Fórum - Téma


M3 BM 2013 - 20?? skyactive


Fórum 3 III BM M3 BM 2013 - 20?? skyactive

Informace o modelu: Mazda 3 III BM


1 ......... 90  91  92  93  94 ......... 171

2014-12-05 08:13:54

Na garančky se nemusí jezdit k prodejci,ne? Ve Zlíně je taky autorizák ...auto efekt

2014-12-05 08:46:00

kolemjdoucí: Vítej ve světě ovládaném finančním mamonem, sebestředností, bez jakékoliv lidské tváře....

Ono obecně, co se auta týká, tak pokud jsem si to neudělal sám, mám zkušenosti, že mě měl každý potřebu jenom oškubat (nejenom ta nová Majda)...

Ale není to jenom tohle...je to i u pojišťoven, bank a jiných vrcholných institucí... Já třeba hraju s bankama už asi 4 roky vabank o to kdo mi poskytne lepší služby, stejně tak píšu "žádosti o rekalkulace a různá potvrzení" na pojišťovny....

Pokud do nich prostě člověk nešije, tak na to dlabou (s vědomím že je ten klient idiot a my na něm vyděláme)... Po telefonu Ti každý slíbí všechno, já osobně bych si do té Olomouce udělal výlet a seřval bych tam toho frajera, že jsem takové chování ješě nezažil a že očekáváš nejen adekvátní odezvu ale i satisfakci za způsobené potíže (třeba plná nádrž benzínu v novém autě), v opačném případě to hodláš řešit s importérem (jejich centrálou)....

Vrchol toho všeho by mohlo být zrušení obejdnávky, to by asi frajeři koukali...

Zase na druhou stranu :

  • není to ani Schade (s ulítlýma mikromotorama) - ti se lidem nechtějí ani věnovat před prodejem
  • nebo Hjondé (s vrzajícím interiérem a podvozkem) - ti otravují až moc, jen za cenu aby ulovili další rybku

milan123:

Nejsem si jisty ale jedna zlínská pobočka (mám pocit že AutoEfekt) čeká podobný osud jako Břeclav... Bavil se o tom se mnou můj prodejce, když jsem se s nim bavil, kde můžu jezdit na garančky...

2014-12-05 08:53:15

Auto Efekt už neprodává nové auta, ale jako autorizovaný servis funguje stále dál.

2014-12-05 10:30:13

fakt hrozný přístup, určitě by se slušelo, aby informovala zákazníka, že předání auta bude o 150km jinde, ke všemu nechápu, proč to nepředají Brnu, které je blíže v tomto případě bych očekával, že mi zajistí dopravu na předání vozu a vůz předají s plnou, jak se psalo výše.

známý se jel jen podívat do jedné Pražské prodejny amerických aut a nebýt toho, že se chtěl projet pendolinem, takže jej automaticky vyzvedli na nádraží, tak říkal, že kdyby chtěl, tak pro něj přijedou do Olomouce, odkud pochází. to jsou jiné služby. upozorňuji, nešel kupovat, chtěl se zatím jen podívat. ale nakonec koupil.

2014-12-05 11:35:35

Fakt mě to mrzí, ale každý další krok mě neustále utvrzuje v tom, jak na zákazníka kašlou. Uvidíme, poslal jsem oficiální vyjádření a žádost emailem o nějaké "narovnání". Nicméně pan David Levek, který mi slíbil, že včera zavolá, se neozval,,,

Vzhledem k tomu, že smlouvu mám podepsanou s Břeclaví a jim jsem skládal zálohu, je tu pořád možná poslední varianta - vzít si zálohu zpět a odstoupit od toho všeho. Možná nic nevyberu a nakonec za půl roku znovu budu koukat po Mazdách, nicméně ji v ten moment nevezmu ani v tom Olomouci, ale budu hledat jinde.

