Fórum - Téma


M3 BM závady a poruchy


Fórum 3 III BM M3 BM závady a poruchy

Informace o modelu: Mazda 3 III BM


1 ......... 12  13  14  15  16 ......... 21

2016-09-06 08:46:36

Mě se to děje na sedačce spolujezdce,kde vozím kolegu do práce.Na pravé bočnici sedáku se jakoby shrnuje-krčí potahová látka. Tak nevím jestli na tom nějak blbě sedí, ale po 28tkm by se to myslím dít nemělo.

2016-09-06 08:53:10

Hele chlapci oni ty potahy stojej za houbicky :) Me zaclo rozjiszdet potah na miste ridice asi za 10 mesicu ani ne, jednoduse se ta latka rozjizdi a trha. Pokud budete chtit poradny potah tak nezbude si nechat usit na miru s lepsich materialu. Vyplati se asi pro lidi co hodne jezdi a nemaji kalhoty z hedvabi a kašmíru :)

2016-09-06 09:03:22

cadloop: No jo, ale za ty prachy budu ještě řešit nové potahy? To kluci japonský už pošetřili trochu moc.

2016-09-11 14:48:43

Zdravim.zpozoroval sem ze pokud s autem cca tyden nejedu a pak nastartuju tak cca po 5minutach na volnobeh zacne v motoru neco celkem hlasite hucet asi minutku dvě. Pokud pridam plyn tak huceni zmizí. Vse se deje jen na neutral a za studena. Motor g120 cca 1300km jeste syrovina. Setkal se nekdo s tím ? Diky.

2016-09-11 15:08:18

jirashrekus: Mala otazocka- na co nechavas tak dlho auto nastartovane na volnobehu? Pretoze mam dojem, ze aj v manuali je napisane aby sa motor zo zaciatku nenechaval dlhsie ako 2 min. nastartovany na volnobehu...

2016-09-11 15:14:06

Aha. To sem nevedel. Tak vyjedu z garaze nez to pozaviram a nalozim nejaky kraviny, pripravim nejake video na cestu tak 5min je fuc jako nic. Tak je lepsi vyjet chcipnout a natocit znova ?

2016-09-11 15:56:43

jirashrekus: v manuálu je psané nastartovat a hned vyjet. Píšou to ale z ekonomického důvodu- úspora paliva. V manuálu předchozího vozu navíc argumentovali tím, že motor se klidnou jízdou hned po startu prohřívá pomaleji a lépe než u stojícího vozu. To ale neřeší tvůj problém s tím hučením. Neřešil bych to- uvidíš sám, že motor se ztiší a nabídne plný výkon až tak po deseti tisících km. Mě tam ze začátku štvalo takové rachtání- jakoby řetězu, ale časem to ztichlo

2016-09-11 16:53:25

Mě to prave zarazi ze se tak deje jen kdyz auto trochu dele stoji jinak to nedela, a ze zacatku je klid protoze ma motor zvyseny otacky a jak si postupne ubira na ty provozni asi 700 tak tam neco zacne hucet a pak to postupne do ztracena odezdi. tak 2 minutky je to jak turbina nejaka u boeingu uplne, jinak motor taha pekne a prohratej si krasne přede. Diky za rady nebudu to zatim nijak resit.

2016-09-12 21:26:48

jirashrekus: tipnul bych to na to, že po delším čase steče všechen olej z hydroštelů ventilů a pak po nastartování se pomalu plní, natlačí se olejem a vymezí správné vůle ventilů- to může způsobovat klepání, či jiné pazvuky. Takže vše v pořádku, normální jev.

2016-09-13 07:19:13

jirashrekus: ako to tak čítam nie je to ten zvuk od výfuku hneď po naštartovaní?Tak ako to popisuješ môhlo by to byť ono.Skús hneď po naštartovaní vystúpiť a počúvať odkial to vlastne ide.Normálne v kabíne sa to definovať nedá ale keď vystúpiš tak to bude jasné

2016-09-29 19:09:29

Tak jsem jel dneska do práce po čerstvě opraveném úseku a díky debiloovi přede mnou mám na čelním skle asi tak 20 důlků od šutrů A to jsem chtěl zrovna koupit nějaký sealant na sklo, ale už nemusím

Poraďte mi prosím. Samozřejmě mám připojištění čelního skla, ale ještě jsem to neřešil a nevím jak to chodí. Osobně si myslím, že to ještě není na výměnu. Kdo to posuzuje? Servis nebo pojišťovna? Uvidím, jak to bude vadit v noci. Do výměny se moc nehrnu a upřimně se bojím, protože je to velký zásah a aby mi tam jěště nezatékalo nebo tak. V servisu jsou občas schopní všeho

