Fórum - Téma


M6 GG/GY - Chtěl jsem MPS, už ji nechci!


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY - Chtěl jsem MPS, už ji nechci!

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 10

2010-10-02 00:54:32

Mistře 3MPS mám takový poscit že na tvou XC-7 (jak si to auto sám pojmenoval a takové vůbec neznám) jsem vůbec nereagoval. Když už se k tomu autu mám vyjádřit tak jsem asi debil ale jen se na to auto podívám tak a můj úsudek je ten, že vizuelně je to naprostá nádhera mezi SUV. Design je luxus na kterej se jen ztěží sere nějakej Tuareg, Cayenne a podobné káry...Jak je to motorem nevím, nejel jsem v tom a SUV neholduju...Každopádně to šunt nebude protože bych ho nepotkával na každém rohu. Nicméně tole téma řešit nebudu. Znovu opakuji, že ty tu disponuješ zkušenostma s autama žabožroutů, který nejsou starší jak tři roky. A znovu opakuju, že by bylo smutný, kdyby něco odešlo na autě starym maximálně tři roky. Tudíž nemůžeš zaboha objektivně posoudit jejich kvalitu....Jak je vidět tak jsi při penězích a nebo máš štědrého zaměstnavatele, kterej tě zásobuje novejma autama a nečetl jsem tu žádnou tvojí zkušenost s nějakym starym ojetym krámem. Až budeš mít hluboko do kapsy jako my ostatní a budeš muset vybírat v kategorii aut starých v průměru od 5 - 10 let a budeš muset s nima jezdit do té doby než poplatíš úvěry které sis na to auto musel vzít budeš si taky dávat hodně velkej pozor na to do kterého auta půjdeš abys nemusel po roce srát 70. 000,- do opravy bloku motoru a jiných hovadin. Kdybys měl na výběr mezi Mazdou 6, r.v. 2002 a Peugeotem stejného stáří tak si vybereš tu Mazdu. I když ty bys asi bral Peugeota a pak bys plakal nad výdělkem. Víš co příteli....Já rozhodně zaslepenej nejsem. Chraň bůh!!Spíš si myslim že jsi zaslepenej ty a nedokážeš se smířit s faktem, že je něco opravdu dobré a kvalitní a zrovna to není to co si myslíš ty že je....

Další věc a to jsou ty tvoje klenoty mezi mechanikama........Jedinej klenot mezi mechanikama je kluk kterej když byl mrňavej a rád trávil čas s fotříkem v garáži u stodvacítky, zůstalo mu to do dospělosti. Za život mu prošly rukama škodovky, pak malinko lepší střepy, a pak ještě lepší střepy.....Kluk kterej si na auto troufne sám a úspěšně si doma v garáži opraví vše na co si vzpomene..To je klenot....Takovejch pár znám a to jsou pro mě klenoty..Rozhodně ne ty co maj učňák mechanika, pak musej makat v atorizáku a to s nechutí, tak jak to funguje v ČR uplně normálě....V autorizovanym servisu klenot nenajdeš...klenoti jsou soukromníci co to dělaj proto protože je to baví....

Další věc....a to je tvůj peklot a najeté km bez bolení zad. Já najel za jeden den 1020 km s Toyotou Celicou T23.(moje auto) Sporťák jak vyšitej, tvrdý sportovní sedačky, sezení až skoro na asfaltu....A co....? po těch 1020 km jsem vylezl a ani náznak po bolení zad či jiného problému....Co se týká Oktávky nebo třeba Fábie tak v ní v práci sedím dvanáct hodin denně a taky žádnej problém.....Mazda 323f -(moje auto) opět sporťáček a krásně pohodlnej....Liberec Ostrava a zpět taky bez sebemenšího problému se zády......Podotýkám že tu píšu o sportovních autech u kterých by bylo celkem normální že nejsou na dlouhé ježdění...Ty tu píšeš o pažoutech který spadaj do kategorie rodinných aut, limuzín atd. Co jem četl tak 407 Coupé jsi nezmiňoval.....U těhlech krámů je to snad samozřejmost, že tě po 1200km záda bolet nebudou...A hlavně není to věc kvuli které by měl být pažout něco víc

Jinak myslim že na to že máš 3MPS tak jí silně podceňuješ....Rozhodně si myslim, že ty zkušenej si udělal zásadní kiks s tím, že MPS srovnáváš s Imprezou WRX......postav tyhle dvě auta na dálnici.....Kdo komu ve finále nakope prdel? Postav tyhle dvě auta na šotolinu a kdo komu nakope prdel....? Myslím že je to nad hvězdy jasné....Tyhle dvě auta nelze absolutně srovnávat protože záměr výrobce byl u každého auta jasný.....

