Fórum - Téma


M3 BM 2013 - 20?? skyactive


Fórum 3 III BM M3 BM 2013 - 20?? skyactive

Informace o modelu: Mazda 3 III BM


1 ......... 61  62  63  64  65 ......... 172

2014-10-19 03:15:55

chvost: Co je pro Tebe dobrá cena za ty Nokiany? běžně se na netu dají sehnaz za 2200-2400CZK/ks.... Dobrou cenu bych považoval někde pod 2000CZK/ks.... Já tyhle Nokiany sehnal přes známýho za 1850CZK/ks přes Kelly...

2014-10-19 14:11:32

Cena je přesně 2200.-/ks. Nehledal jsem to na netu nijak podrobně, kde bych mohl ušetřit, ale v rozměru 205/60 R16 je to cena stále z těch nižších. Termínem "dobrá cena" jsem hlavně myslel asi i to, že mě prodejce nemá v plánu nijak cenově natahovat. Ale jo, Tvých 1850 je ještě lepší cena :)

A ke kolům s menším ET: technickou bych řešil s origo Mazďáckejma 18" letníma kolama, takže tam bych se nebál, a nehodu zatím také žádnou neplánuji :) Termín převzetí vozu mám až na 18.12, takže ještě mám čas vybírat. Díky za reakce.

MAX6: Tebe bych prosím posléze možná oslovil nějak osobněji ohledně rad s antikorozním nástřikem, popř s pomocí, budeš-li mít chuť a čas :)

2014-10-20 08:23:24

tielk: Čau cenu žádnou ujednanou nemám (bude to překvápko) potom sem hodím fakturu. Ale i kdyby to stálo těch 6000Kč tak já jsem byl pevně rozhodnutej že do toho půjdu a sám si na to tak nějak netroufnu a v origo servise předpokládám že vědí jaká páčka a že tam nic neulomí nebo nezk... jako někteří garážisti (osobní zkušenosti z mondeem).

MAX6  
J.
2014-10-20 09:52:28

chvost: Jo určitě dej pak vědět.Rád pomůžu.

2014-10-21 08:16:38

max6: nazdar, pozeral som tvoje osetrenie M3 na fore, a velmi sa mi to paci, tiez som kupil novu M3, a chcel by som ju osetrit, preto sa Ta chcem opytat aky material si pouzil a ci si to striekal so spreja alebo s pistolou?

respektive je potreba to robit na uplne cely spodok auta? nie je tam vobev ten klasicky gumeny nastrek? na fotkach to vyzera ako keby to boli plehy len nastriekane s plnicom

pekne dakujem za tvoju odpoved

2014-10-21 08:57:08

max6: este by som sa chcel opytat kolko baleni mam zakupit Dinitrol ML na dutiny a kolko Dinitrolu 447 na spodok, dakujem

MAX6  
J.
2014-10-21 12:04:24

marekv: Ahoj, použil jsem přípravky od Dinitrol. Konkrétně vosk do dutin Dinitrol ML, nastříkání spodku a podběhů Dinitrol 445 a na takový ty víc namáhanější věci který by mohli nějak pracovat/kroutit se jsem dal Dinitrol 447 (toho stačilo jen malinkato).

Vosk klasicky ve spreji s hrooozně dlouhym nástavcem zakončenym všesměrnou tryskou. Dinitrol 445 jsem měl v kartuších takže normálně jsem to stříkal pistolí na kartuše: http://www.rucni-naradi.c...img/SCHNEIDER-D040052.jpg Dinitrol 447 jsem měl klasicky ve spreji.

Spotřeba:

Dinitrol ML - okolo 2,5litru (5x500ml sprej)

Dinitrol 445 - 4litry (4x1000ml kartuš)

Dinitrol 447 - opravdu malinko

Tak nějaký věci tam jsou už nastříkaný ochranou podvozků (asi z fabriky nebo odkud) a popravdě je jich absolutní minimum. Takže spíš je to auto úplně holý.

Teď se chystám před začátkem zimy pro jistotu ještě jednou vylejt voskem ty prahy ze zhora přes prahový lišty,ale na to už by měla stačit tak jedna plechovka.

