Fórum - Téma


M3 BM závady a poruchy


Fórum 3 III BM M3 BM závady a poruchy

Informace o modelu: Mazda 3 III BM


1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 21

2015-07-27 10:28:36

technick: před rokem jsem byl na roční prohlídce v Kodecar Ostrava a nic takového mě nepřekvapilo, prohlídku karoserie mi navíc neúčtovali. Za pár dní se chystám opět po roce na garanční prohlídku, tak uvidím, zda prohlídka karoserie bude navíc účtovaná. Ve kterém servisu jsi na té prohlídce byl ty?

2015-07-27 19:23:16

vikpet: Já jezdím do Hrušky. Mazda to údajně vyžaduje nově, co jsem pochopil, tak asi pár týdnů. Dej určitě vědět, jak jsi dopadl.

2015-08-03 19:18:48

technick: dnes jsem absolvoval roční prohlídku - byla mi účtována kontrola stavu karoserie za 384,-Kč bez DPH. Takže to vypadá, že tato "novinka" je zavedena asi ve všech servisech Mazda.

Taky jsem se v servise dozvěděl zajímavou věc (aspoň pro mne): v salonu jsem okukoval Mazdu CX-3, pak jsem se s ní i svezl - je prý udajně postavena na podvozku Mazdy-2 (místa v ní moc nebylo ani v předu ani v zadu - ve srovnání s mou M3), ale byl v ní celkem živý 2L motor (benzín), který má 150 koní. Je to prý stejný motor jako 2L v M3 po mechanické stránce, větší výkon je dán novou řídící jednotkou - tedy softwarově. Tak jsem si říkal, že by se mi líbilo, kdyby z mého 120 k motoru šlo jen softwarovou úpravou udělat motor se 150 k.

2015-08-03 22:24:36

vikpet: Hmm, tak jo no. Škoda, že mě to vyšlo skoro dvakrát dráž. Volali mi ale z Mazdy, ohledně spokojenosti servisu, tak jsem si hned postěžoval, a prý teda nejsem první.

K tomu motoru, to se tady už řešilo a nejen, že by to mělo jít, dokonce byla známá i cena

2015-08-04 10:58:04

vikpet: je to furt ten isty motor. v CX, M3, M6

udajne je rozdiel v CX3 ten, ze su tam ine zvody ako vo vacsich CX5 a M6/M3 a teda je vykon znizeny na max 150ps.

Okrem toho je ale mozne upravou ECU dostat z G120 tych 180ps. Aktualne som vsak cital na DE fore, ze niekomu to uplne idealne nevyslo a boli tam nejake problemy pri M3, ale neviem fakt zatial viac info. Zistim.

Ale sanca, ze ti v mazde premapuju motor je podla mna nulova. Musel by si tiez menit vsetky doklady od auta a pod. na novy vykon...takze tak. Ked uprava ECU, tak mimo...

mna remap G165 na "G187" v BRP vysiel na 560 eur ked Ta zaujima cena...

2015-08-04 11:39:53

tibalt: díky za info...mechám motor tak, jak je, těch 120k mi doposud stačilo a bude stačit i do budoucna , za to papírování s doklady atd. mi to nestojí. Jen jsem to zmínil z toho důvodu, že se ke mně ta informace dostala, prostě mě udivilo, že stejný motor má "uměle" snížený výkon - škoda.

2015-08-04 12:12:35

vikpet: zapisat do dokladov si to teoreticky povinny urobit, prakticky nieje sanca ze na to STK alebo niekto pride. Iba keby velmi chceli v mazde. Lebo aj cislo SW a checksum je rovnake.

U M6 a CX5 s remapom G motorov problem nieje, mozno je v M3 nejaka novsia RJ, mozno chalani v BRP v Lux nieco pokaslali. Ja som bol v Belgicku a nebol najmensi problem, aj ked remap trval asi pol dna. cize sa s tym dost potrapili. ako som pisal, neviem o tom fakt nic viac, iba ze niekto spominal nejaky problem.

Ale toho je na forach hafo, ako niekto nachipuje tdi, zvysi tlak turba a rozpadne sa mu motor

znizeny vykon u rovnakych motorov mas dnes bezne ;)

2015-08-26 23:17:08

Cau lidi. Ve 30tis. km opet dalsi zavada na Mazde. Sviti kontrolky na hlidani tlaku v pneu, systemu proti srazce do 30km/hod a ESP, nebo jak se to u Mazdy jmenuje. Dale to pise chyba v systemu navstivit servis. U me je Mazda co do spolehlivosti i co se tyka servisu a veskere komunikace se zastoupenim tim nejhorsim autem co jsem kdy mel. A musim dodat, ze je to prvni auto od funglovky. Jen co ji doplatim jde z baraku a Mazdu jiz nikdy vice.

2015-08-27 11:36:52

mišma: tak to mi je luto, ze sa ti do. mozno si len mal smolu na ten tvoj konkretny kus, ale chapem tvoje "nadsenie" pre - reagovala by som rovnako.

2015-08-27 12:44:41

mišma: tak to bude asi fakt smola a zlý kus ako píšeš tie závady tak by som skúsil vyresetovať nadstavenia tlaku pneu(ešte som to nerobil) a úplne posledný pokus odpojiť batériu, to jediná laická prvá pomoc.

Keď čítam tvoje zatrpknuté riadky tak je mi fakt lúto ale nemyslím že by môhla Mazda byť tak zlá.Určite sa ti to podarý vychytať veď to máš v záruke tak im to pekne spíš a nech sa to rieši.

