Fórum - Téma


M6 GG/GY - Chtěl jsem MPS, už ji nechci!


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY - Chtěl jsem MPS, už ji nechci!

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3  4  5 ......... 10

2010-09-27 19:26:43

PSA a M6 nemají nic společného.Měl jsem tu čest a přišel do styku s pár lidma z PSA a ty můžou dělat jen velká ramena,to je taky jediné co umějí.Japonec a francouzy podívej te se na nissana,to byly tak kvalitní auta a dnes?

2010-09-27 19:31:45

Tohle je teda diskuze

2010-09-27 19:39:36

Co se ti nezdá?

2010-09-27 19:47:18

a proto si rozumnej člověk nikdy naftu nekoupí protože zjistí že na tom gatě prodělá vždycky

to je zase diskuze... s těma francouzema ste mě fakt rozesmáli... měli ste někdy někdo renaulta a nasypali do něj 80t? To jsem do mazdy nenasypal nikdy v životě a asi ani nikdy v životě nenasypu pokud to někde nerozstřelím

ad vw... přečtěte si jejich technický témata u nich na foru, to co my tu řešíme není ani 10% toho co tam řešej voni... a na francouzskejch forech? Tam pomalu neřešej nic jinýho než techniku a co a jak kde vopravit

pánové... jako vtip to není špatný ale občas se chce zamyslet nad tím jak na tom skutečně mazda je... od naftovýho agregátu logicky lze očekávat vyšší provozní náklady spojené s výměnou některých komponentů, to už je tak dané konstrukčně... a stím ani japíci holt nic nenadělaj

hlavně... peace

2010-09-27 19:59:43

jj tady se zase rozpoutá peklo jako vždy

2010-09-27 21:03:43

Stačí se podívat do nádrže vozu (nezáleží na značce) , který jezdí mimo naší republiku a vozu , který jezdí a byl koupen u nás. Naše benzínky si mohou dovolit prodávat něco co prý je naftou . Nejhorší je , že se tak chovají všechny a ty údajně dobré. Pokud se na něco příde dostane směšnou pokutu a nikdo se nedozví o jakou značku benzínky jde. Mimo naší republiku by ona stanice přišla možná i o licenci. Tak nevím proč se tu hádat a chválit to své . A pokud to shrnem dnešní auto je 100% spotřební zboží nevydrží na věky . Ať si každý koupí to své co ho osloví a co je pro něho krásné. Každý má jiný vkus a každý si brání to své.

2010-09-27 22:40:19

Nikdo tu-pokud vím-o Renaultech nemluvil. POkud někdo mluvil o francouzských vozech, pak jsem to byl já a já jsem mluvil pouze o Pežotech, kterých jsem "musel" mít za éry práce v zahraničí "jenů 5. K tomu jsem si na základě těchto zkušeností - a dobrých - pořídil domů 407 s 1,6HDI, otec si pořídil P405SRI a to je vše. Jako vzorek 7 Pežotů z rodiny mohu zopodvědně říct, že něco o těchto autech vím a nejla jsem jen já sám s nimi zhruba přes 850.000km. Pravda je - mám-li být objektivní- že až na rodinnou P407 šlo výhradně o nové vozy a mnou ježděné jkao jediným řidičem.

O koncernu mám léta své pochybnosti, protože poslední lsušný motor byla 1,9TDI 66kW, která jezdí i na směs vody a vyjetého oleje, když to přeženu, to je tak geniální motor, že mu nevadí nic. Ještě bych zmínl starý 5V od Audi, který se dval mj. např. i do Volva. Pak další motory užbyly jen horší ahoršía vrcholem je 2,0TDI. Někde mezi stojí 1,9PD 77kW, 2,5V6 120/132kW a o nových motorech 2,0TDI 125kW a kreacích typu RS se budeme relevantně bavit za pár let.

