Fórum - Téma


M3 BM objednávka nového vozu


Fórum 3 III BM M3 BM objednávka nového vozu

Informace o modelu: Mazda 3 III BM


1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 9

2016-01-10 16:05:25

hopik: Je to perfektná cena.Ja som dal za rovnaký model ale včetne farby Soul Red a navigácie 18160€, 8/2014 ,podľa konverzie je to v tvojom prípade iba 15720€.Podľa mňa to treba zobrať lebo príde jar a auto už nebude v ponuke.Pôvodne som tú farbu chcel aj já

2016-01-10 16:14:36

forester: právě jsem chtěl brát auto až na jaře.

To jsou nervy toto.

2016-01-10 16:17:13

hopik: takže máš tam aj navigáciu teraz som to dočítal až do konca.No nekup to

Tak to zálohuj keď ešte nemáš peniaze pokope lebo ti to niekto vyfúkne keď si to tu tak pekne spropagoval

2016-01-10 16:31:10

Je to lakave, nicmene jeste pockam.

2016-01-10 16:36:19

hopik: neverím že počkáš.Počítam že budeš už ráno o 04h hore a halvou sa ti bude honiť Mazda

2016-01-10 16:57:43

hopik: je to skladovka z minulého roku.Keď hráš na cenu tak nepočítaj s podobnou aj v novej dodávke na jar.

Pekná video recenzia:

https://www.youtube.com/w...eav3TCVTwaczL3RJEuftBYvgT

2016-01-10 18:10:50

hopik: ako cena je vyborna, ale ja by som do toho nesla. Dvojliter je lepsi a spotreba skoro ako ta 1.5. Ale o tom uz bolo vela popisane, ze 2.0 je lepsia volba aj na ukor horsej vybavy.

2016-01-10 18:17:11

danka: určite je lepší ale niekomu stačí aj 1,5 a to aj kvôli daniam a poistkám,kde je to už dosť cítiť a na spotrebu zase je to skoro to isté podľa katalógu a v skutočnosti úplne

2016-01-10 18:27:18

forester: tak ano, chapem, ked je peniazkov menej. Lenze som mala pred mazdou opel astru h 1.4 a dakujem uz nikdy viac. Jednoducho ten motorcek straca dych s plnym kufrom a 4-cestujuci so zapnutou klimou a este nedajboze do kopca. Mne to nestacilo ani do mesta na sviznu jazdu.

Ta moja sucasna spotreba s mazdou v meste je dokonca lepsia ako bola s astrou 1.4. Astra papkala cez 7 litrov a mazdicka o litrik menej pri rovnakej sviznej jazde v meste. Takze keby som sa rozhodovala, tak zase ten slabsi dvojliter.

2016-01-10 18:46:39

danka: dovolím se oponovat s názorem, že je lepší,

Někdo holky, někdo vdolky.

To co je pro tebe lepší je pro mě horší, nebo není to pro mě priorita, lepší by to bylo, kdyby to bylo za stejné peníze, Hlavní rozdíly jsou například vyšší cena, vyšší spotřeba, vyšší pojištění.

O 20 koní vyšší výkon pro mě není zase tak velká výhoda. Prostě moje priorita není v tom mít silnější motor a myslet si automaticky, že mám lepší auto.

2016-01-10 18:52:45

Ahoj, sice jsem už zadal inzerát ve správné sekci, ale pro případ, že by měl někdo zájem a toto ho zajímalo... Před necelými dvěma lety jsem si koupil krásnou novou Mazdu 3 motor 2,0 Skyactiv (88kW), bílá metalíza, v plné výbavě Revolution (tu nemá smysl rozepisovat, je toho v autě mraky). Auto jezdím celou dobu jen já, jinak sem tam ještě vedle mě seděla žena, vzadu zcela nepoužité. Najeto necelých 19 tis. km, auto nemá jediný škrábanec, žádné havarie ani jiné patálie nezažilo, každodenně garážované, udržované, má zámek řazení, dvě komplet sady litých kol 16" včetně prémiových zima+léto pneu jetých 1-2 sezony. Auto je prakticky jako nové, když ho umyju, tak je jak ze salonu, a ještě min. 3 roky v plné tovární záruce. Kompletní dokumentace, klíče atd. jsou samozřejmostí. Bohužel aktuálně už nemáme pro auto využití (dostali jsme navíc jiné), tak prodáváme. Vzhledem ke stavu a celkové výbavě a sadám kol nabízím za cenu 420 tis. Kč. Nové by takto stálo cca 540 tis. Kč. Takže kdo chce prakticky nové za cenu o víc než sto tisíc levněji, ať mi zavola na 721233711. Auto je k dispozici. Díky případným zájemcům, co se o něj budou starat minimálně tak dobře, jako my.

