Fórum - Téma


M3 BM Spotřeba všechny motory, pište typ motoru!!


Fórum 3 III BM M3 BM Spotřeba všechny motory, pište typ motoru!!

Informace o modelu: Mazda 3 III BM


1 ......... 14  15  16  17  18

2016-08-05 20:07:23

forester: ahoj, na INA 98cku alebo aditivovanu 95, podla ponuky. To sa mi osvedcilo aj u nas nizsou spotrebou- vacsim dojazdom a lepsim tahom :)

2016-08-22 01:09:50

Jihlava - Mladá Boleslav, ca. 200km, M3 G165, 2 osoby bez klima klidným tempem za krásných 4,6L/100km. Příště zkusím stejnou trasu ještě za míň

2016-08-22 19:43:15

jerrygone: je to pekne, a teraz to iste opacnym smerom. Ale aj keby to bolo 5l, tak to je na dany obsah a vykon pekny vysledok

2016-08-28 08:56:48

Tak som zase do Chorvátska dorazil zo spotrebou 4,8 všetko mimo dialníc s dialničným obchvatom Zágrebu 25km.Natankovaný rakúsky bezín OMW N95.Už sa desím čo zase natankujem cestou naspäť, ale ako pozerám na výber tu nič nie je lan samá INA a vo vnútrozemí sem tam Lukoil a Oil,to je katastrófa.V skútri som mal v nádrži 2 cm vody.

2016-08-28 08:59:13

forester: Čauves Na té INA pumpě jsem tankoval také plnou a v pohodě. Doma jsem nalil další plnou + čištění palivové soustavy a v pohodě

2016-08-28 09:02:20

magnetto: ahoj,to čistení čo obsahovalo?

Fuknem tam asi N98 ako Gryllz

2016-08-29 00:16:44

forester: Vezmu vždy do velké (myslím) 70 ml stříkačky 70 ml aditiva VIF a dám si to do kufru. Potom jedu na SHELL s rozsvícenou a částečně vyjetou rezervou. Před tankováním stříknu do nádrže obsah stříkačky a natankuji plnou nádrž SHELL V-Power Nitro+ (to je ten prémiový benzín N95 kdo by nevěděl) a jezdím.

I ten benzín už je aditivovaný a má v sobě čistící látky a aditivum to ještě vylepší. Jednou za 3000 km do plné nádrže dám čistič vstřiků od WINN´se. Jedno balení je na plnou nádrž. Proto pokud budeš mí jen 50% nádrže, hodíš tam 50% obsahu balení.

Hele, napíšu to takto: Myslím si, že strach nebo obavy z tankování v zahraničí máme všichni přehnané až zbytečné. Ono jak se říká "všude dobře, doma nejlíp" myslím neplatí pro paliva a ty co natankuješ v zahraničí jsou dle mého názoru kvalitnější nebo stejně kvalitní jako u nás. Abych pravdu řekl, netankuji vůbec na pumpách značky ONO nebo MAKRO (lidi láká cena) ale 100% jen na SHELL.

Toto dělám jen u M6. U 323 to dělám úplně jinak.

Vždy tankuji klasickou N95 (opět jen SHELL) a když to jedu řádně projet, tankuji SHELL V-Power Nitro+ Racing (údajně 100 octan).

Je ale pravda že 323 má motor po generální opravě a tedy nevezme oproti (od výroby dané konstrukce) ani kapku oleje.

U obou aut měním olej po maximálně 6000 - 8000 km a jako výplach používám http://www.kupoleje.cz/cz...cisteni-motoru-450ml.html

Tolik k tomu

(EDIT:) nemám sice M3 BM ale když už píšu, pochlubím se i se spotřebou:

  • Mazda 323F BJ (84 kW) r.v. 2000: 7,1 l / 100 km
  • Mazda 6 GG (122 kW) r.v. 2003: 7,4 l / 100 km

