Fórum - Téma


M6 GG/GY - Chtěl jsem MPS, už ji nechci!


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY - Chtěl jsem MPS, už ji nechci!

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 6  7  8  9  10

2014-06-04 11:10:47

3MPS: Již kdysi jsem s tebou vášnivě debatoval a udělal jsem si při tom na tebe svůj obrázek...(viz můj předchozí příspěvek) Ten je konkrétní dostatečně...Jednou jsem ti už navrhoval, aby ses zaregistroval na nějaké koncernové forum..Tam tě budou milovat....Tvoje kritika Matsudy jako takové je přehnaná a nejsem si jistej jestli je tady vůbec potřebná. Přece jenom je toto forum příznivců značky a ne zapšklejch odpůrců...Hold asi nejsi takovej znalec a šáhl si po vysný a vylítaný MPSce...(což mě zaráží protože tu na nás chrlíš znalosti a zkušenosti, že mi padá brada až na zem) Teď to odnese celá automobilka a my ty tvoje články musíme číst.....Nech toho prosím a přeregistruj se třeba na BMW forum....Jo a ještě malinkatá vsuvka...ten jezdec co si psal někde nahoře je LOEB Motoristo 3MPS...Zdar a sílu.....Ať žije MATSUDA

2014-06-04 11:23:22

3MPS je provokatér a dělá mu to radost, bohužel to není objektivní člověk a je třeba ho brát s rezervou, je velká škoda, že takoví lidé na klubu jsou, ale mé dlouholeté zkušenosti ukazují, že časem se stáhnou a nechají toho, pokud nemají do koho rýt.

Mazda je skvělé auto, ale má své chyby a zdejší členové si je umí přiznat, což pozorný čtenář jistě zpozoroval, je tu mnoho témat, kde se řeší určité zbytečné problémy. Bohužel jsou pak lidi, kteří neumí psát objektivně, vyprodukují něco, do je zde, ale je na čtenářích a jejich inteligenci, aby si to přebrali po svém. Toto vlákno bych přirovnal k bulváru a tak je třeba na něj nahlížet, pokud někdo přečte jen toto, vše bez rozmyslu spolkne i s navijákem a napíše, že taky nechce mazdu, je to jeho věc, tak jako u stánku s novinami si můžete vybrat, co si koupíte a čím se necháte krmit, stejné je to zde. lidé mají na výběr.

2014-06-04 11:35:04

3MPS je znám i z jiných for. Kdykoliv někdo vybírá auta postupuje 3MPS podle známého scénáře. Pohaní to,co si ten člověk chce koupit. Zamotá do toho nějakou omáčku a v závěru zaspěje pochvalného ody na Subaru a doporučí mu vůz tohoto výrobce.

2014-06-04 17:50:35

Jo klasika, to je prostě Zdeny... http://www.autohificlub.c...mazda-6-na-prodej-zde/150

http://www.autohificlub.c...zenu-a-je-to-problem-/530 atd. atd.

2014-06-04 19:08:40

Proboha už sem nedávej takovéto odkazy týkající se tohodle človíčka...nutí mě to číst ty žvásty a pak sem akorát namíchlej a rozčarovanej z toho, že vůbec takovýle lidi jsou....Máš li mě rád už prosím neeeee

Ať žije MATSUDA

2014-06-04 19:32:04

fuufni: OK. Jsem odpoůrce Mazdy. Ono to sice není tak docela pravda, ale zkus se podívat na věc obrácenýma očima - pohledem majitele, tedy zapáleného nadšence.

Myslím, že to bude fifty fifty.

Pozitvní věc jsem ohledně Mazdy 6 napsal naposledy včera a to tu, že MY 08-12 se mi moc líbí. Ovšem nutno dodat, že jsem i napsal, že průkaznost toho, zda hnije či ne jako ta předchozí, zatím není zcela jasná a přesvědčivá. Pozitivně naopak chápu příspěek člověka, co ji má a jeho rodiče taky a zatím nehnije. A to je velmi dobrá zpráva. Pozitivní dále je to, že jsem napsla, že vylučovací metodou mi zůstaly ve hře na nového kandidáta dva vozy - Mondeo a právě Mazda 6. To není dost pozitivní???

