Fórum - Téma


M6 GG/GY - Chtěl jsem MPS, už ji nechci!


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY - Chtěl jsem MPS, už ji nechci!

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 10

2010-10-23 10:16:44

Mám M6 7 let, má najeto 252 000 km, nejsilnější motor, nejlepší výbava, kůže.. prostě vše a můžu doprdele říct, že auto v interieru vypada po 7 letech mnohem lepe než nejake pojebane passaty ci octavie. Jak zpracováním, tak designem. Co se týká samotného designu auta, tak si myslím, že predčí mnoho dnešních modelů konkurečních značek. O jízdních vlastnostech ani nemluvím. Lecjaká Octávie se muze jít zahrabat. Pokud budeš hledat chyby - vždycky je najdeš. Bohužel, pro většinu lidí je to jednodušší cesta. Ale hlavně... mám auto, ve kterém nejezdí půlka republiky a auto, za kterým se lidi ještě pořád otočí.

2010-10-23 19:11:03

Ano. S tím bnelze, než souhlasit. Jízdní vlastnosti asi u všech Mazd z posledních dejme tomu 10 let jsou opravdu výtečné a koncernové vozy se s ní nedají srovnávat, alespoň většina z nich.

Ovšem zpracováním většina koncernových vozů Mazdu předčí. Nemluvím nyní o spolehlivosti některých agregátů. V tomto ohledu ani Mazda mnohdy nevyniká. Mluvím o dílenském provedení karoserie, interieru (ne o jeho vzhledu-to je věcí vkusu).

A propos, ty más M6 MPS?? Že píšeš, že máš nejsilnější motor Poděl se o své zkušenosti s tímto motorem. Moc vozů s touto motorizací nejezdí a ještě méně jich bude, které mají na hrbu takovou porci km. Díky za odpověď.

2010-10-23 22:30:40

mam stejnou zkusenost se 16 let starym xedosem 9, ty auta se donedavna v japonsku prodavali a konkuruji audi a bmw doted, kdyz obcas vezu movitejsiho kamose co ma novy BMW nebo neco podobneho tak neveri tomu ze to auto je tak stary, a tak pohodlny a porad ma silu... jednoduche...

jeste k dilenskemu spracovani - v aute ani po 300.000 km nic nevrze a neskripe, a vsechno funguje jak ma...

doris  
Doris
2010-10-24 11:12:51

Starší auta byla celkově poctivěji vyrobená, xedos byl vlajkovou lodí Mazdy a ta kvalita je tam znát. Současná auta jsou na tom už jinak a to u všech automobilek. I když s těmi materiály a zpracováním pochybné kvality u nových Mazd musím dát částečně zapravdu 3MPS. Pokukujeme už po novém autě, až se M6 prodá, a prohlíželi jsme si nové Mazdy, popravdě byla jsem zklamaná. Už jen samotný pohled na nelesknoucí se strukturovaný lak a měkké materiály u nových aut mne dost odradil vzhledem k pořizovací ceně. Řekla bych, že ještě ta první generace M6 na tom byla lépe. U nové M6 jsem koukala na oplastovaní prahů a je to jak z papíru, materiál je natolik tenký, že při pohledu proti světlu jsou znatelné vypoukliny v místech, kde je to pravděpodobně nacvaknuté ke karoserii. Jsou to sice jen kosmetické věci, ale já bych si nyní už raději pořídila trochu betelnější auto. Jinak technika v těch Mazdách může být na druhou stranu výborná a spolehlivá a člověk pak tomu autu tu kosmetiku odpustí.

