Fórum - Téma


M3 BM závady a poruchy


Fórum 3 III BM M3 BM závady a poruchy

Informace o modelu: Mazda 3 III BM


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 21

2015-03-10 19:30:46

Pokud se nepletu, tak to pracuje přes ABS, které kontroluje jednotlivá kola. Proto tak dlouho trvá, než se ukáže defekt na kontrolce. Na druhou stranu, je to jen kontrolka - nedá se spolehnout, že píchnu a hned mi začne svítit.

2015-03-10 20:04:55

cestovatel: Nevím, možná jsem opravdu příliš náročný, když čekám, že kontrolka poklesu tlaku v pneumatikách se rozsvítí ve chvíli, kdy poklesne tlak v pneumatikách, - podotýkám, že jsem skončil prakticky na ráfku a jsem dost rád, že to neodnesla pneu. Kontrolka na kterou se nedá spolehnout je IMHO kontrolka akorát pro kočku a osobně bych byl raději, kdyby tam v tom případě vůbec nebyla. Ale třeba jsem zažil skutečně jen nestandardní situaci s ohledem na to, že jsem jel po uvedené silnici velmi pomalu a pokud to nějak souvisí s ABS jak píšeš, nemuselo to správně vyhodnotit měřené údaje a ve vyšších rychlostech je to v pořádku. Psal jsem to pro všechny, kteří by si třeba při horším chování auta (řízení) na silnici řekli, že defekt to být nemůže, protože kontrolka nic neříká a taky abych pochválil asistenci, což třeba taky někomu pomůže ke klidu, když se za hranicemi dostane k řešení nějaké nepříjemnosti. Ale v první řadě všem přeji, aby žádnou asistenci nepotřebovali ani venku ani doma

2015-03-10 20:13:16

daav: mně se to stalo posledně při jízdě na rozbředlém sněhu - planý poplach, podruhé, co ji mám

MAX6  
J.
2015-03-10 21:47:47

Tady platí něco za něco. Předchozí M3BL měla klasický čidla tlaku v diskách. Ty fungovali opravdu rychle. Teda rozhodně rychleji oproti snímání přes ABS. Jenže u tohodle systému byla miliarda stížností,že čidla na druhou sadu disků jsou drahý. Tak se to vyřešilo přes ABS. Jenže ty rozdíly ve vyfouknutym a nafouknutym kole jsou tak malý (pro snímání přes ABS),že to hold chvíli trvá. To by se to kolo muselo hodně zpomalit nebo zrychlit aby byla reakce rychlá.Zas na druhou stranu odpadá nutnost dokupování čidel. Jen bacha u tohodle systému,tak když uděláte kalibraci (držíte tlačítko SET),tak systém je po dalších cca 60km rádobi nefunkční protože se prostě kalibruje - nějak takhle je to popsaný v návodě.

Ohledně výměny čelního okna. Tak jednoduchá odpověď. To sklo se ve většině případů vyndavá odřezáváním strunou. Takže dochází tady k odírání laku,ale co hlavně,tak tou strunou se třeba pořeže palubovka a nebo stropní tapec (nebo všechno najednou). Na dílně jsem už měl hodně aut,který po výměně čelního skla měly pořezanou přední palubovku u skla nebo poničenej stropní tapec. A když kouknete jak je suprově blízko a palubovka u čelního skla a ještě ten náklon,tak musí bejt jasný,že když se tam bude tahat za to režný lanko,tak se tam něco pořeže. Proto se tomu vyhýbám a rači budu opraovat dokud to půjde.

2015-03-10 22:05:36

Tak já taky přispěju,ale zase něčím jiným. A sice, vždy když zavírám dveře, jedno jaké, jako poslední a jsou zavřená okna a všechny ostatní dveře, tak se ze zadu jakoby od pátých dveří ozve takové divné zadrnčení.

Máte to taky?

Celkem mě to nervylo, tak jsem šťoural, zavřel se do kufru a zavíral dveře, až jsem na to přišel.

V zadu v kufru po stranách, v pravo co je prostor na uložení heveru a vlevo nahoře se to dá taky otevřít, ale není tam vidět, jsou gumové přetlakové klapky interiéru, no a ty při zavření dveří takhle blbě plácaj,když odfoukne ten přetlakovej vzduch. Zatím mě teda nenapadá co s tím.Ale aspoň vím, co to dělá.

MAX6  
J.
2015-03-12 11:18:37

dura: Na ty lopatky stačí nalepit něco tenkou vrstvu nějaký měkký "izolačky". Aby když se zaklapnou tak dosedli do měkkýho a neplácli. Tohle teda u sebe nepozoruju,ale vím o čem mluvíš. Popravdě ani nevím jestli má BM ty odfukovací klapky jen z gumy (což by pak nemělo takhle zvukově plácat) a nebo z plastu (to pak může něco vyluzovat).

