Fórum - Téma


M6 GG/GY - Chtěl jsem MPS, už ji nechci!


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY - Chtěl jsem MPS, už ji nechci!

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 10

2010-10-01 14:03:40

Hans: neházej všechny evropský auta do jednoho pytle. Minulý týden jsem jel v téměř desetileptém BMW 530D co mělo nalítáno 400tisíc km. Nikde nic nehrkalo, motor šel krásně hladce, atd. (Bych řekl, že lepší pojetí jak v mým autě) Ale jinak souhlas, Francie, Itálie atd nebrat. Osobně mám pátou mazdu kromě tlumičů a kostí na jedné, jsem nikdy nic neřešil a proto je kupuji. Ale být zase totálním zaslepencem, to taky není to pravé ořechové. Ale jinak

2010-10-01 14:22:02

Fredy: Neházím do jednoho pytle, řešíme teď novější auta a né stará. A už vůbec nejsem zaslepen mazdou, chtěl jsem jít i do jiného auta, vůbec jsem nevybíral jen u mazdy.

All: ještě jsem zapomněl podotknout můj osobní postřeh a ideu - méně problematická auta jsou menší vozy, je to dle mě dáno tím, že nemají tolik techniky jako větší vozy nebo vozy vyšších tříd, která je dalším aspetem k poruchovosti. Laicky řečeno, pokud se auto skládá z 500ti dílů a druhé z 2000 dílů tak je logické, že to z těch 2000 dílů bude poruchovější. Jinak neodsuzuji ani citroen ani peugeot, ale tam je dle mě problém ten, že třeba citroen hodně zkouší nové technologie, které jsou poruchové ze začátků, když už s tím vyjede mazda nebo někdo jiný tak jsou mouchy vychytány . viz. třeba DSG u koncernu, mazda bude mít od 2011 také dvouspojku a technologicky na vyšší úrovni než je DSG, stejně tak lineartronic u subaru je lahůdka, ale před 2 roky mělo DSG jen koncern...to je můj osobní názor. Proto když jsem vybíral mezi mondeem, passatem audi A6, accordem, a mazdou 6 a avensisem tak jsem nechtěl mondeo kvůli blbým zkušenostem a ceně, passat je zase cenově dobrý, ale poruchový, A6 je dle mě předražený passat, accord byl fajn, ale nesedl mi (osobní názor), avensis se mi líbil, ale nebyl ve vhodné cenové relaci a výbavě, jinak bych bral třeba avensise. také Toyota verso byl můj favorit, bohužel jsem nenarazil na přijatelný kus - bourané, moc najeto, špatný motor, cena atd. Neříkám, že jsem koupil nejlépe na světe a je to moje věc co jsem si koupil, ale takto jsem uvažoval. Dle těchto aspetů a v tomto pořadí:

Spolehlivost

Cena

Stav

Výbava

Stáří a najeté km

Vzhled

2010-10-01 14:56:23

A jelikož jsme na Mazda clubu tak je samozřejmě mazda nejlepší auto na světě.

Chtělo by to trochu objektivity....

2010-10-01 15:49:57

Diakon: o tobě přeci nebyla vůbec řeč Nebo jsi dvojče Hanse?

ještě bych tvou ideu rozvedl o to, že větší a luxusnější auta mívají několikanásobně víc najeto než malé mrychy, i když dle tacho to tak většinou nevypadá.

2010-10-01 15:52:39

Fuufni:

no, tak teď jsi mi to natřel

Naštěstí to, co jis naspal, není ani z malinké části jednak pravdou, a jednak to není vůbec objektivní.

To, že jsem jezdil ve svém životě asi s 20 vozy (tedy ne, že jsem jel 1km a tvrdím, že jsem s tím jel ber prostě jkao neoddiskutovatelný fakt. Současně vem jako fakt i to, s těmi vozy mám ku dnešku najeto asi tak 1,8 mil. km, pravda je i to, že některé vozy (moje, soukromé, firemní ne, ty jsem musel a musím držet kvůli účetnictví nejméně 3 roky, ale to vysvětlovat coby znalému nemusím, že) šly do prodeje třebas po půl roce. Jestli tě to uklidní, tak jsem jezdil mimo současnou 3MPS a Legacy pouze s vozy evrovpskými. Šlo o značky jak BMW, Pežot, ale i Citroem, VW, ŠKoda, Ford a zmíněné Volva (dvě, a to S60D5 a XC60). Okrajově bych měl zmínit i Jaguár X_Type 3,0V6, ale to byla jen epizodka..