K Renaultu mohu říct jen málo, zato výstižně: každá výjimka potvrzuje pravidlo. 1 a 3/4 roku mám tu čest jezdit se šéfovou Megane sedan 1,6 (80kW) z r. 2005. Stručně řečeno, až všechny vozy najedou tolik a za takových podmínek zacházení, jako tato 1,6 od , tak se před ní hluboce skloním. Nebýt toho, že slavní autorizovaní odbornící z Auto Reanult Švec dokravili po trefení nebohého psa řadzu věcí (např. od té doby nefunguje a nevěřím, že kdy bude, klimatizace), tak se na auto nešáhlo mimo výměny brzd, rozvodů a konec. Auto má 178.000km, jezdí v létě v zimě cstou necestou, z toho hromadu kiláků po Ukrajinských "dálnicích" a mimo to, že něco vrže a klepe v interieru, jezdí jak střela. Na to, že do motoru patří něco jako olej, si majitel vzpomene, až když tak 5.000km svítí kontrolka! Takže s těmi Renaulty to nemusí být vždycky tak špatné, jsou kusy, co jezdí tak spolehlivě, jako napříkald Porsche. tzn. že se do nich leje benzín, ěnkdy i olje a ovda a tím to vadne. Kdybych neměl tu možnost se sám na vlastní oči přesvědčit, že to je skutečnýfakt, tak bych to nepsal. Jen podotkun, že kdybych takto zacházel se svým SUbaru či Mazdou 3MPS, tak by mě na servsiu už dávno "sežrala".

Renaulta nevychvaluj nad ostatní, to v žádném případě, protože čísla hovoří jasně, ale zcela naprostý šrot bych z nich taky nedělal. A propos, viděli jste někdy Pežota či rencka, který by byl shnilý po 4 letech? Ne? Zato já Mzadu M6 už ně jednou. Na lemech...

2010-09-28 01:45:38

a já ti na to řeknu že rencka i vw jsem viděl shnilýho dokonce i po dvou letech...

pežotů jsme tu pár měli taky v té zlaté době kdy se tahaly auta z německa a kdy to ještě svištělo

anic moc slavnýho to nikdy nebylo, srala se elektronika vod sagemu jako na běžícím pásu. Jednou auto jelo podruhý zase nejelo. Ještě nikdy se mi nestalo, že by mě mazda někde nechala, z francouzem se mi to stalo nesčetněkrát, a s koncernem vlastně taky...

ale jak říkám... a říkám to už dlouho... na tomhle klubu se (asi schválně nebo nevím proč) zakládaj naprosto zbytečný polemický a naprosto bezvýznamný debaty o naprostým hovnu, kde se nic nevyřeší, jen se do všeho reje... typickej příklad tohohle topicu... tak si nekoupíš mazdu... oki tak si ji nekupuj. Já tě přesvědčovat vo tom přece nepudu... dělej si jak myslíš, seš dospělej, svéprávnej člověk.

Ale jediný co mi u tohohle fakt hlava vopravdu nebere je, proč musíš zakládat tohlencto... si ty pežoty nebo jinej shit vychvaluj někde na francouzským foru

myslím že tady každej kdo má mazdu dýl jak dva roky to stejně žrát nebude.

Není nic jednoduššího

2010-09-28 08:05:18

To Hans:

2010-09-28 09:20:58

3MPS- pokud tu píšeš o reznutí lemů na 4roky staré mazdě6 , zjisti si nejdřív příčinu. Všichni prodejci evropských aut bojkotují prodej japonců a jiných mimo evropských autíček. Každý prodejce je povinen (ze smlouvy) ti auto po zaplacení a před předání řádně nakonzervovat. Zrovna u mazdy se tak neděje. A zrovna 6 je auto ušité rychlou jehlou. Pokud chceš koupit pořádné auto musíš hledat a zjišťovat a ne koupit a pak nadávat.

Teď máme v rodině již pátou mazdu ( né 6) a v životě bych jiné nekoupil. Pokud nejsi spokojen kup si jiné a stěžuj si u prodejce máš přeci záruku.

2010-09-28 09:34:07

Lynx:

já si nestěžuji, protože M6 nemám. Spíše jen kroutím hlavou. A ruku na srdce, jakožto strojaři mi neunikne, jak jsou zadní lemy provedené u VŠECH Mazd. trochu lepší je z tohoto hlediska poslední M6. A víš proč? protože výrobce si byl vědom této slabiny u všech svých přeechozích modelů. Tak proto to řešil.

Ale vůbec - já už tu nechci polemizovat nad tím, jestli mám svoji 3MPS "vyměnit" za M6 či nikoliv. Odpověď už znám - ne.

Znovu se opakuji, já nemám proti Mazde jako značce nic, ale zaráží mě některé technologické postupy a řešení některých (pro životnost vozu zásadních) věcí. Na druhou stranu musím uznat, že s ohledem na to, co Mazda může nabídnout, je levná a to se někde projevit musí.

Prostě to je fakt dnešní doby a Mazda v tom není sama.