Hoši, zkuste se oprostit od zášti vidět věc skutečně objektivně.

K mé 3MPS: kupoval jsem ji jako zánovní s najetými asi 5000km jako rok starou. Myslím, že o plečku nešlo, což nakonec může potvrdit zdejší člen, který ji ode mě koupil a před nedávnem mi referoval, že ji po 3 letech max. spokojenosti vyměnil za poslední model. Toliko k té plečce 3MPS.

O kvaltách Mazdy jsem si udělal svůj názor na základě prohlídky X auta v místech, kam se řada z vás ani nenapadne podívat. Mě to napadlo a podíval se tam. Útěchou vám může být to, že poslední lňské modely BMW jsou na tom stejně,co se týká kvality povrchové úpravy (síla laku, ošetření vnitřních ploch, antikorozní opšetření dutin atd. Na BMW lince jsem na exkurzi byl loni na podzim a viděl jsem in natura, za co bych měl platitpřemrštěné částky. Naštěstí mě k tomu nic nenutí a majitelem BMW se asi jen tak nestanu. Pozitivní na věci je, že preferuje stále japonské značky.

Takže, hlavu vzhůru, kolego fuufni

Poznámka: jak tu někdo psla,. že motor nemá výkon a bere olej, diagnostika může být celkem jednoduchá.... ALe nemohu přeci radit těm, co zde Mazdy znají nazpamět, ne? To by bylo nošení dříví do lesa...

2014-06-19 11:00:11

3mps: Precetl jsem tvuj prvni prispevek a reaguju na nej. A co asi cekas ze se na foru o tom aute v sekci technicke zavady bude resit? Koukni se na jakekoli forum o autech a vsude jen same zavady a jestli jsi mel auto co zacina na F tak se k nemu klidne vrat, at podporis ceske servisy. Jeste jsem treba nevidel ze by zacalo horet a diky tomu za jizdy prestalo brzdit na jinem aute nez na Francouzskem. Hodne stesti pri navstevovani elektrikaru.

2014-11-06 15:05:00

Zdravím všechny

Sem jediný krok od koupi Mazdy 6, 2,3i, od r. 03 v manuálu a potřeboval bych vědět z vašich zkušeností, co mám čekat od tohoto auta po stránce mechanické s nájezdem přes 220k km, respektive co bude třeba měnit a na co si dát při prohlídce pozor. Předpokládám, že motor je nesmrtelný, takže takový nájezd by u něho neměl byt problém. Naopak hodně zmiňovaná koroze zadních lemů a zbytek?

Moc díky na rady a doporučení.

2014-11-06 15:10:55

slim: Vetsinu odpovedi dostanes primo ve foru na adrese

http://www.mazdaclub.cz/f...ojete-mazdy-6-gg-gy-76974

Jinak ohledne motoru, pokud nebude zrat olej je to ok.

2014-11-06 15:52:17

nahasapimapetilon: diky, du studovat :)

2015-02-05 12:12:13

Taky bych přidal jeden svůj obecný postřeh, zatím jsem žádnou Mazdu nevlastnil a všechny služební auta - celkem 6 byly koncernové. Předpokládám, že mé další auto již bude Mazda 6 ve faceliftu...To o co se chci podělit je zkušenost, kterou mám z německé i japonské firmy, které jsou špičky ve svém oboru. Proto bych si dovolil napsat pár postřehů německá x japonská technika.... Měl jsem možnost u obou těchto firem proniknout do technologie výroby a musím říct, že se jednalo vždy u takovéto sériové výroby o technologickou špičku, jak v oblasti vybavení, postupů, kontroly kvality atd. Je faktem, že většina postupů kontrol kvality, která se dnes ve strojírenství používá, vznikla právě v Japonsku a německé firmy ji mají taky dávno aplikovanou. Mohu také potvrdit, což se tady už někdo na fóru zmiňoval, že Japonci jsou velice "akurátní" neobchodují s kýmkoli, většinou pouze jen přes výborné doporučení partnerů atd. Mají obecně jiné myšlení, které vychází z jejich kultury. Produkty, které jsou vyráběné ve fabrikách v Japonsku mají jednoznačně tu nejvyšší zatím možnou dosažitelnou kvalitu, to je dáno mentalitou a technologickými postupy a řekl bych, že u koncernu tomu nebude jinak. Je třeba si uvědomit, že se jedná o technologie, které jsou z desítek tisíc drobných součástí a udržet 100% kvalitu není technologicky možné. Nicméně z mé zkušenosti vím, že proces kontroly kvality se obecně pohybuje v řádu 99,xxx %. Takže bych to shrnul, ano nic není takové jak bývalo, protože se vše mění a měnit bude, nicméně co vím, tak Japonská kvalita strojírenské výroby i přístupu je excelentní a u Němců jsem viděl to samé. Já sem si vybral novou Mazdu 6 ve faceliftu, ale vůbec bych si netroufal tvrdit, že nová Oktávka je horší. Jsou to technologické špičky velkosériové výroby.