Nezlob se na mě ale dokud nebudeš donucenej k tomu jezdit ve starých herkách nemám si tu s tebou co vyprávět...Tvoje argumenty o zkušenostech s tři roky starejma pažoutama jsou bezpředmětný a absolutně neobjektivní....Zkušenosti s novými auty neexistují a nikdy existovat nemohou....Auto samo je zkušenost a čim starší tim větší zkušenost to je....Auto který poprvé v životě vidí levotočivou zatáčku není zkušené A co je nové to se přeci nemůže vysrat. Proto se tvoji pažouti za tvého používání nevysrali

2010-10-02 01:52:16

bože na tohle už se nedá napsat jiný slovo než jen... debilita.... pardon.... proti těm argumentům fakt už nemám slov, to nemá cenu bavit se s egoistou co si musí honit triko po netu...

mě by jen zajímalo drahý kamaráde, co si tím kompenzuješ, já fakt tyhle potřeby nemám kupodivu ... a že jsem si v životě prožil opravdu nelehký záležitosti... ale abych lezl na jakýkoliv forum xtý značky a plival tam bezdůvodně na auta... to uměj jen ubožáci s prominutím když to tak musím říct... a musím se tomu strašně ale strašně smát

btw.. fakt si myslíš že MPS je horší než Megan nebo Golf? Pánečku... to sou mi novinky... no ty p.. to mě poser, tohle je asi nej perla večera, to fakt asi smíchy neusnu

btw... největší mr.ka od peugeotu je 807 a s tou jsem jezdil docela dlouho, měl ji bejvalej šéf jako svůj dvorní automobil a věř tomu že minimálně jednou tejdně bejvaly doby kdy sem s tímhle křápem najezdil denně 320km a věř tomu že se mi zpátky do mojí skoro 10 let starý mazdy sedalo fakt s chutí...

ad koncern a francouz a koroze po 5ti letech.. je vidět že jsi nic neviděl, btw zrovna tenhle pežo neměl ani 3 roky a byl vorezlej tak nechutně, že i 20let stará mrkna by jí mohla tiše závidět co se koroze týče ale to ti rozmlouvat fakt nehodlám, ptž to nemá cenu

řadit 6ku do nižší střední třídy už chce fakt kuráž anebo spíš vymaštěnost, protože zrovna třídy se určujou podle rozměrů tzn dýlky auta... ale to ty asi netušíš viĎ

ad koncerny a motory... a hlavně 2.0TDY co tu vychvaluješ... je zrovna ten nejhorší motor co kdy VW vyrobil, spotřeba 3loleje/1000km váha, turbo, naftový čerpadlo, vstřiky, elektronika, vačky, olejový vany apod.. to je jen zlomek závad co se na zrovna týhle naftě sere a teď mi voponuj

zbytek asi fakt nemá význam řešit, pokud si opravdu myslíš že mazdy potažmo japonci sou průměr... tak si fakt asi něco léčíš ... ale to je buřt necháme toho, díky že jsi mě špičkově pobavil před spaním, tohle fakt nemá chybu

2010-10-02 02:00:22

323.Hans.626: moje řeč.....

2010-10-02 07:53:14

323Hans626:

to, že neumíš číst, je tvůj problém. Já jsem napsdal, že z koncernu je třeba se vyhnout 2,0TDI. ALe nic, až se naučíš chápat, budeš mít vše jedodušší.

Fuufi:

některé tvé argumenty jsou celkem v pohodě a ztotožňuji se s nimi.

Já jsem měl hodně nových aut (z totulu štědrého zaměstnavatele, jak píšeš, přeci jen zahraniřní firmy mají jin é koeficienty v přepočtu, nežli české) a taky si dovedou spočítat, co je ekonomické-jestli držet herku 8 let, a nebo ukončit rychlý lízink a po 3 letech vzít auto nové. To jen u nás platí řada nesmyslných výjimek. Ale to sem nepatří.