Tudáíž mám právo se domnívat, že o evropsklých autech trošinku malinko něco vím a paradoxně njevíce o Pežotech, Těch jsem "musel" mít asi 5-6, firma byla postavená na nich. Vem si, že ročně jsem s nimi najel tak 60-70tkm a každého jem měl nejméně 1,5, ale spíše ku 3 rokům.(306,605,406,407,807-vše naftové motory od. r 1995) Bohužel, dost negativného vím i Volvech, protože tu zkušenost prostě mám. S S60 se jednalo o cca 200.000km, o XC60 asi o 5.000km. XC60 je už minulost a pevně věřím, že toto auto mít doma nikdy nebudu.

No a nyní k věci: Svět motorů nečtu. POkud chci nějaké odborné informace ohledně daného druhu auta, získám je přímo od mechaniků. Nedělá mi potíže si tu cestu k nim najít a vše si zjistit osobním kontaktem. Nejlépe vše i pokud možno prohlédnout. Toto bylo i jedním z důvodů, proč jsem po letech ježdění s nejaponskými auty volil jakoslužební auto nyní SUbaru Legacy. A posléze, jako auto na volný čas, i současnou 3MPS.

A protože jsem asi poněkud objektivnější, než ty, mlůžu ti s klidem sdělit, že se ve svých soudech pleteš. Když vezmu například Mazdu XC-7, která byla jedním z možných náhrad za 3MPS, a pokud tento vůz jen vzdáleně znáš a jsi li aspoň špetkou objektivní, tak musíš sám uznat, že na evropské vozy od AUdi či VW prostě nemá. Nemá na ně zpracováním, nemá na ně kvalitou použitých materiálů a nemá na ně potažmo ani motorem, byť sám o sobě 2,3 Turbo je slušný (nikoli ale špičkový motor). Stačí si do auta sednout, mrknout po inetrieru, stačí si zavřít dveře a poslechnout ten "nádherný" zvuk při zavírání, stačí mrknout na čalounění kufru. A pak jdi, a to samé si prohlédni u Tiguana, například, či u A6. Vozy za bratru stejné peníze.

Chtěl jsi argumenty, tak je tu máš.

A pak si sedni do Pežota 508. A nebo do C6. A poznáš, o čem mluvím co se týká kvality zpracování a ergonomie interieru. A teď mluvíme pořád o segmentu +/- 5600-600 tCZK, žádné astronomické výšiny, takže ceně za holou M6 s 1,8i.

O nové Mazdě 6, té, co je na trhu asi poslední 1,5-2 roky, budeme moci relevantně hovořit tak po dalších 2-4 letech. Až pominou záruky, svolávačky a budou mít tyto vozy v půrměru natočeno 5x50=250.000km, jako má naprostá většina zde dostupných Audi, BMW, či Mercedesů, či Fordů mondeí. Zatím je příliš brzy.

O předchozí Mazdě 6 už víme dost. Ale ta nebyla předmětem mnou založeného příspěvgku a tak se divím, že někteří tydýti to sem pořád míchají.

Jak tu pravil někdo nade mnou, více objektivity by neškodilo a méně zaslepenosti by bylo taktéž na místě.

Jinak se opakuji, že prosti Mazdě nemám vůbec nic, je to auto běžné jako kterékoliv jiné se svými kady i zápory,na tomnic nezměníš. Ale je řada daleko lepších, bohužel i horších.

2010-10-01 18:18:35

FredyK : Báwo a prémiovky jsem na mysli neměl i když u báwa bychom se o tom mohli taky dlouze dohadovat, životnost spojky kor když se vyžíváš v driftech těžko přežije 200t bez investice atd atd...

ale je fakt že prémiovky jsou na tom líp než běžné značky, teda za prémiovku nepovažuju audi apod shit...

