Fórum - Téma


M6 GG/GY - Chtěl jsem MPS, už ji nechci!


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY - Chtěl jsem MPS, už ji nechci!

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3  4  5 ......... 10

2010-09-30 10:58:43

Přátelé, když to tu čtu, tak se také musím vyjádřit. Celá tahle diskuze postrádá smysl. O čem se tu bavíte? To že je u čechů normální, že haní auta těch ostatních a povznášejí do výšin ty svoje auta, která vlastní je mi už dlouho známo. Proto nechápu že se tu takhle dohadujete a diskutujete o ničem. Zapřísáhlému Peugeoťákovi v životě nevysvětlíte, že kdejaká značka aut je lepší než zrovna Peugeot. To samé u Renaultu. O Fiatech, Alfách a dalších těhlech rádoby autech ani nemluvím. Uvědomte si hlavně, že je sice pravda, že v dnešní době je auto pouze spotřební zboží s nespotřební cenou ale zamyslete se nad tím, kde tato filozofie funguje.....Nezlobte se na mě ale tak to funguje pouze v Evropě. Veškeré evropské značky a dále značky neevropské ale vyrábějící v evropě, dnes staví auta tak, aby se co nejvíce srala, protože tyto automobilky nevydělávají na prodeji aut jako takových, ale spíše na náhradních dílech. Cena evropských aut a čistokrevných japonských aut je stejná, ale kvalita je nebe a dudy. To mi nikdo nenyvrátí. Za cenu ojeté Mazdy 6 koupím kdejaké jiné auto ale porovnejte kvalitu auta a jeho výbavu...Nesrovnatelné....Mohl bych tady porovnávat například tu Mazdu s jiným evropským krámem a beztak dojdu k tomu, že to auto nemá v základu z hola nic, co má v základu Mazda...A to nemluvím pouze o Mazdě. Co se týká spolehlivosti tak to závisí pouze na tom, kdo jak se k autu chová, ale v globálu to japonské auto vydrží mnohem víc než evropan. Tak to je a tak to vždy bylo. Nehledě na to že už to mám dávno vyzkoušené a informacemi od přátel a známých také disponuju. Když to shrnu. Co evropan to spotřební krám co se dřív nebo později vysype a to jen proto aby automobilky vydělávaly na náhradních dílech. (Viz. např. Oktávka a její slavná převodovka) Další auta jmenovat nemusím.....Co se týká japonců tak za cenu evropských krámů auťák s nesrovnatelnou výbavou a co se týká toho ostatního tak neskutečnej držák co celkem dlouho vydrží brutální chování jeho majitele (nepočítám konstrukční vady šikmookých sodruhů, kteří někde udělali chybu, či díly které podléhají velké námaze a opotřebení. Je sice pravda, že když už se něco vyserte tak je to pak darda ale u evropana se to vysere mnohem dřív a ne-li víckrát než u japonce.

No a amerika? To je epizoda sama o sobě a nelze jí srovnávat s vyspělou technikou Evropy a Asie.

2010-09-30 14:07:05

fuufni: Plnej souhlas, de-facto tohle jsem přesně myslel svým příspěvkem, deávám palce nahoru

2010-10-01 01:04:58

fuufni: Palec nahoru, přesně mi mluvíš z duše, víceméně podobně jsem to tady popsal v předchozí stránce v tom mým příspěvku že tahle debata je vlastně celá nahovno.... k ničemu a nikam nevedoucí a naprosto nic neřešící...

ale to je pro tenhle klub už jaksi typické... jo holt ego některých lidí je prostě svinstvo největší to říkám furt

2010-10-01 07:30:57

takovy mazdy v usa..ty jen kvetou:D teda nejen mazdy... ae tam se clovek nestaci divit, jak to rezne...

