Fórum - Téma


M6 2008 103kw diesel rachocení motoru za studena


Fórum 6 GH M6 2008 103kw diesel rachocení motoru za studena

Informace o modelu: Mazda 6 GH


1  2

2016-04-02 19:06:58

mám najeto 230tis. docela brzo si myslím...

2016-04-03 12:12:01

co se tyce te spojky tam mi to dela upne to same. jen je divne ze kdyz seslapnu spojku tak ten motor taky mnohem vic "vrci". Co jsem zjistil je ze to dela ten spinac u spojky. pokud seslapnu spojku a zaroven zmacknu ten spinac tak zvuk ustane pustim spinac zvuk zacne. najeto 185 000.

Co se tyce toho zvuku a po zahrati vse v poradku to se mi asi taky stava zatim neresim. Docela by me zajimalo zda je to tim podtlakovym ventilem.

2016-04-10 15:31:14

snoopy57: Mám úplně stejný problém,už se Vám to podařilo nějak vyřešit, případně máte kontakt na servis v Brně nebo okolí, který to umí vyřešit?

fkubrt: Byl jsem s tím v Mazdě v Brně - Autopalace a pan přijímací technik p.Dobrý ten zvuk vůbec neslyší... zoufalost největšího kalibru, stále hledám kvalitní servis Mazda, nemáte někdo radu?

2016-04-10 17:12:47

Pan Dobrý nemám z mazdama vůbec žádné zkušenosti, tam je dobré mu přistavit auto maximálně na servisní prohlídku. V tomto je potřeba AutoBalvín a obrátit se na pana Dočekala (přijímací technik), ten dělá mazdy 15 let a myslím, že poradí.

2016-04-10 17:20:26

sedvo: Super, díky, vyzkouším

2016-04-15 23:33:44

myslím, že jsem našel řešení těchto nesmyslných a těžko řešitelných problémů..mazdu prodám a bude klid.

2016-04-16 00:24:21

Pánové, tady bude problém nejspíše v pravidelné údržbě. Se na mě nezlobte ale pokud někdo čeká až se něco vysype a pak na to nadává - to není srdcař. Pokud mi něco začne rachotit v motoru nebo kolem něj, nahraji alespoň zvukovou stopu či lépe video a to dám na klub. Kdyby mi něco začalo rachotit v motoru nebo ve spojce, okamžitě to budu řešit.

Asi jste se ještě nesetkali s dírou v bloku od ojnice a nebo dírou v převodovce (tu měl zde Deri)

2016-04-16 09:16:10

snoopy57: Taky řešení,přesně tohle udělal předešlý majitel,typický to zvyk našich krajů.Na ty ojeté diesely je třeba si dávat ooobrovský pozor.

2016-04-16 09:27:12

magnetto: no to je sice hezky napsáno, ale moc mi to nepomohlo. Srdce mi je zde ku ho... Auto jsem koupil starší z Rakouska v prosinci 2015, ihned jsem ho dal autorizovaného servisu Mazda Autopalace Brno, kde auto prohlédli, vyměnili brzdy, změřili rozvody a další pitchovinky, zaplatil jsem palbu s tím, že jsem si myslel, že auto je důkladně zkontrolováno a dle servisu zcela v pořádku. Na zvuk jsem je upozorňoval, pan Dobrý - přijímací technik mi říká, že nic neslyší, že je vše v pořádku, že je to normální. Nyní jsem na doporučení jednoho ze členů Mazda klubu objednán do Auto Balvin. Za čtyři měsíce půjde tedy auto podruhé do servisu. Myslím, že údržbu a servis rozhodně nezanedbávám.... jestli to v tom Balvinovi nevyřeší a to i třeba tak, že mi řeknou, že je to v prčicích, tak budu také silně zvažovat výměnu celého auta, na toto nemám nervy. Auto klape ráno jak stará blažková a to mě fakt nebaví, čuju z toho akorát větší problémy. Navíc mám pocit, že auto jede jednou úplně krásně a podruhé dokud se nazahřeje tak divně a to se mi také nelíbí.

