Fórum - Téma


M3 BM lak


Fórum 3 III BM M3 BM lak

Informace o modelu: Mazda 3 III BM


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 28

MAX6  
J.
2014-10-26 09:16:01

doris: Blbě jsem to napsal a ještě blběji to vyznělo. Oprava: Když bude auto špinavý,tak je tenhle nástřik daleko víc viditelnej. Když bude auto čistý a něčim třebas navoskovaný (vyleštěný),tak to tolik vidět není a respektive si toho nikdo nevšimne. Beru to podle svojí červený, která když je špinavá,tak ten nástřik vyniká.

doris  
Doris
2014-10-26 09:28:49

max6: Ono u těch spodních dílů karoserie by možná bylo nejlepší (jak funkčně, tak i esteticky), je celoplošně potáhnout ochrannou fólií. Například takto jsou chráněné u M3 a dalších aut hrany zadních blatníků před koly - jak je ten spoj blatníku a prahu - do těch míst narážejí kamínky odletávající od předních kol a ani sebelepší lak a ochranný nástřik by tam dlouho nevydržel. Fólie to naopak zvládne v pohodě.

2014-10-26 11:15:28

Tak on je základ mít tam zástěrky na předu i na zadu ne?

MAX6  
J.
2014-10-26 11:25:59

kolemjdoucí: Zástěrky už nikdy nechci ani vidět. Třeba na všech služebácích kde jsme je měli,tak když jsme se tehdá s kolegama rozhodli je sundat,tak byly přední blatníky schnilí (Tranzit,Mazdy,Škoda,atd...). Už jen ozdobná prahová lišta co mám na 323BJ (je tam od výroby),tak jelikož kryje i přední blatníky,tak se tam taky zachytal bordel a levej blatník byl na výměnu a pravej jsem s kamarádem lakýrou ještě dokázal zachránit.Bohužel bez týhle lišty už by to auto nebyla Sportka,takže tam musí bejt - pokud nechci aby byly vidět montážní díry v prahách. To samý jsem viděl i na autech kamarádů,když je třeba koupili a sundali po předchozim majiteli přední zástěrky. Jedinej auťák,kterýmu zřejmě nevadí ani zaházení solí a bordelem byl kdysi mámin žabožrout Pažout 206 a ještě dneska když ho vidim jet po městě tak vypadá jak novej.

V tomhle jsem si dal za cíl eliminovat všechny možný zákoutí,kde se může bordel (hlavně ten zimní) držet a když to nejde eliminovat,tak tam auto často oplachovat vodou a bordel vystříkat pryč. U předchozích auťáků to moc nešlo,protože buď už byly po někom a nebo to byly služebáci. Teď mam konečně nový a svoje,takže tyhle věci nee. Až budu mít kola s menšim ET než je ten bažilion u origo kol,tak si tam nalepim kus fólie na spodek předních blatníků.

2014-10-26 11:57:14

Ahoj co se týká laku u naši Mazdy vyřešily jsme to celopolepem fólii Stoneprotect. Zatím ji máme jen krátce. Uvidíme co s ni udělá čas. No snad to nejsou vyhozené peníze.

MAX6  
J.
2014-10-26 12:00:50

mforro: jsi udělal to nejlepší co jsi mohl

doris  
Doris
2014-10-26 12:33:36

kolemjdoucí: Nám třeba zástěrky pomohly, ale ty origo od Mazdy jsme nahradili delšími s plochým profilem. Vizuálně to sice není zrovna ideální věc, na druhou stranu od té doby jsou prahy i spodek auta čistější a co hlavní, dost to zachycuje odletávající kamínky a pod těmito plochými zástěrkami se nedrží špína.

Ty origo zástěrky přiléhaly částečně na bok blatníku a v kontaktních místech to mělo tendenci odírat lak. A co mi rovněž vadilo - hromadila se pod tím špína, kterou šlo odstranit jen po sundání zástěrek.....

U Nissanu je máme taky, s korozí problém není, přesto je dobré to po zimě vždy sundat a pečlivě vyčistit binec, který se hromadí za plastovým podběhem. Toto bych dělala v každém případě, i když auto zástěrky nemá. Vystříkání dutin je samozřejmost. U origo zástěrek, kde se drží binec a pravidelně se to nečistí, to rádo rezne, jak uvádí MAX6, takže je třeba najít ideální kompromis.

Jinak celopolep auta je dobrá investice, u měkkých a tenkých laků už pomalu i nutnost.

2014-10-26 16:29:16

no ja dobre viem co je ochranny nastrek a toto na mojej mazde fakt tak nevyzera... dnes som to pozeral znovu je to len na blatnikoch..

MAX6  
J.
2014-10-26 16:32:04

marekv: ale jen vespod by to mělo být = spodky dveří,práh až po spodek zadního blatníku/lemu a spodek předního blatníku tak do výšky prahu (viz foto)

Ono to není taková ta klasická krupice, jen ten lak je na pohled a na dotek takovej jinej,lehoulince drsnější.

Nebo nahoď foto co máš na mysli.

2014-10-26 17:43:40

zda sa mi, že na prahu to nemam, skusim zajtra nafotit

2014-11-10 19:41:00

Panove a damy tak jsem dnes objevil na haupne dve diry v laku. Je to na kapote u motoru, docela daleko, od letajicich kaminku bych to cekal jinde. Ze by meterorit??? Kazdopadne zacinam uvazovat o te slavne nebo neslavne nanotechnologii na misto vosku, i kdyz nevim jestli to na nejake kaminky pomuze. Jelikoz jsem ale lemra lina a jsem levej a rozhodne se mi nechce se s tim machat tak premyslim jestli si to nekde nenechat udelat. Nemate nekdo tip v Praze kde to umi dobre za rozumny penize? Jak jsem googlil tak jsem videl 6 tacu, coz je neni malo ze...