doris  
Doris
2010-10-01 08:39:57

Myslím, že každé má své a vyloženě hanit nebo vyzdvihovat tu či onu značku je k ničemu. Mazda a někteří další japonci mají solidní techniku (až na ten náš zmetek....), vesměs dobře fungující elektroniku a nabízejí příjemné svezení a ovládání. Ale pokud se jedná o trvanlivost materiálů, tak Mazda skutečně na tom není dobře a je to vůči mnohým evropským autům papíráček. O tom nemá smysl polemizovat, to je nevyvratitelný fakt, který je velkým mínusem pro Mazdy. I kdyby jsme před rokem neměli ten velký problém s motorem, přesto by u mne toto negativum ohledně poddimenzovaných materiálů bylo stále aktuální. Když jsem se před pár dny prošla v mazďáckém showroomu a prohlížela nová auta a třeba jejich lak, tak jsem si říkala - za tenhle "matný pomeranč" bych se fakt styděla, kdybych takto nalakovala auto. On tam totiž skoro žádný lak nebyl, bylo vidět opět šetření výrobce..... Jak pak má být karoserie chráněná před korozí, když to má tak mizerný a tenký lak a určitě konzervaci dutin není věnována žádná pozornost.... Když si navíc vzpomenu jak jsme naší M6 přivezli domů a do týdne se na ní dávaly elektrony, tak při pohledu na podvozek jsem zjistila, že některá ramena jsou zcela bez nástřiku a mají povrchovou korozi. U nového auta! Ať se na mne nikdo nezlobí, ale u auta za tyhle peníze a v dané třídě je to ostuda.

Dlouho jsme hledali M6 i v bazarech, ale všechna auta měla větší či menší výskyt koroze, nadprůměrně opotřebované čalounení sedaček vůči najetým km a celkově působily opotřebeněji, než stejně staří konkurenti evropské produkce.Nakonec jsme sáhli po nové, ale upřímně musím konstatovat, že bez nadprůměrné péče to auto nehorázně stárne a chátrá.

Mazdu považuji za solidní auto, ale má své nedostatky a není jich zrovna málo. Tolik můj osobní názor a několikaleté zkušenoszti s ní.

2010-10-01 08:59:08

Doris:

musím smeknout před tvým příspěvkem. Sám bych to nenapsal lépe a byjádřila jsi přesně to, o co mi šlo v mém zakládacím příspěvku. Tvé znalosti oceňuji.

ANo, je to přesně tak - snaha ušetřit a tím pádem být konkurenceschopným je právě u Mzady vidět vice, než by si člověk přál a to hlavně v přímém porovnání s jinými (tedy některými, ne všemi) značkami.

A tato snaha o uštření byla pro mě klíčovým momentem, proč jsem se rozhodnul nevybrat si M6 jako možného kanidáta za svoji 3MPS ( o které ale musím prohlásit, že je zpracovaná lépe, než nová M6).

2010-10-01 10:08:54

Sakramentský lumpové, nekažte mi náladu !

2010-10-01 10:10:57

Už jsem se rozhodl, na základě této diskuze prodám svojí zánovní M6 a budu jezdit autobusem.

2010-10-01 10:19:29

Adventurer:

to je slovo chlapa!!

2010-10-01 10:27:05

Stále je tu ale otázka - ukažte mi kvalitně vyrobené auto evropské produkce, které je bez chybičky? Fakt nemyslíte ty koncernové šmejdy, kde je spořtebním zbožím vše od šroubku po turbo. Ano možná Volvo je, ale také je už úplně nikde jinde cenově.

3MPS: Dle mě máš vždy nej auto v dané seérii lépe vyrobené, tudíž tvé MPS bude super spracované, stejně tak 6 MPS. Ale vem si, že dneska 6ka stojí míň než superb (když porovnám motorizaci a výbavu atd. co je v 6ce v danéém stupni a v superbu si za to připlácíš) počítal jsem to cca před 5 měsící a superb vyšel dráž o 70 000,-. Myslím, že jsem bral 2.2ku nafta GTA. A upřímně i když se mi nový superb líbí tak bych si ho nekoupil. Tudíž někde se šetřit musí, třba na zmiňovaném laku. A jelikož je auto dneska spotřebák, ta když si ho chceš nehcat delší dobu tak mu musíš věnovat nadstandartní péči.

2010-10-01 10:43:02

K tomu Volvu to mohu napsat hodně věcí z vlastní zkušenosti konkretně S60D5 a XC60 MY2009

jen stručně výměna motoru díky prasklé hlavě u XC60 = 320.000Kč. Po víc než 3 měsíčním souboji s nejmenovaným pražským prodejcem a vstřícném jednání Volvo Sweeden se podařilo uhraát to na záruku. Šlo o vůz 1 rok starý, koupený zde a v plné záruce.

Volva byly lvalitní tak do modelu r. 2000. Pak to šlo dolů, zatímco ceny nahoru. Tato značka žije ze své tradice a nechá si za to pořádně platit (ve všem, t to je 1000-1200Kč bez DPH za servisní hodinu, nebo nekřesťanskými cenami za díly konče.

