Fórum - Téma


M3 BM Majitelé


Fórum 3 III BM M3 BM Majitelé

Informace o modelu: Mazda 3 III BM


1 ......... 4  5  6  7  8

2016-05-15 23:37:19

jerrygone: ano presne tak. Pouze revolution a revolution top v hatchbacku maj čudlíka. Mě ta funkce TA taky nefunguje ale neresim to. Dnes se nam trojkarum urcite bude zdat o tlacitku zamykani.

2016-05-16 00:34:41

jinak ještě doporučení- pokud máte chuť si občas zajezdit trošku sportovněji, namontujte si nižší pružiiny, které mazda nabízí v příslušenství. Konečně se z houpavého a někdy až moc naklánějícího se auta stane sportovní stroj. Na silnici s nerovnostmi sice trochu odskakuje, ale na pěkném asfaltu drží a vede se mnohem lépe- mě osobně konečně M3 začala bavit!

2016-05-16 09:58:00

Chlapy a co že ten čudlík má dělat?

2016-05-16 13:03:23

michaelpine: Čoveče nejsem si úplně jistý. Když ho zmáčknu poprvé, tak mi zamknul dveře auta. Když jsem ho zmáčknul podruhé, tak ... mi zase zamknul dveře auta. Tak ještě nevím, jestli mi něco neuniká

2016-05-16 13:13:31

jerrygone: húpavý a nakláňajúci sa stroj? To určite nemyslíš na Mazdu.Práve naopak M3 sedí v zátačach až neskutočne dobre a o nejakom húpaní neviem.

Keď si chceš predčasne odpísať spojovačky,stabilizátor,gulové čapy a homokinetické kĺby tak hurá do toho.Možno ti to za to stojí a možno máš bratranca v servise

2016-05-16 14:07:24

engin: V manuále so to tak píše, že čudlík slouží pouze k zamčení všech dveří. Nemám to vyzkoušené, ale podle mě je to k tomu, že když je aktivované aut. odemykání a půjdu jen do kufru, tak si pak celý auto můžu zamknou a nemusím chodit k předním dveřím nebo hledat dálkáč. Při otevřeném kufru čudlík nefunguje.

2016-05-16 14:13:45

forester: nehrot to tolik to je příslušenství Mazdy a ne nějaký brutální tunning. A ano mazda je houpave a v zatáčkách zaludne auto a přitvrdit mu podvozek je jen ku prospěchu. To potom když v zatáčce tuknes do brzdy a posles to auto bokem to je aspoň zábava

2016-05-16 14:35:22

jerrygone: A zkoušel si to tlačítko TA mít vypnuté i zapnuté. Tohle tlačítko je totiž úplně obráceně, když si člověk myslí, že je zapnuté, tak je vypnuté a obráceně. Také mi trvalo, než jsem na to přišel.

2016-05-16 16:00:10

jerrygone: Jak se ti s tim podvozkem žije, není to moc tvrdý? Já o něm uvažoval, ale odradilo mě to případný odskakování, to bych právě označil za záludný. Jinak mazda se dá poslat bokem velice dobře i v základním setupu. Celkově mi auto přijde přijemně tuhý a zároveň skvěle filtruje nerovnosti, v zatáčkách tak akorát hravý bez rozdílu povrchu. Ze začátku si pamatuju, že se mi špatně trefovali levý zatáčky než jsem si zvyknul - přesedal jsem z C-Maxe 2008. Jinak auto mě dokáže i po skoro 2 letech stále příjemně překvapovat. Nedávno jsem byl projet Peugeot 308 GTI a ten mi přišel o něco měkčí, a přitom vzadu to docela mlátilo (jednoduchá náprava + 19 kola). Každýmu sedne něco jinýho.

2016-05-17 00:23:19

pantauleo: kamráde, tebe pozlatit! No je to tak jak píšeš a TA funguje ,když je vyplé. To by mě nenapadlo. Mnohokrát děkuji