Zároveň jsme se byli projet v Kii Sportage, designově se nám hodně líbí a cenově je to docela zajímavá alternativa, i když to není bůhví co s ohledem na spolehlivost a mnozí z Vás by určitě nad touto značkou jen pohrdavě mávli rukou. Ale prostě nás to zlákalo a svezli jsme se. Upřímně v základu to není nic moc, ale jak jsme pak sedli do vybavené verze s 2.0dieselem, náhon 4WD, byl to zážitek. Jízdní vlastnosti solidní, taktéž odhlučnění plně dostačující, materiály na karoserii působily dost pevně, v interiéru by to ještě chtělo vylepšit, ale budiž vzhledem k ceně auta.....Výbava nadprůměrná, na co si člověk vzpomene tam je, a pokud bych přecijen chtěla ještě neco navíc, příplatková výbava není cenově tak hrozná a navíc je tam možnost vysoké individualizace bez ohledu na motor. Ptala jsem se třeba na xenony - cena 15.000,- legální cestou. 7 letá záruka nebo 150.000km je taky další kritérium, co u mne vzbuzuje větší důvěru k autu, než 2 respektive 3 roky u konkurentů. Je to zatím novinka a uvidí se časem, jaké to auto bude mít neduhy, ale pokud by převažovaly pozitivní reference, dala bych si říct.

2010-10-24 11:47:15

Doris - 7 letá záruka je jen chyták. ANo, ta platí pouze v případě, že jezdíš do autorizáku. A ten z tebe za každou prkotinu sedře kůži - viz diskutované výměny oleje.

Kia je slušná volba - jendka dnešní Korejci už nejsou to co bývalo zpočátku a design je hezký ( úpřímně, i mně se nové modely hodně líbí, ale jsem konzervativní, možná zbytečně).

K té kvalitě Mazdy 6 - jeden můj klient má Xedose 2,5 V6 z roku asi 95 +/-, nevím, nezajímal jsem se o detaily. Ale auto občas vídám a mohu opravdu potvrdit slova nade mnou, že Xedso je po těch letech shnilý stejně, jkao řada M6 po 4-6 letech. Premiové auto značky je asi fakticky lépe ošetřeno, než běžné řadové modely.

Jinak, Doris, pokdu tě uchvátily jízdní dojmy ze 4x4 pohonu (a to je systém Haldex 4. gen.), omrkni si někde Subaru s dýzlem (je dnes dost velká nbaídka Outback 2,0D 110kW). Nebýt známých potíží se spojkou, tak už dávno v něm jezdím, ale měnit spojku (může nastat i nemusí) po 20-25000km-to necchi a naše SUbaru CZ toto jako reklamaci neuznává )na rozdíl od zbytku světa).

Motor je na hony vzdálen všem dostupným dnešním dýzlům včetně dCi od renaultu )a ten je odborníky považopván asi jako nejlepší dýzlový motor dneška, taky jsem se tomu divil, ale o tom mluvit nechci, chci jen říct že s renckem v dýzlu mám možnost občas jet a přesto, že to jede výtečně, tak boxer dýzl v Outbacku má daleko lepší průběh výkonu a je lépe odhlučněný a kultivovanější). A to vše při spotřebě na 4x4 aztě kolem 6-7/100. jen ty spojky... někdo má štětsí a má najeto 80-90.000km a v pohodě, někomu odešla po 15000km.Mylsím si, že hodně na tom nese vinu chování řidiče. Rozjezdy s prokluzem kol asi nejsou to pravé.

To byla jen moje poznámka na téma dýzl auto dneška.

2010-10-24 12:00:52

Jistě má své neduhy, ale opět se za ní musím trochu přimluvit. M6 je dobrá volba, DPF je jistě problém, ale je to o údržbě (my jsme ji trochu zanedbali a v po jedu na výměnu oleje). Ale ostatní automobilky mají také problémy.

Vzhledem k diskuzím, a problémům jsem byl ve škodovce kouknout na Superb. Po konzultaci s prodejcem a technikem škody, mi chlapi řekli alternativu do čeho by šly spíše. A to do nové M6, kvalita, cena, líbivost...

To mi řekl oficiální prodejce škody!?!