Dnes si o Volvu nedělám nejmenší iluze, je to to samý, jak cokoliv jiného. Výhodou je, že se nekradou a mají pohodlný sedadla. Stačí s emrknout do DF Volvoclub, co se řeší za potíže oid enormních spotřeb oljeů, turba, EGR a ty stejné věci, co řeší jiné značky. A props - výměna výfuku na D5S60 stála veselých 32000 bez DPH. Dobrý, co? Ještě, že jsem to neplatil já. Zlatý SUbaru v tomto směru. I když, tam je 3 katalyzátory u 3,0R stojí 47tisíc bez DPH

S tou kvalitou - když pominu chornické potíže s motory 2,0TDI, tak se jedná o dost povedené vozy. Již pár let nejsem sice škodovák, ale měl jsem 2x OI 81kW a 1s SUperb 2,5V6 a na to, kolik měly všehny vozy najeto (Oktávky 216 a 156000km, Superb "měl mít" 86, když jsem ho koupil, dnes vím žě měl tak 150.000km, já na něm najel asi 70000km, tak mohl mít kolem 200-220000km), se neřešilo nic moc podstatného - kromě zatuhlých lopatek turba u "rodinné" Oi a prasklé hadice serva u Supa (mj. 8500 za asi 50cm dlouhou tlakovou hadici mi přijde jako vydírání). Pak nějaká ta elektronika (u OI - ŘJ komfortu asi za 10.000), u druhé OI relé žhavení za asi 800Kč a spojkový spínač na deaktivaci tempmatu (jen se vypojil a klid).

U žádného z daných vozů jsem nikdy neřešil dutiny či jiné ošetření a první OI z r. 1998 - po uvedení do výroby, byla ještě v r. 2007-to jsem ji potkal naposledy - zcela bez koroze jak na prazch, tak na lemech tak u víčka nádrže. U SUpa to bylo horší - po 5 letzech se objevily puchýře pod madlem kufru - ale koupil jsem ho s tím, že bylo klepnuté na zadek, tak mohla být příčina.

CHtěl jsem tím říct, že bych VW auta tak neodsuzoval. Jasně - s ohledem na jejicg výskyt na silnici musí mít logicky největší % závad. To je holý fakt.

2010-10-01 10:46:46

Mazda se vozí z Japonska a to stojí nemalé peníze, proto asi musí šetřit na laku a vyrábět díly v číně.

2010-10-01 11:08:50

Pokud jde o nejkvalitnější auta tak to jsou jednoznačně všichni němci a kdo bude tvrdit že ne, tak hovno zná.

Už to není taková kvalita jako bývala, ale šetří všichni takže v porovnání s ostatními je to stále špička. Německá auta jsou držáky o tom není pochyb. Píšu že to jsou kvalitní a pekelně trvanlivá auta tak to prosím nezaměňujte s poruchovostí. Jinak poruchovost je taky na dobré úrovni, jak už tady bylo psáno, vzhledem k tomu kolich jich na silnicích jezdí a to je asi ten hlavní problém k vůli kterému spousta lidí dnes raději sáhne po méně okoukané značce a tak jsem to udělal i já.

doris  
Doris
2010-10-01 12:13:20

To ano, trvanlivá a betelná auta to jsou, ale taky si za to Němčouři nechají řádně zaplatit a za každou prkotinu ve výbavě navíc také. Takže třeba za takového záprdka, jako je Audi A1, chtějí v základu přes 400.000,-. Když vezmu třeba srovnatelnou třídu Mazda6 a Audi A4, tak je tam cenový rozdíl pár set tisíc za srovnatelnou motorizaci a výbavu. Pokud by Mazda investovala do kvalitních materiálů a výrazně zlepšila trvanlivost při stávající výbavě aut, cena by byla pochopitelně výš, ale určitě by se nevyšplhala na ty cifry, jako má třeba zmíněná Audi, kde člově platí hlavně za značku. Jinými slovy, co mi třeba Audi nabídne v ceně kolem 600.000,-? Pokud vemu japonce, dostanu auto střední třídy. Pokud vemu němce, bude to minimálně o jednu třídu níž a s menší výbavou. Když jsme kupovali M6 s motorem 1.8i, tak vyšla levněji než tuctová Octávka bez rádia a s motorem 1.6..... S poruchovostí je to další obsáhlé téma, tam se bohužel němci stále mají co učit a zlepšovat. Už i fakt, že dávají kratší záruku o něčem svědčí. Když chceš delší, opět si musíš připlatit....