A pak jsem měl v životě dost hodně aut, jejichž kilometráž ani neznám, protože v těch dobcá se sice tachometry nestáčel, ale byl jen 5-ti místné (jen pro zajímavost - vlastnisl jsem Sierru Cosworth - ano, tento klenot jsem měl, z nerožvánosti ho prodal a dnes těžce lituji, protože tento klenot měl, má a bude mít co říct automobilovému fandovi pořád - to byl rok 1989), pak jsem měl 2x Škodu 120 a ty měly asi tak 300-400.000km a obzvláště ta druhá brala olje jako 2-tak - co ádrž benzínu, to 1,5 flašky oleje-pak šla na překroužkování - to bylo v dobcá, kdy jsem stavěl dům a všechny slušné vozy jsem prodal - včetně Cosworthe. Pak jsem měl Pump 1,792kW - klasivká motokárka, 7 let stará, původně koupená pro dceru, ale kupodivu, na to, že to byl "jen" Ford - bez koroze, a jako poslední nenový vůz jsem si koupil pro manželkju onoho SUperba s tím druhým nejhorším motorem (hned po 2,0TDI).

Takže upírat mně zkušenosti se staršími auty, jak vidte, je taky ne zcela na místě.

K těm důvodům, proč vlastně tohle vlákno začalo a vyvolalo tuto výživnou diskuzi (kde jsem se dověděl pár informací snad jen od Doris, jinak jde o kyd) si stačí zase přečíst zadání: hledám auto větší-pohodlnější, s tempomatem. Důvodem je právě to, že oněch 14 let jsem jak vůl sice vydělával těžký prachy, ale zdraví mám v hajzlu - plotýnky v páteři, kyčelní vazy. A jízda s autem bez tempmatu na delšívzdálenost je pro mě opravdu nesnesitelná - na doatz, proč jsem si tedy 3MPS bez tempomatu koupil - odpovím ředem, že jsem se unáhlil. Nicméně je to zušenost s tímto vozem. Kdyby se našel někdo, kdo tempomat dodělá (ačkoliv to jde a některý člem z MF mi dal link na postup, písemně jsem oslovil zastoupení Mazdy v A, D, CZ a všichni od toho dávají ruce pryč, já nejsem tak odvážný se do této montáže pustit), msí prostě 3MPS pryč. Ano-nic jiného za tím není - ale jezdím sice už málo, jen asi 3000km za měsíc, ale i tak jsem rád, že mám Legacy, kde tempomat je a tudíž jednak 3MPS stojí 90% času v garáži a když jedu někam soukromně, tak stejně se Subaru kvůli zde popsaným problémům.

Jinak abych vyklopil karty - bylo mi 50 Jsem proti vám stařec, oto cennější by měly bát rpo vás některé postřehy, já jsem byl taky mladyý - a stejěn zaslepený a stejně jsem si myslel, že jen JÁ musím mít pravdu. Ho*no. Pravda byla většinou jinde. No nic, to jsem odbočil.

Ještě tak nějak uvedu to, na co narazil Fuufni, tak nějak podvědomně mám v havě 1-3 roky staré vozy, to je fakt, o starých autech fakt neuvažuji. Tím se vysvětluji váš obecný přístup k hodnocení spolehlivosti a můj, daný jen věkem aut v průměru za vše mezi 3,5-4,5 roku. Jinkla nové vozy si už teď nekupuji také, protože blázen fakt nejsem. Stačí si rok počkat na zánovní auto s 30% slevou.

3623Nas626: ty fakt nečteš a to je mi líto: prosm tě, já tu nesrovnávám žádné Golfy a Megany - řeč byla o sportovních verzích stejně, ajko o sportovní verzi Mazdy 3. Jasné? A jelikož s ani s Meganem či CLiem ve sport verzi and s Golfem ve sport verzi nemám osobní zkušenost, musím v tomto směru věřit testům, které si dohledej a pak mluv. Mazda3MPS byla bohužel až na tom čestném posledním místě v celkovém hodnocení.A jedním z důvodů, které jí byl vytýkán - bylo to, že vítězí v disciplíně "jízda rovně". Ale pak končí a v ostatním profilu tratí začíná ztrácet, ne sice výrazně, ale jasně.