2016-08-29 00:58:49

magnetto: ahoj, koukám, jakou věnuješ mazlíkům péči. No asi před rokem jsem v SM četl dlouhosáhlý článek o oněch prémiových benzínech a jejich vlastnostech. Jako testovací kus sice použili Škodu, nicméně díky přesným měřením a laboratorním testům různých benzínů od různých výrobců nezjistili prakticky žádný rozdíl ve ani ve výkonu, ani ve spotřebě. Co se týče tankování levného benzínu na ONO - opět slýchávám jen doměnky- je to levný- je to špatný a na druhou stranu zase u všelijakých nitro super mega plus racing jak to najednou jede, jak je to super. Ty víš, odkud palivo z Tank ONO přichází? Ty víš, kolik procent lihu obsahují benziny na Schell? Víš ,čím se benzín znehodnocuje? Nebo naopak vylepšuje? Jaká aditiva se přidávají a jakou přesně mají funkci? To samé u olejů...který je opravdu dobrý- že by ten Americký? Ale kdepak- jiný ti řekne, že ten je nejhorší. Ty malé lahvičky nebo injekční stříkačky s popisem složení: deriváty benzínu, sloučeniny na té a té bázi...ty jsi chemik? Dokážeš nám vysvětlit, co má jaký význam? Proč zrovna toto palivo a tento čistič či aditivum je to pravé ořechové? Já relevantní informace hledám jen ztěží. Jsou některé logické argumenty (hlavně co se týče povinného obsahu ethanolu v benzinu a jeho vliv na palivovou soustavu) nebo samozřejmě oktanové číslo...Není to spíš subjektivní pocit? Naliju do svého miláčka to dobré (drahé) od jakoby renomovaných prodejců (jaké má sakra Schell renomé- ty zkoumáš jednotlivé šarže produktů od jednotlivých pump?- vždyť nejsou vždy a všude stejné)...Nerejpu, jen mi to příjde trochu hysterie...Naše Mazdy sežere rez, pokud se s ní důsledně nebojuje. Tyto motory vydrží mraky mraky kilometrů , klasické rady našich otců- hlavně nepodtáčet a měnit olej- platí stále- a to byli frajeři, kteří si u svých Topolin a Spartaků rozdělávali a servisovali svůj motor každou chvíli sami v dílně. Japonský auta prostě reznou, moje rok a půl letá M3 ta má spodek pokrytý korozí zcela. Ale motor běží pořád stejně, jedno jestli s ONO nebo německým benzínem, jedno jestli s aditivem nebo bez něj. Píšeš, jak to děláš ty -zkušenost. Za mě: jaký benzín doporučuje výrobce? Takový tam budu lít...

2016-08-29 01:18:02

jerrygone: No, nečekal jsem tak útočnou odpověď ale budiž. To co liješ do svého auta jen a jen tvůj problém. Chemik nemusím být na to abych poznal jaký má auto zvuk a jak jede. Pokud natankuji benzín který je nekvalitní, poznám to jak na tvé noví Mazdě, tak na mé staré Mazdě - dokonce i na staré Škodě kterou zmiňuješ. Kdyby jsi řádně přečetl na co jsem odpovídal, pochopil by jsi, že tu nemám důvod dělat machra s tím, že tankuji jen u SHELL nebo jen drahý benzín. Na to, aby jsi mohl posuzovat paliva renomovaných značek jsi malý pán i ty protože za výzkumy, testy a různé další úkony s palivy platí výrobci nehorázné peníze aby obhájili své jméno a měli platný důkaz o tom, že jejich paliva a produkty opravdu mají něco navíc nebo splňují nějaké dané hodnoty.

Nemusím být chemik ani na to, abych věděl co je pro mé auta nejlepší. Ono tankovat to co udává výrobce? No, to jsi mě pobavil stejně jako někteří již nedávno tady na klubu. Výrobce jasně udával že na toto konkrétní auto je potřeba používat jen a výhradně originálních dílů

Když výrobce dá, že máš tankovat pouze N98, budeš to tam tankovat? Rychle by tě to přešlo.