Jinak - nedělám si příliš velké iluze, že ostatné vozy japonské či jiné produkce z dnešní doby na tom budou zásadně o moc lépe, pominuli některé specifické značky (s daleko vyššími cenami), protože díly se čím dál tím více unifikují a věřím tomu, že konkretně plechy pochází na velké množství aut z jednoho zdroje (ze země, kde se pěstuje hodně rýže). O tom, že hutní atesty jsou jen prázdný pojem, taky celkem nepochybuji, hlavně, když cena je levná. A postupy v ošetření materiálu vůči korozi - pozinkování je daávnou minulostí, dnes jsou jiné spotupy a výsledek tak vypadá. Jenže - ekologové jsou spokojeni, zákazní taky (protože pozinkováníby už nikdo nezaplatil) a de facto výrobci taky - protože mají co vyrábět. Ale nic, to bylo jen takové meditování.

2010-09-28 09:38:42

VW Passat mi začal přesně po 4 letech pěkně reznout na střeše, na lemu nad čelním oknem. V záruce mi to opravili na 2x protože se jim povedl udělat z laku pěknej pomeranč. Teď po 12-ti letech to tam zase začalo reznout, ovšem na místě vedle té opravy. Ale jinak na to, že auto nebylo nikdy garážované tak vypadá pořád nádherně. Mazda má oproti pašovi plechy jek z papíru tak jsem zvědav co to vydrží.

2010-09-28 09:52:37

S těmi hutními atesty souhlasím, ve firmě jsme měli problém s hliníkovými plechy kdy nám dodavatel neoznámil změnu když začal nakupovat v číně, my jsme to ovšem poznali až po reklamacích které nás stály opravdu hodně a přitom ty plechy byly při prvotním otestování naprosto identické a až při zkoušce na tahy a rázy se ukázalo co je to za šmejd.

Mě na M6 pár věcí taky zklamalo a jsou to převážně komponenty made in China jako např. zadní lampy a osvětlení spz které se mlží, gumy kolem dveří které nové vypadají jako po 20-ti letech na jiném autě, chrčící reproduktory a nebo třeba sedačky jejichž látka by bez potahu nevydržela déle jak 5 let.

Když jsem došel do mazdy a všechny zjištěné závady (samo krom sedaček) jsem reklamoval tak se hoši v servisu nestačili divit kolik závad je na téměř novém autě. Tím nechci mazdu nijak zhazovat, ale po zkušenosti se starým pašíkem bych řekl že levným nákupem dílů od číňanů to japončíci pěkně posrali jako ostatně i ostatní výrobci automobilů.

2010-09-29 10:00:05

Měl jsem 626 a mám teď 6, s obojím jsem absolutně spokojen, je jasné, že nová auta nejsou to co ty stará a možná tolik nevydrží, ale dost mých známých má M6 a to i v "nepovedené" naftě a nikdy do toho nenarvali tolik co ostatní do VW a podobnejch věcí, ano pokud jste šetřílci a tankujete na no name pumpách, tak dobře vám tak, pokud máte smůlu na kus jako třeba Doris, je to pech, ale testy spolehlivosti mluví jasně hoši to si uvědomte. Když to vezmu tak 9 z 10 lidí co mají M6 s ní neměli žádný vážnější problém, u VW je to tak 3 z 10 - beru VW do 130 000km najeto a jde o turba, nezávislá topení, vstříky a chyby v ECU. Nikdo nevyrobí dokonalé a bezporuchové auto, to se probuďte. Třeba tátovi na 4 roky starém Leonu měnili komplet motor a to je to nové auto pravidelně servisované a pak jsme zjistili, že nejsme zdaleka první ani poslední komu se ten motor vysral. Výfuk po 5 letech v háji, koroze auta. Mám teď 5 let starou 6ku a kupoval jsem jí nedávno a je komplet bez koroze a v dobrém stavu - holt se o ní někdo staral a né jen jezdil. A i přes to si pod ní stejěn lehnu a udělám nátěr spodku a dutin protože jí chci mít delší dobu. Bohužel dneska se lidi naučili auta po 4 - 5 letech měnit, jak doplatěj leasing tak šup s tím na protiúčet a šup zase nové a podle toho to taky vypadá a to, že někdo má najeto čtvrt miliónu? To mají lidi na 626ce taky, v Mimoni jsem potkal pána co měl 480 000 a prej dělá destičky, kotouče, oleje a filtry a svíčky a teda ložisko a tlumiče...jinak nic. Má měla 230 000 než jsem jí dal pryč a dělaly se poloosy (kvůli velkým kolům), aleternátor a vodní pumpa, tlumiče a ramena, toť vše. Takže tyhle řeči zde mi příjdou strašně směšné...netvrdím, že mazda je nej, kdybych měl prachy tak jdu do legacy a jsem spokojen, ale ty prachy nemám, mimo to tam se z opravy pak po....te.

