Fórum - Téma


M3 BM Spotřeba všechny motory, pište typ motoru!!


Fórum 3 III BM M3 BM Spotřeba všechny motory, pište typ motoru!!

Informace o modelu: Mazda 3 III BM


1 ......... 9  10  11  12  13 ......... 18

2015-04-06 13:30:28

spirit: super,díky

2015-04-06 23:11:10

Také přispěju jedním postřehem o spotřebě: jezdím naprosto pravidelně stejnou trasu, 90% po dálnici, vždy tempomat na stejnou rychlost a spotřeba mezi body A a B je vždy nachlup stejná (+/- 0,1 litrů). Pozoruju ale markantní rozdíl ve spotřebě když je venku zima (kolem nuly) nebo teplo 15 a více stupňů. V zimě mi motor bere cca o jeden! litr na 100 km víc, což mě docela překvapuje, protože v létě jsem jezdil se zapnutou klimatizací a ta se podle mě na spotřebě nepodílela o víc než půl litru. Myslím, že by to mohla být odpověď na zde řešené postřehy o tom, že jde po pár tisících najetých km spotŕeba u M3 spíše nahoru - je to možná dáno tím, že spousta z nás si auto koupila v rozmezí jara až podzimu loňského roku a ti co si hlídají spotřebu nepočítají s takovým vlivem venkovní teploty, na kterou jsou ty naše motory asi víc náchylné. Má někdo bodobný názor?

Jinak od koupi auta tankuju vždy "do plné" a sleduju rozdíl mezi palubním ukazatelem a skutečností: u mne auto ukazuje o 0,1 litru menší spotřebu než je reál, takže se dá říct, že je přesný.

2015-04-06 23:30:33

Super postřeh! Ještě napiš, jak se projeví letní/zimní gumy, jestli něco odsleduješ!

2015-04-07 07:53:53

S tím zimním provozem mám stejnou zkušenost v letě jezdím do práce za 5,2 - 5,3 l a v zimně do těch 7 st. nad nulou za 6,1 - 6,2 l.

2015-04-07 08:53:09

kamilac: sorry asi je to mojím štýlom jazdy, ale mne sa to nedarí dosiahnuť...v zime mám aj 8 l na krátke trasy, na dlhšie niečo nad 7 l ... cez leto tak okolo 6,5 l a to mám len 1500 cm2.

2015-04-07 09:16:43

mak52: ono je to taky o profilu trati, já jezdím denně cca 20 km do práce a 20 km z práce, většina cesty je rovná bez výrazných stoupání a taky z minimalním provozem (vetšina trasy mimo město), tzn. jedu většinou ustálenou rychlostí cca 90km/h (občas to samozřejmě taky protáhnu k červenýmu poli ). Pokud jedu pro radost a svižně tak jezdím kolem 7,5 l.

2015-04-12 07:28:05

teacher: Asi ta teplota opravdu ma vliv, včera jsem jel svoji trasu 250km z moravy a pocitac mi ukazal 4.8 prumer za cestu- bylo hodne teplo (zimni gumy). Pres zimu to byvalo standartne 5.3-5.8. I vzhledem k tomu jak se chova prevodovka za studena bych rekl ze to je dusledek japonsky tesnych toleranci + tepelne dilatace = zvysene treni (?)

2015-04-18 21:36:23

Tak jsem dneska vyjel nadrz az tak,ze mi nezbyly vubec zadne carky. Pokracovat dal v jizde bez kanystru uz jsem nemel odvahu,tak jsem po zhasnuti posledni carky sjel na nejblizsi benzinku. A stejne jsem tam dotankoval pouhych 43 litru. Tak ja uz vazne nevim,jak to s tou rezervou nebo objemem nadrze maji vymyslene...

