Fórum - Téma


M6 GG/GY - Chtěl jsem MPS, už ji nechci!


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY - Chtěl jsem MPS, už ji nechci!

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3  4  5 ......... 10

2010-09-25 06:39:08

Uvažoval jsem o výměně 3MPS za M6 s 2,0 benzínem. Po pročtení fora jsem vyléčenej. Tolik potíží, co se tu řeší na téma M6, to snad neměla ani stoletá Š120!

Auto zvenku krásný, ale jaksi technika pokulhává, obzvláště problémy s naftovými agregáty mě zaujaly nejvíce. Vstřiky po 150.000km, DPF, EGR ventily, dokonce turba... no nééé.

Jen nechápu, jak může Mazda obsazovat čelní pozice ve statistikách spolehlivosti. Nic ve zlém, měl jsem asi 6 Pežotů výhradně s HDI motory a NIKDY jsem neřešil zde popsané potíže. Řada z mých aut (šlo o mnou zakoupené nové vozy jako služební) se následně prodala dalším majitelům a mám je víceméně "pod dohledem". Jenda P406 s 2,0HDI jezdí bez jediné poruchy a má 360.000 natočeno. Měnily se tlumiče, čepy, brzdy, výfuk... Ale na motor a jeho perifierie se zatím nemuselo chytnout. Další byla Pežot 807 2,0HDI 79kW - 260.000 - nic nic nic, ani tlumiče se zatím nedávaly (i když opotřebení je už na 60% po více než čtvrt mega km

Mám dojem, že Mazda už není, co bývala dřívě a de facto se všemi jaonskýmoi vozy to jde rychle z kopce, snad s výjimkou SUbaru, ale i tam už to není, co bývalo (sám mám nyní Legacy r.v. 06 s motorem 2,0R 2xDOHC a ťu ťuk ťuk, zatím jn jezdím).

Čili tím chchi říct, že výměna 3MPS za M6 se konat rohodně nebude a zůstanu věrný buď SUbaru a nebo se pokorně vrátím k Pežotu.

2010-09-25 19:12:28

Tak já budu trochu lobovat za mazdu. Má již pátou, po technické stránce, jako je motor, řízení, podvozek, atd. bez problémů.

Nová M6 rv 2009 2,2 diesel, má najeto cca 35tis. a zatím bez poruch, jediný servis je pravidelný dle intervalů, a oprava škrábance od nějakého dobráka.

Původní M6 rv 2003 diesel, má najeto cca 205tis. a zatím bez poruch, krom problémů s xenony, ze začátku, jinak po motorové a technické stránce bez vad. Ehm, tedy antikorozní ochrana, ale trochu za to může štěrk, který se tu používá, ten to oťuká a pak to rezne.

M3 úplně bez poruch.

Vozy, které jsou již pryč. M 626 rv 98, diesel, prodána se cca 175 tis. Km, bez poruch, pouze pravidelný servis dle intervalů.

M 323 rv 01, byla také bez poruch, jen do doby než na ní vznikla totální škoda, ne naší vinou.

Dle zkušeností s jinými značkami mohu říci, že své má jak škoda, tak mercedes, nedejbože BMW, ale i v neposlední řadě peugeot, kamarád má 407 diesel, po nájezdu cca 50tis km, KO motor, tak nevím...

doris  
Doris
2010-09-25 19:40:14

My jsme měli dvě Mazdy a bohužel s oběma byly velké problémy.

Možná jsme měli smůlu, ale materiálově jsou tato auta (hlavně ta současná) poddimenzovaná.

Na druhou stranu jsou Mazdy vůči mnohým konkurentům levnější s ohledem na segment a výbavu.