2010-10-01 18:23:22

3 MPS:

Srovnávat audi a vůbec vw koncern s mazdou mi přijde přinejmenším úsměvné, o to víc, když jsem řídil od koncernu prakticky vše fábii počínaje a A8 od Audi konče...

a to proto že jsem nějakou dobu koncernový auta prodával jako nová... a ojetá k nám jezdila na garančky ... děs běs..

jinak to co tu píšeš je snůška nesmyslů, jak můžeš napsat že CX7 je nástupce 3 MPS probůh? To jsi vzal odkud prosímtě? Jinak já se SM neoháním, já se oháním zkušenostma mechaniků a svýma vlastníma zkušenostma, jelikož už jsem docela dost hodně aut viděl rozebraných na dílnách...

kolik jsi viděl rozebraných VW a Audi Ty ?

já docela celkem dost

o těch pežotech apod se zmiňovat radši nebudu, řídil jsem 206ky, 307ky, 406ky, 407ky, 607ky a nijak moc mě teda ta tvoje kvalita a pohodlí neuchvátilo, to samý rencek, tohle mi mazda nabídne taky, akorát že nebude mít k tomu ten příšernej francouzskej houpavej podvozek, kterej ti naprosto nedává kontakt s vozovkou, ale co každej máme jiný priority co se aut týče...

2010-10-01 18:28:52

btw jinak já objektivní naprosto jsem, už teď vím že moje příští auto mazda nebude, protože mi v tý kategorii a cenový relaci kterou budu mít k dispozici prostě nemá co nabídnout. A na novou 6 GH zatím nemám, ale pochopitelně za nějakých 5-6 let budou už cenově někde jinde

ale japonci apod všeobecně jsou prostě líp udělaný ať už je to cokoliv, Honda, Toyota, Mazda, Suzuki, Subaru, Mitsubishi apod..

jedinou výjimku snad dnes tvoří nissan, kterýho przní rencek a je to na něm hodně vidět... do mínusu pochopitelně, jak jinak...

2010-10-01 18:44:05

o čem se tady furt ještě bavíte?opět se to tu jako pokaždé zvrhlo na dohánění ega

2010-10-01 19:19:37

Frfni máš recht :) Japonec až nakonec a to doslova ! Pro všechny z toho plyne ponaučení : Až dostaneš rozum koupíš Japonce a zůstaneš u něj Nic lepšího není.. Japonec nakonec

2010-10-01 19:29:08

Mp3s Ty jsi ,ale světoběžník hmmm klobouk dolů Kup si Němce a dej se k nim na fórum ,budete si rozumět . Tohle je debata

2010-10-01 19:49:45

to 3MPS:

Já jsem zde nenapsal nic neobjektivního. Jednalo se o pouhá fakta. Tvůj poslední příspěvek byl první příspěvek na úrovni, kdy s tebou můžeme o tomhle tématu diskutovat. To předtím byly jen citace z odborných knížek....Nezlob se na mě ale takové termíny a odborné označení nejsou z tvé hlavy ale pouze z knížek. Sebevětší specialista na auta takovými názvy a termíny nedisponuje....Prostě máš načteno a tím se nám to tu snažíš natírat. Toť můj názor....Sám si psal, že veškerá auta s kterými si jezdil nejdýl tři roky byla všechna nová. Je potom nad hvězdy jasný, že nemůžeš objektivně posuzovat jejich spolehlivost protože by bylo smutný, kdyby se jakýkoliv auto vysralo do tří let od doby co vyjelo z linky....Až nafasuješ Pažouta, Rencka nebo Škodovku 6 až 15 let starou, pak budeš mluvit jinak. Když sedneš do Šestky, Accorda nebo Avensise tak budeš mít o 90 procen problémů míň než z již zmiňovaným jakýmkoliv renckem, pažoutem a čímkoliv jinym. A je jedno jestli to bude ropa nebo benzín. Já neříkám že jsem jezdil s každým autem na světě jako to třeba píšeš ty ale mám spoustu přátel a známých co disponujou s různáma strojema od američanů, přes korejce až po evropany a každej jen brečí jak se mu něco vysralo. A pokaždé ta nejdražší součástka. Já vlastnil vždy jen japonce a nikdy nikdy a nikdy jsem neměl jedinej problém....A jediný co dělám je to, že jezdim bez problémů a tak trochu škodolibě se tlemim kamarádům a známejm co maj ty svoje herky z Evropy a Koreje. Promiň ale ty jsi jedinej člověk co údajně neměl nikdy problém s Pažoutem a že si jich prý řídil nespočet. Bohužel ti nevěřím.....Já taky jezdil pár roků s Pažoutem 306 1.9 HDI a s 1.4 benzínem. Svezení celkem dobrý, sedělo se v tom dobře, ten ropák tahal kvalitně otom taky žádná, ta 1.4 děs běs ale můžu ti říct, že jsem strašně rád, že to nebylo moje a že jsem nebyl v kůži majitelů protože do toho pořád jen srali prachy a pernamentně se něco sralo.....Moje zkušenost a holej fakt.....to že se nesrali tobě pod rukama si vysvětluju pouze tím, že to byla auta nová, nebo si měl z prdele kliku a nebo lžeš......

