Fórum - Téma


M3 BM závady a poruchy


Fórum 3 III BM M3 BM závady a poruchy

Informace o modelu: Mazda 3 III BM


1 ......... 14  15  16  17  18 ......... 20

doris  
Doris
2016-10-18 20:31:22

jirin: To mne poněkud překvapuje, neboť v sz jsi mi před nedávnem psal, že jsi sklo drhnul jarem a houbičkou na nádobí. V jednoduchosti je přece síla...., nebo ne? Takže asi to tak dobré řešení nebylo, jak tak koukám......

Jinak nevím, jak kvalitní gumičky mají současné Mazdy ve stěračích, naše M6 je měla celkem slušné, ale třeba u Nissanu, kde máme Bosch, vydržely podstatně více.

2016-10-18 20:37:16

doris: jarová voda bola myslená na odmastenie skla a nie ako prídavok do ostrekovačov a na to sa bez ujmi hodí.Dá sa samozrejme použiť aj technický benzín alebo lieh potom šamponová voda.

Keď ani toto nepomôže tak je na mieste vymeniť stierače.

doris  
Doris
2016-10-18 20:45:13

forester: Ano, tak jsem to také myslela. Já osobně na čištění skel jar nepoužívám a ani bych nepoužila, protože se pak dostává i na plastové a pryžové díly, kterým neprospívá. A také některé autošampony zanechávají na sklech nežádoucí vrstvičku, která pak dělá neplechu a může způsobit i problémy (nejen se stěrači, ale také to může vést až ke zhoršení chodu el. oken - kdysi se nám to stalo i přes údajně vysokou kvalitu i cenu mycí chemie...., proto auta už více jak 16 let umývám pouze čistou vodou a jde to bez problému - podmínkou je samozřejmě i kvalitní konzervace laku, viz můj článek: http://www.mazdaclub.cz/c...co-nejsetrneji-pecovat-72

).

Pro dekontaminaci oken mi slouží jiný přípravek, který umí povrch zároveň dlouhodobě chránit + má silný hydrofobní efekt:

http://www.mazdaclub.cz/g...1/full/12878_p6050033.jpg

http://www.mazdaclub.cz/g...1/full/12876_p6050019.jpg

Voda se pak na tom krásně sráží do drobných perliček a při vyšší rychlosti to funguje jako tekuté stěrače. Sklo je zároveň dokonale hladké, takže gumičky stěračů se o ně nebrousí a vydrží díky tomu mnohem déle.

Osobní zkušenost prověřená léty praxe.

2016-10-18 20:45:18

doris: to už je dýl a potřeboval jsem se zbavit jen lokálně vodního kamene a bylo to jen pár místeček, určitě ne plošně a na čelním skle skoro nic. Teď už jsem povýšil a mám na to Gyeon Water Spot

doris  
Doris
2016-10-18 21:07:18

jirin: Tak je to určitě o něco lepší, než používat na auto kuchyňské náčiní, ovšem pokud ho někde necháš delší dobu, tak je problém - viz mastná skla, a také zhoršuje hydrofobní efekt - narušuje konzervační vrstvu, která má chránit lak.

Každopádně bez výměny špatně fungujících stěračů se už asi neobejdeš.

2016-11-07 11:13:29

Minulý týden jsem narazil na nemilé překvapení. Mám najeto pouze cca 9k km.

2016-11-07 13:16:11

efface: tak to asi v tom bode seká.Normálne to daj na reklamáciu.Niečo podobné má syn na Opel Corsa ktoré má ale 12 rokov!

2016-11-12 09:34:30

Před časem jsem psal o "ošoupání" potahu na sedačce řidiče, někteří z vás psali, že se jim látka potahu také shrnuje a krčí. Mě už končila záruka, proto jsem s tím šel do autorizovaného servisu - měl jsem pokrčenou a tak jaksi ošoupanou látku na sedadle řidiče ze strany od dveří, zasažen byl sedák i opěrák. Servis to uznal jako závadu a sedačku řidiče mi potáhli bez problému novou látkou. Doufám, že kvalitnější. Při tom jsem si za 7500,-Kč prodloužil záruku na 5 let (tedy o 2 roky).

efface: tak takové malé proseknutí se mi udělalo také, ale na jiném místě - jako při zařazení dvojky. Budu to řešit se servisem a požadovat záruční výměnu. Jednoznačně mi to připadá jako proseknuté "zevnitř".

2016-11-12 11:53:00

vikpet: Už jsem s tím byl v servisu a reklamace uznána. Jakmile dorazí ta "lamela", tak mi to vymění ;)

2016-11-13 07:46:36

Poradí někdo, co s tím? Nechce se dát zpátky.

