Fórum - Téma


M6 GG/GY 2.3 spotřeba


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY 2.3 spotřeba

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 10  11  12  13  14

2015-11-17 17:37:43

wawris: Ta 2006 je takova hranatějši,ten předešli model je takovy kulatějši podobny jedničkovemu suberbu.

No ještě aby ti neujižděl rozdilem třidy když ta 3,2ka ma 80koniku vic

2015-11-17 23:29:09

Opravdu můžu potvrdit, že s MPSkou se fakt ani při totál důchodcovskym stylu jízdy nedá dost dobře dostat pod 9/100.

Mám 2,3atmo i MPS a s atmo se dá v klidu jet i za těch 7-8/100 s MPS ani náhodou.

Zkoušel jsem různý úseky stejnou rychlostí a vždy je to s MPS min o 1litr víc.

Ty koně se prostě něčim živit musej a ideální AFR poměr je pro spalování pořád stejnej tzn víc vzduchu = víc benzínu a nějakej boost je tam i při jen lehce zmáčknutym plynu pořád.

Navíc MPS je o víc jak 200kg těžší než atmo 2,3 + ten 4x4 pohon má samo vyšší ztráty.

2015-11-18 08:46:43

deri: Jj,souhlas.. Byt sem tech 9/100 odhadoval,ze by dat mohla.. Je to hlavne tou vahou,ktera je vyssi hlavne kvuli 4x4.. K tomu pomeru AFR...,ano,to je pravda,ale jen pro atmosfericke motory Ty preplnovane,az uz turbem ci kompresorem,ty to maji decentne jinak.. Benzin se urcuje podle nasateho vzduchu pred turbem,ale turbo (kompresor) do toho pak vzenou toho vzduchu mnohem vic (ale davka paliva uz se nezvysi).. A tim padem je smes perfektne okyslicena a lepe hori,cili ma motor pak vyssi ucinnost...

2015-11-18 15:07:12

Množství vzduchu před turbem i za turbem je pořád stejný, nebo to je nějaká nová vlastnost turba, že samo vyrábí nějakej další vzduch, kterej neprošel sáním přes váhu vzduchu?

Turbo vzduch pouze stlačuje čímž způsobuje, že se do stejnýho prostoru (objem motoru) vejde víc směsi, neboli se zvyšuje objemová účinnost motoru, ale poměr toho množství vzduchu k palivu se jednotka pořád snaží držet na ideální hodnotě. Proto také bývají turbomotory vybaveny regulační širokoásmovou lambda sondou, která poměr vzduch/palivo hlídá. Samozřejmě při akceleraci je směs bohatší naopak při brždění motorem chudší, ale to je samozřejmý jev už z principu funkce spalovacího motoru.

Jinak ten velký rozdíl množství vzduchu při jízdě na nízkém boostu oproti full boostu je hlavní příčinou toho, proč jsou turbomotory spotřebou paliva tolik náchylné na styl jízdy.

2015-11-18 15:31:06

Wawris prosím tě nauč mojí MPS jezdit za 7-8l :D myslim že ti dám i 10.000kč :D když jí to naučíš :D když ne dáš 10.000 mě :D Jinak zatím asi nejvtipnější příspěvky co jsem se dočetl :D člověk, který nemá ani páru co to MPS je tady ličí jakou má spotřebu :D to mě tedy Mazdar ... xD

2015-11-18 15:49:18

timexis:

2015-11-18 18:15:27

timexis: Ja ale neresil jen MPS a pokud jsi vse cetl,odhadoval jsem pak jeji realnou eko spotrebu na 9/100.. Pak jsem taky psal,ze jeji vyssi spotreba oproti atm. 2.3 je dana logicky vyssi hmotnosti a pohonem 4x4.. To je vsechno realita,tak necim,proc takovy humor.. A uplny zacatek byl srovnani armosfery vs. preplnovani kvuli spotrebe.. MPS tam spadla omylem,protoze jsem bral jen predokolky,MPS je ctyrkola.. A k tomu vzduchu,samozrejme jsem to myslel tak,ze turbo vzduch stlaci,cili se ho do spalovaciho prostoru logicky vejde vice.. A jen proto,ze jsem v necem nejel neznamena,ze o tom vubec nic nevim!

2015-11-18 18:18:25

timexis: a jeste malickost... Kdyz ses rozhodl pro MPS,urcite jsi neplanoval jezdit usporne...;) Proto nema cenu se snazit nejaky auto necemu ucit...,kdyz je urcemy pro radost z jizdy a ze svezeni,ktery bezpochyby MPS umoznuje.. (pro me uz to udela i atm. 2.3,tu radost z jizdy)

2015-11-18 18:21:21

Asi takhle :D nebaví mě poslouchat tvoje bláboli takže je plácám taky... a nejsem tu sám, mimochodem vše co si napsal si skoro popřel :D takže bída des a výsměch. potřebuješ vedět víc věcí z mechaniky... tot vše

2015-11-18 18:24:13

Jednoduše to zkrátím bavím se na tvůj účet :D a chtěl jsem to na tom trošku humpolacky poukazat :) každej at si to přebere po svém adiaos ! :)

