejně jako VW Group, tak Mazda či kdokoliv jiný, poloosy )když jsi je zmínil) nikdy nevyráběla nevyrábí a ani vyrábět nebude, protože by ihned šel do kytek, Toto jsou subdodávky tak, jako je dalších téměř70% dílů na autech. Z šlendriánu bys měl správně obvinit subdodavatele, ne značku.

Můžu ti jmenovat x možných případů, kdy tomu tak je - a právě třeba zpracováníplechových dílů Mazdy je jedním z nich. Mechanismus je zcla stejný jako u té polosy Seat tvého známého známého.

K té korozi: nosné prvky šasi jsou natolik předimenzované,že ty odejdou fakt jako poslední spolu s plasty a gumou Ale že mi za pár let kvetou lemy jkao rajská zahrada v květnu, to je přeci jen divné. Proč sem motáš agregáty a prvky pohonu, když celý vlákno je o zpracování kastle? ty jsi fakt pořád mimo

Jinak ano - jedna prasklá poloosa znamená, že auto jako celek je hnůj. ty teda perlíš jako Novoradka

Prostě se smiř s tím, že mazda není nadauto, ale prachobyčejná spotřební značka z neprémiové třídy, jako 90= dalších. jen má tu smůlu, že něco dokur*ila a nemůže se z toho vymotat. kdyby totiž ano, tak už bude cenově nekonkurenceschopná. A že má co dohánět, je znát na řadě věcí. Tak, jako i další značky, ale otázkou je, zdali to značka opravdu chce. S ohledem na prodej, plánovanou životnost, atd...

když tedy já melu woloviny, tak proč tě to tak vytáčí? kašli na mě, tak jak já na tebe A budeš mít klid a menší tlak. A to je přeci důležité, ne? :.-)

2010-10-25 13:43:48

Kucí mě praskla v 6ce žárovička v parkovačce, už si to nikdy nekoupím shit jeden pojebanej :-D Né vážně, to chce klid a jak jsem psal, je to spotřebák, pokud se o to budete starat tak vám to vydrží o pár let dýl, a je u prdele jestli VW nebo Mazda nebo Subaru, ale je to jen pár let. Taková auta jaká bývala už nikdy nebudou. Leda že byste si doma zbastlili něco sami.

2010-10-25 13:46:21

Diakon: poslední 3 příspěvky

2010-10-25 13:51:19

3MPS: Tak teď jsi tímhle ze sebe udělal parádního debila... je vidět že vo tom nevíš naprosto nic

já říkám jen že koncern jsou prostě sračky a to co jsem napsal je jen další důkaz toho, jak velký jebky to sou. A ano poloosa je materiál akorát že mazda asi umí ji udělat kvalitnějc, protže jsem nic podobnýho u mazdy ještě neslyšel ani se s ničím p odobným nesetkla, ty jo? Tak mi to dokaž..

a těhle příkladů tu můžu uvíst třeba milion a pokaždý se dycky najde další koncernová jebka která mě přesvědčí o tom že mám pravdu prostě

a ano ledaccos se může stát, akorát že u mazdy se tyhle věci prostě nestáváj, divný co?

asi moc

a k tý korozi... a když píšeš že nosný prvky a šasi vydržej věčnost tak proč se zabejváš takovejma volovinama jakou je povrchová rez? Má to nějakej vliv zásadní na funkčnost celýho auta? Nemá...

fakt už se vzpamatuj, nevím co hulíš ale vychvalovat francouze a koncernový jebky nad ostatní auta mi fakt hlava nebere, kdejakej posranej opel nebo ford ten tvůj slavnej koncern strčí ve spolehlivosti do kapsy tak nevím co furt řešíš...

a s tou mazdou to bude fakt asi závažnej komplex, doporučuju vyhledat odbornou pomoc, pomůže ti to

anebo mi to poď zopakovat do očí co tu píšeš za bláboly, těším se na tebe najdeš mě na každým celorepublikovým srazu mazd

a myslím že nebudu sám kdo si s tebou o tom bude chtít pokecat

2010-10-25 14:19:44

Jó já si taky rád pokecám s 3MPS, hlavně když ěm sveze :-D Hanzí klííd, stoupne ti tlak a praskne žilka. Neřešmě už takové blbiny stejěn to nemá cenu a pravda je někdy mezi.