2010-10-24 12:07:11

Novou Sportage jsem taky prohlížel a líbila se mi, ale když jsem si nakonfiguroval auto podle svých představ tak to bylo mimo mé možnosti a kupovat základ s 1,6kou to fakt nee. Jezdil jsem s dvoulitrovou naftou 4x4 a bylo to pěkný svezení ovšem na Tiguana to teda nemá ani náhodou. 7-letá Kia záruka je podfuk, protože každým rokem ubývají ze záruky další a další díly takže po sedmým rokem máte záruku tak akorát na díly u kterých nehrozí že by se posraly. Navích člověk který se opravami aut živí a hodně mu věřím mě od koupě Kia hodně odrazoval.

Jinak ohledně zpracování M6, k tomu se reději vyjadřovat nebudu, snad jedině to, že mi to hodně připomíná ty japonské papírové skládačky, jsou krásné, dokonalé, ale křehoučké a nepřežijí hrubé zacházení.

2010-10-24 12:42:41

tak alternativa k autu jake chcete je potom uz jedine jaguar XJ :) kdyz si vezmete ze X9 stala pred temi 16 lety 2.2mega tak ted pokud chcete tak kvalitni auto musi stat 6 mega. V pomeru hodnoty penez tenkrat a ted - ted je vse levnejsi a pritom by to mnelo byt naopak, kdepak asi mizi kvalitni material? a poradne zpracovani. Ja bych to videl tak ze ted je za malo penez malo muziky, je to tak se vsim, i s Televizema atd, proste LG nemuzes srovnavat se Sony :), za 3 roky je LG posmrti (nekdy i za rok a pul) kdezto sony ti jezdi 10 let, vymenis trafo za 1500 a jedes vesele dal. U LG ti reknou to nema cenu spravovat kup si novou (Sony: Mazda, Mercedes, Jaguar, Toyota - LG: Kia, audi (ano audi), renault, peugeot, atd...

edit: to je jaguar co se mi libi jako alternativa k jakemukoliv soucasnemu luxusnimu autu, cena se pohybuje bazarove od 100-300.000, dalsi alternativa je to same, akorat nove, ale to uz je urcite mimo nase financni moznosti. na audi kde se za kazdou picovinu priplaci 70.000 (viz bt modul k autoradiu - 45.000!!] atd, opravdu ne, navic auta co jim ted sjizdi z linek, uz jsou vW Skody s jinou kastli a jakymsi quattro pohonem ktery se na subaru nehrabe... to opravdu ne, co maji kolem mne lidi novy audiny tak jim to casto stava v servisu a tam nad tim lomi rukama... sice v zaruce ale co s tim kdyz si to auto kupujou lidi co potrebujou objezdet zakazniky po cele evrope a nemaj cim???

2010-10-24 13:49:44

tyjo.. par d ni pokukuju po necem jinem, nez je moje stavajici 323F BJ 2.0 DITD, rv00...

a jak to tak vidim... tak stejne fakt nevim co si vybrat.

BJ je prakticky auto, celkem prostorne, slusna spotreba... a rok 00 je cca ten porelom do kdy se auta delaly kvalitne.. nez z nich bylo spotrebni zbozi..

Takze mam stejne strach, ze jakekoliv novejsi auto bude stejne jen krok zpet....

A ted babo rad...

Mozna dyby mi nekdo dal slusnou nabizku na mou mazdu, rozhoupalo by me to....

2010-10-24 14:16:04

opravdu ne, navic auta co jim ted sjizdi z linek, uz jsou vW Skody s jinou kastli a jakymsi quattro pohonem ktery se na subaru nehrabe... to opravdu ne, co maji kolem mne lidi novy audiny tak jim to casto stava v servisu a tam nad tim lomi rukama..

S tím pohonem bych byl opatrný - Torsen (torque sensitive differential) je opravdu natvrdo převod 50:50(40:60) s proměnným poměrem rozložení hnacího monetu až 15:85. Navíc samosvor. Takže pozor, co píšeš, torsen (quattro) není Haldex

A s tou spolehlivostí - není to tragedie, pár (5 škodovek jsem měl - 120,Favorit, 2xOI TDI81kW, Superb2,5V6) a vždy ve své třídě odvedly perfektní práci, pravda, některé servisní opravy mě poněkud zaskočily (např. výměna hydraulické hadice serva u Supa - to byla docel apálka - 8 litrů s prací).

