Fórum - Téma


M6 GG/ GY - Černý dým z výfuku


Fórum 6 GG / GY M6 GG/ GY - Černý dým z výfuku

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2

2009-04-13 22:17:59

Zdavím,nedávno jsem si všimnul,že kdyz přidám plyn začne mazda nejak moc kouřit. nevíte čím by to mohlo být? olej nežere. A ješte se mě zdá,že je na volnoběh nějaká hlučná.

2009-04-13 22:24:37

Super problém.. co takhle ještě napsat o jaký typ motoru se jedná??

doris  
Doris
2009-04-13 22:35:41

Základem je kvalitní nafta, pokud do moderních diesel motorů tankuješ druhořadé palivo na pochybných pumpách, pak je na problém zaděláno. Zkus tankovat kvalitní naftu třeba u Benziny - Verva diesel a přidat tam čistící aditivum a uvidíš, jak se motor může zlepšit.

2009-04-14 07:18:25

máš nafťáka,takže při sešlápnutí plynu a vytočení otáček je normální,že jde černý kouř.Pokud ti to dělá furt,tak tam není něco v pořádku.Prvně zkus to palivo,jak radí Doris.Benzinu nebo Shell.Co to je hlučnější na volnoběh?ti to mlátí jako traktor TDI?

2009-04-14 07:23:21

Nafťáci a kouř je celkem věda.. znám hodně aut co jezdí bez černého kouře, ale naopak můžu říct že Nissan co máme tak kouří pořád.. Někdo by si mohl říct, tomu to musí žrát nafty, ale opak je pravdou! Motor si bere do 7 litrů nafty, a to se nijak nešetří. Na Nissan X-trail co váží necelé 2 tuny a má obsah 2,2 je to slušné

Jak říká Doris.. základem je kvalitní nafta

Jinak na VERVU už se taky chystám, jen co vyjedu 3/4 nádrže, tak to otestuju

doris  
Doris
2009-04-14 07:46:15

Nám třeba diesel motor v Primeře nekouří skoro vůbec, černý kouř už léta neznám a i emise má hluboko pod limitem, ale jak jsme kdysi brali obyč naftu kdekoliv a používali jiný motorový olej, tak to byla jiná a při akceleraci to trochu kouřilo. Jak jsme pak začali tankovat Shell a posléze Vervu od Benziny, kouř se výrazně zredukoval a důkazem o zlepšení je i nezakouřená bílá stěna garáže za zádi auta. Původně byl v místě výfuku tmavý flek.

Případně pak zkusit přidat ta aditiva, používám Liqui Moly, kde je taky obsah látek snižující kouřivost. Umí to vyčistit a promazat celý systém a významně to zlepší vlastnosti a spalování paliva. Pro motory a jejich části jsou tato aditiva bezpečná a přínosná a invetice do nich se mi vrací v nižší spotřebě paliva a taky o dost lepším chodu a zátahu motoru. Používám je už mnoho let.

2009-04-14 19:51:36

Doris: jaká aditiva od Liqui Moly přesně používáš? Chtěl bych taky něco zkusit pro mojeho benzíňáčka a udržovat ho v kondici... ale nevim co přesně... ono je víc druhů a nechci zbytečně kupovat něco, o čem nevim jestli to má význam... a ty už si toho vyzkoušela nespočet...

doris  
Doris
2009-04-14 20:19:28

Pepa: Mám nejvíce osvědčená aditiva pro naftu, konkrétně Super diesel aditiv od L-M.

http://www.oleje-mazivo.c...ity-improver-250ml-baleni

U benzínového motoru aditiva nepoužíváme, ale zato tankujeme buď 100okt Vervu od benziny nebo 95okt V-power u Shellu, obojí je prémiové palivo s větším obsahem užitečných aditiv. Nicméně pokud bys chtěl motoru přilepšit, můžeš mrknout sem, použití a přínosné vlastnosti jsou popsány:

http://www.oleje-mazivo.cz/?liqui-moly,34

Přímo zde je i nakupuji.

2009-04-15 21:02:20

Děkuju za radu, mrknu se co nabízejí...

2009-04-26 13:09:32

já mám diesel 100kw a když tomu fakt přišlápnu tak to pěkně hulý,ale když vidím nějaké ty fordy tak jsem opravdu v klidu tankuji pravidelně na shellce a už asi nikde jinde.je tam kvalitní nafta a nemusím mít strach,že jsou v ní nějaké hnusy.při nastartovíní ani nejde poznat,že z výfuku něco jde.