2010-10-01 19:53:21

Jo a ještě jedna věc...Pokud vlastníš 3 MPS tak se ti teda strašně divim, že bys kdy chtěl ještě něco jinýho vlastnit. To je klenot mezi auty.....Správnej chlap by už nechtěl nic jinýho a každej by si pískal tohle mít......Nechápu tě že jsi tohle téma vůbec založil

2010-10-01 19:57:55

Můžu potvrdit ,že prase fufni jezdí bez oleje a vody a auta mu drží ! Já se o ně starám jak o člena rodiny a nevydrží mi co jemu :)))))

2010-10-01 19:58:14

Aaaaaaa ještě jedna věc ))))))))

Získávat informace přímo od mechaniků jednotlivých automobilek....No to nemyslíš vážně? Co ti asi tak řekne mechanik od Fordu, Renaultu, Peugeota, Citroena, Fiata, Mazdy, toyoty, Kii, Hyundaie? Co asi ? No přece že ten jejich krám je ten nejlepší......Bingoooo Myslíš že je oběktivní se ohánět informacema od mechaniků servisů ????Oběktivní jsou zkušenosti vlastní, přátel, známých....prostě majitelů.....(ne majitelů rok, dva starých aut) ))))))

2010-10-01 21:13:50

ja zas mam taku skusenost ze ten kto pracuje napriklad v peugeote si kupi japonca manazeri maju ml-ka a ked robia auta na vyvoz do japonska je na nich trojnasobna kontrola a ikona najvyssej kvality je v pugeote toyota

2010-10-01 21:39:42

Fuufni:

ano - CX-7 měla BÝT PRO MĚ NÁSTUPCE! MNe, že je to nástupce 3MPS. Jestli jsi pozorně četl můj 1. příspěvek, tak bys tam vyčetl, že hledám PRO SEBE JINÉ auto, než je 3MPS - větší, pohodlnější. A jako jedna z variant byla CX-7. Než jsem si ji šet prohlédnout. ANi jsem v ní nejel. Stačilo jen prohlédnutí na místě.

Jinak buď si jist, že pár motorů jsem rozebraných viděl taky, i když jsem je nerozebíral já. ALe poři "pár" úkonech jsem byl a nemusím být nutně automechanik či prodejce aut, abycj jakožto strojař nepochopil, co je dobře a co špatně. Patent na rozum nemáš ani ty, ani já.

K těm mechanikům - chodit do značkových servisů a prudit tam mechoše, co maj v uchu špónu a umaštěný montérky, to fakt nemám zapotřebí. Každý máme svoje tak říkajíc dvorní mechaniky a i já mám dost takových, včetně šikuly na SUbaru (a že ti jsou vzácní, jak šafrán, to ví snad každej mladej jouda, co kdy o Subaru něco četl či slyšel).

O pohodlí se bavit můžemedál: jezdil jsem zhruba 4-5x trasu z domu do Ossony (kousek za Milánem směrem na Turín) 1220km. Je zajímavé, že když jsem jel v Oktávce, Pasátu, A4, či 530D, na Brenneru jsem musel zastavit, vytsoupit a půl hodiny čumět na bílý krávy, co se tam pásly, aby mě přestaly bolet záda. Zajímalo by mě, proč jsem tak nemusel činit s P406, 605 či 807?? Nechápu to. Že by předpojatost k německýcm vozům?? To asi určutě tedy ne. Z koncernových vozů, kdy jsem tuto trasu ujel na jeden zátaj bez toho, aby mě museli vyndávat v Magentě na hotelu, yl jedine můj nedávný Superb (2,5V6).