2016-04-19 00:02:47

milbin: Ja teda nevim jak Autopalace v Brne, ale k peaskemu Autopalacu bych si nedal auto ani na servisni prohlidku. Ja s nima mam spatne zkusenosti a taky jsem ledacos slysel. Pani si u nich koupila novou mazdu v automatu. Mela problem se spojkou, ale v Autopalace ji vzdy rekli, ze je to v poradku. V neporadku to zacalo byt, jakmile ji vyprsela 2 leta zaruka. Chteli po ni pres 30k. Kdyby to resili hned a nesrali na to, tak to bylo v klidu a v ramci zaruky.

V Brne bohuzel zadny dobry servis neznam. V Praze a Ostrave bych mohl slouzit ...

2016-04-19 07:20:20

mozna bych mohla doporucit jednoho kluka kolem brna na mazdu kdyby to v autopalace nebylo ono. Pro me je daleko ale zatim vsechno na made vyresil a da se s nim domluvit.

2016-04-19 22:48:48

Mazdám tady v čr všeobecně nikdo nerozumí a nechce to nikdo servisovat, proto jsou tak cenově dostupné. Mechanik mi sdělil, abych to co nejrychleji prodal. Po zkušenosti, kdy na autě zřetelná závada a diagnostika vše ok mi došla trpělivost. Nemám prostor na to, hledat koumáky, kteří se v tom budou rýpat a zjišťovat možnou závadu čas ani nervy. Šestky jsem se pod cenou zbavil a koupil Octavii 3 RS. Problém vyřešen....

2016-04-20 00:27:04

1. Auto Balvin byl dle mých informací v dřívější době specialista na Značku Mazda. Je to vidět třeba na autech ještě 323F kdy je na nálepkách zadního okna a třeba i zadních dveří jejich logo na kvalitních nálepkách. Stejně tak jako já mám na svém autě nálepku AUTOPALACE SPOŘILOV, mají auta v Brně a okolí nálepku auto Balvin. Jelikož tato firma nejspíš v minulosti přešla na Hyundai (je to můj názor) a je jeden z mála kvalitních distributorů této značky, myslím že Mazdu posunuli a tudíž ji mají jen jako přidruženou činnost. Co se týče servisu, když jedu kolem, je to tam samý Hyundai a stejně tak i stoly uvnitř. Nejsem si jistý přesným počtem ale myslím že s těch asi 10-ti stolů jsou jen dva pro informace ohledně Mazdy. Nepovažuji tedy Balvin jako specialistu na Mazdy protože jsem žádnou Mazdu nikdy v okolí (pozemku) nikdy neviděl.

2. AutoPalace Brno je podle mého jedinný a také specializovaný prodejce a servis značky Mazda. Vzhledem k tomu, že tu řeší jak Volvo tak Jeep (myslím) a proto se nemůžou jen věnovat Mazdě. Pána který je zde zmíněn znám osobně a je to stejně jako ostatní - papírový pracovník. Jsou to lidé kteří nikdy nekoupí auto které prodávají protože se jim buď nelíbí nebo znají ceny oprav. Osobně kupuji díly které jsou aftermarketové a co se týče dílů originálních, nic než pevnostní šrouby na nápravu nebo vodící segmenty brzd bych nekoupil jako originální díl.

3. Jedna věc je servisovat auto v autorizáku kde nalepí cenu opravy a zákazník ji musí zaplatit či svěřit auto někomu kdo se tím baví a je ochotný majiteli říct co je špatně nebo není. Ono pokud ke mě někdo doveze třeba starou M6 a já s ním prohodím slova ohledně skutečného stavu, je spokojenější než když to dá do autorizáku. My, ti co se s tím bavíme dokážeme úplně to stejné jako pracovníci v autorizáku. Pokud se mi zasekne brzdový třmen, umím to opravit úplně stejně jako Jarda z AutoPalace s tím rozdílem že si vezmu za díly a práci peníze 20x menší. Něco jiného je záruka. Pokud je potřeba opravit něco, co je v rámci záruky jako třeba ohnuté vačky, ano, je dobré to v rámci servisní knížky reklamovat. Máme mezi sebou ale i takové co jedou kvůli blbé žárovce do servisu a pak hulákají že Mazda je nejdražší krám a že to nemohlo trvat 2 normohodiny x700 Kč.