A to byl to, proč jsem psal o WRX - verze WRX 265 - tedy dvě stejně výkonné vozy se stejnou koncepcí motoru (turbo benzín) - pro mě je volba jasná - navíc za stejné peníze (o ceníkových cenách SUbaru nemluvím, mluvím o těch, které dostanu po jednání s prodejcem - 30% není nereálná sleva). Bohužel diskuze je stejně pasé, protože WRX bylo vyřazeno, jako GT, z prodejního prtfolia. No a tak z těchto 2 - mám dojem, že volba by byla jasná. 3MPS sice umí na dálnici či rovném úseku zatopit hodně silným nadupaným a nápadnější autům (jak jsem se sám přesvědčil), ale přijdou horské cesty (a že bydlím v Jeseníkách, vím, o čem mluvím) a je docela problém. Vzhledem ke koncepci 3MPS nemůže stačit a ani nestačí na ---víte co. Ale tohle je diskuze o jízdě na hraně a původní zadání vlákna bylo jiné.

to zadání znělo, že vybírám nástupce 3MPS a jednou z mnoha voleb byla M6 MY 09 (tedy předváděcí vozildo s 3000km s motorem 2,0 kombi). A tu jsem vyloučil. A hledám a hledal jsem dál. A došel jsem k SUbaru - hodně mě oslovila Tribeca s motorem 3,0 a nebo Outback 3,0, pak S-Max 2,5T a více mě opravdu nenapadá. Nové Hiondy jsou jednakdrahé a jednk malé, Avensis nový - no možná se půjdu podívat, pak dost C6 (ale nejsou vhodné benzínové motory). No a když o tom mluvím, tak Outback asi můžu vyloučit taky, protože poslední slušné OTB jsou z let 04-05 a to je už pro mě staré, nájezdy přes 200.000km fakt tedy ne, max. skousnu těch 50.000km s posouzením celkového stavu, takže zbývá drahá současná Hionda Accord či Toyota AVensis, S-Max s 2,5T je vzácný jak šafrán, BMW nechci, AUdi nechci... CX-7 (abych napravil svůj překlep, který někoho tak pobouřil taky ne. Vzhled je hezký, ale to je tak vše.

Tak do mě

doris  
Doris
2010-10-02 09:42:10

tomas33: Ten pocit a vztah k autu znám moc dobře. Jsem na tom podobně jako Ty, jen takový cit mám ke staré Primeře, která mne nikdy nezradila a vždy, i když byla poškozená, nás dovezla do cíle. Po skoro 19ti letém provozu stále dobře slouží a nádherně jezdí, taktéž díky špičkovému podvozku si jízdu vyloženě mohu užívat. Navíc je to neskutečný držák s nadprůměrně betelnou konstrukcí, takže se člověk cítí i bezpečně. Mazdu jsem měla zpočátku též moc ráda, ale ta se nám za slušné zaházení moc hezky neodvděčila a skoro nás zrujnovala, takže ji už nevěřím a čekám, až se manžel rozhodne a prodáme ji. Nelze mít rád něco, co člověku tolik ublíží a může se to kdykoliv stát znovu. Za svůj život jsem se vždy přesvědčila v mínění, že když někdo nebo něco jednou zradí, nemá smysl už tomu dávat druhou šanci a důvěřovat. Pokaždé se to totiž minulo účinkem a o to víc to bolelo. Důvěra se získává dlouze, ale ztratit ji je otázka okamžiku a už se nikdy nemusí vrátit zpět. Když je člověk s něčím spokojený, určitě bude podávat i pozitivní reference. Když ale narazíte už podruhe na zmetek jako my, tak už si stejný vůrobek nejspíš znovu nekoupíte.... Možná až budeme mít jiné auto, budou s tím ještě větší problémy, než jsme měli s Mazdama, ale třeba to bude v pohodě a budeme spokojeni.

2010-10-02 20:12:54

tak estli mi chceš tady oponovat srovnávacíma testama.... tak to je fakt hůůůstý... zvlášť potom co tam všude vyzdvihujou vw a pod shit ale to je jedno, nebudem se tím zabejvat...

btw reaguju na to co jsi psal... a asi jsi to napsal blbě ale myslím že to tak pochopilo víc lidí že preferuješ 2.0TDI a naráz otočíš.... třeba Diakon reagoval stejně jako já.... no to je jedno... každopádně i jiný zázračný naftový motory od Vw gruppe na tom nejsou vo moc líp a to ti klidně dokážu hned několika argumentama

nauč se konečně nesrovnávat jabka s hruškama a teřba bude lépe i Tobě... chápu že je to složitý to pochopit ale věř tomu že to půjde

P.S.: Furt a pořád jsem ale jaksi nepochopil vůbec smysl a pointu celého tohohle tématu... může mi to někdo sím vysvětlit? Fakt jsem tady tu pointu nenašel, pokud pominu to, že tady pan 3MPS naházel nejhorší špínu co šla na mazdu....