2015-04-18 22:07:29

Vy jste drsoni, co tohle zkoušíte Vaši odvahu bych chtěl mít :-D

2015-04-18 22:30:33

engin: Já jsem už několikrát bez dílků najel něco mezi 50-80km a maximálně jsem tam natlačil 46l.... Ono to tam asi opravdu bude, jen to vyjímečně kluci japonští přehnali s rezervou (když to poprvé pos*ali u GG/GY)

2015-04-19 00:08:40

hanocri:Mužu vědět co pos*ali u modelu GH/GY?

2015-04-19 07:39:23

Tipl bych že ukazatel množství paliva

2015-04-19 08:26:15

Mám presne tú istú skúsenosť,boli to síce nervy ale na dojazd nula som spravil 70 km a dotankoval 48 aj niečoVeril som tomu ale aj tak je to zlý pocit keď to "hladové oko" na vás svieti nulou.Počítam že pri úspornej jazde sa dá spraviť 100km na dojazd nula ale to už iba s bandaskou

2015-04-19 09:32:17

patrik6: Jak říkal engin... byla to poluprace palubního počítače a ukazatele paliva... konkrétně dakrát mě nechal ve štychu, když ručička byla na červeným poli, dojezd t oukazovalo 80km a přitom bylo sucho.... od jisté doby jsem pak jezdil se čtvrtkou nádrže na pumpu...

2015-04-19 11:04:39

hanocri: tak to je extrém počujem to prvý krát, vždy to je naopak ale toto by sa ti s m3 stať nemohlo

2015-04-19 11:07:07

Ta rezerva je fajn, nechává mě klidným, když mám už relativně malý dojezd :)

Co mně ale vadí hodně, je velikost nádrže.. Kdyby tak měla o 20 litrů víc.. Fakt mě neba to častý tankování..

Jinak momentálně s letníma s G165 mám dlouhodobý průměr 7,6.. Na aktuální průměrnou radši nekoukám, to jsou hrozný čísla.. Hodně jezdím po Praze, a mimo Prahu jezdím jak stíhačka.

2015-04-19 11:16:54

chvost: veľkosť nádrže umelo znižujú kvôli váhe ako samotnej tak aj benzínu v nej a to sa deje u všetkého čo kedysi bývalo samozrejmosťou ako napr. plnohodnotné rezervné koleso. Ku cti Mazdy je že aspoň nechali tepelno-odhlučovacie vypodloženie prednej kapoty čo sa už tak ľahko nevidí.

Keď natankujem full tak mi ukazuje dojazd cca 800km čo je ten lepší štandard ale s Nissanom a jeho 60L nádržou som spravil do Chorvátska nejakých 980km čo je už naozaj krásne.

2015-04-19 11:17:34

Zdravím, mám G120 a taktéž jsem zkoušel jak daleko se dá dojet na nulovou nádrž pro jistotu jsem si dal do kufru 5l kanystr s benzínem kdyby náhodou, ujel jsem na nulu necelých 90 km a natankoval jsem cca okolo 49l, ale vše se také odvíjí i od toho jak kdo jezd, taže je pravda, se těch 100km propočtem dá ujet i když z mého hlediska je to už dosti riskantní.

2015-04-19 11:27:20

forester: Bez rezervního kola se obejdu klidně, ale fakt škoda že ta nádrž není větší.. Ty máš krásných 800, já s full měl nejvíce snad nějakých 620, a co jsem změřil tak jsem ujel cca 500 a byl čas znovu natankovat.

Na některých pumpách se mi i špatně tankuje, protože mazda má úzké hrdlo nádrže.. Stačí s pistolí trochu hnout a vyskočí pojistka.

2015-04-19 11:38:58

chvost: to som si aj ja všimol že to hrdlo je extrémne úzke a pištol vycvakáva pojistku.Ja ju jemne vysuniem a s citom spúšťam potom s ňou trocha zamykám či nespadne a potom ju už bez držania nechám natankovať do plna.


Odpovědět

1 ......... 9  10  11  12  13 ......... 18