2010-09-25 20:52:37

ja taky s mazdama zatim zadny problem,

323F mrkna gt, 1.9 rv01,

626 ge 1.9 rv 02,

(almera 1.4 rv 97),

323F bj 2.0 ditd rv00.

plan: asi M3

tak snad mazda bude noo

2010-09-25 21:41:18

Dnešní auta už nejsou co bývali před 10-15 lety, to je věc jistá a nikdo s tím nic nenadělá, jsou to prostě spotřební plechovky ať se jedná o dacii nebo mercedes. Mohl bych popisovat závady ohledně výše opěvovaných pežotů, ale to bych se asi upsal k smrti, horší auta snad neznám, po pěti letech ve firmě to byly totální trosky a byli jsme rádi že jsme se jich za pár šušní zbavili. Mám 12 let starého passata 1,8T a jeho stav je naprosto luxusní, vím že bude jezdit dalších 10 let, je to prostě ještě poctivě vyrobené auto- držák. Novou M6 2.0 co mám pár týdnů je fajn, ale už teď vím že to rozhodně šikmáči nestavěli s úmyslem, aby to někomu vydrželo 12 let bez zásadnějších oprav a újmů na vzhledu. Ve firmě jezdím s novým passatem a ten samý pocit, prostě sračka. Kamarád autoklempíř mi může dlouhosáhle povídat jaký to jsou dnes popelnice a že mýmu starýmu pašovi nesahají ani po kolena (kola Tož asi tak...

2010-09-25 21:49:34

To 3MPS: Pročti si diskuze ostatních značek a možná zjistíš že Mazda je na tom ještě sakra dobře.

Na VW fóru zjistíš že to jsou totální herky se všemi možnými závadami a při tom jsem byl s pašíkem naprosto spokojen. Jsou to jen stroje a protože jsem konstruktér tak mohu jen s obdivem koukat co ty auta všechno vydrží.

Další věc je, že tady jezdí spousta dotažených olítaných sraček s dvakrát smotaným tachákem, které si kupují naivní čeští pepíci a pak se diví že jim v 50000km odejde turbo apod.

2010-09-25 21:54:05

true!

2010-09-25 22:00:56

Ať je to jak chce,auto bude vždy jen auto.Já pracuji v nejmenované firmě,která se řadí mezi celosvětové největší dodavatele dílů pro automobilový průmysl.Mám trošku náhled a můžu říci,že je to vše jeden velký cirkus.S ůsměvem ,ale můžu říci,že když se konkrétně o nás zákazníci jedné japonské automobilky zajímali jako o dodavatele,tak po shlédnutí technologií konstatovali,že nemůžeme být jejich dodavatel.Japonská kvalita se bude vždy řadit na nejvyšší úroveň.To že dělají nejspolehlivější věci moc dobře vědí,ale neznamenáto,že kvůli kvalitě budou prodělávat kalhoty.Já když budu cokoli vyrábět a budu mít konkurenci vysokou,tak jak je tomu v automobilovém průmyslu,budu se snažit udělat dobré jméno tím,že dělám věci dobře,ale zároveň si nemůžu dovolit prodávat výrobky dráž než můj konkurent.Když nemůžu prodávat dráž a mám do výrobků používat ty nejlepší a tím pádem i nejdražší suroviny tak nemůžu obstát.Všichni se snaží ušetřit jak nejvíce je to možné,bohužel nikdy to může mít vliv na kvalitu celého výrobku.Konkrétně M6 jsem chtěl 4 dlouhé roky,při kterých jsem střádal informace co ano,co ne a ikdyž vím,že mám kvalitnější auto nežli OPEL,RENAULT ATD.ATD.tak druhým auta nehaním.Každý má právo naložit se svými penězi dle svého uvážení.Soudit kvalitu auta podle diskusních fór,to je teda moji mazďáci gól.Pro mne je Mazda něco víc než jaká koli evropská automobilka.

2010-09-26 08:05:59

Hele, nechtěl jhsem se nikoho dotkonout. To rozhodně nebylo mým cílem. ALe pročetl jsem hodně, ne-li všechna dostupná diskuzní fora o autech, hodně zahraničních (kupř. zmíněný Mazdaklub v US, Volvo klub v SE), v životě jsemměl asi 14 aut, tak mohu podat svůj názor, či ne? A ten je, že na každém autě ať je to denjspolehlivější Porsche 911 či jiná značka, se musí vyskytnout dříve či později závada či porucha. Je to jen stroj.