Nebudu na tebe útočit protože tě neznám (naopak od od tvé reakce ty znáš hodně dobře mě), ale až rozebereš tolik motorů a dáš je dohromady aby byli opravdu opravené, povíme si něco o olejích a o palivech. Jistou dobu spravuji tento klub a některé věci které tu lidé píší (samo že někdy i já) jsou nehorázné srky.. Také jsem měl připravené peníze na M3 BM ale můžeš si tam dodělat kvalitnější hudbu nebo lepší věci aniž by to vadilo nějaké garanci záruky nebo podobně?

Já si na svém autě opravím co je potřeba. Kolik lidí útočících na mé vědomosti toto na tomhle klubu udělá? Já jedu do zahraničí s naprostou jistotou že dojedu i zpět. Vy, ti s novými auty máte různé pojistky na poruchy a obavy že se něco vysype..

A nyní zpět k tématu.

2016-08-29 07:24:22

Na shell už nikdy, jsou to ty nejvic s.r.a.č.k.a paliva na trhu, spousty testu pro ně dopadly prachbídně. Já tankuju na benzině a ta v testech většinou vyhrává. A hlavně tam ty aditiva co reklamuje jsou a shell to pěkně šidí. Od shell jsem radši odeshell.

2016-08-29 08:28:17

magnetto: Ahoj, já na tvoje vědomosti ani na tebe neútočil, jen jsem kladl dotazy. Pokud to slyšíš a cítíš, když tam natankuješ to kvalitní, tak máš můj obdiv- musíš být citlivý člověk s vytříbeným sluchem a tací opravdu jsou.

Pokud bude výrobce udávat N98 tak tam budu lít N98 a nevím, co by mě na tom mělo přejít. Pokud výrobce udává potřebu používání jen originálních ND, tak je tam logicky budu dávat jen originální, jinak bych přeci mohl přijít o záruku nebo si poškodit vůz- co to má společného s palivem?

Já si na svém autě sám skoro nic neopravím. Jediný motor, který jsem kdy rozebral a složil, byl ten z Kývačky. Nemám ani erudici ani vybavenou dílnu a ani čas se pouštět do takových akcí. Doba se jistě posunula kupředu a pochybuji, že bych jen uložit ten motor v novém autě dokázal tak dobře, jako precizně přesná mechanika s přesností setin milimetrů řízená počítačem v továrnách.

Spíš jsem čekal konkrétní odpověď třeba s nějakým odkazem na otázky: co může způsobit používání/nepoužívání aditiv? Co to skutečně ta aditiva jsou, jakou plní funkci? Jakou roli hraje biosložka v konkrétních benzínech? Pokud někdo víte, napište

2016-08-29 09:21:15

jerrygone: Mám se vlastně k něčemu vyjadřovat a něco tu schvalovat / chválit a popisovat když dva napíšou že tankování > tam je super a druhý napíše že to stojí za ? K čemu pak tu ty diskuze jsou?

V práci máme 24 firemních aut které jezdí na palivo z SHELL a nikdy nebyl problém - naopak, palivové fitry, nádrže a celkově palivové soustavy jsou jako nové i při pravidelných kontrolách a výměnách v servise.

Jak jsem napsal, tankujte si co chcete a kde chcete. Nemám chuť vůbec něco psát když se tu protiargumentuje na něco co mám osvědčené a funguje to.

O aditivech myslím není co napsat protože je tu toho na klubu dost. Co se konkrétně aditiva VIF týká, můžete se tu hádat že to stojí za protože je to nejlepší a oceněný výrobce (to ví každý)..

Je to to stejné jak lidé nadávají na paliva z ONO a stejně tam jezdí aby ušetřili. Moje náklady na 3 auta za 1 měsíc jsou hrubě přes 10000 Kč / měsíc za palivo. Nešetřím ale asi M3 BM a nové káry mají jiné motory a úplně jiný koncept funkce a spalování motoru..

2016-08-29 09:35:11

kamilac: Já u nás Shell taky netankuju, jak kvůli osobnímu pocitu, tak i z dlouhodobých testů, které jak píšeš, nedopadly pro Shell vždycky dobře. Nicméně, to platí jenom u nás. V zahraničí jsem měl vždycky z Shell dobrý pocit a oproti vervě jsem nepoznal rozdíl. Na druhou stranu musím říct, že nejvíc, co jsem poznal, bylo v Rakousku, když jsem vzal to ultimate palivo od BP. Po tom mi přišlo, že auto jelo jako z praku.

