Fórum - Téma


M6 100kw diesel nechytne


Fórum 6 GG / GY M6 100kw diesel nechytne

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY



2012-02-14 13:10:14

Ahoj všem,

mám docela problém, který už asi sám nevyřeším.

Nikdy jsem neměl s Mazdou problémy. Vždy chytala i v největších mrazech. Stojí stále venku. Pak přijdu, nastartuju a po 10s zdechne. Startuju, už nechytne. Myslel jsem, že mi došla nafta na dojezdu 89km auto stojí z kopce. Baterku jsem vytočil do mrtva. Nechal jsem auto stát vyndal baterku a v garaži dobil. Druhý den, dostala naftu i svěží baterku. Zase nic. Usoudil jsem, že poloprázdné naftové potrubí zamrzlo. Tak odtah do garáže a dva dny topení na 20 stupňů. Pořád nic, motor točí nafta přítomna, ale připadá mi jako kdyby to bylo zaimmobilizérovaný.

Tak dostala ještě trochu bremzáku do sání, chytla a jela na bremzák i naftu a zdechla. Přez můj odpor jsme jí i tahali na laně na čtyřku zase nic. Na diagnostice vše OK. Tak jí asi napůlím na díly.

Prosím poraďte třeba má někdo podobnou zkušenost. Auto je z Itálie má dodělávaný alarm s immo Gemel Serpi star ,ale vypadá že vše funguje jako dřív.

2012-02-14 14:39:34

zkousel jsi vymenit palivovy filtr? Mrazy a malo nafty v nadrzi, nedelaji nikdy dieslu moc dobre a pokud ti nafta zaje*ala palivovy filtr, tak by to tomu nasvedcovalo. Mozna se pletu, ale znamu to pomohlo a mel cca stejne priznaky jako ty...

2012-02-14 14:51:55

Ak pri starte dymi, moze to byt spatnym zhavenim. Ak nedymi, tak je zrejme cez cerpadlo nevie prejst nafta (asi nie kvoli vzduchu, ale je upchaty tok nafty), alebo je vada na nejakom ventile cerpadla. Snad nejaky konektor je rozpojeny: som sa raz "hral" s tymi mnohopolovymi konektormi na ceste RJ-motor (cerpadlo), jeden som zabudol rozpojeny. Pri startovani to motor tocilo ako zmyslu zbavene, ale ani skrk - akoby nasucho bez paliva. Diagnostika moze byt OK len na zaklade urciteho poctu cidiel a snimacov. Nedokaze vsak najst chyby tam, kde nema cidlo.... Co mi vsak zavana problemom je dorabany taliansky (=fusersky) alarm-imobilizer...

btw...NIKDY sa nenechaj zlomit na lano! Ked to nechyti na starter, na lane to nepojde urcite, ale skoro zarucene znicis motor.

2012-02-14 19:08:36

Nafta je všude v potrubí. Pumpička na filtru pumpuje. Na diagnostice se objevila chyba P1190 nevěrohodné napětí. Zůstává i po vymazání. Výstupní tlak z čerpadla je 37-40000 kPa.

Z tlakové lišty nafta pouze vytéká,. Vyndal jsem žhavičku a z válce při točení nic nejde. Ani čmoud z výfuku.

Má Mazda Can vedení? On ten alarm je pouze napájený na dráty ve svazku u pojistek pod palubkou. Nikde není nic přerušeno.

2012-02-14 19:32:00

Mám stejný problém, také nemohu nastartovat. Také mi po cca 10 sekundách zhasla a už jsem to nenatočil. Palivový filtr vyměněný, ale beze změny. Při startu to chytne a ihned zase zhasne. Nepomáhá ani přidání plynu.

2012-02-14 22:25:39

můj SVC ventil má číslo 006 10E-14169

2012-02-15 08:58:25

Vystupny tlak pri CR je v zavislosti od generacie cerpadla 1600 az 2000 barov. 1 bar = 100 000 Pa (tj 100 kPa). Cize ak mas tlak 37-40 000 kPa, tak to tlaci strasne malo! Ak ma tlacit co i len 1600 barov, tak ti v reale tlaci 4000-krat menej To je zasadna chyba a niet divu, ze vstreky iba slzia, z vyfuku ani prd. Je mi to luto, ale to cerpadlo musi na ponk (samozrejme nie doma).

2012-02-15 16:49:08

Zdravim,

Dnes u nás bylo konečně nad 0 C° a mám po problému.

2012-02-15 20:30:52

Zdarec, vidíš, já ti říkal, změň benzinku... V čr jsou snad skoro všude sračky a ne nafta...

2012-02-15 20:35:33

Takze ked ti po otepleni motor fachci, potom bola "chyba v cerpadle" sposobena len nedostatocnym prietokom paliva cez filter. Chvalabobu, dufal som v nieco take. A ako si pochodil ty, Mečoune?

Po vsetkych tychto skusenostiach by som navrhol urobil zoznam dobrych a zlych cerpacich stanic, tak ako sa navzajom informujeme o servisoch

2012-02-15 20:40:23

Jinak Mečoun, prvně vyměň SCV...

2012-02-15 21:06:11

Čau,

ano ano měl jsi opět pravdu minulou zimu jsem bral stále naftu v Rakousku a tuto zimu již ne a jak to dopadlo Paradox je, že poslední nafta kterou jsem bral, byla verva od benziny, kterou jsem chtěl poprvé v zimě vyzkoušet, když jí všichni tak chválí spíš to ale přisuzuji té čerpací stanici v nejmenovaném městě, protože co vím tak jsem nebyl jediný, kdo s tou naftou měl problém.

Mečoune jestli budeš shánět ten scv nový, tak tady http://moto.allegro.pl/za...-mazda-6-i2121788942.html v Polsku to mají za pěkné peníze. Sám s nimi ale žádné zkušenosti nemám, leda jestli poradí někdo jiný?

2012-02-15 21:41:52

ta cena za ten SCV je fakt dobra, otazka je jaka je to kvalita...co se tyce te nafty, tak ja mam asi v olomouci stesti, ponevac jsem do ted zadny problem nemel ani s benzinou a ani s omv, nikde jinde jsem zatim v olomouci netankoval. Ovsem kdyz jsem jel v zari do italie, tak mi prijde, ze i no name pumpa v italii mela lepsi naftu, nez ty nase krasavice tady...o rajchu ani nemluvim. jo holt cesky kur*y to museji pancovat dej se co dej...

2012-02-16 09:35:43

Vše jsem to poskládal a opět nic. Zkusím nejdříve den SVC ventil protože po jeho odpojení to tlačilo více.

Ale to budu řešit později teď jezdím Patrolem protože je u nás kalamita a jsem jediný kdo v ulici odjede.

No a jestli je to čerpadlo tak bych byl hodně nas.....nej protože na Patrolu jsem ho měnil před 14 dny.

2012-02-16 09:39:17

Tankujes stale na tej istej pumpe? Potom nakupujes riadny hnus... Tu pumpu by mali prelustrovat alebo rovno zavriet.

2012-02-16 13:24:21

ja objednal scv taky z allegra tak uvidime ale ten origo japonese for denso....za 495 zlatych ...jinak me tez min. rok zamrzla verva,uz ji neberu a mam klid...spis mala vytoc za to muze

2012-03-05 13:53:28

Chybu P1190 jsem odstranil byl to upadlý drát na vstřiku. SCV ventil vyměněn. Výsledek nula. Takže asi fakt to čerpadlo. Se z toho po...


Odpovědět