2014-12-05 11:40:00

milan123: Jasně.. dokonce dle zákona ani nemusíš do autorizáku, i když by oni měli plnou držku keců. U Mazdy je jediný problém v té elektronické servisce, do které zapisuje právě jen autorizák nebo větší servis

2014-12-05 11:51:03

kolemjdoucí: Ja osobne jsem auto kupoval v Autopalace v Brne a naprosta spokojenost,urcite doporucuji. Tak si zajisti primo u Mazdy prevod do Brna nebo to opravdu zrus a zajet si do Brna

a podepis novou objednavku. Kazdopadne bych se nenechal odradit od nakupu M3 jen kvuli temto problemum.

2014-12-05 13:21:37

pánové, docela čumím, jak je to z přístupem servisů Mazdy na ne jenom v mém případě, ale i jinde, evidentně mívají společná školení, nebo co!! Já jsem tu už psal o tom, jak my provedli opravu pukání v A sloupku, když jsem psal mail přij. technikovi, co to se mnou řešil (p. Pudel - Kodecar Ostrava), tak my ani neodpověděl, ani mně jinak nekontaktoval, po dvou dnech jsem psal to samé výkonnému manažerovi p. Landigovi, taky žádná odpověď, zase jsem počkal dva dny, zavolal mu, tak nejdříve výmluvy, že byl v zahraničí atd., ačkoliv potvrzení o přečtení mailu přišlo hned, odpovědět taky není problém, že? No a následně se mě zeptal, že co bych teda chtěl , to my doslova vyrazilo dech, nakonec jsme se domluvili na uvedení do odpovídajicího stavu, ale objednal mě až za cca 2 týdny, to bude teď v pondělí, takže ještě není konec....

2014-12-05 13:25:27

zdenooh: je strašně zajímavé, že manželky kolegyně do kodecaru ostrava jezdí s mitsu asx a ta si je nemůže vynáchválit. že by v jedné firmě byly takové rozdíly v chování k majitelům různých značek?

ps: chce obnovit vozový park a mazdu ji vymlouvají.

2014-12-05 13:41:48

radomiláček: věř, nevěř, je to jak píši, jestli se chceš přesvědčit, tak v pondělí v 9:30 před Kodecarem! Asi mají jiný přístup k ženám . Ale spíš neměli takový problém, ono ženská by to asi neřešila, a pak, do té doby jsem byl v celku spokojen, jinak bych tam nejezdil, ale jak se zachovali po tomhle, je na mně moc! Proč ji vymlouvají mazdu?

2014-12-05 13:44:25

zdenooh: já ti věřím, mám s nimi zkušenosti zase jiné. jen mě překvapuje, že k té kolegyni se fakt chovají skvěle. prostě přesně tak, jak bych si představoval. jediné, co mě napadá, tak asi to, že s mitsu prostě začínali, pak tuším přidali citróna a mazdu mají tak nějak do počtu.

nevím, jak argumentují, ale tlačí jí zase do mitsu. něco v tom bude.

2014-12-05 13:51:25

radomiláček: jasně, ono, jak tam člověk jezdí vesměs jenom na servisní prohlídky, z kterých oni žijí, a jinak nemá žádný problém, tak je to něco jiného, ale já, kromě oprav na záruku, jsem jim už dal za necelý rok pěkně vydělat a takhle se zachovali..

Jinak jsem si myslel, že jim je jedno, jaké auto prodají

2014-12-05 14:01:22

zdenooh: ta známá u nich řeší vše, prohlídky, přezouvání pneu, ale i drobnosti, jako smrdící klima - chcíplá veverka někde u topení apod. a taky je dost otravuje. ale podle všech zkušeností to fakt vidím na to, jakou značku člověk má.

2014-12-05 14:13:53

Nechci hájit dealery Mazdy, ale znám pána z nejmenované leasingovky, který je hrozně ochotný, bude vám volat třeba 6x denně, samý úsměv i autem pro vás přijede na zastávku MHD. A pak vám s širokým úsměvem naúčtuje 60.000,- provizi za uzavření úvěru.