4. Diagnostika. V čem má Mazda lepší diagnostiku než třeba já? Disponuji diagnostickými kabely k PC stejně tak jako tou přenosnou pro Bluetooth. Zajímavé však je, že vyjedu (nejen já mám takovou výbavu tady na klubu) papír totožný tomu co dostaneme v autorizáku a navíc barevně za částku 150 Kč. Toto může několik místních členů potvrdit - mým známým to vyjíždím zadarmo.

5. Máme tu i takové lidi kteří řeší problémy vozu tím, že vymění japonské auto za koncern. Problémy se tím vyřeší a je klid - bych řekl pouze tehdy, když bych nikdy koncernové vozidlo neměl a navíc bych nebyl v rámci učení na veselé exkurzi v Mladé Boleslavi ve světové známé automobilce. Ono hold každý to bere jinak ale nejsme jedinný klub. Na Citroën klubu to řeší tak, že vymění francouze za itala a na Škoda klubu zase za Hondu či jiné..

Hele, jezděte si v čem chcete...

2016-04-20 00:46:16

Řeknu to asi takhle. Koupil jsem Mazdu 323F BJ Sportive po idiotovi, co se vůbec autu neuměl věnovat, nebo spíš nechtěl. Auto bylo v tak zuboženým stavu (zjištěno až nějakou dobu od koupě), že mi dodnes splácí část kupní ceny. ALE! Nikde mě to auto nenechalo, ani jednou! Motor vydrží hrozný věci a když nejste líný a něco si o Mazdách načtete, dokážete si kupu věcí opravit sami. Mojí Mazdici mi očumujou kamkoliv přijedu, protože to právě není koncern, kterýho je všude plno. To auto potřebuje péči, ale bohatě se vám to vrátí. Kdo chce, ten ať jezdí třeba na kole, ale strejc si koupil Sharana s tím, že VW je TOP. Tak za měsíc a půl měnil komplet elektriku včetně stahovaček oken, do půl roku turbo, a pak se na*ral a prodal to krutě pod cenou. Pak koupil Passata. Bouchaly mu žárovky tak často, že si s tím ani v autorizáku nevěděli rady. Prostě záleží i kus od kusu, co koupíš. Nedávno jsem byl u generálky motoru u Mazdice, zvládli jsme to ve dvou a půl lidech, nikdo z nás není servisák Mazdy, stačilo si najít schémata, mít jednu stodolu a materiál na výměnu (pístní kroužky, těsnění, šouby hlavy atd.). Tím vším chci říct, že zásery jsou u všech značek, nicméně u Dacie bych to ani neřešil a shodil ji z útesu, Mazda pro mě má duši a vím, že každá koruna, co do ní nainvestuju, se mi zase vrátí. A můžu potvrdit to, že vám tu na klubu lidi ochotně poradí a mnohdy se nebojí vám i na autě něco opravit, pomoct s výměnou atd., takže já osobně jezdím za jedním členem přes půl republiky, ale naprosto vždy jsme vše vyřešili a jsem spokojený. V nejbližší době mě čeká generálka a těším se, jak to zase bude lítat :) Mějte se fanfárově a když jsi vyměnil za Oktu, tak alespoň ať teda slouží :) #NoHate

2016-04-20 00:51:50

eddy: Jsi v pořadí První jde Pavel a ty až po něm

Hele, chceš se pobavit? Moment, dám to dohromady a nahraji fotky sem

EDIT: Oni jsou fakt dementi.. Tvl, jdu na předběžnou cenu generálky (když jsem koupil auto) aby vyměnili pístní kroužky a podívej se co všechno mi ti chtěli naúčtovat Písty za 12K bez daně... Za 8K s daní mám ty kované vč. ojnic


Odpovědět

1  2