2010-10-24 15:12:51

tak 8 litru neni zadna palka za opravu :) a pokud je to vyjimecne tak to clovek skousne, obcas se najde i u novyho auta (pokud je ale v zaruce, tak by to mneli vymenit bezplatne...) ale sem zvedavy kolik superbu bude v takovy kondici za 10-15 let jako kdyz byli novy (nerikam treba samozrejme brzdy a tadyty veci co proste nejsou nesmrtelny, kor tady na vysocine...

2010-10-24 16:45:31

Tak pokud jde o Superb, bude na zom hůř, než kdejaká Mazda. To proto, že Superby z 90% jezdí a jezdily jako služebáky a taxíky (moc Mazd jako taxi jsem neviděl a služebáky taky až tak moc ne), takže jejich km proběh bude na hony jinde, než u Mazdy. Ale pokud si bude Superb stát p letech tak, jako jedničkové Okty z let 1997, když prvně vyjely, tak to bude paráda. Okty z toho období zdaleka nejsou před smrtí a co jich pár z této doby sleduji (včetně té mojí, z roku 1998 a nájezdem kolem 400.000km), tak si stojí víc než dobřě. A zdaleka nejsou tak shnilé.

2010-10-24 16:52:49

no je to tak jak pises, okavy jsou docela povedene, kamos ma taky jeden strep, a jediny shnily misto ma zadni dvere vyklopny (combi) trosku mi to pripomina Toyotu 4 runner, na ten se chystam pristi leto jako auto na zimy, a xedo bude na leto :)

2010-10-24 17:07:24

prej dílenský zpracování hahaha... se projeď někdy T5kovým transportérem a že jsem s ním něco najezdil,

za studena díky užasnýmu motoru TDY se celá palubní deska rozdrnčí jako když sypeš ořechy a to bylo prosím úplně nový auto který mělo najeto pár tisíc. U mě po 200tisících v 323 a po 250ti v 626 neuslyšíš jedine pazvuk tak kdo má podle tebe lepší zpracování?

KDyž jsem jel s novou šestkou po dlažebních kostkách a přes retardéry neslyšel jsem nic

V seatu alhambra ročník 06 si na těch samých retardérech neslyšel vlastního slova a to mělo najeto 25tisíc

Nejlíp udělaný koncernový auta byly Golfy IV a Š O 1 a i tam se po 250ti tisících loketní opěrka úplně rozsypala pod rukama, ulámaly se všechny ty plastový packy atam a hotovo...

nemluvě o zánovních fábiích a passatech (najeto okolo 100t) kde veškerý plastový držáky apod byly pryč a u fábie se mi po sto tisících odporoučela celá schránka na rukavice a zůstala mi vruce...

tak a teď něco piš o dílenským zpracování ať se zasměju

2010-10-24 17:32:29

Ty woe ty jis snad něco huli. Já tu mluvím o M6 a ty začneš o T5 A nebo o SAG

S tou Oktávkou - já jsem mlě dvě. Takže vím, co to obnáší. Takže se prosím tě nepiš o tom, o čem víš ho*no. Oktávka není rozhodně top a pupek svatě aut, ale ta moje má ke dnešku 400.000km (potkávám ji hodně často) a ta druhá, kterou jsem prodávl loni ve 150.000km byla uvnitř jako nová - byl ar.v. 2001 po FL 81kW, pak Cimbu 97kW. Takže prosím tě, o Oktívkcáíh se mnou rozhodně nepolemizuj. A kvanta oktávek na silnicích v jakékoliv verzi a stavu svědčí o něčem... hádej o čem...

Až bude nová M6 udělaná tak, jako byla O I, tak bude na sbětě nádherně. jenže, toho se nedočkáme.