2015-12-15 13:29:28

Včerejší poznatek : Včera jsem fičel pro nové ALU z Ostravy do Kladna :) po nějakých popojížďkách jsem najel cca 850 km! Na benzínce jsem bral 60 litrů benzínu. Po dálnici na Brno a na Prahu jsem jel cca 120-130. Klidné tempo, žádný spěch. Benzín mi vydržel tam i zpět a ještě cosi zbylo ( nějaký zbytek benzínu při tankování tam ještě byl). Takže podle palubního počítače a podle spočítání paliva na km. Mi spotřeba vycházela krásných 7.0 Takže opět žádných 8-9L se nekoná. Ovšem trošku oleje ubylo. Dolil jsem cca přes 3 dcl a opět plná ryska. Takže neskutečná spokojenost! (Model před FC 2.3i 122kw)

2015-12-19 15:44:12

http://www.novinky.cz/aut...a-a-to-i-bez-hybridu.html

2016-01-08 13:28:39

Nazda kluci

od koupě uplynulo skoro 5 měsíců tak přispěju svou zatím krátkodobou zkušeností 2.3 taky do mlýna dovoz z DK,hatchback,verzi sport jsem pořídil přes bazar po několikaměsíčním vyčkávání na nějaký kousek z D nebo severských zemí.Měl jsem vybraný kus na mobile.de ,po zkušenosti z přepravcem jsem od toho upustil a slídil po českém internetu na něco čerstvě přivezeného proto bazar jako prostředník.Jedna kráska byla v Třebíči tak jsem neváhal a po telefonu jsem tam druhý den přijel.Následovalo seznámení a byla přesně taková jako na fotkách,naprosto bez nějaké vady na kráse.Po vyřízení všech náležitostí a už mě čekala cesta do Ostravy(550km) na kterou jsem se velice těšil.Radost mi lehce zkazil jen kamión ze kterého odlétl kamínek který udělal do jinak zánovního okna prasklinu velikosti 4mm kterého si bohužel všiml chlápek při uzavírání nové havarijní pojistky Auto jsem nechtěl honit dokud nevyměním olej a nezjistím jestli Mazdě olej chutná takže jízda probíhala okolo 140-150kmh od Brna se na mě lepil děda s felicii a se svojí manželkou na místě spolujezdce a vydrželo mu to skoro až do Ostravy,uhnout jsem mu nechtěl jelikož filcce v kopcích docházel dech a brzdil mě takže mě na rovném úseku pokaždé dojel.Možná to byl nějaký bývalý závodník netuším ale byl jsem rád když sjel na Nový Jičín..nevidět ty dva stařečky myslel bych,že mě někdo pronásleduje

Trvalo několik dní než jsem zajel do servisu Palkovice u FM kde byl vymněněn olej Dexelia 5W30,filtry.Od té doby občas kontroluju rysku oleje možná ubylo 2mm při najetých 4tisíc km což je dobrá hodnota.Jízda po Ostravě se z 9.5 L/100km ustálila na 9.7 nepomohla ani změna z letních 215/45/17 na zimní 195/60/15 ale nějaké deci snad u takového motoru a ve městě není špatná hodnota.Zatím jsem žádný problém nezpozoroval a startování probíhá okamžitě i když tento týden teplota klesla na -12°C.

Co k autu dodat?výbava fantastická kdo dnes dá v základu všechna okna v elektrice,automatickou klimu krom nejchudší verze.tempomat a kožený volant.Mondeo které jsem mněl a chtěl novější verzi určitě ne.

2016-03-24 11:15:04

Ahoj,

tak po výměně pistních kroužku a dekarbonizaci motoru (30tis) na M6 2.3 spotřeba Praha - Pardubice po okreskách 6,2l/100 dle palubního PC( pomala akcelerace). Před dekarbonizací ukazovalo PC o 0,5l víc nežz "plné do plné". Jinak město 8.5l/100

Honza

2016-03-24 11:33:53

Po okreskách optimální spotřeba, tak samo se to pohybuje i mi.

2016-04-02 14:30:06

Jezdim z cz do sk pres 600 km, dalnice, okreska, zastavka v meste spotreba vzdy 6,8l / 100. Dalnice klidne tempo na tempomat medzi rychlosti 120 a 130 km v hodinu. Semtam zeslapnuti plynu na podlahu ak chci predjet rychle kolonu kamionu. Cize pri rychlosti cca 160 az 180 km/h ( nestacim se divit jak to de rychle nabrat takovou rychlost)

Takze krasna spotreba. Olej ubyva cca 1dc na 1000 km.

Co je v pohode prej kdyz bere autaj na 10 000 km 1 liter oleje.

2016-04-03 11:04:42

Já si jezdím za svých průměrných 14 - 16 na 100 a doufám, že až mi dá elektrikář zapalování do kupy, tak se vrátím na svých původních 10,5 na 100. A to jezdím s rozumem, když se mi chce. :-D


Odpovědět

1 ......... 10  11  12  13  14