Fórum - Téma


M3 BM 2013 - 20?? skyactive


Fórum 3 III BM M3 BM 2013 - 20?? skyactive

Informace o modelu: Mazda 3 III BM


1 ......... 80  81  82  83  84 ......... 172

2014-11-24 21:54:07

max6: už chápu, OK, myslel jsem, že to jde objednat přímo od nich, no nic, z dovozem se počítá, že půjde cena nahoru

2014-11-24 21:59:35

vit70: Zajimava otazka. Nejsem nejaky expert na autorske pravo, ale skutecne bys pravdepodobne nemel narok na nahradni medium (software) pri ztrate ci kradezi. To je jako kdyby jsi ztratil hudebni Cd a sel bys do obchodu, ze sis koupil licenci, takze mas narok na to same medium. Vec ale muze byt slozitejsi v dnesnim pomerne slozitem svete autorskeho prava, kdy casto kupujes programy on-line a v podstate si casto koupis licencni klic a kdyz smazes program tak znova nainstaluejs a jedes dal. Myslim, ze by ve finale toto mely resit licencni podminky a ne to co reknou v mazde( jsou u brozury ?). Pred casem jsem resil problem kdyz si koupis napr notebook s windows a registrujes licenci on line, a pak vratis ve lhute 14 dnu notebook a koupis si jinej, tak se dostanes do problemu take, ale vetsinou te Microsoft uz vyjde vstric. Ja bych kazdopadne spolehal spise na dobrou pojistku a pokud prokazes, ze ti nekdo vykradl auto, tak bys mel dostat pojistne plneni (samosebou podle pojistky). Obecne ale uznavam ze se clovek muze dostat do potizi i s tou pojistovnou. Vsude se resi kradez tabletu ale asi vetsi problem je kradez karty. Kdyby si ji clovek vyndaval (bral s sebou) tak se muze dostat pri ztrate do vetsiho pruseru nez pri kradezi...

2014-11-25 20:35:55

cafte v aplikacii kde je spotreba paliva upozornenia vymena oleja je aj rotacia kolies co to znamena druha sada kolies zimne diky?

2014-11-25 20:53:49

zdenooh: Nebooj bude držet,tenhle systém dělené vzpěry se používá i do závodních aut,právě proto, že se to dá snadno a rychle vyndat a zase vrazit zpátky,no a tam to dostává jinou čočku. Jinak imbus šroub co tam je má standartně pevnost 8.8 odhaduju, že i průměr bude 8mm a na takovej šroub bys ve střihu pověsil celý auto! Když se tam vrazí nepovolka matka, tak je to bombenfest Takže za mě tahle hliníková, ale ani ta ocelová co má MAX není v žádným případě špatná. Jak sem psal záleží co by to stálo? 10k se mi za to dát nechce.

2014-11-25 21:24:49

miso173: To s Tebou dealer při prodeji neprocházel jednotlivé funkce auta?

Rotace kol je pouze upomínková funkce, která pomáhá řidičům s vysokým ročním nájezdem udržovat všechny pneumatiky rovnoměrně ojeté....

Po 10 000km by se měly přední pneumatiky vyměnit za zadní a naopak...Pokud najedes na letních 10 000 a na zimních 10 000, tak nemá smysl ani funkci zapínat, stejně tak jako když najedeš za rok méně než 20 000km....

2014-11-25 21:38:13

hanocri: dakujem nie namna sa vykaslal o hentom nic nehovoril predajca TT

MAX6  
J.
2014-11-25 21:48:39

Když se tu bavíte o těch funkcích v "Aplikace",tak už někomu z vás vyrostl nějakej stromeček ve spotřebě ? Já ty stromy asi spíš kácim,protože po 12500km pořád nic

2014-11-25 21:51:04

Já se snažím i-stop bojkotovat co to jen jde, takže moc na sazeni stromku nehraju.... Stejne by me zajímalo, kolik casu musí být ten pitstop zaply aby aspon jeden vyrostl... já bych řekl že až tak kolem 50 000km , což mi ale nový startér za 6 let nezaplatí...

MAX6  
J.
2014-11-25 21:54:54

hanocri: To asi ne,protože v manuálu je fotka,kde jich je vyrostlejch nějakej 136 kousků (nevim přesně). Stupid-Stop se snažim bojkotovat když vim že jízda bude jen po městě,ale jak jedu dál,tak ho nechávam zaplej. Nebaví mě pořád mačkat čudlík a hlavně mě vadí ten svítící nápis a izolačka kterou bych ho přelepil už došla.

Jinač to nebude až tak žhaví s tim že by to nějak víc ničilo motor. Netvrdim,že to je super věc,která motoru prospívá,ale když vezmu že M3BL už tu jezděj od 2009 a i-Stop maj taky a nic se neděje. Stejnak ty auta nejsou jako celek stavěný na nějaký dlouhý léta jako auta z 1992.

