Fórum - Téma


M3 BM lak


Fórum 3 III BM M3 BM lak

Informace o modelu: Mazda 3 III BM


1  2  3  4  5 ......... 28

2014-02-07 12:07:16

kamilac: Zatím jsem podrobnější info nehledal, protože auto mi přijde až v červnu, ale takhle varianta se mi celkem zamlouvá, kort u nového auta.

2014-02-07 12:25:00

motion: tak to jseš na tom líp než já mě má dojít až v říjnu

2014-02-09 15:15:25

motion: Tak cena keramické ochrany laku u nového vozu je orientačně v rozmezí 8 - 12 tisíc, záleží na firmě, velikosti auta, rozsahu přípravných prací apod,..

2014-02-28 19:04:20

shr3k: Ahoj, prosím kde ti dělali ten polep..? Nebo nevíš kde to dělají v okolí Hradce Králové uvažuji o tom taky sice na CX-5 děkuji za info

2014-02-28 20:56:30

ladys: www.wrapstyle.cz, ve Zlíně, ale mají i pobočku v Praze.

2014-02-28 22:33:03

shr3k: Ještě bych měl dotaz...myslíš že je lepší polep folii nebo to keramické ošetření???

2014-09-09 20:04:30

Oprava poškození laku - přední kapota .. Ahojte ještě raz všeci.

Pozoruju vaši debatu v hlavním vláknu ohledně laků a tak, ale sám tomu vůbec nerozumím, na starém autě jsem to neřešil a teď bych potřeboval poradit.

Asi nějaký šutr či co mi během cesty udělal fest pěkný zářez, bohužel na přední kapotě. Přijde mi, že je to bohužel skrz všechno až na kov, viz přiložené foto.

Díky za jakoukoliv radu nebo postup, co s tím; nerad bych něco zaspal nebo zvrtal.

MAX6  
J.
2014-09-09 20:12:48

engin: Ouu to zamrzí. Tohle už je dost velký i na zatečkování. Teda i zatečkování je lepší než to nechat takhle otevřený,ale to už bych asi pořádně.

2014-09-09 20:18:51

Hm :-/ To znamená to rovnou hodit do servisu, nebo s tím jde něco "normálního" dělat svépomocí? Když tak nemáš nějaký odkaz na web nebo zkušenosti, já tohle fakt nikdy neřešil a nic o tom nevím.

MAX6  
J.
2014-09-09 20:23:53

engin: No ono záleží co si tou svépomoc dokážeš udělat. Nevim jakou máš pojistku,ale třeba by se ti vyplatilo tu kapotu nechat přestříkat,potom bys měl i trocha silnější vrstvu laku,která už by něco vydržela (i kdy takovouhle bombu asi taky ne).

Doris tu házela jak si opravit barvu na plechách MADE IN DOMA:

http://www.mazdaclub.cz/c...vy-motoroveho-prostoru-11

http://www.mazdaclub.cz/c...vy-laku-na-naraznicich-19

2014-09-10 07:59:09

Mě sice Mazdička dorazí až příští rok, ale už teď jsem trochu znejistěl, když vidím vaše příspěvky.

Budu brát u Auto Jonas - nabídli mi za 3000 nástřik spodku a za další 3000 dutiny. Nenechával si někdo u nich něco dělat? Ten jejich technik se mi moc nelíbil, tvářil se, že ho obtěžuji a tenhle přístup nemám rád

Taky přemýšlím, jestli se vyplatí dávát dalších 30 000 do ochrany laku, nebo počítat s tím, že to prostě za rok/dva nechám nastříkat.

doris  
Doris
2014-09-10 08:30:25

kolemjdoucí: Dutiny se dají udělat mnohem levněji, to bych jim za to nedala. A ochrana laku - záleží, kolik chceš investovat. Osobně bych asi šla do fólie Carshields a uchovala si origo lak. Nově udělaný lak z lakovny je sice odolnější a hrubší, ale skoro vždy obsahuje smítka a další neplechy, které auto z výroby nikdy nemá + slabou stránkou jsou odstřiky aerosolu v místech, kde nemají co dělat. Dobrých lakýrníků, kteří své řemeslo ovládají opravdu výborně, je bohužel minimum.

Preventivní nástřik podvozku u nového auta je velmi dobrá investice.