No, a když si o to říkáte, tak si probereme tu "povětsnou odolnsot a trvanlivost či spolehlivost " japonského SUbaru. Jakožto 1,5 roční vlastník tohot auta jsem si udělal na Subaru svůj názor a mám ho podleožený řadou jiných, taktéž od majitelů. A to, prosím pělně, Subaru stojí na pomylsné špici ve spolehlivosti japonských aut, resp. do roku tak 05-06 bylo na dost vysokých pozicích. Des tomu tak už není.

A teĎ mi páni zastánci japonské kvalůity a trvanlivosti vysvětelet, proč u SUbaru (ať Outvack, tak legacy) odchází už po 50.000km od nového auta 2hm. strevačník, proč u dýzlů 2,0D řeší vibrace motorl celý svět, proč vydává Subaru nesmyslné ponaučení o tom, ja ovládat spojku u 2,0D, aby po 10.000km nebylo po ní, proč se na všech forech řeší klepání řízení u MY 00-05, proč proč mproč tisíc a jedna další věc. A netvrďte mi, ž Mazda je na tom líp, to bych smíchem neusnul

Zato mi ukažte koncernové vozy MIMO 2,0TDI, kde se řeší nějaké fatální potíže? Nepamatuji, snad u prvních 114kW 2,5 se občas přidřely vačky, nic víc, nic míň. Nějaká turba?? Mazdaři, buďte soudní, už vám to opakuji po xté , turba vyrábí pár výrobců (tak, jako např. sklokeramické varné desky a jen tydýt uvěří, že deska Miele je jiná, než Fagor - rozdíly jsou jen v nálitku na bloku turbíny a konec. Tajkže chci předejít tomu, než začnete argumentovat tím, že turba u koncernů, a váhy a kdesi cosi. Vstřiky - kdo je dnes vyrábí? Pár firem a je to jeden šunt, tzakže vyzdvihovat Mazdu před jné vozy je silně krátkozraké.

A ona koroze? To je snad dosz zásadní faktopr, když se bavíme o trvanlivosti. A nebo ne?? Plivete na pežoty, no, je to móda, ale dejte si pravou na srcce a spočítejte si pměr rezatách M6 z r. 04-05 a poměr rezatých P406 ze stejného období. Co vám asi vyjde, nemusím opakovat.

Jset zaslepení (více než majitelé jiných aut, třeba Volvaři, Forďáci a další) a to je váš problém. Mazda je ve své třídě opravdu jeh holá průměr, nic víc. A provedení jen blbé antikorozní úpravy vozu za bratru 0,5-0,6 mega tomu jen nasvědčuje. A zase vás pošlu podívat se na základní socku 1,6 od da s Auto. Ten rozdíl uvidí i slepý.

Takže sejměte klapky z očí, Mazda 6 je opravdu jen spotřební střední či spíše nižší střední třída.

K tomu 3MPS: není to vysloveně špatné auto. To rozhodně ne. Má řadu vsých much (jakožto maždé jiné) ale nazývat ho klenotem či skvostem, či jak, je silně krátkozraké. 3MPS patří ve svém segmentu do druhé půlky (protože před ní je např. FoFo RS, STI, WRX, Megane RS, Golf a jiní), bavíme li se o trochu výkonnějších HH vozech. ) O tom, jak si bude stát zrovna 3MPS, se ukáže tak po 5-7 letech.

Nicméně na to, co od auta této kategorie požaduji já, nabízí několikrát víc, než jsem schopen využít.

Pokud bych volil znovu japonské auto, tak to bude paradoxně opět SUbaru (přes všechny mnou vyjmenované potíže), protože když už nic, tak získám aspoň slušnější jídzní vlastnosti a osobitý přístup. A ten mě za moje 14 měsíční soužití s Mazdou jaski nepřesvědčil.

2010-10-01 21:46:25

Ještě poznámka - jestli mi Fufuni věří či nevěří ohledně bezprblémového provozu pežotů je čistě jeho věc. pro mě je důležitá a zásadní moje zkušenost s tímto počtem vozů.