2010-10-25 14:24:58

Hele, já nehulím nic. Ale podle tvé "kuráže" soudím, že jis už dnes dost nahulil ty

Koroze jpleachřiny (prahy, blatníky a pod.) e prostě věc, kterou já na autě nesnesu. To bych se vracel do let 1976,kdy jsem sedlal své první auto - Moskvič M408, pokdu ti to něco říká

prostě mám své určité zásady o tom, jak má auto vypadat a koroze mezi ně rozhodně nepatří, tak, jako např. špatně či vůbec funkční agregáty. Nechápu, co ti na tomle vadí nebo co nechápeš. prosím, jestli tobě nevadí shnilý lemy či prahy, tvoje věc. Mně by to vadilo. A abych se do tohoto stadia nedostal, tak bu´d kupuji zánovní vozy a nebo je včas )max. po 2-4 letech prodám). veterány si představuji jinak a ani ty nejsou shilé, protože si jejich majitel vše pohlídá.

K těm poloosám. takže mi budeš tvrdit, že si je Mazda vyrábí? ty woe, 1. Apríla je až za půl roku.-) Tak ten tedy byl.

to máš jako s brzdovejme kotoučema.... Kotouč dnes mlátí Tajwan či Čína z materiálu, u kterýho nikdo nikdy neviděl a neividí hutní atesty, mastí to ze sysroviny a pak si je koupíš jako Brembo - a to je panečku něco Víš, to je jen příklad, jak se do Mady dostávají poloosy a do VW taky. uznávám ale objektivně jednu věc, že dle svých specifikací si mmožná Mazda nechala ty poloosy vyrobit s větší mírou rezervy, než možná VW, ale jak se na Mazdu dívám, tak moc věcí vyrobených s větší rezervou na atě není (když tey vezmu analogii s plechařinou, co tě tak vytáí, když se k ní pořád vracím Tak je pak dost možné, že nějakej chytrolín vzal výkres od inženýra-konstruktéra, kterj něco spočítal a řekl, že nemusí být průměr 25, ale že stačí 23mm a ono ejhle - ty bbý 2 mm už mož nestačí. to není zase o tom, že je bbá značka, ae někde sedí hňup, co sežral všechnu moudrost a výslůedek pak je, žezákazníkovi praskla osa a ty to pak zevšeobecníš, že Seat či VWG je šit, protože u všech praskají osy. A tak, ilý hansi, na základě těchto picních kydů vznikají fámy a na ty my, Češi, dobře slyšíme, to jenám blízké A mm dojem, že ten tvůj příklad bude asi pivní kyd .-) já tedy jezdím asi 38 let a moc VW aut s praskliou osou jsem neviděl, ba ai nepotkal Tak tinevím, no, jak to s tím v praxi bude.

Jasné, VW si podělal pověst v posledních letech řadouvěcí, slavným 2,0TDI motorem, PD technologie taky nic moc, ale motory aspoň jezdí, beru, ale pořád se já bavím o tom, co mi na atě vadí = koroze. A zase znovu říkám, že nechápu, proč ty mekotáš o něčem jiném a nechceš si přiznat, že mazda tím trpí víc, než řada zde vymenovaných aut, včetně těch pežotů či rencků .-)¨

A tak bychom mohli debatit dál (a věřím, že budeme, protože tobě to nedá a zase bde vyskakovat jak ten Bertík)

2010-10-25 14:27:47

A jen te´d vážně a ohne prdel: proč myslíš, že mazda 3MPS je prakticky neprodejné auto, když je to vše tak super?? Mrkni se kolem sebe a zjistíš, že za stejnou cenu si 99% lidí koupí E330i, A4 S- či A4 RS FF ST, FFRS a další.... A si za tím něoc stojí. Já už to dnes vm taky a koupě 3MPS byla největší hovadina, kterou jsem v rámci střídání aut mohl udělat. Dnes už to fakticky vím.

2010-10-25 14:28:35

Má pravku kluk jeden

3MPS: Tý jo koukni další sráč s rpasklou polosou:

http://www.ceskeokruhy.cz...ila-praskla-poloosa-52183


Odpovědět

1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 10