2016-09-30 11:31:02

Ja som menil čelné sklo na jar tohto roka. Mal som tam asi 2 cm prasklinu, ktorá bola v zornom poli, takže som to musel riešiť. Najskôr som sa bol informovať u špecialistov, ktorí opravujú čelné okná, tam mi bolo povedané, že je to na výmenu a že to najskôr musím hlásiť u poisťovne. Z poisťovne mi potom volal nejaký pán, s ktorým som si dohodol obhliadku, vyriešili sme papiere, nafotil si celé auto a dal mi papier s ktorým som neskôr išiel do autorizáku a tam mi celé čelné okno vymenili. Prácu odviedli skvelo, bez najmenších problémov a výhrad.

Taktiež ako ty som to mal pripoistené k havarijnej poistke a platil som samozrejme spoluúčasť Nové čelné za 66€.

2016-09-30 13:33:18

jirin: ahoj, už mám čelní sklo třetí. Při prvním poškození-taky od kamínku, se z tečky stala po čase prasklina. V servisu po mně nic nechtěli, sklo mi vyměnili za den, s pojišťovnou si to tam vyřešili sami, zaplatil jsem povinné pětikilo. POV mi kvůli tomu nijak nenavýšili, žádné body dolů. Celková oprava(výměna) přišla určitě přes deset tisíc. Na ten den výměny mi za pětistovku chtěli půjčit jinou M3. Při předání mi doporučili nemýt auto dva následující dny v myčce (to stejně nedělám). Na cestu mi dali jakési samolepky, které mám při další eventuelní události na poškozené sklo nalepit zevnitř- oddálím pak rozlézání praskliny (no nevím). Vše proběhlo hladce, až jsem se divil, jak se jim do toho chtělo. Pokud to budeš řešit přes autorizák, neboj se, na opravu máš záruku

2016-09-30 14:40:12

ferom3 & jerrygone: perfektní kluci, díky za cenné informace.

2016-10-03 00:19:19

AHOJ. Dnes se mi povedlo vyjezdit nádrž doprázdna (zapomněl jsem natankovat). Auto během jízdy chcíplo a rozsvítila se kontrolka vady motoru. Když jsem potom doplnil palivo z kanystru a nastartoval, zůstala svítit žlutá kontrolka závady na motoru (vrtulník) - svítí i po opětovném startu a dotankování doplna. Zároveň je nefunkční start-stop systém (to mě nemrzí) - leč to, že nefunguje nesignalizuje. Nevíte někdo jak se svítící kontrolky závady motoru zbavit?

2016-10-03 00:30:05

jerrygone: Osobně bych to viděl na odstranění závady pomocí diagnostiky. Jestli máš naftové auto, je to nejspíše signál k servisní kontrole a může mít nějaké spojení s DPF. Pokud benzínové, tak snad pouze zůstala chyba v paměti. Je to jako když zvedneš auto a nastartuješ se zařazenou rychlostí. Tím se aktivuje chyba ABS / DSC...

Napiš jak jsi dopadl

2016-10-03 05:53:54

jerrygone: je to signál od lambda sondy,detekla vduch tak signalizuje chybu.Vynuluje sa to na diagnostike v servise,keď to chceš hneď a keď ťa to moc netrápi tak skús ešte chvillu počkať či nezhasne sama po niekoľkých štartoch sa mi to na BMW vyresetovalo samo ale či to funguje aj u Mazdy netušilm.

Keď máš záznam kolko si spravil na tú nádrž km tak by to bol zaujímavý údaj.

Ináč to je dosť adrenalínové v dnešnej premávke by som sa pos...V takom Rakúsku a na dialnici je to z jeden z najhorších priestupkov a pokuta za to je tiež asi dosť mastná.

2016-10-03 07:49:17

forester: díky, jinak kolik jsem najel na nádrž nevím, co vím je, že jsem tam určitě netankoval 51 litrů, ale 49l. -to mě trochu zklamalo

2016-10-03 09:54:21

jerrygone: a zarátal si tam aj tú bandasku? Je to záhada že píšu 51L a natankuješ tam menej.Doteraz u iných áut keď som prišiel niekde na výpary tak som vždy natankoval skôr viac ako písali.

U Mazdy som natankoval najviac 48L a to som bol v mínuse 75km

2016-10-03 13:59:50

forester: už ta kontrolka zhasla. Započítal jsem všechno, jediný co mě napadlo je, že jak mi ten benzín došel ve svahu (nijak prudkém, stoupání na D4) , tak tam ty necelé dva litry byly, ale k motoru se nedostaly. Jinak si to neumím vysvětlit


Odpovědět

1 ......... 12  13  14  15  16 ......... 21