2014-11-25 22:00:31

ja mam 17000 km, stromcek som si este ziadny nevsimol. Akosi nestiham pozriet ani do manuala, len vcera som prezul na zimne, dal som GOODYEAR ULTRA GRIP 9, 16ky miesto letnych 18sok, auto je o poznanie tissie, co ma potesilo. Stabilita trocha horsia, ale pohoda. Len pre info som siel dlhsi dialnicny usek, cca. 300km od 150 do 170 kmh pri teplote 5 stupnov so spotrebou 9.2L. Skusal som aj maximalku G165, 216 v miernom klesani, uz to stupalo velmi pomaly.

2014-11-25 22:28:53

dolby: Ty chlape asi zadnej stromek nikdy neuvidis, s tvym stylem jizdy :))) Kazdopadne to bude nejakej pomerne umele vytvorenej model toho kolik usetris na i-stopu stromu. Coz je vedeckej nesmysl, protoze co2 lesum skodi neprimo. Spis skodi NOx. Spis nez stromy by tam mely bejt plice. Protoze pokud stojis minutu na krizovatce s vypnutym motorem, tak to nejakej vyznam pro lidsky zdravi asi ma.

MAX6  
J.
2014-11-25 22:33:40

Tohle jsou stejnak blbosti jen aby aby greenpízíci byli v klidu. I kdyby i-Stop a podobný ptákovyny neexistovali,tak 100 novejch aut stojících na křižovatce je pro plíce lepší než jedna Karosa provozovaná jako MHD jezdící na biokejdu.

2014-11-25 22:34:12

dolby: Jinak souhlas s pocitem na zimakach. Zatacka se da riznout mnohem opatrneji, ale jinak pohodicka a klid. Ja mam disky original od mazdy sedy a nokian gumy. Bohuzel se mi to nelibi, ale co se da delat. Pridam pro predstavu nekdy foto, az to bude trochu mene zaflakany....

2014-11-25 22:37:21

Tyhle naše šící stroje co točí 550ot/min na volnoběh když jsou zahřátý neuškodí ani mýmu štěněti....

MAX6  
J.
2014-11-25 22:39:39

Jelikož chci jiný disky na léto,tak jsem koupil 18" zimáky na stávající origo disky. Zatim pohoda,ale jsem zvědavej jak mě budou cinkat zuby jestli napadne nějakej sníh.

2014-11-25 23:03:41

Ja jsem si na ten istop docela zvykl, i kdyz zpocatku jsem byl rudej. Vono po ty praze to ma fakt neco do sebe, akorad si clovek musi dat pozor na vcasne seslapnuti spojky. Na semaforu ok, horsi je to v kolone, to mi prijde fakt uchylny kdyz to na 2 vteriny chcipne...

2014-11-25 23:04:13

Ja jsem si na ten istop docela zvykl, i kdyz zpocatku jsem byl rudej. Vono po ty praze to ma fakt neco do sebe, akorad si clovek musi dat pozor na vcasne seslapnuti spojky. Na semaforu ok, horsi je to v kolone, to mi prijde fakt uchylny kdyz to na 2 vteriny chcipne...

MAX6  
J.
2014-11-25 23:13:53

frankieboy: Já jsem hlavně rád,že ho konečně napojili na "pořádnou" baterku. Co jsme měli M3BL,tak ta měla dvě malinkatý baterky a tam byl těžkej problém,protože i-Stop pořád hlásil chybu. Nejdřív člověk jak blbejc musel jezdit do autorizáku a platit peníze za to aby mu řekli: i-Stop hodil chybu protože došlo k poklesu napětí nebo proudu na baterii a chuby jsme vymazali.

Naštěstí potom se zjistilo že chyby i-Stopu jdou vymazat i přes ten nejobyčejnější program na mazání chyb přes OBD2 (i když tu chybu ten program nenajde),ale to pořád neřešilo ty dvě malinkatý stupidní baterie.

Jsem zvědavej jak dlouhou vydrží i-Stop s touhle baterkou aniž by hodil chybu.

2014-11-25 23:15:30

Mě se občas ještě stává že když mi to chcípne na i-stop a pak potřebuji vystřelit z křižovatky, ani za boha se mi nedaří tam fouknout za jedna....

Zbylé převody za provozu si už tak nějak sedly (k ideálnímu stavu to ale chce další 5000km)

MAX6  
J.
2014-11-25 23:20:59

hanocri: To co popisuješ mam občas taky a zažíval jsem to u každýho auta. Nevim jak BM,ale kdysi platilo pravidlo,že 1 stupeň neměl synchrony na převodovce a proto to chtělo vymáčknout spojku třeba na dvakrát aby to tam sedlo. ale nechci kecat,tak to berte jako prdnutí do větru.

Co mě na i-Stopu nebo Start-Stopu vždycky štvalo,tak to bylo to,když jsem přijel na křižovatku kde svítila čevená a v tu chví kdy jsem vyřadil a pustil spojku se na semaforu začala nahazovat zelená. Abych upřesnil,tak mě štvalo to,že když na semaforu byla zelená,tak já musel čekat než otáčky spadnou na 0 a pak teprve se auto nahodilo. Prostě jsem vychytal ten blbej moment kdy auto chcípalo a semafor se měnil. Zas musim říct,že mazda má ten i-Stop opravdu rychlej oproti konkurenci.


Odpovědět

1 ......... 80  81  82  83  84 ......... 172