Jinač dnešní problém (lehce jsem se i leknul):

Z ničeho nic mě přestal fungovat v autě tablet/infotainment. Ráno sednu do auta,nastartuju jedu - všechno OK. Pak zastavím a za cca 5 minut znovu nastartuju. A ono ejhle,infotainment černej. Prostě nenaběhnul,hudba nic,reakce nic... Jediný co bylo divný je,že jsem měl pořád spárovanej telefon s autem i když infotainment byl mrtvej. Tak jsem odpojil na pár minutek baterku a najednou to zase všechno funguje. Takže opraveno.

Asi nějaká chybička v Metrixu - je to hold počítač.

2015-03-12 11:45:03

MAX6: Takové záseky už jsem taky řešil... Zatím bez baterky, vypnout auto, zavřít, zamknout, nechat chvilku zavřené i zamčené (jakoby úplně "off", jinak to nestačí) a pak vše zase ok. Jinak jsem chtěl zkusit ještě trojhmat na restart CML, ale zapomněl jsem tu klávesovou zkratku

2015-03-12 12:03:16

max6: Jj ty klapky jsou gumový, ale stejně to takhle divně plácá.

Možná to jen moc poslouchám.

MAX6  
J.
2015-03-12 12:08:40

engin: vypnutí,zamčení auta nepomohlo ani po 10 minutách. Jsem ještě stará škola,takže baterka to jistila

No a na trojhmat jsem si nevzpoměl

2015-03-12 15:40:57

max6: Zdravím. Tvá odpověď je naprosto správná, jen

musím dodat, že při použití čidel tlaku ve ventilku se nemá

při defektu použít opravná sada / pěna- kompresor atd /

a tak ten kdo nemá rezervu je na tom špatně- a musí za drahé peníze

vyměnit ventilek s čidlem./ ! a většina Mazdiček rezervu nemá /

2015-03-17 19:36:11

Zdravím všechny, před třemi týdny jsem byl na první garanční prohlídce po 20000km. Od té doby pozoruji, že po nastartování problikne na palubním počítači hláška OIL CHANGE DUE a obrázek plochého klíče ve žluté barvě. Není to pravidelně a rozsvítí se to max na 2s. Blíží se rok od koupě auta a kilometry byly dřív, takže servis proběhl podle najetých kilometrů. Máte někdo podobnou zkušenost? Po dotázání v servisu je to prý zastaralý software, který to způsobuje a mám si ho nechat přehrát. Nemá se náhodou tento software aktualizovat při každé servisní prohlídce, obzvláště, když se ví jak moc to blbne?

2015-03-17 20:34:36

mišma: No to by snad měla být samozřejmost, zvláště v autorizáku, že aktualizují všechny dostupné software.

2015-03-17 20:39:23

dura: No bohužel na Kladně se tak neděje... To je tak, když má prodejce 10 značek na prodej a servis. Dělá se vše, ale nic pořádně.

2015-03-17 20:44:12

mišma: Tak zpátky, reklamovat to a prudit, ev. podat stížnost u výhradního dovozce

Do pytle od toho tam přeci jsou, kdo jiný by měl udělat aktualizaci software, když né autorizovaný servis.

2015-03-17 20:58:10

dura: Mám se tam objednat, tak uvidím co bude potom. Rozhodně nebudu nic platit. A dovozce dostal moc hezkej mail již loni, když jsem po měsíci reklamoval klepaní v A sloupku, řízení, že táhne doleva a vibruje a zamrzání obrazovky. Jak to pak šlo rychle a hladce

Poslal jsem ti právu. Můžeš mi prosím písnout, jak se věci mají? Díky

2015-03-17 21:14:18

Dura: Ten zvláštní zvuk pozoruji také

2015-03-18 13:43:42

No od garančky mi to přesně takhle vyskakuje ta hláška s olejem. Už mi to jednou tzv. přepisovali v řídící jednotce a stejně se ta kontrolka občas zobrazuje.

2015-03-18 15:59:13

krpy: U mě to samé... Vyžádám si u garančky přehrání SW v jednotce...

2015-03-18 16:58:03

Mne to robi tiez, ale niekedy to vie svietit aj 200 km. Ked sa auto na par minut odstavi a restartuje prestane to. Po nastartovani to este chvilu svieti, ale zhasne.

2015-03-18 20:32:59

joey: To sem rád,že nemám halušky


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 21