2016-01-10 19:15:55

pitrs10: ale ved kludne, mne je jedno aku vybavu a motorizaciu si hopik nakoniec vyberie. Len som napisala svoj nazor, ze preco by som nebrala tu ponuku 1.5. Ja mam "plnku" a dvojliter a to som aj chcela a uz by som nemenila. Pre mna bola dvojliter urcite "lepsia" volba, lebo som spokojna. Peace.

2016-01-10 20:04:41

Ja to zdôvodním takto,keď zoberieme model bežného užívateľa ktorý žije v meste je úplne jedno aký silný motor je v jeho aute,lebo jazdí z 80% mesto a ostatné mix cesty/diaľnice.V meste vieme ako sa jazdí a mimo hrozia stále nejaké pokuty lebo všade na nás číha ruka zákona vo forme pevných a mobilných radarov.Tak sa pýtam je silné auto radosť alebo ako za trest starosť kde jeho potenciál môžem vôbec využiť?Leda jedna vec je na tom zaujímavá že to silné auto vás môže vyviesť s kolízie tým že mu človek dobre prišliapne.Jazdil som silné autá mali 290-340 koní ale nemusel som platiť pokuty iba keď som išiel súkromne ale bolela ma s toho večného otáčania hlava.Takže za mňa 1,5 ideál ktorý nie je lenivý a dá sa s nim chodiť aj na dovolenky.Pri minuloročnej v Chorvátsku som možno iba 2x ľutoval že nemám silnejší motor.

2016-01-10 20:23:38

forester: ano som presne ten "mestsky model", o ktorom pises a napriek tomu mam silnejsi motor. To auto s tym mojim motorom a vybavou je "silne navykove". Ale predsa len je zaujimave, ze drviva vacsina novych trojek je dvojliter.

2016-01-10 20:47:02

danka:

Být mladší , tak jdu asi taky do 2.0, jenže dnes už nikam nespěchám, ani na cestě do práce a ani z ní. Mít pod kapotou silnější motor pod kapotou je výhoda, kterou bych využil jak píše Forester dvakrát do roka a na 90% cest jezdím sám.

Takže je to o prioritách každého z nás, například, kde bude to auto jezdit - město, dálnice, okresky, je to o egu člověka, nebo například o profilu trasy, o financích a dalších faktorech, které o tom rozhodují.

Proto nechci tvrdit, že toto auto, nebo tato motorizace je lepší než ta druhá.

2016-01-10 20:58:54

Výdavam šoférov ktorý vyletia na zelenú a brzdia na ďalšej červenej a to len preto aby si dokazovali aké silné auto majú a vtedy si pomyslím aké to je trápenie seba aj toho vozidla.Ale je to o prioritách ako píše koelga pitrs10

 Tielk
Martin
2016-01-10 21:17:46

Nechci vam moc vstupovat do polemiky ale silnejsi motor pod kapotou vyuzijete kazdy den ne jen dvakrat do roka a to napriklad pri predjizdeni.

2016-01-11 05:59:45

tielk: Na to, abych bezpečně předjel nepotřebuji silnější motor, k tomu mi stačí umět správně vyhodnotit dopravní situaci a mít správný úsudek, a pokud toto nemám - neumím, tak ano, potom mi může z bryndy, do které jsem se vlastně přivedl sám pomoci silnější motor.

Co v dnešní době na spěchám nevím. Mnohokrát jsem se přesvědčil, že mě předjede mladík s nabušeným bavorákem, nesmyslně a riskantně předjíždí jedno auto za druhým, abych ho po pár kilometrech dojel na světelné křižovatce, kde stojí jako ostatní na červené. Ano, silnější auto je výhoda při riskantním manévrování a jsou určitě i situace do kterých se řidič dostane i když ne vlastní vinou, kdy se může vyplatit silnější motor.

Nejsem zastánce slabých motorů, jen mi trochu vadí, když někdo tvrdí, že silnější je lepší, takto to prostě paušalizovat nejde a je to hloupost. Jak jsem psal na úplném začátku - někdo holky druhý raději vdolky - obojí je dobré

2016-01-11 08:18:27

Já mám taky 1.5L motor a musím říct, že žádna lenivka to určo není. Krásně se zvedá od spod a hlavně letět přímku umí každej nýmand. Kolik já už jsem si vychutnal se svou 1.5 mnohem silnějších aut. Jo umět to do zatáčky to je teprve umění využít potenciál svojeho auto.

2016-01-30 20:35:50

Mazdárek, zdravím všechny příznivce této značky a dovoluji se zařadit do vašich řad, i když zatím jako čekatel...(ještě 1/4roku). Mám objednánu šikmookou mexičanku M3 hatchback Attraction 2i 88kW manuál v Red Soul barvě.

To čekání je síla, ale nejhorší to bude s přicházejícím jarem.....


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 9