Fórum - Téma


M3 BM závady a poruchy


Fórum 3 III BM M3 BM závady a poruchy

Informace o modelu: Mazda 3 III BM


1  2  3  4  5 ......... 21

2015-02-13 20:59:53

Tak vsetkeho vela skodi, neustale stlacanie spojky asi tiez. Myslim si ze zlatou strednou cestou je proste i-stop obcas jednoducho zapnut a to v tych momentoch, kde som presvedceny ze si postojim viac ako 1 minutu - ked na niekoho cakam alebo v krizovatkach, ktore poznam. Kazdopadne aj toto som prestal praktizovat v zimnych mesiacoch, pretoze i-stop mi teraz vydrzi maximalne 40-50 sekund (jazda mestom), takze i-stop teraz nepouzivam vobec.

2015-02-13 21:59:52

rikiless: asi tak nejak s tým zachádzam aj já ale umiestnenie lačidla aktivácie/deaktivácie i-stopu je dosť nepraktické je dosť nízko a nieje ho vydieť lebo ho prekríva volant.BMW ho má hneď pod tlačidlom start/of čo je velmi praktické lebo sa to dá deaktivovať prakticky jedným prstom hneď po naštartovani.Čo som robil na sl.BMW 740d stále.

2015-02-13 23:19:17

forester: v tom pripade je mazda o krok dale, protoze nejvetsi pruser by byl si vypnout motor😄

2015-02-14 16:45:29

Já jsem si všiml na podzim takové drobnosti. Na tlačítku ovládání teploty klimatizace se objevila prasklina. Není prasklý kryt tlačítka, ale jenom lak na něm. Hmatem to nejde téměř poznat, je to jako by byl mezi prstem a tlačítkem vlas, možná ani to ne. Ve dne to nejde vidět vůbec, ale v noci, když se podsvítí panel, tak to vidět jde.

S Mazdou to řeším už přes 3 měsíce. Nejdříve mi samozřejmě řekl, že jsem si to udělal sám. To samozřejmě úplně vyloučit nejde, ale vědom si toho nejsem a ani nevím, jak bych dokázal udělat takovou mikroprasklinu jenom do laku. Takže jsem jim řekl, že s tím nesouhlasím a od té doby se to táhne a nic nového mi nejsou schopni říct. Prý je to problém proto, že jsem jediný, komu se něco takového stalo, takže nevěří vadě materiálu.

2015-02-23 10:30:52

Zdravim,

ja som si vsimol tlmeneho kovoveho pukania v riadeni, pri plne vytocenom volante dolava. Badatelne pri parkovani, volant musi byt uplne vytoceny dolava. Pukanie /akoby kovove, ale utlmene/ sa prenasa aj do volantu. Nie je to nic dramaticke, ale asi by to robit nemalo...

2015-02-24 12:30:44

Zdar, včera sem byl na první garančce (po 20 000) a bylo mi řečeno že max za 5000 je nutno vyměnit destničky i koutouče ve předu. Destičky bych chápal ale kotouče? Je možné sjet kotouče za 20 000? A nevíte kolik by na tom kotouči mělo být materiálu, kdybych to nějak změřil ať vím, jestli nechce servis akorád tak vydělat?

MAX6  
J.
2015-02-24 12:36:23

krpy: Ahoj. Na těch předních kotoučích by měla být tlošťka 2mm brusitelný plochy (potom doporučená výměna).

Jestli jezdíš jako ďábel,tak proč ne...,ale jestli jezdíš normálně a na brzdu moc nešlapeš,tak je to hoodně brzo.

2015-02-24 12:38:20

max6:Jak tomu mám rozumět 2mm brusitelné plochy? Moc se v tom neorientuju... Díval sem se na destičky tam je teď tak zhruba 3-4 mm, což už by pomalu chtělo si myslím...

MAX6  
J.
2015-02-24 12:44:42

krpy: Třeba nový kotouč má tlošťku 28mm. Jak se jeho tloušťka zbrousí na 26mm tak je doporučená výměna.

Ještě nemám v katalogu hozený brzdy na M3BM 1.5,tak tohle je údaj z M6GJ 2.0 přední kotouče,ale většinou u Mazdy ty 2mm platí u pro všechny modely.

2015-02-24 12:46:14

max6: Takže z každé strany můžu ubýt o 1mm chápu-li to dobře

2015-02-24 12:46:45

Jiank mi ty destičky s kotoučema v mazdě napočítali skoro na 9litrů bez práce což je docela sada

MAX6  
J.
2015-02-24 12:49:37

krpy: Samozřejm ideální je když se z každý strany brousí kotouč rovnoměrně (takže z jedný strany 1mm z druhý strany 1mm),ale jelikož se to u těhle třmenů moc neděje,tak se prostě vezme šuplera a změří se tloušťka kotouče.

No když to budeš kupovat v Mazdě (v autorizáku) tak se nesmíš divit. Tam je raketa i gumovej špunt do podlahy.

2015-02-24 12:52:06

max6: :-D jasně chápu... no a jak je to se zarukou když si to nechám vyměnit jinde. Popř. Dát tam něco "lepšího"?

MAX6  
J.
2015-02-24 13:01:39

krpy: Pokud koupíš brzdy co mají atest pro provoz na pozemních komunikácích tak co by se mělo dít. Ty taky jezdíš tankovat benzín jen do Mazdy aby jsi nepřišel o záuku? To je to samý. Záruka na kotouče padá na prodejce kotoučů a záruka na montáž je na mazdě (případně na tom kde si to necháš namontovat).

2015-02-24 13:03:19

Supr, dík za radu. JIank sem koukal na po netu na disky, ale krom originálu přímo na novou trojku sem zatím nic nenašel.

MAX6  
J.
2015-02-24 13:04:52

krpy: Myslíš disky jako kola/elektrony nebo disky jako brzdový kotouče ?

2015-02-24 13:06:30

myslel sem kotouče, blbě sem to napsal, sorry

MAX6  
J.
2015-02-24 13:11:05

krpy: Nehledal jsem nijak poctivě,ale na autodílycz.cz mají od BluePrintu,ale to je takový nic moc málo neznámý a málo používaný. Rači bych hledal kvalitnější.

Je problém,že je to pořád nový auto a ještě se ohledně dílů na to moc nedělá,ale když něco uvidim zajímavý třeba v zahraničí,tak dám vědět.

2015-02-24 14:15:51

krpy: podľa mňa je to blbosť,ako písal Max6 keď jazdíš normálne tak je to moc skoro a keď pripustíme že aj áno tak to mali predsa hneď vymenit však 5tis nabeháš za chvílu a zase do servisu?Kotúče je blbosť meniť určite nebudú na výmenu.Mám ešte Nissan Almeru ale ani po 58tis km žiadne výmena dostičiek a už vôbec kotúčov sa nechystá.Leda že by to japončíci robili z masla

2015-02-24 14:34:59

krpy: ty dáváš tomu autu , já mám kotouče skoro jako nové, se bojím, že my dříve zrezavý (trochu přeháním). Jinak koukám, že ty máš tmavě modrou mazdičku a jsi tady odsaď, to asi tebe jsem potkal, jak jsem tu psal


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 21