2016-05-17 00:39:27

davef: Ahoj, ty pružiny to opravdu docela přitvrdí, taky si je nechám jen na léto. Na zimu sundám 18 " kola a nazuji 16" a hodím tam zase ty původní péra a budu jezdit za pět a půl na sto a čekat na jaro. Je tam velký rozdíl třeba na dlažebních kostkách, to se to auto opravdu sune ven ze silnice, nebo na rozbitém asfaltu - zadek zas tolik nehází, ale z předních kol cítíš ten neklid- ale zase- cítíš jak ti klouže volant v rukou, máš tam tu vazbu od kol, takže automaticky sundáš nohu z plynu a zbystříš. Levý zatáčky se mi trefují blbě taky, ale to je mnou, ne autem. Byl jsem zvyklý na buď tvrdá auta nebo na pohodlná - v současnosti se tak nějak všichni snaží dělat auta, která vyhoví všem a pak jsou z toho takoví kočkopsi. Pokud jsi příznivce řezání zatáček a sem tam driftu, a oželíš komfort tak to vyměň a budeš happy. Ono to zas tolik netluče. Podvozek Mitsubishi Lancer nebo BMW 3 je u mě tvrdý podvozek. Podvezek třeba Citroenu C4 nebo Mercedesu C je u mě měkký. Ale svezl jsem se v nové A4 a to je zase někde jinde (boží!) a to jsem prý ještě nejel v Subaru Levorg...ale takové řeči se asi na Mazdaforum moc nehodí

2016-05-17 08:39:01

jerrygone: Proč by se to nehodilo

Já mám svou Mazdu rád jsem s ní spokojený ale vím že není dokonalá Rád se svezu ostřeji a občas je 3 i na 18 houpavá třeba včera jsem v noci předjížděl ve stoupání auto pak mírná zatáčka v tu chvili jsem jel dost rychle a najednou zajíc dupl jsem na brzdu abych trochu ubíral no v tu chvili kličkování po okrsce abych mu uhnul nebylo nic moc ale i tak jsem byl rad ze sedím v Mazdě v Peugeotu co jsem měl bych to nedal

Ale tvrdší pružiny i tak nechci hlavně kuli absenci silnic zdejší tankodrom na to není vhodný

2016-05-17 19:23:38

Nazdarek, nerad rusim ale kdyz sem sel jak zajemce zhlednout mazdu 6, a zaroven sem si prohlednul aj mazdy 3jki a jine, sem se ptal predajce ako poriesili korozi u techno novych modelu.

Ubezpecoval mne ze uz to neni to co byvavalo a ze navyse k novemu vozu ziskavate zaruku na 12 rokov bez obmedzenia najazdu km na neprehrdzavenie.

Jedinou povinnostou je kazdy rok ist na prehliadku auta. V pripade ze objavia cokolvek rezle, prej to opravia nebo vymenia.

Informoval sem se prevazne ohledne mazdy 6, ale myslim si ze maji to vsechni modeli.

Mate to take?

2016-05-17 20:26:00

agg84: máme to také ale aj rezlej výfuk

2016-05-18 08:19:06

forester: Mno vyfuk nebude soucasti karoserie a je celkem normalni, ze vyfuk chytne rez na miste kde neni osetren. Samozrejme si muzes poridit nerez. vyfuk komplet ale to prijde na peknou kupicku penez :)

doris  
Doris
2016-05-18 09:00:37

Co vím, tak záruka na prorezavění se týká pouze karoserie a to koroze zevnitř-ven, nikoliv naopak. Na výfuk, podvozek, brzdiče apod. se záruka nevztahuje.

Ani pravidelné prohlídky za nemalé peníze vám nezaručí uznání záruky, servisy a potažmo výrobci se snaží z toho co nejvíc vykroutit a vinu hodit na majitele, který zanedbal údržbu. Je to podobně ošemetné, jako příplatek za prodlouženou záruku u různých spotřebičů....

Například když Vám kamínek poškodí lak a začne to během pár týdnů reznout a necháte to tak, máte smůlu. Někdy stačí i malá prasklinka s tom tenkém laku a taky to začne reznout, a protože je to zvenčí, opět je na vině majitel, který zanedbal údržbu. A tak to chodí.... Na druhou stanu když třeba vidím rozkvetlá i poměrně mladá auta u značek, které se honosí "německou kvalitou", oboustranným pozinkem a vysokými cenami (Audi, Mercedes, BMW), jež se navíc považují za prémiové značky, tak už mne nic nepřekvapí. Prostě se od jistého roku (dovolím si napsat cca 2000) vyrábějí spotřebiče na 5-6 let a pak honem koupit zase nové. Že je to za nespotřební ceny je bohužel už vedlejší a nikoho to nezajímá.