2015-10-03 10:54:06

Ja se tu musim sverit se zavadou, kterou mi zpusobili v jednom nejmenovanem autorizovanem servisu. Pomackal jsem lehce Mazdicce pravy predek (naraznik, blatnik, svetlo), nic rozsahleho. Dojel jsem s tim normalne 50 km do autorizovaneho servisu a dal jim to tam spravit. Samozrejme, jak mam havarijko, tak mi tam vymenili pulku auta. Auto jsem si vyzvedl, jedu domu 60 km a par km pred barakem najednou znicehonic se mi rozsvitili vsechny kontrolky a chcipnul motor. A uz nesel nastartovat (ani kdyz jsem odpojil a zase pripojil baterku). Nechal jsem to odtahnout do toho autorizovaneho servisu, ze mi tam neco rozbili a at to koukaji spravit. To byl patek vecer, takze to zacali resit az v pondeli rano. A ze pry do toho normalne vlezli, v klidu nastartovali a projeli to. Diagnostika jim nic nenasla a ze tedy je to v poradku a ze si to mam vzit. Tak jsem si to ja blbec vzal, jedu s tim domu a zase! Tentokrat jsem citil nejdriv variaci vykonu a pak mi proste chcipnul motor a slus. Nechal jsem auto 10 minut vypnuty a zkusil nastartovat. Nastartoval jsem ale kdyz jsem se chtel rozjet, tak to hned chciplo. Tak jsem to nechal odpocivat 20 minut (stejne jsem cekal hodinu na odtahovku) a to uz jsem byl schopny nastartovat a popojet na bezpecnejsi odstavne misto. Zase odtah do autorizaku a rikam jim, ze to musi najit co s tim je a ze chci nahradni vuz. A oni tedy to pry cele prolezli, prozkoumali kostry a najeli s tim 140 km a ze pry uz je to v poradku a ze si auto muzu vyzvednout, ale ze mam ready i to nahradni. A ja ze si vezmu nahradi a at s mym najezdi aspon 200 km, ze jinak tomu nebudu verit. Odjel jsem tedy nahradnim a odpoledne mi volaji ze servisu, ze jim auto zdechlo a ze shaneji odtah Takze to tam bylo asi 5 dni, pak mi zavolali ze uz by to melo byt v poradku a je fakt ze uz ano. Ze pry jak mi menili ty dily, tak ty jsou chyceny na nejaky konzoli. A jak ty dily lakovali, tak nalakovali i tu konzoli na ktere je ale i vedena kostra a ta pak s tim lakem spatne kostrila, takze to museli odlakovat. Nejsem mechanik tak tomu hovno rozumim, ale tohle me tedy dostalo. Tesim se na vase reakce

2015-10-03 11:34:11

Autorizovaný servis ??? Diletanti to jsou, nic jiného.

Neříkám, že se může něco podělat, ale od toho to je autorizovaný servis, aby zaměstnával profíky, kteří ví co dělají, a ví co se dělat nesmí. Jenže profíci většinou dělají sami na sebe, kde jsou finančně na tom daleko lépe.

Mám podobnou zkušenost s Mitsubishi ASX, ale to by bylo na dlouhé povídání.

2015-10-04 12:26:12

Tak šup sem s tím... žádné hlášky typu: nejmenovaný autorizovaný servis... Když špatnou reklamu tak naplno Chceme konkrétní data!

2015-10-04 20:52:07

dan40: Tak to naštve, dělat takhle z lidí blázny Já se divím, že mi auto po jejich nástřiku podvozku taky vůbec jelo...Zastříkané bylo kde co, co nemělo....

2015-10-05 19:57:45

Zdravím. Kúpil som pred mesiacom novu mazdičku 3 a chcel by som sa opýtat. Parkujem na miernom kopci a bol som zvyknutý hlavne v zime ,že som parkoval len so zaradenou rýchlostou bez ručnej brzdy. Nikdy som s tým nemal problém. Teraz ked tak zaparkujem tak sa auto po kuskoch posuva dolu kopcom. V servise mi povedali ,že je to tým kompresným pomerom 14:1. Odskúšali sme druhe auto a tak isto sa posuvalo . Aké skúsenosti máte vy . Ako to je u vás. Je to závada ?

2015-10-05 20:45:02

mazdoš: Ahoj myslim ze to neni zavada v kopci kde jsem normalne stal jen se zarazenou rychlosti ted s mazdou musim mit rucni brzdu rek bych ze maji pravdu s tim komp pomerem.

2015-10-05 21:25:29

tielk: dakujem

2015-10-05 22:15:31

mazdoš: s kopca a do kopca vždy kombinovane ručná plus rýchlosť ináč to nejde a je jedno o aký kompresný pomer sa jedná.Už sa mi stalo že som pred garážou nechal služobák na rýchlosti a išiel umývať čelné sklo a keď som sa o neho oprel handrou pekne sa začal posúvať dole a ja magor som ešte reflexne dal nohu pod koleso aby som auto zachránil ale nohu som nemohol vytiahnuť ale našťastie bol tam kolega ktorý auto naštartoval a vyšiel hore.Odvtedy zabezpečujem všetkým a keď treba aj kameňom a vytočením do obrubníka.

2016-04-29 08:20:51

Tak musim s radosti konstatovaat, ze na zacatku dubna mi bylo opraveno prave zpetne zrcatko. Zasekavalo se pri odklapeni mno a od vcera se mi zacalo zasekavat leve zpetne zrcatko. To snad neni mozne to tam jsou motorky z kinder vajicka ? :D Pekne me to stve, protoze to zase znamena jeste do servisu a ztratit tim mrak casu....

2016-04-29 15:45:17

cadloop: tak je to smola že sa to serie,ale vždy lepšie teraz ako po skončení záruky.Ako často tie zrkadlá sklápaš?


Odpovědět

1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 21