2015-02-05 12:58:06

toscani: Hezky napsáno i když teda M6 nemám...

Já osobně to vidím spíše v duchu než v kvalitě i když se s novými auty nemůžu srovnávat. Měl jsem čest jezdi i v koncernech takže mluvím všeobecně. Mne Mazda chytla a už se jí nepustím. Nejde o kvalitu (v mém případě na mém autě mnoho nedostatků) ale i tak u toho zůstanu. Když srovnám tebou srovnanou oktávku oproti Mazdě, Mazda má svůj image.. V případě koncernů nebo třeba KIA / Hnujday jsou auta stejná, nerozeznatelná, stejně poruchová, stejně pohodlná..

Je to jen o tom, kdo má na co peníze, co se komu líbí, co už měl v rodině.....

Dle mého názoru jsou ale auta z jiných světadílů spolehlivější než místní (evropské).. od toho taky ta cena

Jediné co fakt miluju je:

Ty auta jsou fakt na , strejda to měl a je to krám (a tak podobně..) recenzováno někým co to auto nikdy neměl a to stejné platí u všeho (elektronika, materiály domu, další spotřební zboží)...

2015-02-05 15:18:37

toscani: Ja ti nejak neverim o evropske kvalite uz sem prosel nekolika fabrikama ktera se zabivyla vyrobou pro automobily, a je zajimave kdyz nekdo mel prijit na kontrolu kvality tak se vehemente uklizelo zmetky se poschovavali a vyroba zpomalila az o 30% tak aby nevznikali zmetky . jak mile zminovane kontrolori odjeli veselle se zrichlilo a kvalita klesla?

Kde je ta pravda? jak pises ze evropske jsou kvalitni jenom poznatek mercedes umyslne nechava si vyrabet zmetky ( i vyrobci te dane soucastky rvou ze je spatny technoogicky postup) dalsi fabrika vyrobce naprav svaruji material firma rve ze je to spatne ze to dlouho nebude drzet brzy bude hnit atd - co udelala automobilka??? zmenila radeji technologii a presto se privaruje jak nema takze mi netvrd te ze evropa je kvalitni

a jestli technologii beres tu co delaji na pocitaci dovol se zasmat uz nekolikrat ta tecnologie nevysla v bezne praxi vzdy se musi neco dodelavat tak aby to splnovalo to co ma a ne to co je nakresleno

2015-02-05 15:35:09

Evropská mentalita: Vyrobit auto tak aby se co nejdřív podelalo, aby se co nejdřív začalo vydělávat na náhradních dilech.

Japonska mentalita: Vyrobit auto tak aby se nepodelalo avšak nutnost se přizpůsobit evropskému trhu a kyvnout na evropské stupidni normy, které oklestuji kvalitu s vidinou větší ekologie(viz napr. M6 a její kobercové podbehy a následná koroze lemu.)

Zásadní rozdíl bych řekl.

2015-02-05 19:31:55

Nevím, psal jsem pouze to, co je moje do jisté míry objektivní zkušenost. Technologie výroby - myslím celou úroveň strojírenství, automatizace, robotizace, postupů, kompletace, testů, opatření v celém procesu poka-joke atd. Nepsal jsem o Evropské kvalitě, porovnával jsem zkušenost ze dvou technických výrobních firem, japonské a německé. V koncernu VW ani v Mazdě jsem nebyl. To je asi vše co bych k tomu dodal.