??

ubohost největší si myslím, a každej rozumnej mod nebo admin by tenhle humus zamkl a vymazal, ale to bychom nesměli bejt tady na tomhle foru a webu, kde to jde x let všechno do p,ele a jediný co se tu dá čekat, jsou zase nový reklamy... a v neposlední řadě diskuze plná hádek a flamů, myslím že by u některejch lidí tady neškodilo, kdyby se nad sebou zamysleli co vlasntě píšou a proč... pokud teda mají čím se zamyslet.... což soudě z některých postů o peugeotech docela i pochybuju...

2010-10-02 21:36:13

Tak abych byl objektivní tak musím napsat o pažoutu i něco pozitivního.Dost jsem najezdil s Boxerem 2,5td a ten motor byl skvělý Auto vozilo i 2,5tuny a plynový pedál znal pouze 2 polohy : plný nebo žádný , páč času málo,rozvozů hodně a šéf stále na telefonu a ten motor šlapal bez problémů 750000km . Ale to je taky vše hezké co můžu napsat.Další firemní P307SW byly takové křápy že co mohlo to upadlo, co se mohlo posrat ,to se posralo.

Já jsem s Mazdou spokojen,nic se nekazí,jezdí se v ní hezky,interiér pořád jako nový a měnit ji nehodlám. Jediná chyba je koroze,trochu to štve ale dá se s ní celkem levně bojovat.

2010-10-03 21:17:13

Srovnávací testy jsem sem dával, tak asi lidičky neumíte číst nebo jste zaslepení, mazda není na prvním místě, ale má témeř všechny modelvy v první třetine a to třeba i starou premacy, kde je celej pojebanej koncern? Sotva v půlce a to audi počínaje, pak vw a seatem a škodou konče. Dále v pažoutech jsem jezdil a vnitřek? Na pohlet slast, kór v lepší výbavičce, ale k čemu mi to je když mi po roce půlka podsvícení nefunguje, blbne to a pak to vrže jak stará 120ka. Nejsem zaslepen mazdou, ale japonskými vozy celkově, když si sednu do A6ky jak tady nějakej chytrák psal, tak mi to příjde, že sedím v passatu, superbu nebo v lepší ochcávce. o škodné radši ani nemluvím. Rozhodně o pohodlí se tam mluvit nedá, snad jen u audi, ale ty ceny bratru ani náhodou. Pokud nevím co s prachama a chci machrovat, že mám audi tak proč né...Co se týká prémiových motorů, tak ano, koncer má lepší prémiové motory, jelikož mazda má co? mazda má 2.3 turbo a tím to hasne. Ale když vezmu japonce jako celek - staré type Rka od hondy, STičková a wrxová subárka a nebo stará nissma? A z nových? Co třeba GTRko? Supřičky atd....malé obsahy, málo válců a s turby uměj hoši šikmoocí divy. 8 válcovou nebo 12ti válcovou R8 umí udělat každej. A to umění už dávno není v obsazích nebo válcích a japonci tio věděli už dávno. Ano smekám třeba před RS6 avant - dle mě jedno z aut které kdybych ty prachy na to měl (né na auto ale na to ho živit) tak bych si koupil. Ani Mková báva už nejsou to co bývala. Takže hoši od bobří řeky, tady s těmahle kecama nepochodíte, spíš se poohlédněte po VW fóru a tam si diskutujte o těchto blbinách. Tímto zde končím tuhle diskuzi, jelikož opravdu nemá smysl.

2010-10-05 14:46:32

Diakon: To nebylo na Tebe, ale na pána jménem 3MPS který mi tu začal oponovat tím že megán a Golf vyhrály tyto testy oproti MPSku, nic víc

2010-10-06 08:19:44

Hans: Vždyť já to taky nemyslel na tebe, myslel jsem to tak, že ano, možná tam jedno VW je, ale zbytek je až za plkou, kdežto témeř všechny modely mazdy jsou v první třetině.