2014-09-10 09:16:52

Tak strejda je autolakýrník, jeho táta (můj děda) byl autolakýrník a mají doma ještě vypalovací pece na auta, takže tady se o kvalitu nebojím :)

doris  
Doris
2014-09-10 10:36:30

kolemjdoucí: Špičkově udělaný lak je o mnohem více věcech, než jen o vypalovací peci. Ale pokud máš v rodině dobrého lakýrníka, tak to máš super. Já jsem dosud nenarazila na lakovnu, která by odvedla 100% práci (vždy zůstaly smítka v laku, stékance nebo nestejnoměrná vrstva laku, nedotažené hrany, viditelné přechody barvy v zástřiku, odlišný odstín na opravených dílech, nerovnosti karoserie špatně opravené, nedbalé nastrojení, poškozený lak po nastrojení auta, nefunkčnost některých věcí po špatném nastrojení, odstřiky na sklech, v motorovém prostoru apod.....). Vždy byl opravený lak poznat oproti originálu z výroby.

2014-09-10 19:59:30

Jasně, že to není vše. Já ani neplánuji, že bych nechal stříkat jen část auta - navíc vzhledem k barvě Soul Red si myslím, že by to byl problém (nevím jen typuji), spíš bych to viděl tak, že za pár let to nechám stříknout celé a hotovo. Fólie se mi moc nelíbí, vzhledem k množství hran.

MAX6  
J.
2014-09-11 21:40:17

První člověk o kterym slyšim,že mu to začalo hnít. Fotka je půl roku starýho sedana (v kufru) nějakýho poláka. Typická hniloba ve spoji dvou a více plechů - tohle jsem viděl u hodně značek aut (bohužel) Naštěstí u tohodle případu je oprava jednoduchá a rychlá.

A proto je dobrý auto ošetřit od zhora až dolu a nekecat že je to zbytečný nebo že zrovna dávaj ordinaci v televizi..

2014-09-11 22:28:33

engin: Zdravím.

Krásně nafocené poškození přadní kapoty. Při zvětšení obrázku

je patrné vrstvení laku. Již zde je vidět , že začíná místo napadat

koroze. Je zde zřejmé, že není použit pozinkovaný plech z válcovny-ocelárny.

Jinak by zde nedošlo ke korozi-vrstva zinku by nebyla proražena.

K opravě tohoto- neodkládat OPRAVU-aspoň svépomocí.

Odstranění koroze- základní barva-a opravnou tužkou met. barvu a dále bezbarvý lak.

Dále po zaschnutí přeleštit- přebrousit - přeleštit jemnou brusnou pastou-ale velni opatrně.

Profesionální oprava- postup dle technologie pro lakovny-bylo by to na několik odstavců.

Vlastní oprava je pro šikovné a výsledek není nikdy stoprocentní. Třeba Doris popíše opravu

lépe.

zdravím MI.

2014-09-12 09:46:27

MIMU dík za reakci.

Konzultoval jsem to v servisu a ti říkají přestříkat celé, tj. asi 6 tis :-/ (šlo by to z havárky, ale stejně, zaříznou mi bonusy :-/ )

Moc se mi do toho nechce, ale když to udělám svépomocí a udělám to blbě, začne to pod tím reznout a bublat, tak to už se stejně opravit nebude dát nijak a pak to bude na celou výměnu kapoty? :-/ Z ebaye jsem objednal soupravu na opravu, ale bude tu až za týden :-/

doris  
Doris
2014-09-12 09:52:59

max6: Hmm, tak to je přesně to, čeho jsem se u nových Mazdiček obávala při pohledu na povrchovou úpravu a lak. Po půl roce už korodují. Smutné. Já si všimla zase koroze v závěsu zadních dveří, jak jsme testovali novou M3. Vypadá to, že to není z výroby vůbec promazáno tukem. Obávám se, že tahle auta bez dodatečných investic do antikorozní ochrany nebudou mít dlouhou trvanlivost.

Jinak co se týče toho proraženého laku na kapotě na fotce výše, tak to je už na přelakování celého dílu nebo alespoň na zástřik do ztracena. Oprava zakápnutím bude vidět vždy. Důležité je to srovnat/vyplnit, díry jsou až do plechu a řádně hluboké.

2014-09-12 10:20:27

mimu: Že není použit pozinkovaný plech z ocelárny je podle mého názoru nesmysl, auta se dnes lisují jenom z žárem nebo elektrolyticky pozikovaného plechu, protože jinak by ten plech ani nepřečkal v patřičné kvalitě transport do lisovny a nešel by lakovat tak tenkým lakem. Pak se po svaření dodatečně máčejí (u hlubokotažených dílů dojde při lisování k poškození ochranné vrstvy, stejně jako při bodovém svařování) v zinkovém elektrolytu.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 28