Fórum - Téma


M3 BM Exterier a interier


Fórum 3 III BM M3 BM Exterier a interier

Informace o modelu: Mazda 3 III BM


1 ......... 16  17  18  19  20 ......... 35

2015-02-24 11:22:00

Hrozně se mi líbí tohle křídlo, je z karbonu, 2-dílné a montuje se místo té originál stříšky kolem brzdovky. Mě se nejvíc líbí v barvě auta. Objednat by šlo asi zatím jen z Číny. Co vy na to?

Tady je k němu plno fotek: http://club.autohome.com....ad-c-3294-36556060-1.html

Tady ho řeší ve foru: http://mazda3revolution.c...1-hatch-rear-spoiler.html

Toto je asi výrobce: http://www.jskracing.com/...A-HATCHBACK-pid-5580.html

2015-02-24 15:43:04

davef: je dost velký na můj vkus, ale to záleží na tobě, špatně nevypadá

2015-03-02 09:55:04

Jedno drobné vylepšení - spíš teda pro majitele než pro auto

http://www.ebay.com/itm/H...ain_0&hash=item3cf1034aee

2015-03-02 10:05:24

rejacz: tady je jich víc: http://www.ioffer.com/c/J...lry-Watches-260000/mazda3

2015-03-02 10:09:38

davef:

2015-03-02 13:24:24

Pěkné

2015-03-03 09:04:41

Ahoj,

chtel bych se zeptat, jestli mate stejny problem s lakem jako ja. Vsiml jsem si totiz, ze za 1 rok je na nem od drobnych kaminku vice mist, kde se odloupl (zejmena kapota) nez napr. na nasem druhem aute swiftovi po skoro deseti letech. Neprijde mi to uplne normalni, vypada to, ze ta vrstva laku je opravdu hodne mala. Navic je na nem videt jakekoliv byt i drobne skrabnuti od vetvi apod.

Vita

2015-03-03 09:43:58

Ten lak je opravdu bída. Když jsem byl na přelakování toho buchlího blatníku, tak lakyrník říkal že ten lak měřil a že má 73 mikronů a že je fakt tenkej.

doris  
Doris
2015-03-03 11:00:43

kamilac: Bohužel těch cca 70 mikronů bývá i včetně barvy a podkladového pigmentu. Samotná krycí vrstva čirého laku, který to má všechno chránit, má jen něco málo kolem 20-30 mikronů. Rovněž jsme to měřili s lakýrníkem a byl to docela šok. S tím lakem je třeba zacházet velice opatrně, zásadně nejezděte do myčky na kartáče ani neuvažujte o renovaci laku strojním leštěním. Já třeba na lak Mazdiček používám leštící složky s mnohem jemnější pigmentací (určené i pro finalizaci extrémně jemných a měkkých laků na modelech), aby to bylo k laku co nejšetrnější.

2015-03-03 11:12:06

doris: ten lak je fakt bída strašná, do myčky nejezdit - to jde, ale vyhnout se kamínkům, to už ne. Já mám oděrky i na dveřích!! Podáme hromadnou stížnost?

2015-03-03 11:20:16

Jsem pro :-D

doris  
Doris
2015-03-03 11:29:24

zdenooh: Nejde mi do hlavy, proč Mazda tolik šetří na laku? Na tak nádherných autech, kterým by hluboký sklovitý lak tolik slušel.....Na hmotnosti auta ušetří asi půl kilogramu, finančně na tom počtu vyrobených kusů taky něco ušetří, jenže na úkor čeho......" Nejlíp z japonců je na tom s lakem asi Toyota, co jsem tak zkoušela a vypozorovala. Možná ještě Nissan, jenže to už je spíš evropan - Renault.

Ty dveře máš od škrábanců jen na povrchu, nebo už to jde do barvy? Pokud je to jen slabě na laku, tak to bez problému zmírníš tím voskem, který ode mne máš. Případně jak bys měl cestu kolem, klidně se stav - mrknu na to a zkusím Ti s tím něco udělat. Před pár dny jsem s klientem řešila (na rovněž tenkém laku - odstín Red Soul) táhlou oděrku na dveřích od nešetrného otvírání sousedního auta a měl to dost výrazné. Povedlo se to odstranit parádně, ale musela jsem postup opakovat vícekrát, protože ten vosk leští skutečně šetrně.

2015-03-03 11:43:03

doris: ja mám vrypy až na základ, ale už jsem to zamaskoval opravným lakem, co jsem si koupil, lepší než nic. Je to fakt k nepochopení, na čem se dnes šetří, přece by měli dbát taky na pověst, ne? To samé, jak u servisů některých.

2015-03-03 13:19:17

doris:

Ahoj,

chtel bych se zeptat, kde sidlis. Ted to jeste nechavam byt, ale po zime bych chtel mozna zalestit mista se skrabanci a podobne, pokud by to slo a pripadne nechat navoskovat.

Diky

V.

doris  
Doris
2015-03-03 13:25:05

vitulaaak: Ahoj, jsem ze severu Moravy - Ostravsko. Pokud bys měl cestu k nám, není problém se domluvit kdykoliv za hezkého počasí. Více přes sz.

2015-03-03 13:25:09

Hlavně taky kvůli různým nesmyslným EU nařízením používají vodou ředitelný barvy, stop starty a podobný pí.oviny, který ve finále nemají vůbec žádnej efekt, ba naopak jsou kontraproduktivní. Tohle je moje první nový auto a na těch všech starších (Renaulty, Fordy) jsem nikdy nic takovýho neřešil, nebyli tam žádný EU ku.vítka, a lak ten vydržel snad všechno.

doris  
Doris
2015-03-03 13:58:41

kamilac: Jj, EU je kapitola sama o sobě, viz slavná biopaliva atd....škoda slov. U těch vodou ředitelných barev by možná až takový problém nebyl, horší je, když se šetří na krycí vrstvě toho čirého - akrylového laku. Co jsem tak zkoušela, tak němci, frantíci nebo i Škodovky mají ty laky poměrně slušné, taktéž i Toyota a dokonce i na některých korejcích ten lak jakž takž ušel. U Mazdy to bohužel výrobce podceňuje a přijde mi, že s každou další generací je toho laku na Mazdičkách méně. Možná je to záměr, aby ta auta vizuálně rychleji stárla a nevydržela tolik. Holt, chtějí prodávat stále nová auta a těžit ze servisu nebo i doplňkových služeb (polep ochrannými fóliemi).

2015-03-03 16:16:01

doris: No, jestli je na tom Toyota z laků nejlíp, tak potěš. Máme doma Corollu Verso r.08 a po roce tedy asi 30 tis. km byla kapota kropenatá jako kdyby ji někdo cíleně pískoval a v centru oděrek rezavé tečky, o dveřích ani nemluvě, náchylnost na poškrábání strašná. A to byla šedá metaliza, kde to tak nebije. Ze zkušenosti snad oktavka měla fakt slušný lak.

2015-03-05 16:26:20

Počasí mi zatím nepřeje, abych udělal lepší fotky, ale nechal jsem si polepit střechu černou lesklou fólií. V kombinaci s tmavými zadními okny to vypadá podle mě dost dobře :-D

doris  
Doris
2015-03-05 16:35:30

technick: Paráda, vypadá to fakt skvěle a musím uznat že dokonce mnohem lépe, než jsem si představovala, protože tahle auta jsou už sama o sobě v origo provedení z výroby nádherná.


Odpovědět

1 ......... 16  17  18  19  20 ......... 35