PS: jestli někdo něco uláme v autě, tak to svědčí o jeho IQ tykve. Věř mi, vím co píšu. Měl jsem opravdu hodně aut na to, abych mohl posoudit co je a co není dobře dílensky zpracované. A pokdu bych měl hodnotit normální liodvé vozy, tak koncern VW patří mezi ty nejlepší. Nepleť si to se splehlivostí - to není totéž. Víme-abych předešl nejapným komentářům-že např. 2,0TDI nejsou zrovna vyveden=é motory, na rozdíl např. od 77kW , které naopak budou jezdit i po 3. světové válce tak, jako byl 2,5TD AUdi či 81/66kW TDI. O kultivovanosti nelze hovořit, jde o jinou koncepci.

Tak pokračuj, znalče

2010-10-24 17:58:24

filomen: tak xedo nestalo přes 2 mega ale to je detail měl sem ceníky v ruce a základ nějakých 1,4 mega a top do 1,9 komplet výbava

all: už s tím laskavě přestante,že vás to furt baví.už se tu tlachá o kokotinách

2010-10-24 18:45:20

no jo pán znalec promluvil

já tyhle šlupky prodával takže vím o čem je řeč a viděl jsem rozdělaný jejich motory, převodovky atd tolik že už to ani nespočítám...

btw pro mazdu je 400tisíc nic ale to ty asi nevíš protože seš znalec, tak oka já jsem debil, ochcávka je nejlepší auto na světě a já mám jít do řiti .. fajn...

jak můžeš mlít až takovýhle hovna fakt nechápu... a porovnávat mazdy s těmahle sračkama to je fakt vrchol všeho... a mluví to za všechno... projeď se někdy starou 626 GE a pak něco mel, nebo si nějaký auto rozeber a pak mluv, já měl rozebraných mazd už taky několik takže moc dobře vím o čem mluvím, nějakej škodováckej sráč nesahá v kvalitě starýmu GD GE a GF od 626ky ani po kotníky a nikdy sahat nebude! Tak už se konečně vzpamatuj protože ty závady co má ochcávka už ve 200tisících tyhle GE neznají ani když mají za sebou půl mega... ale to ty asi anevíš, protože jsi GE viděl tak maximálně tady na obrázku...

a estli se chceš hádat, tak ti můžu předložit konkrétní případy ochcávek kterým po 200tisících odešla komplet přední i zadní náprava, spojka, převodovka atd atd atd...

a teď mluv... znalče

2010-10-24 19:52:33

Já fakt nechápu o čem se pořád hádáte? Žádný auto není dokonalý a nikdy dokonalý nebude a každý je něčím vyjímečný....to by měl fanda do aut vědět a jestli má nějakej problémek, už asi nic nepomůže... No jo, ale já to říkám taky, Mazda je prostě nejlepší, nic lepšího už bejt nemůže a je to hlavně z toho důvodu, že mi stojí v garáži a já jí kočíruju. Jo jo, soused má Ochcávku v TDY a to je největší šmejd, protože japončíkům se v těch letech nepodařilo vyrobit tak dobrej nafťák....

2010-10-24 20:18:39

3MPS: Mazdy jezdí jako Taxi a celkem dost ,jen ne u nás,ale třeba ve Vídní už je jich plno.A co se týká koncernu tak to je průměr,Mazdy jsou pořád ještě i přes pokles kvality lepší.

2010-10-24 20:25:32

konkretne to co mam v garazi stalo 2.200.000,- bylo to plna vybava, i se solarnim oknem (to rozmlatili kroupy) a klimatizaci v kufru, ale na mazdy mi nikdo sahat nebude, predtim jsemmnel 929 2.2 limuzinu (ne tu vykukovacku) z r 1989 a ta mela nabehano 500.000 v benzinu, a kdyby mi ju bratranec nenaboril zepredu zezadu tak jezdi dodneska, jediny na co se v motoru sahalo bylo ve starteru meneny uhliky a obcas se tam prismrndnul benzin, a to byl predchudce xedosu, obe dve auta mam po reditelich, a meli vlastniho kociho... rikam uvidime za 15 let jak ty dnesni auta budou behat...

edit: prismrndnul olej sem chcal napsat...


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 10