MAX6  
J.
2014-11-10 19:48:22

frankieboy: Jestli chceš a zajedeš do Příbrami,tak ti to nanesu. Ale rovnou říkám,protože přesně chápu o čem mluvíš (asi meteorit),tak to nepomůže. Zkoušel jsem vosky (měkký i tvrdý),sealanty i nano ale na tohle odlupování laku u BM, ani nevim od čeho, ti pomůže snad je fólie. Typuju že máš taky červnou barvu ?

2014-11-10 23:03:36

max6: Zdar. Diky za nabidku, mozna bych ti soupnul radsi nez nekde v OC :) trochu valcim s casem, napred musim prezout a vymena oleje, jak jsem cetl prispevky tak by auto v dobrych rukou. Nejradsi bych te to tam dal na par dnu a pak si vyzvedl poradne vylepsenou karu :) mam re soul 165 takze tvoji segru :) ja to promyslim a ozvu se.

2014-11-11 07:24:15

frankieboy: plně s tebou soucítím! , taky jsem objevil na zadních dveřích na pravé straně na dvou místech odloupnutí lak cca 1 - 1,5 mm a na kamínek se my to moc nezdá, když je to z pravé strany, ale co jiného, že?

2015-01-11 20:28:55

Zdravím, mám dotaz ohledně ošetření laku z výroby..

Jedná se mi o to, jestli je auto nějak navoskováno? Prodejce mi před předáním auta řekl, že auto půjde ještě "do myčky". Mám pocit, že na laku něco bude (obzvlášť na přední kapotě), jdou vidět kapky, jak odolávají...Zadek už je horší...

Chtěla bych nechat auto navoskovat nano technologií, chytne to dobře, nebude se to tzv. "bít"? Uvažovala jsem o vlastním navoskováním podle návodu doris, ale netroufám si.

doris  
Doris
2015-01-11 21:09:00

anda22: Ahojky, kvalitní zakonzervování laku od výrobce či prodejce nečekej. Nový lak sice bude nějakou dobu dělat perličky z kapek vody, ale právě u nového laku je důležitá kvalitní péče od počátku, aby zůstal v neměnné kráse co nejdéle. Nanotechnologii ve svém vosku používám už řadu let, je to dobrá volba a není třeba se toho bát. A vlastního navoskování už vůbec ne, akorát je třeba na to mít prostor a čas. Když pak člověk vidí nádherný výsledek a dlouhodobě si ho užívá, je to příjemná odměna a na každé další voskování se pak majitel auta doslova těší.

V případě dalších informací nebo zájmu o můj produkt se můžete obrátit na mne přes sz. Zájemcům o můj vosk zároveň podám podrobné info, jak s voskem správně pracovat, co všechno to dokáže ošetřit a jaká je následná údržba auta. Majitel může přijet s autem i ke mne, kde se přesvědčí, jak vosk funguje a sám si to může pečlivě vyzkoušet.

2015-01-11 21:20:23

anda22: Jsem spokojený uživatel Dorisina vosku, za sebe můžu doporučit jak vosk tak Doris jako člověka a zdroj informací. Doris ale zapomněla zmínit jednu maličkost, tak si ji dovolím doplnit. Pro voskování vlastními silami je potřeba taky pár L benzínu (v mém případě to bylo cca 5L) - když je po všem, je člověk tak "uvoskovaný", že chtě nechtě musí sednout za volant, pustit si dobrou muziku a pořádně se projet jen tak pro radost, aby se mu vrátila zpět ta láska ke krásnému autu, která během nekonečných hodin strávených voskováním utrpěla pár šrámů ;)

2015-01-11 22:16:23

daav: takže říkáš, je to na upadnutí ruky, jo? Nevím, jestli bych na to měla sílu a trpělivost to pečlivě rozetřít. Jak se znám, přidělala bych jí asi víc šrámů

2015-01-12 09:11:03

anda22: No ono je to asi dost o technice, jako asi všechno...a tu člověk do ruky nedostane jinak než praxí řekl bych...taková Doris, podle toho jak je do vosku zapálená, se určitě nemůže dočkat chvíle, kdy přejede prsty přes lak a řekne si...je čas... K takové fázi mám ještě daleko, takže k vosku musím počítat i ten benzin

Edit: Mimochodem myslím, že nutnost projížďky po voskování za účelem obnovení vztahu s M3 už tady zmiňoval kdysi někdo přede mnou, mám dojem, že jsem něco podobného na fóru zachytil...

doris  
Doris
2015-01-12 16:43:27

daav: Děkuji za Tvé reference.

anda22: Vosk, který nabízím, má oproti většině dostupných výrobků mnohem jednodušší aplikaci. To byla jedna z prvních věcí, na které jsem pamatovala, protože jako žena mám velmi jemné a spíše slabší ruce, a pokud bych musela pracovat s voskem, s nímž bych se nadřela, neobstál by.

Bez práce nejsou koláče, pokud někdo nemá na to čas nebo se mu prostě nechce, musí voskování svěřit profíkům. Pokud se dodrží postup, není na tom co zkazit..... Spíš, když se lidem nechce si s tím pohrát, odfláknou to, a pak jim konzervace laku nevydrží tak dlouho. Bohužel špičkově odvedenou práci jsem až na pár světlých výjimek u žádného servisu,který se tím zabývá, dosud neviděla. A když už by to bylo podle mých představ, pak to ovšem bylo za přemrštěnou cenu.


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 28