2010-09-29 10:38:42

Ano, SUbaru je na servisu dost drahé. Mohu potvrdit. Ale i tak-jakožto majitel Legacy, mohu potvrdit to, že i to nejsou nadauta a mají své mouchy, které bohužel dokáží vysát z peněženky dost peněz (např. klasika 2hm setrvačník a spojka po 80-100.000km je běžná věc, naštěstí se to řeší výměnou setu z Forestera za přijatelných 10.000,-), dále se objevují potíže s kostmi a dalšími prvky přední nápravy, i když toto je asi daň za nízkoprofilové pneu a rozbité cesty a také styl jízdy se Subaru - obecně tyhle vozy dostávají dost na frak vzhledem k tomu, jaké mají jízdní vlastosti. navíc, na Subaru je jen zlomek věcí z drhovýroby, takže vše (víceméně) musí být FHI a to je opravdu dost drahé v porovnání např. s koncernem VW (ono i zde to již není žádná láce). Naštěstá starší modely Legacy (konkrtně se bavím eo 04-06, max. 07) ještě nebyly tak orvané na nákladech a patří mezi ty opravdu spolehlivé a robustní vozy.

2010-09-29 18:20:41

Tak Francouze jsem měl Tři! A teda děs běs ,hlavně když má přes sto nalítáno. Taky jsem měl Hondu 1.8vti aerodeck a teď M6 2.0di 03rok najeto 151tis. mimo běžný servis (prohlídky a seřízení) Ji nic nebylo. To samé pro Hondici .Subarky hlavně impreza ,kterou jsem vždy chtěl. Jsou na antikorozní ochranu nejhorší ze všech číňanů :) ať jsem se podíval na spodek víc jak osm let starého auta .Hned jsem věděl ,že ji nechci (neříkám že to není držák) Mazda na lemy trpí pravda ,ale jinak všeobecně je to kvalita . Podle mého soudu japonský auta na žebříčku kvality kolem roku 2000 1.Toyota, 2.Mazda 3.Honda a Subaru potom dlouho nic 60.Německý hajtry a 90.Francouzi

2010-09-29 18:25:42

peklot nebo renault to je stejný :)

2010-09-29 19:40:52

Kdybych si chtěl koupit nové auto a měl omezené finanční možnosti,tak bych klidně do nějakého francouze šel,ale zajezdit max.do konce záruky a zbavit se toho.Třeba Laguny jsou celkem levné,i nějaký spolehlivější motor lze vybrat,ale po té elektronické stránce je to opravdu tak na pět let a pak se to začne sypat.To si asi dáme všichni za pravdu,že čím více elektroniky tím více starostí,hlavně s přibívajícím stářím auta.V jednoduchosti je krása ne

doris  
Doris
2010-09-29 20:07:03

Švestka: Moje řeč. Ono s tím už dneska asi výrobci i počítají, auta jsou spotřebáky na pár let..... Bohužel ale pro nás za nespotřební cenu. Ono když už bych se dívala po levnějším autě, nevypadá marně ani Hyundai, sice to není trvanlivé ani honosné auto, ale za tu cenu bych do toho i šla. Myslím, že bude i spolehlivější než mnohé jiné značky. Nicméně jsem spíš typ člověka, který když si na něco zvykne, nerad to mění. Raději bych si koupila dražší vůz, co mi vydrží alespoň tak dlouho jako ta stará Primerka, než kupovat každých 5-6let nový spotřebák..... Jenže do čeho skutečně jít, když už je současný trend výroby aut úplně jinde.

2010-09-29 20:19:51

Doris musíš být nohama na zemí a připustit si, že to co vydržela primerka už dneska nic nevydrží, te´d jde o to zda koupit pohodlí a luxus a nebo bídu a ušetřit. Já jezdím hodně a proto volím pohodlí a luxus. Nedávno jsem měl tu čest s novou kiou Rio a byl to děs, jak můžou dát z výroby pneu goodride - vždyť je doporučují všude ani nenazouvat na auto...


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 10