Ale u Mazdy a hlavně dýzlu je tu závad dost a celkem dost zásadních, na to, jak to je co do kvality cválené auto. Už jen ta špatná odolnost proti korozi - tohle u M6, de facto vozu střední třídy, není obvyklé ani u těch žabžroutů _ ani u jednoho Aby u M6 z r. 05 byly vykvetlé zadní lemy, teda sorry, ale u Oktávkky či P406 či Subaru tohle neexistuje! Mluvím o autech, které jsem mlě a nebo mám, žádné JPP. Zato M6 s rozkvetloou loukou vidím celkem dost.

Zase se vrátím k těm vstřikům: ano, jsou známé případy, kdy odejdou ještě před 100tkm. ALe to je jasný důsledek používání určité značky paliv (JZDýzl). Já jsem kupoval naftu z 90ˇv CZ, zbytek v zahraničí (hlavně IT či A) a to nejvíce u Shell a pak, kde to vyšlo, ono při nájezdu 70.000km/rok se stane dost často, že to k Shell nevyšlo - a nikdy - NIKDY - jakříkám, se na motory nesáhlo (za 14 let "služebního ježdění v létě v zime jsem měl po sobě tyto voty: P306, OI81kW, P605,P407, P807-k tomou soubžně vlastní vozy P407, OI96kW,Superb 2,5V6, nyní benzínové Legacy a 3MPS. Zbylé vozy před služební karierou nepočítám, těch bylo asi taky 6, ale většinou šlo o dýzly, mimo FoFo 1,8TDDI. Proto mě zaráží zdejší povzdechy samotných vlastníků Mazdy nad kvalitou a spolehlivostí.

Jak jsem psal - měl jsem již domluvenou výměnu svého vozu z onu M6 '(fakt jse mi to auto hodně líbí a uspokojilo by mí nároky na běžné ježdění, i když bych přišel o obrovskou prci výkonu a požitku z jízdy, ale co se dá dělat), jenže tomu tak nebude.

Kdosi v jiném vlákně mě doporučil koupit si Outbacka - ano, ten kolega přesně vystihlm moje pocity a to bude ta volba. Pokud se přenesu přes okamžitou investici cca 30tCZK do 2HM setrvačníku a spojky, věřím, že žádné další potíže nenastanou. POkud se objeví nějaké poškubávání za zimy, vymění se kabley ke svíčkám a jezdí se dál vesele cestou necestou.

Jet o celkem škoda, M6 je hezký vůz, ale vše ostatní okolo Mazdy je jaksi takové jiné, včetně servisů, Sorry...

2010-09-26 11:31:09

Já si teda taky myslím že Mazdy jsou na tom pořad dost dobře .No ty Pežoti jak ty říkáš už to taky není ono.Poslední pořádnej Pežot byl 406 to souhlasím máme 2 služební a jeden má nalítáno 500000km a druhej 750000km to si myslím že je hodne slušný Dále séf má novou 407 cca půl roku a říkal že s M6 neměl tolik problémů za 7 let Dále máme asi 4 nové boxery po 80000 km propálené písty,vstřiky atd atd...Tak nevím tedy která značka je na tom lépe asi taky záleží na kusu...

2010-09-26 13:02:53

a co maju za motor tie boxery? len tak pre zaujimavost

2010-09-26 17:11:20

Aoj

poslednou dobou castejsie pozeram po LEXUS . hmm to je též jaonske ? Na papieri majú perf. referenci . Vás názor mazdaci-cky ?

2010-09-26 19:16:19

Lexus je odnož Toyoty. Servis dražší než na Toyotu, kdysi úroveň zpracování a vše okolo bylo výborné. Dnes nevím... Ale ten poslední model sedau (typ neznám) je hezký.

Otázkou je, zdali a kolik vůbec se dá sehnat dílů od jiných výrobců.

doris  
Doris
2010-09-26 19:54:18

Taky po Lexusu pokukujeme, s ND ani servisem třeba v Ostravě není problém, ale je to už dražší auto odpovídající prémiové značce. Je to taková luxusnější Toyota, troufla bych si říci "japonský Mercedes", zpracování na mne působí hodně dobře, komfort a výbava jsou skutečně nadprůměrné. Jediné, co se mi líbí stále víc na Mazdě, je design, tomu se vyrovná asi jen málokterá automobilka. Ještě si počkám, jak dopadne koncept nové M6(Shinari) a jaká bude cena.