Ale aby byl dotyčný klidnější, tak musím napsat, že u jedné P407SW (1,6HDI 80kW) byl problém s FAP ve 150.000km, vyřešeno za 10 tisíc Kč a druhý problém byl s P807 - díky komunikaci přes optiku nefungovalo ovládání mikroroprocesorem stahování zadního pravého okna - vyřešeno v Linzi u prodejce v záruce během 2 hodin a to bez obejdnávání měsíc předem , ajo v Mazdě, když je třeba udělat diagnostiku). U P605 netuším, jak by to dopadlo, prožoe v asi 25.000km mě hovado s kamionem sestřelilo na dáonic kousek za Prahou tak, že vůz šel do šrotu jako totálka. Ale věřím, že i tento model by šlapal jkao švýcarské hodinky.

A ha a ještě jsem zcela zapomněl na to, že taky otec měl P405 SRI (2,0 benzín) a že v asi 240.000km jsem mu sháněl v Praze na vrakáči hliníkový zadní tlumič a dělali jsem ložiska a tlumiče. A kdeže byla koroze?? Tak jedině v ... víte kde, no tam. nebyla.

Toliko moje ohlédnutí za Pežoty. Věřte či ne, ale je to opravdu tak.

2010-10-01 22:15:45

3MPS: Nejsem zuřivý zastánce Mazdy,podle mě po roce 2002 šla s kvalitou dolů,hlavně u M 6 ale pokud jsi jezdil s tolika auty a už ti je i Mazda3 MPS a Subaru Legacy málo tak pak už nevím co Ti na to říct.... Moc lepších aut už není ,snad jen některé modely Porsche Honda, a Lexus.Ale podobným kverulantům snad jen doporučit jezdit půl roku ve Fábii 1,2 Htp a pak si budou vážit i jízdy v Mazdě 2.

Nic proti tobě, ale vrať se trochu zpátky na zem, Mazda pořád patří mezi špičku a i když teď trošku kulhá tak pořád to ještě stačí na vedoucí pětku, páč ostatní se už jen belhají a někteří už i leží...

Přál bych Ti slyšet ty výrazy kamaráda který po 3 letech prodával P 407 protože už měl u odtahovky množstevní slevu,nebo jak po 4 letech hnije Mercedes Vito,jak u Sceniků kolabují palubky,u fábií motory1,2Htp,u octávek turba,u fordů vstřiky atd...Všude je něco ,a dnes už si můžeš vybírat jen mezi uspokojivým,špatným a ještě horším.Skvělá auta už se nevyrábí.

2010-10-01 23:04:50

No tak já nevim proč píšete na mazda klub že ste si chtěl m6 koupit ale jak ste si to tu přečetl tak si jí nekoupíte. Kdyby to takle fungovalo tak si lidi auta nekupujou vůbec. Takle bych mohl napsat na VW klub že si nekoupim passata nebo na klub chovatelů zlatejch retrívrů že si ho nekoupim protože smrdí a slintá. Ale zase chápu že to je váš názor. Je to v tom co od toho auta očekáváte. Já třeba očekávám jízdní vlastnosti (a tím nemyslim to aby se moje pozadí vezlo na máslovém podvozku), pro mě je prorita požitek z jízdy...a to i když jedu 20km/h....a pro mě je v tomhle M6 naprostá 1. A jelikož to auto miluju tak mužu všem veřejně přiznat že jsem zaslepenej...a to silně....ale jelikož miluju auta všeobecně tak nebudu hanit ostatní značky. Prostě tím chci říct že třeba já bych mohl otevřít topic s názvem "chtěl sem si koupit M6, a taky sem si jí koupil, a zbožňuju jí". A pokud se Vám nelíbí jízdní vlastnosti mazdy 3MPS tak skutečně je pro Vás asi nejvhodnější peugeot. Jsem ňák celkově smutnej z toho jak někteří členové tohoto klubu nemaj rádi svoje auta.....pak teda vážně nechápu proč na tom klubu vůbec ste?

Koroze je velký sklamání..to jo...a to mam lemy naprosto zdravé.....ale strávil sem 14 dní pod autem a málem sem tam chcípnul ve snaze ošetřit to proti korozi. jenže tohle je auto který tohle převálcuje svejma kladama. Aspoň pro mě. Možná jsem se ale z toho už zblázdnil...tak mě neberte jako objektivního přizpívatele....ale spíže jako že jsem měl povinnost něco říct z důvodu mé srdeční příslušnosti k M6.....Zajímalo by mě zda to je vůbec někdo kdo miluje svoje auto a nenadává jakej je to spotřebák kterej hnije. Komu se M6 nevoní ať si koupí stříbrnou oktávku........


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 10