2010-10-06 16:43:17

Kam se tohle zvrhlo, když si odmyslím, že už z principu, si každý stojí za svým tak defacto 3MPS nedostal na svou první otázku odpověď, a to co s tempomatem aby to vydrželo. Myslím, že zde je jádro sporu, nic takového dnes už není.

2010-10-06 16:52:14

Diakon: V poho já vím

all.. hlavně teda 3MPS.. doufám že ses nad sebou aspoň trošku zamyslel a nad těma plkama tady vůbec všebecně, myslím že by to chtělo akorát tak zamknout, protože tohle je prostě debata o hovně jako celej tenhle klub, akorát pár lidí si myslí že sežralo veškerej rozum světa, můžou všechno a všechny pomlouvat a urážet, ano o tomhle celým je tenhle klub poslední dva roky

Howgh... už k tomu fakt nenapíšu ani písmeno

2010-10-06 17:27:50

Ano, původně bylo tohle vlákno myšleno nějak v tomto duchu. Dodělat tempomat=3MPS zůstává. Nejde=jde do světa.

doris  
Doris
2010-10-06 19:11:38

O dodělávce tempomatu byla diskuse a článek na nissanclubu, myslím, že to nebylo nic problemového. Zde to popisuje kamarád, který to má v autě a funguje mu to výborně:

http://www.nissanclub.cz/...-popis-navod-na-montaz-75

Jinak kašlete na hádky, pravda je vždy relativní a bývá někde uprostřed.

2010-10-06 19:28:16

Je to tu na prd, nic ve zlém, ale celej klub stojí za vyliž prdel, nikdo se tu o nic nestará a nikdo nic neřeší, sebrali mi práva na diskuze a nikdo nic neřekne, je mi to putna, kdybych neměl teď 6ku tak sem stejně lezu jen přečíst interku, ale tohle mě prostě sejří.

3MPS. Samo nemám nic proti tobě ani komukoliv jinému zde, jsem rád, že si MPS necháváš, třeba někdy omrknu na srazu.

Hans: Vždyť ty víš...

Páčko všem, už mě to tu fakt neba...

2010-10-06 20:20:02

Doris:

tak tohle je hodně složitá instalace proti 3MPS

U 3MPS je vše nachystáno, stačí koupit navolant ovládání (nalevo je audio, napravo CC), kabelový svazek a hotovo. Jen je problém s tím, že ne všechny modely 3MPS mají stejně udělánu kabeláž kolem brzd/spojk. spínače. A to je to, na co jsem narazil já....

Jen se divím, že v ČR/SK toto ještě nikdo neřešil a servisy jak v CZ, tak v D či A se k tomu stavějí zadnicí napřed.

Zn.: odměna tomu, kdo nakontaktuje na někoho, kdo tuto akci dovede do zdárného konce, tedy auto bude nejen dál perfektně jezdit, ale bude mít navíc i CC. Tz., na někoho,. kdo tohle už dělal a ví, jak obejít případné komplikace s kabeláží.

2010-10-07 19:40:33

Doris :

Keby si s týmto urobila okruh v tvojom mestečku .

doris  
Doris
2010-10-07 21:01:41

GabrielM6 : Mmmm, tak s tímhle bych si asi dala říct, vypadá úchvatně. Pokud si Mazda dá konečně záležet i na lepších materiálech a tohle auto vyrobí jako sériovku, tak možná změním názor a šla bych do ní. Páč designově je u mne Mazda na vrcholu.

2010-10-22 22:59:50

Tak přátelé, jelikož a protože uplynul nějaký čas od této ohnivé diskuze, kde padla i dost tvrdá slova, jsem udělal jednu věc. Šel jsem se osobně přesvědčit, jak to s kvalitou nové Mazdy 6 vlastně je.

Zkoumání jsem "posrobil" jednu M6 z roku 2009, která má najeto poctivých necelých 70.000km. Jde o exeplář ve verzi 2,0i HB.

Co jsem kontroloval? Pouze mechanické provedení a dílenské zpracování. Předem napíšu své hodnocení ve stupnici 1-5 (jako ve škole): 4-

Takže: přední blatníky: otřepy od lisů na vnitří hraně ze strany motorového rpsotoru (groty, jako když blbě brousíme nože). Nástrik blatníků zevnitř - pouze základovka, bez jakékoliv antikorozní vrstvy v místě spojení s dalšími kovovými díly (vnitří podběh).