2010-09-27 09:00:06

polejte mazdy benzinom a zapalte

2010-09-27 16:55:16

Mazda je dobrý vůz spíš bych hledal problém v palivu ,proto vám odchází vstřiky a další věcí které na kvalitu paliva navazují, kua v té naší vládě sedí same čela kteří ničemu nerozumí žerou jak prasata a kdyby rozuměli tak by tady nebyl takový bordel a ojebavky.

2010-09-27 17:37:05

Když už je řeč o motorech, tak není náhodou diesel v M6 dílem PSA ?

Osobně mám benzín 2.0 108KW a co mi bylo řečeno u servisáků tak k nim jezdí auta s tímto motorem které mají 400000km a absolutně bez závad, prý výborný motor.

2010-09-27 18:13:06

Je fakt, že u dýzla prostě nevíš nikdy... Ale obecně jsou dýzly lepší, co trpí problémy tak nějak standardně, ale pak jsou ty, co jsou prostě horší (např. vyhlášený 2,0TDI od VW). Jenže v obou táborech najdeme výjimky. Ale taky opakující se potíže - kupř. prasklé hlavy u 2,0TDI - oprava ve značkovém servise kolem 120.000Kč. Proti tomu jsou vstřiky procházkou rájem ,ale mrzí setsakra hodně taky.

Když tak přemýšlím, co jsem kdy zaslechl o (a nakkonec sám prožil) motorech PSA, tak to nikdy nebyly žádné nadměrně drahé serrvisní úkony-ano dokázala pozlobit elektrika (u P407), pak FAP (1,6HDI 80kW) a pod, ale to jsou vše věci rychle opravitelné a nepoměrně levnější, než zde komentované.

Dneska se všude mluví o tom, že je "třeba brát pouze kvalitní naftu". To je tak omletý blábol, že až zaráží, že se o tom pořád mluví. Co je a co není kvalitní nafta? Jak ji poznám u pumpy-např. Shell - která dle hodnocní patří mezi nejhorší, co se týká CČ a příměsí?? Jenže já jsem na tuto naftu jezdil výhradně z 90% po dobu 14 let - a nikdy jsem neměl žádný problém, ani s motory of VW, ani od PSA. Jiné dýzly jsem neměl. Otec jezdí s FoFo 10,8TDDI a bere (jakožto důchodce) tu nejlevnějíš naftu od Alberta či ONO a pod - a na to, jakou pověst má tento motor, jezdí pořád a furt, až mu závidím. Vždycky když přijede ke mně na návštěvu, krátce podiskutujeme o autech a vždy padne řeč na problémy. Musím zaklepat, ale nebýt úniku chladiva z klimy, tak fakt jen leje naftu, občas olej a neřeší nic. A motor přede jak namlsnaý kocour. To stejný bylo s "profláklým"motorem 2,5V6 od VW - nejhorší šunt, od něhož ruce pryč. No, jsem na pochybách - ano, první serie měly potíže s mazáním ložisek vaček, ale po vyřešení někdy v r. 04 tenhle motor šlape jak hodiny a nebýt náročné výměny rozvodů, tak je opravdu výborný. A vstřiky? Co to je??Možná tak v 300.000km, ale v 80??

To, co jsem napsal, je jen taková úvaha, přemýšlení nahlas, snaha najít si aurgumenty pro a proti.

2010-09-27 19:10:27

ten motor neni psa ale mazda

2010-09-27 19:11:27

Když odejdou vstřiky v 80 000 km,tak to je všechno špatně.Vím o takových případech u VW-PD, a dokonce nevydržely ani zmiňovaných 80 000 km,takže i vyhlášený výrobce naftových motorů má slabiny.Doufám,že mé Švestce se takový problém vyhne.V současné době má 175 000 km a zatím si motor zpívá jako nový.Žádný černý kouř při startování,nebo při prudké akceleraci a dokonce i spotřeba se mi líbí.Dálky do 130 km/h do 5,5.l.Každý kdo se v mé švestce sveze,chválí si neobyčejnou kultivovanost motoru.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 10