2015-02-07 23:25:41

no tak pridám vlastnu skúsenosť.... pracoval som 6 rokov pre firmu dodávajúcu súčiastky pre koncern, o technológií by sa tam dalo veľmi diskutovať, snažili sme sa isť cestou automatizácie, tzn nahradiť ručné pracoviska automatmi - zabudnite na to, predsa len na tu mladú babu na linke je krajší pohľad, výstupná kvalita??? ale však sme mali kvalitárov, čo by ináč robili ak by nebolo reklamácií.

Konštrukčne blbé riešenia nových projektov už z vývoja, nariadené a schválené samým koncernom. Ak mi bude niekto tvrdiť že auto na konci svojho obdobia pred novým typom, má už vychytané chyby, je fakt na omyle, to je to najhoršie čo može byť, zrazu sa na súčiastkach ktoré boli inokedy celkom kvalitné začala meniť nerezka za obyč. ocel, poprípade plast, upravovať rozmery na čo najmenšie aby nikde netrčalo ani 1mm materiálu, stenšovať steny, drahší a lepší senzor sa vymenil za lacnejší atď.

mali sme raz nový projekt na súčiastku pre Hyunday, zhodou okolností práve po zemetrasení v Japonsku, ten korejčan doniesol takmer na vlas rovnakú súčiastku ktorú pre nich robili japonci, ale keďže z fabriky nič nezostalo potrebovali by to dostať k nám do výroby. Tak sme mu povedali že OK, iba upravíme nástroj, bude to trvať 6 týždňov. Samotná súčistka o sebe bola neporovnateľne kvalitnejšia s tou našou, netvrdím že bola dokonalá, ale rozdiel v technológií bol vidiet, to čo sme my strihali, oni rezali laserom, rozdiel v materiále, spracovaní... čumeli sme na to jak blbý. Vrcholom všetkého bolo to, že pokial my sme upravili nástroj, japonci dali do kopy celu továreň a bez nejakého omeškania dodávali ďalej.

A mám ešte jednu perličku o koncerne, pred dvoma rokmi bol akože velký problém turba v dodávke Crafter a v Amaroku. To neodchádzalo turbo ako si všetci mysleli a veľa som o tom aj čítal na nete, ale jeho pneumatické ovládanie. Zlýhaním tejto pneumatickej dózy zlýhalo turbo, bohužial koncern to ma tak vymyslené že netreba vymenit iba dózu za 1000kč ale aj "akože" celé turbo, pretože je to spárované a nastavené. Oficiálne sa mala oznámiť zvolávacia akcia, bohužial však oni si to nemožu dovoliť, tak sa vymieňali preventívne tieto dózy pri garančných prehliadkach, nové auta boli stiahnuté z predajní a menilo sa to.

Zaujimavý je aj fakt že kým nová dóza je fakt programovaná pre dané turbo, náhradný diel je na pevno naprogramovaný a iba sa k povodnému turbu zapojí.

Takýchto "zvolávačiek" som zažil niekolko, vždy je to iba právnická bitka, firmy su na to poistené, ale poistovňa vám preplatí iba nefunkčný diel, tzn. že ak vám niekde z milióna ks utiekne 1000 nefunkčných, musíte vymeniť ten milión, a z toho vám výmenu tých 1000 zaplatí poisťovňa. Ten milión starých kusov idú do firmy kde sa testuju a hľadajú nefunkčné. Všetky náklady sa prenášajú ako zákon padajúceho hovna na výrocu danej súčiastky. Z toho mi aj vychádza že pokial vám servis odmietne vymenit nejakú súčiastku v záručnej dobe pre nejaký imaginárny dovod je to iba zdechloba toho servisu lebo oni si naučtujú všetko do posledného prdu a posielajú faktúru výrobcovi súčiastky.

Raz nam reklamovali súčiastku z auta ktoré malo najazdených 255tis km, dávno po záruke a oficiálnej životnosti, samozrejme že sme s ospravedlnením prijali reklamáciu

No a pokial mam dobre info tak koncern oznámil že chce dosiahnut v najbližších rokoch 5mld uspory, som zvedavý kde sa to prejaví...