Takže za mne - nevěřit povídačkám prodejců o lepší antikorozní ochraně a pokud si chcete auto nechat dlouho a aby bylo bez koroze i na podvozku, je třeba vsadit na prevenci a udělat antikorozní ochranu hned na začátku + pravidelně ji kontrolovat a provádět údržbu. A samozřejmě i komplet dutiny, které jsou z výroby bez ničeho......

Už jsem to ostatně tady i psala, jak manželovi rodiče kupovali Toyotu a na dotaz ohledně antikorozní ochrany jim bylo sděleno, že to je všechno dobře ošetřené a že do toho není třeba zasahovat. Za pár let, jak měli podvozek celý zarezlý, jim pak v autorizovaném servise řekli - nyní už nemá cenu s tím něco dělat, protože je to už fest prohnilé, to si radši kupte nové auto. Takže asi tak...

Výrobci by přišli o možnost prodeje nových vozů, kdyby jejich výrobky vydržely v bezvadném stavu třeba 15-20let, tohle není z ekonomického hlediska udržitelné, takže na to, co tvrdí o lepší antikorozní ochraně, bych moc nesázela.

2016-05-18 10:30:32

doris: díky za vysvetlenie a to som si už za dva dni chcel v Mazde posťažovať na ten hrdzavý výfuk pri inej príležitosti

Takže tú záruku môžu hnať aj do x rokov a aj tak to spotrebitelom nepomôže,vždy bude x dôvodov ako ju právne nepriznať.Je to iba marketing a honba za vysokými číslami ktoré iba oblbujú zákazníka.

Výfuk asi nechám tak lebo neviem kedy sa dostanem na nejakú jamu aby som ho ošetril.Ešte že je schovaný za nárazníkom aby mi nervy nežral

doris  
Doris
2016-05-18 11:10:47

forester: Tak to bohužel je; lákání lidí na něco, co zní sice pěkně, ovšem v reálu je to jen trik a další možnost, jak z lidí ždímat peníze za vcelku zbytečné prohlídky nebo prodlouženou záruku...... V některých ojedinělých případech to třeba vyjde ve prospěch zákazníka, ale kolik takových případů je? Výrobce to má hodně dobře nastavené a spočítané, aby na to nedoplácel, když by zákazníci přicházeli třeba po 7mi letech uplatnit záruku na něco, co se při provozu tak jako tak opotřebuje. Ty výrobky dnes mají i různé - úmyslně vytvořené vady/nedokonalosti, které zkracují životnost, aby se to muselo za pár let vyhodit, protože oprava je nerentabilní.

Nám kdysi taky prodejce v Mazdě tvrdil, že naše M6 má už zadní lemy oproti předchůdci udělané lépe a že tam problém s korozí nebude. Kdybych mu tehdy věřila a nechala to tak, možná už bychom to měli rozkvetlé. Mimochodem, za pár let nám přišel z Mazdy dopis s pozvánkou ke svolávací akci právě na dodatečnou antikorozní ochranu těch zadních lemů, která se týkala i našeho auta po FL z roku 2006. Už si přesně nevzpomenu, kdy to bylo, ale mám pocit, že minimálně 5-6 let po koupi auta, když už to mohlo být chycené. K čemu by pak taková dodatečná antikorozní ochrana byla, když už by tam byla rez, která se zastavuje velice obtížně? Je to ostuda a zároveň hanebnost ze strany výrobce i prodejců.....

Prostě nevěřím tomu, co mi tvrdí kde jaký kravaťák při prodeji aut, spoléhám se na zdravý rozum a zkušenosti.

2016-08-07 20:34:01

Nedá mi to sem nenapísať.Jazdím autobusom v MHD denne 150-250km v Bratislave a tých výjazdov zo zastávok a preradovaní sa s pruhu do pruhu je nespočetne vela a keď tak môžem hodnotiť bez ohladu na to či za volantom Mazdy sedí muž alebo žena tak v škále rôznych značiek (modelov) áut jednoznačne najtolerantnejší a najviac galantný sú vodiči Mazdy asi s najvätším IQ ktorý neváhajú a púšťajú autobus.Je to asi v pomere 9 z 10 Mázd ktorých majitelia sa chovajú nadštandartne v tomto smere.

Najprv sm si myslel že je to náhoda ale po 2r. tvrdím že nie.Tak ako múdro sme si vyberali auto tak múdro aj jazdilme a taký sme aj ludia.

Fuj niečo tu smrdí

2016-11-11 09:55:18

tak sa pripajam ako novy majitel m3 bm 2.0 g120. vymenil som to za lancera tak hadam nebudem lutovat


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8