Kufr: na dně kufru je jnějaká "housenka" nějakého tmelu, jako když tam nasmrkáš silikon, a to poze na pravé straně. Proč to není symetrické, ví jen Bůh a to kdoví jestli. Opět jen mikrovtsva šedobílé základovyk (pokud se nejedná o zaprášený fvrchní lak). Lemy: tak to je tragedie největší. Sice z venkovní strany se tvráří, že se Mazda poučila a nasmrkla tam nějaký rádoby tmel. Ovšem, zevnitř nula nic. Takže opět jen záprach základovky (kontrola pomocí zrcátka, kola jsem dole neměl). Vyložení podběhů: u auta střední třídy naprosot nepřípustné a nesmylsné netkané textilie, které jsou nasáklivé vodou jak houba. Ty - světe div se - nedoléhají ani k vnitřní hraně lemu a tudíž nejhchoulostivější lem je totálně nekrytý před odletujícími kameny a pod Tohle je šlendriján na entou a u auta za bratru 700.000Kč to prostě zaslouží školní známku 5 mínus.

Kvalita laku- odstín: nechápu, jak je možné, že v 21. století nelze u nového auta trefit odstín laku na plechovém a platovém základě. Šlo o bílý vůz a pouhým okem je jak přední, tak zadní nárazník evidentně žlutý v porovnání s plechovými díly. Tohle mě hlava nebere.

Prahy: tak to je nadíla asi největší... Mazda zřejmě nikdy neviděla, jak má vypadat úprava lemu prahu u jiných aut. Známika 5-

Věřte mi, že jsem na onu M6 šel s určitou představou, že bych ji možná byl i ochoten vyměnit za svoji 3MPS, protože jako dyzajnově jde o vekmi hezké auto, navíc v bílé barvě (která se mi opravdu silně zamlouvá, pár bílých vozů jsem v životě vlastnil a navíc dnes je bílá v módě), protože jsem prostě chtěl věřit, že poslední model má již přeci jen lepší dílenksé zpracování (pochybnosti jsem si s sebou sice nesl, ale šlo o povrchní prohlídku nové M6 na saloně, kde nebylo dost času a ani ochota nechat mě se hrabat tam,l kde bych neměl a taky jsem ve svém předchozím hodnocení kvality vycházel z řady zdejších příspěvků, které jasně sdělují, že kvalita zpracování je u M6 vyloženě špatná) a že snad realita nebude tak špatná, jak se mohlo zdát. Opak- výsledek předčil očekávání. Boužel v tom nejhorším slova smyslu.

Jako perličku uvedu ještě to, že plocha, kam dosedají dveře - tedy přechod z vnějších ploch do vntřních, jaksi tedy řečeno futra, jsou nastříkané tak, že jsou drsná a po kontrolním poklepu znějí jak prázdná plechovka od Coca-Coly- tedy slaboučký materiál bez jakékoliv ochrany.

Prosím vás, nezlobte se na mě, já nemám v nejmenším úmyslu házet na auto špínu, vím, že M6 má výborné jízdní vlastnosti a potažmo i spolehlivost značky (pokud z ní vyjmu i spolehlivost ochrany vůči korozi), ale pořád mluvíme o autě za cenu kolem 3/4 milionu Kč.

A když-ruku na srdce-tyto stejné body projdu u Oktávie II,... A to za cenu skoro poloviční...

2010-10-23 00:34:15

bože můj... co na tohle říct... snad že jen dement může hnidopišsky hledat chyby na všem a na všem je taky najde, když se tímhle stylem podívám na tu tvoji úžasnou Ochcávku II tak tam najdu takovejchle prohřešků minimálně 200 a to se ani nemusím ještě dívat do interiéru, tam najdu takovejch věcí...

fakt jediný co nechápu... je vo čem tohle vlastně je? Že je někde nějaká posraná základovka a blbě uřízlej plech... no a co? Když to za 10 let nebude reznout tak proč ne? Ty woe vzpamatuj se konečně a nepiš laskavě takový bláboly

nebo ještě líp, založ si na to vlastní antimazda web kde se budeš moct vo tomhle bavit se stejně vylízanejma VW Škoda a jiný sračky magorama...

fakt ubohost tohle...


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 10