No ale netvrdím že to musí byť všade tak, koncern používa určite aj kvalitné súčiastky, ale ja by som si ich auto nikdy nekupil!

všeobecne medzi nami aj nemcami v našej firme prevládal názor, že kto chce naftu nech ide do BMW a kto chce benzín tak japonci.

tak ako píše trubka32: pri akejkolvek návšteve všetko vyčistiť, odstrániť zmetky, štatistiky ponížiť aspon o jednu tretinu, všade všetko opáskovať, nalepiť cedule, ženským sa rozdali plášte, manipulanti dostali reflexné vesty.... a potom to všetko musel každy vrátiť

2015-02-08 08:31:00

Po 4,5 letech se rvacím k tomuto vláknu. Vlákno jsem založil v dobách, kdy jsem uvažoval o výměně svého Subaru Legacy. Hledal jsem poctivě a svědomitě a výsledkem hledání je skutečnost, že uplynulo 4,5 roku, Legacy má přes 200tkm a stále jej máme a slouží k naší maximální spokojenosti.

V průběhu oněch 4,5 let jsem prošel desítky aut - od ojetých po nová s cílem najít kandidáta za Legacy, až doslouží v účetnictví a bude odespané a bude jej možné prodat bez toho, aniž bych cpal Babišovi (tehdá ještě Kalouskovi peníze ve formě daně z příjmu, pokud bych jej prodal dříve, než skončí odpis). Mezi kandidáty byly skoro všechny japonské značky mimo Lexus a Suzuki (kizashi jsem vyřadil rovnou z jistých důvodů), hromada německých, pár francouzských. Korejce jsem vyřadil všechny. Tímto sděluji, že ve výběru byly i Mazdy _ konkretně 2,5GTA s MT a nová M3 165 Revolution. Aby výčet byl trochu jasnější, jen namátkou uvedu další kandidáty - Toyota Auris, Avensis, Honda Accord, Civic kombi, CR-V, Outback 2,5MT, Legacy s CVT, Forestrů několik vč. XT s MT, ale i Seat Leon kombi, Superb 1,8TSI, Megane kombi, Oktávka TSI, řada Fordů jak Fokusů, tak Mondeí, povětšinou s motory EB . Lexus IS250, GS300 (ale tam šlo spíše jen o zvědavost díky RWD a podímnkám, kde auto má primárně sloužit) a asi ještě další.

Potvrdil jsem si, že rovnocenný nástupce, který by shrnoval všechny přednosti Subaru prostě bohužel už neexistuje a to ani u značky a to, co je dnes na trhu, je jen výplod marketingově-obchodních záměrů, které v mnoha ohledech nerespektují záměry konstruktéra a technologa. Nakonec, píše se to v jiných příspěvcích. Přes to, že v prvním zakládacím příspěvku tohoto vlákna jsem vyjádřil obavy o tom, zdali by Mazda po stránce kvality a provedení mohla splňovat nároky na kandidáta za Legacy, jsem se k ní vrátil a ač nerad, tak musím uznat, že bohužel Mazda jako asi jediná z uvedené množiny mnou zvažovaných kandidátů by mohla s velkým sebezapřením nastoupit na post dalšího služebního auta, ale s mnoha výhradami. Výhrady se týkají opět provedení, ale ve srovnání s ostatními japonskými značkami mimo Lexus, Acura a Infiniti (/které mj. mám nyní doma po prodeji Legacy SpecB), jde bohužel již o standard jak u Toyoty, tak u Hondy. Co sjem kritizoval na Mazdě (provedení lemů, velmi mizerná antikorzní ochrana, koberce v nadkolí, použité plasty a další věci) se během těch 4,5 roku staly zcela naprostým standardem u značek, jako třeba Honda, která kdysi patřila k vyšší třídě mezi japonsk´ými značkami a byla dávána u modelu Accord na roveň BMW 3er .

Výběr jsem ukončil letos v lednu s tím, že až jednou Legacy dojezdí, koupím (asi) novou Mazdu 3. Paradoxy se stávají a značka, ke které jsem měl a mám spoustu výhrad, se jeví v současném světě asi jako nejbližší mým kriteriím. Budu muset překousnout výhrady k zpracování, k výbavě, ale objektivně musím uznat, že z dané množiny kandidátů M3 poskytuje ještě jakousi radost z jízdy s ještě tak nějak funkčním motorem slušného výkonu a objemu, že řízení ještě neovládá jakýsi robot, ale člověk. Paradoxně M3 je v totmo ohledu dál, než M6, která už je odtažitá a navíc s ohledem na to, co nabízí , předražená.