2010-10-01 12:31:12

To je mi zase diskuse, prostě svět se změnil a všechno je spotřebák, který s bídou vydrží konec záruční doby. A je jedno jedne se bavíme o mazdě, audi, televizích nebo botách.

2010-10-01 12:33:54

Cenu jsem chtěl taky zmínit ale to je na další diskuzi, prostě jak se říká "z hovna bič neupleteš" takže kvalita něco stojí.

2010-10-01 12:36:30

Souhlasím s Fredym a navrhuji to tu ukončit a zavřít.

2010-10-01 13:18:49

ale prdlajs...

japonský auta jsou prostě trvanlivější a mnohem líp udělaný než evropskej šmejd a to mi nikdo ničím nevymluví, za dobu cca 5ti let, kdy jsem se profesně okolo aut motal ať už jako řidič, nebo jako prodejce, dovozce nových či ojetých aut tak trošku vím o čem hovořím, to co jsem vystřídal, toho není zrovna málo

ad Volvo... je to víceméně ford... čili střední třída, kvalitou neoslní ale ani neurazí, je to prostě průměrný auto ovšem za ty prachy co za něj chtějí si koupíš forda a seš na tom nastejno...

takže estli mi tady někdo chce namluvit že peugeot je na tom líp než mazda... tak ať radši táhne... někam... to je jedno kam, anebo se o tom pobavíme osobně někdy na celorepublikovým mazdasrazu, ju?

btw... šestka GG se trošku maličko nepodařila oproti nástupci co přišel, během prvních dvou let svolávačky na lemy a x dalších věcí... ale, co mám info tak zatím nástupkyně GH za ty dva roky co se vyrábí je absolutně bez problému a bez dětských nemocí, jediný na co si pár lidí stěžovalo je spotřeba oleje u motoru 2.0 108kw na což proběhlo pár (celkem dost) reklamací ale to je tak zhruba vše, a to jsou moje info přímo z mazdaservisů takže asi tak...

2010-10-01 13:20:37

Já si myslím že tuhle diskuzi zavedl pan mistr 3MPS jen proto aby nám tu ukázal jak má přečteno miliardu odborných časopisů o motorech a autech a dále aby nám předvedl v čem už jezdil....Jezdil koukám v minimálně dvou stovkách aut a bohužel se jednalo o auta nová....Těm není co vytknout i když se jedná o Daihatsu třeba..Nové auto je prostě nové... Pane 3MPS mám z tebe takovýhle dojem a myslím že ho bude mít každej sedlák protože tvoje příspěvky jsou jen o tom abys nám tady vytřel zrak odbornýma znalostma...To je o ničem. Co příspěvek to přepsanej článek z časopisu typu Svět motorů. Každej sám ví jak jaké auto funguje, Spousta z nás tu měla auta jinačí než zrovna mazda a my moc dobře víme (protože oplýváme selským rozumem), že ta mazda prostě lepší je. Co jako že jí hnijou lemy, kdy oprava přijde tak okolo 6.000,- Škodovce se sere převodovka za 80.000,- , Hyundai odcházej písty , oprava taky darda....a takhle bych mohl pokračovat...kosmetické vady na autě je to nejmenší...Tím trpí mazda...Evropské srajdy trpí na konstrukční vady..to je průser...

2010-10-01 13:59:16

Adventurer: tady je vidět, že vís houby a teď jsi to jen dokázal. U těch němců jsi to fakt trefil Podívej se na VW fórum apod. co se sere a s čím mají lidi problém. Taky jsem chtěl passatka a už enchci - proč? Protože pár mých kamarádů co ho měli a nebo ještě mají a co se mi vždy smáli, že máem ty japonské sračky a japonec až nakonec dneska mluví úplně jinak a buď už mají a nebo chtějí japonce.

Verdikt: Sere se vše a Němci víc, ale seženete na to snáž díly - hlavně druhovýrobu a proto se o to více serou. Je jasné, že jich tu jezdí víc, ale statistiky s tímto počítají, takže i pro ty míň chápavé zde je přehled:

http://www.kurzy.cz/tuv-t...spolehlivosti-automobilu/

Zde máte pro zajímavos konkrétně mazdu 6 a porovnejte jí se Superbem, passatem a audi A6 a pokaždé bude na tom líp:

http://tipnanakup.bezpecn...dex.php/tuv-model/mazda-6

Myslím, že kdo nemá v hlavně nas... tohle už chápe.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 10