2009-04-26 13:58:27

Mě teda mazdička nekouří ale musím souhlasit s tím že když naftu tak jedině u Shell a to už je jedno jestli V-power diesel nebo obyč,u ostatních benzin má majda snahu kuckat,takže podle mého pěknej sajrajt a né nafta.

doris  
Doris
2009-04-26 17:58:40

Kluci, a zkoušeli jste tu Vervu od Benziny? My ji bereme už přes půl roku a mohu upřímně říct, že auto je živější, než jak jsme byli zvyklí při tankování u Shellu, dokonce i starty v mrazech se ukázaly hladší. Verva diesel má vyšší cetanový index paliva než je normál a obsahuje hodně užitečných aditiv za docela dobrou cenu.Mám však ověřené, že rozhodující je samotná benzinka a poctivost personálu, takže i dvě pumpy stejné značky mohou nabízet rozdílnou kvalitu paliva. Jinak Shell je hodně solidní, jen mne trochu zklamal ten jejich prémiový V-power diesel. Auto s ním hůře startovalo a nejelo to tak. Působil, jako by byl zvětralý, asi kvůli malým odběrům bylo toto palivo staré. Tankovali jsme proto Extra diesel. V-power benál 95okt.mají však výborný, hodně dlouho vydrží a uchovává si kvalitativní vlastnosti.

2009-04-26 18:17:52

jiří a nepřidával náhodou nikdo před tebou na čerpadle naftu?vím že u třeba peugotu když klucí chtěli aby jim to trochu víc jelo odplombovali šroub a přidali na čerpadle naftu,pak jim to sice jelo o něco lépe ale i o něco víc papalo a hlavně kouřilo...

2009-04-27 10:40:51

ufis-jak budu v česku vyzkouším teda tu vervu od benziny.za zkoušku nic nedám.tady v holandsku to nemají.díky za rady.všem.

2009-04-28 20:33:14

dejwi: Navštiv autorizovaný servis pokud nejsi první majitel, ať ti dají nový program, určitě ho tam nemáš. Je na to speciální servisní akce s názvem "Mazda6 emise CO a kouřivost" a opravu lze nárokovat bez ohledu na záruku vozidla tj. i pro vozy starší než 3 roky a pro vozy, které mají najeto více než 100 000 km.

Týká se to VINů:

JMZ GG1*R2 01 111318 – 298556

JMZ GG1*T2 01 111318 – 298556

JMZ GG1*R2 31 111300 – 170036

JMZ GG1*T2 31 111300 – 170036

JMZ GG1*R2 41 170038 – 201911

JMZ GG1*T2 41 170038 – 201911

JMZ GY19T2 01 100086 – 212684

JMZ GY19T2 31 100091 – 127787

JMZ GY19T2 41 127798 – 145697

2009-04-28 20:34:35

Ufis: Přidávat na čerpadle naftu u elektornicky řízeného common railu? To snad ne...

2009-04-30 12:03:47

ted jak žiju tady v holandsku a tankuji na čerpací stanici esso,tak už to přestalo kouřit.sice když to vytočím třeba dvojku na 4tis/ot/min tak to začmudí dobře,ale mslím si,že to je celkem normální.

2010-02-06 12:00:23

Tankoval jsem levnou naftu a auto dýmilo, jako bych pálil polystyren. Začal jsem tankovat Vervu a po třech nádržích se černý dým úplně stratil. A bez použití aditiv, Verva už je aditivovaná dost. Samozřejmě že když ji vytnu, tak si zakouří, ale to už je normální. Zkouše jsem i Schell, ale Benzina se mi zdá lepší.

2010-02-07 20:48:54

Moji Majde chutna zase OMW Diesel Sprint... Kuprikladu po benzine kouri jak blazen.

2016-07-29 11:51:39

Ahoj, máte někdo zkušenost s nárokováním svolávací akce po letech? Moje M6 2003 diesel kouří a pravděpodobně v roce 2009 na upravení kouřivosti nebyla - ale v servisu u Zemana mi po nadiktování VIN tvrdí, že na můj model nikdy žádná svolávací akce nebyla, přitom vím, že můj VIN spadá do seznamu tehdy svolávaných vozů JMZ GG1*R2 41 170038 – 201911


Odpovědět

1  2