Kdyby Mazda nabídla zpracování Škodovky se svojí technikou, byl bych asi spokojenější. Srovnal jsem vedle sebe stojící auta Mazda 6 a nová letošní řada Oktávie a musím opět sdělit, že Mazda musí hodně přitlačit v kvalitě a řešení a některých knstrukčních uzlů. Samosebou, že nehovořím o motorech TSI, které jsou pověstné počátečními problémy a nedůvěra přetrvává, i když nové motory opustily již problémové rozvody řetězem a vrátily se k bezproblémovým řemenům, ale i tak.

Oktávka získává body v provedení detailů, Mazda zase jízdou. Kompromis však neexistuje.

A pokud to nebude M3, bude to Leon, který byl jako kandidát hned na druhém místě. Prvenství nemá pouze z důvodu motoru TSI. Nicméně, Španel pkročil obrovským skokem vpřed v provedenía zpracování a třeba provedení spodku, prahů je příkladné a jídzní vlastnosti velmi velmi velmi dobré, jízda baví.

Jak je patrné, půjde o vůz z nizší tsřední třídy. Otázk, proč to nedbue třeba Mondeo, je složitá, ale nové MOndeo s 1,5EB se mi pocitově příčí, i když jde o dyzajnově povedený model, určitě o hodně nhezčí, než ten předchozí, ale je tam řada ale. Motor asi sám bude dobrý, nakonec s EB motory není problém, ale opět provedení některých prků není takové, jak by se na střední třídu slušelo a navíc Ford se svojí politikou servisu není zrovna tím, co bych očekával.

Takže po 4,5 letech konstatuji, že nová auta jsou hezká zvenčí, po detailnějším ohledání člověk. daleko více než před tím naráží na lowcostové řešení a na omezující nařízení Bruselu a člověk, který pamatuje staré dobré časy, má problém najít auto s podobnými vlastnostmi a zejména stejně dobrého provedení, ze kterého neřve snaha ušetřit kde se dá a za jakoukoliv cenu.

2016-03-16 21:42:58

3mps:

Ahoj, chápu rozčarování ze současných aut. Já jsem v podobné pozici. Bezkompromisní náhradu za mého Nissana Maximu r. v. 2002 už nenajdu. Teď se chystám na přesedlání na Mazdu 6, dané tím, že jí máme v rodině, je v perfektní kondici a na druhé straně Maxima už má odslouženo.

Ale kdo ví, třeba za 10 let zase budeme říkat, jak ty auta z roku 2015 byly skvělý a že ty nový stojí za prd...

2016-03-29 15:21:36

No musím si taky do této diskuse přisadit. Měl jsem 626ku sice r.v.1969, která mi udělala moc velkou službu. Měl jsem ji cca 17 let a bez jakýchkoliv závad. Nepočítám ,výfuk, brzd. desky apod. Až jsem dostal lednu v roce 2014 v zatáčce na náledí hodiny a opřel jsem ji o jediný sloup osvětlení v okolí. :. No ale díky tomu, že to byla Mazda, jsem měl nejen zlomenou nohu, ale i auto a své sebevědomí. Ale když viděli fotky auta lékaři, tak mi nevěřili, že jsem tam seděl já. Teď se mi podařilo sehnat M6 GH 2500 ccm a jsem neskutečně spokojen. I když mi nedávno jeden zrušil přední nárazník, světla i kapotu tak si myslím, že mám celkem kvalitní auto. Byl jsem a vždy budu zastáncem mazdy, protože jsem jezdil již v několika vozech, ale to pohodlí ve vozidle se nedá srovnávat s jiným. Možná Superbečko by se dalo přirovnat tak na 80 %. Moje M6ka bude mít letos 7 let, ale závady se mi zatím nevyskytly žádné. Takže Mazdě zatím stále věřím a jsem s ní velmi spokojen.


Odpovědět

1 ......... 6  7  8  9  10