Taky sem měl špatnou zkušenost s už neexistujícím dealerem škodovky, který se taky hodně usmíval, dokonce i kafíčko uvařil a pak mi vyměnil starý olej za ještě starší...

Ono dneska je to těžký, přístup lidí dělá hodně, ale víc bych dal na vlastní auto než na jeho prodejce.......

2014-12-05 14:45:28

vit70: abych byl férový, dealer p. Pařil je fajn chlap, přístup při výběru, objednání až po předání auta bez problému, mohu jenom doporučit, já mám problém pouze ze servisem a až v tomhle posledním případě, ale to právě změnilo můj názor na servis v této firmě úplně

2014-12-05 14:54:48

kolemjdoucí: Vezmi to v klidu a podívej se, co máš v předkupní smlouvě. Není tam napsáno, že v případě odstoupení od smlouvy záloha propadá? Ono taky záleží, kde ta záloha skončila. Zda na účtu dovozce, který by se měl automaticky postarat, nebo prodejce, který asi zkrachoval. Jestli Ti Mazda ČR nabízí, že auto dodají a zálohu započtou, tak to spíš ber. Mohl bys taky přijít o peníze...Nové auto Ti udělá radost a časem si servis najdeš. Přeju šťastný konec!

2014-12-05 16:45:26

Hele ohledně těch servisů je to děsně individuální.. Já kupoval auto z ADJ Jihlava u jistého pana Jecha. Při koupi byl naprosto vynikající a musím říct, že mi dal nejlepší podmínky (ale byl jsem na doporučení). Když jsem odjel a v průběhu 14 dnů s ním ještě řešil další dotazy, šlo to všechno do kopru. Neodpovídal a všechno byl problém..

Došlo to tak daleko, že už tam nepojedu. Nikdy.. Oblíbil jsem si Auto Palace Spořilov. Přístup parádní, přijímací technik fajnovej řízek, práce rychlá. Pihou na kráse je cena - 850,-/hod což se mi zdá hodně. Jenže mi jde o lidi a přístup, tak tam jezdit budu nadále..

A do Jihlavy leda tak pro nové auto

EDIT: ještě jsem tu četl něco o špatném přístupu Palacu k show carum.. Já měl opačný přístup. Zavolal jsem a za 3 dny jsem měl auto na celou noc půjčené.. Takže zase o lidech

2014-12-05 18:36:20

Já mám v závazné objednávce klausuli, že pokud odstoupím od objednávky, záloha propadá. Nikoliv, že pokud dojde ke zrušení, propadá záloha. Bylo by nelogické, kdyby to tak bylo. Někdo z Mazdy by řekl, že auto nedodají, protože v lednu se jim auto dodat nechce a zruší obchod a já bych přišel o zálohu. Já dávám peníze, oni garanci, že dodají auto. Bohužel toho se od Auto Jonáš nedočkám a tak mám právo na vrácení zálohy, toho bych se nebál.

Teď jen čekám na reakci z Olomouce, jestli budou schopni dát nějakou adekvátní slevu z automobilu. Jestli ne, objednávku zruším a za čas si zajedu jinam pro skladovku (pokud nenajdu něco jiného)

2014-12-07 00:28:59

kolemjdoucí: Tak se na to vyprdni a kup si něco jiného. Nebo chceš, abychom tě přemlouvali ? Mám podobnou zkušenost. Změnil jsem prodejce (AD centrum Praha) a tam se mnou paní mluví vždy okamžitě a reaguje jako člověk, který chce prodat. Upřímně, ale kdybych byl v situaci jako ty, tak koupím třeba něco od Seatu nebo možná Fordu. Ostatní, prosím, nekamenujte mě. Má právo rozhodnout se.

2014-12-07 10:08:31

kolemjdoucí: tak nějak souhlasím s Vladimir76.... slyšel jsem že Fabia III s motorem 1.0MPI je absolutní nářez, který by měl mít doma každý...


Odpovědět

1 ......... 90  91  92  93  94 ......... 171