2016-11-13 10:25:22

fidel: nezmrzlo to?

2016-11-13 11:02:25

jerrygone: Také si myslím že to zmrzlo. Rozhodně bych odpojil baterii a pak připojil zpět. Pokud se to samo nezatáhne, jel bych na reklamaci a nezkoušel to zatlačovat zpět.

2016-11-13 13:19:01

Asi to bylo zamrzlý, už se to zatáhlo zpět :)

2016-11-14 12:12:05

Cha cha, tak Mazda podruhé dovezena do servisu na korbě odtahovky... Tentorkát jen 50 kilometrů od Brna... Opět vadná cívka, teda nejspíš, příznaky jsou stejné jako v prvním případě, jen tenkrát to bylo o poznání zábavnější, když se vám to stane při 150 kmh na dálnici...

Uvidím, jaký bude resumé, každopádně aby odešly dvě svíčky po 88tkm je fakt smůla...

2016-11-14 22:55:27

Zdravím, po cca roce mi začala nehorázně vrzat loketní opěrka, když mám na ní položenou ruku. S velikostí nemám nejmenší problém a vyhovuje mi, proto taky ruku na opěrce nechávám odpočívat stále, když zrovna neřadím, ale to vrzání se stalo nesnesitelným a připadám si jak v autě za 5kč. Předpokládám, že opěrky se neliší dle výbavy, ale pro jistotu - jde o revolution top. Nepotkali jste se někdo s tímto problémem, případně nemáte tip, jak by ho bylo možné vyřešit. Díky moc, zatím to přehlušuji hudbou :D

2016-11-14 23:04:13

m88083582: neděje se mi to a ani tady na fóru jsem nic takového nezaregistroval. Mě by to štvalo taky. Zkusil bych zjistit přesně odkud ten zvuk vychází, logicky mě napadá, že z kloubu na jejím konci, ale může to být kdekoliv, kde o sebe třou plochy. A ty bych zkusil promazat něčím ...nevím, já bych zkusil za sebe silikonový olej,ale třeba tě napadne něco vhodnějšího. Pak tam může taky něco nelícovat, to by pak byla konstrukční vada a hurá na reklamaci.

2016-11-15 10:12:40

m88083582: Ahoj, me dela loketni operka cvakavy zvuk. Jako kdyz klepou o sebe plasty tzn. mam oprenou ruku a kazdy zhoupnuti auta udela cvaknuti jelikoz pusobi na operku moje ruka vetsi silnou prave ve zhoupnuti. Nasel jsem misto, i ktere to dela a jedna se o takovy maly plastovy vycnelek, kdyz otevres operku. Zrejme slouzi k tomu aby se operka nehybala do boku. Je na tom vycnelku nalepena nejaka latka prave pro tlumeni kontaktu plast-plast ale funguje jakoze vubec :D Vyresil to prozatim kouskem papirku na vymezeni vule a pri garancce to zkusim reklamovat. Nevim teda jestli mluvime o stejnem typu problemu :)

2016-11-15 11:40:00

cadloop: tak presne tento cvakavý zvuk aj mňa otravuje už nejaký rok ale určite mne to nejde s opierky ale niekde od ľavého stĺpika.Pri gar.preh. som to spomenul a bolo mi technikom povedané že na to maju inštrukciu od výrobcu/importéra a pri nahlásení sa to musí opraviť ako zvlášť závada a nedá sa to spájať s g.p. respektíve iba po predošlom nahlásení kde na to bude vyčlenení potrebný čas. Odstraňuje sa to dosť komplikovane,musí sa najprv demontovať mechanizmus stieračov a predné torpédo tak aby sa dalo dostať k spojom od predného blatníka na časť ktorá sa spája zo skeletom a tam sa musia povoliť všetky šróby a dosadacie plochy vysilikónovať.

Neviem či tento cvakavý zvuk máš naozaj od lok.opierky lebo presne ten samý sa mi prejavuje pri prepérovaní a ináč je úplne ticho.

2016-11-15 12:14:21

forester: Me to dela 100% operka ten zvuk uz mam zindetifikovany a papirkem vyreseny provizorne, prave do dalsi GP. V podstate resenim bude tam dat asi vetsi kus te latkove vyplne, ty mluvis o hluku z konstrukce, ktera urcite nejde z operky.

2016-11-15 12:40:10

cadloop: kiež by to bol aj môj prípad a jednalo sa o opierku bol by som happy


Odpovědět

1 ......... 14  15  16  17  18 ......... 20