Jinak včera: Zlín - Těrchová - Zlín za 5,8l po okreskách a to jsem tomu dával všude, kde to šlo (motor 165k).

2016-08-29 11:45:08

Ad obecně: (no flame) jen dodám, že já od začátku krmím BM jen od ONO, v zahraničí Jet, jen když jsem mimo dosah, tak OMV, a nějaký problém nepozoruju. Když se mi to časem vysype, budete vědět, čím to je Takže jen dejte strpení a nějaké další 3 roky a napíšu vám celkový závěr

efface: To kecáš :D (nic osobního ), jestli jsi tomu dával, tak rozhodně nemáš s G165 spotřebu 5,8, nebo jezdíš fakt jak velkej srab V tahu musíš mít přes 8, já okresky v tahu fest dávám přes 11 litrů

2016-08-29 12:14:44

http://www.vif.cz/novinky...sady-v-benzinu-cisti.html

http://www.forbes.cz/pan-...-pumpy-udelat-34-dalsich/

Našel jsem test ve SM o benzinech i aditivech. Jasně z něj vyplývá, že je dobré aditiva občas použít kvůli čištění motoru, hlavně od karbonu. No zkusím věřit nezávislosti testování a hodnocení. Ale píšou také, že účiná zbraň na čištění motoru je mu dát sem tam "nažrat" . Že náchylné na usazování karbonu jsou motory které jejich majitel podtáčí, je docela jasné. Z testu je patrné, že občasné čištění aditivem je levné, neublíží, naopak pomůže ale soustavné tankování jakoby prémiových paliv odčiní stejnou práci za stonásobnou cenu. Další odkaz je rozhovor s panem ONO

2016-08-29 12:33:33

engin: Máš pravdu, já to špatně napsal :). "Tam kde se dalo" pro mně znamená místa, kde to z mého pohledu umožňuje aktuální provoz (tvůj pohled může být jiný), silnice a místa, kde vím, že nehrozí žádná pokuta nebo nebezpečí (když se podíveš na výši slovenských pokut, tak určitě pochopíš). Navíc cestou, kde jsem jel já je bohužel hodně vesnic a tam já rychlost většinou dodržuju. Takže v mém případě bylo "ostřejších" asi jenom 25-30 km v okolí hranic a mého bydliště, kde jsou dobré zatáčky a nikdo nezdržoval... na rovině dokáže jezdit rychle každý jouda co si koupí Audi atd., ale to není můj připad. Pro ně můžu být srab, důchodce nebo cokoliv jiného, ale až dojde na zatáčky, tak jsou většinou srabi oni.

2016-08-29 14:16:03

efface:

2016-09-04 21:13:10

Tak som nakoniec na cestu späť natankoval na Makarskej benzín N95 na novej čerpačke Crodux otvorenej od minulého roku.Dotankované rovných 40L.Nebolo to to pravé orechové, v stredných otáčkach to malo slabší výkon ale dalo sa.

Všetko nočná jazda 740km za ideálnych podmienok 16-20st absolútne bezvetrie.Makarska-Plitvice za 4,7,'Plitvice-BA za 5,6..S dojazdom 74km a cestou tam 106km.

Z autom absolútna spokojnosť až na to pukanie v prednom stĺpiku.Myslel som si že Chorvátske slnko tie plasty rozohreje tak že sa usadia ale nekonalo sa,budem to musieť riešiť.

2016-09-10 18:14:55

G 165 ,cesta do Itálie s boxem Thule na střeše .Najeto 1 600 km ,průměr 100 km/hod.Říkal jsem si že budu rád ,kdyz to dám za 7 litrů na stovku.Nakonec to bylo krásných 6,7 litru.Tenhle dvoulitr se japoncům vyloženě povedl.Max. spokojenost.

2016-09-10 19:39:19

honzam: Jaký máš box Thule? Jakou délku? Dík


Odpovědět

1 ......... 14  15  16  17  18