2014-10-21 12:55:19

max6: tak dakujem este raz za odpoved.

a myslis ze Dinitrol 445 bude poskytovat dobrý ucinok aj v spreji respektive poskytuje sprejova aplikacia kvalitu aplikacie s pistolou?, ja toziz nemam pistol a uz obzvlast ne kompresor.

a este jedna vec, v predajni kde ho kupujem robia vramci predpredajneho servisu aplikciu nejakeho vosku na podvozok, zatial som nezistil presne akeho, bude to vadit Dinitrolu 445? mam to zmit odtial alebo by to mohlo ist priamo nato?

MAX6  
J.
2014-10-21 13:06:16

marekv: Aplikace pistolí je lepší na takový hůř přístupný místa. Má větší tlak,takže dokáže ten přípravek víc vtěsnat do různejch škvír. Ale dřív jsem používal taky jen spreje a pokud se bavíme o podlaze,podběhách atd... u M3BM tak to dokáže pěkně ošetřit i sprej. V podstatě u M3BM a M6GJ jsem volil kartuše na vzduchovou pistoli jen z důvodu,že je to levnější než kupovat sprej,ale i sprejem by se to dalo nastříkat. Jen se sprejem musíš různý záhyby a ohyby trošku víc nastříkat a trošičku víc se snažit, aby to tam vteklo. Jinak je to jedno.

V podstatě i kdyby jsi to měl vzít štětcem,tak je to pořád lepší než to nechat holý/neošetřený.

No mě v předprodejnim servise naplnili možná tak vodu do ostřikovačů a auto umyli = takže neudělali v podstatě nic ohledně ochrany. Pokud nanesou na podvozek nějakej vosk,tak by bylo dobrý vědět jestli ten vosk je přelakovatelnej. Pokud je to nějaká mastná věc co se nedá přelakovat,tak bys musel koupit ještě plechovku nějakýho odmašťovače (IPA atd...) a před nastříkánim to z toho místa setřít. Prostě tyhle přípravky se musí nanášet na čistý,suchý a odmaštěný povrchy = hlavně ty na ochranu podvozku. U Diniltrolu ML do dutin je to jedno jestli tam už předtim něco nastříkali nebo ne.

Ale docela o tom pochybuju,že by v nějakym předprodejnim servise byly tak akční,že by sundavali všechny ty plasty co krejou podvozek a plasty/filce v podběhách. Nechci nic a nikoho soudit,když nevim jak to konkrétně v tvym případě dělaj,ale osobně si myslim,že oni maximálně stříknou voskem nějaký dutiny a plechy který jsou přístupný bez sundání plastů.

2014-10-21 13:38:25

to bude ten lepsi pripad aspon to nebudem musiet umyvat :)

no tak idem rovno objednat pripravky Dinitrol, v piatok by som mal prevziat auto, tak sa rovno pustim do prace.

dakujem za rady

MAX6  
J.
2014-10-21 13:42:33

marekv: Ještě jsem zapoměl takovou poslední radu a to až budeš stříkat podběhy u předních kol,tak si dávej pozor na kabeláž. U pravýho předního kola až sundáš kolo a ten podběhovej plast,tak pozor ať si tu ochranu nestříkneš na motor respektive na alternátor (hlavně u 2.0 benzín). Na levý straně (u řidiče),tak tam je zase docela dost kabelů a je tam taky vidět systém i-Eloop (pokud je ve výbavě),tak taky pozor ať ho tim nezastříkáš. Já jsem si na to koupil za pár korun (v LIDL měli akci) maskovací pásku a tou jsem všechny kabely,,brzdový třmeny,čidla a hadičky (brzdový a palivový) zakryl abych to na ně pokud možno nenastříkal. Pokud nemáš maskovací pásku,tak použij obyčejnej hadr,kterej pak vyhodíš.

A kup si rukavice, je to docela sajrajt - i na plíce nic moc.

A úplně poslední věc (jsem zapomětlivej ),tak až nebo jestli sundáš ty plasty pod autem,tak se ti ukážou nosníky kabiny,tak nejdřív ty nosníky nastříkej z venku tim 445 nebo 447 a až to uschne,tak až potom dovnitř těch trubek a direk nastříkej vosk ML. Kdyby jsi to udělal opačně,tak to nevadí,ale zbytečně si zamastíš ten nosník a musel bys to zbytečně odmasťovat aby se ti chytla ta 445/447. To platí i pro servisní zašpuntovaný otvory co uvidíš v podběhách: http://www.mazdaclub.cz/g...5_img-20140726-113858.jpg Nejdřív přestříkat 445/447 (případně si zakrejt tu gumovou záslepku),až to zaschne,tak teprve potom odšpuntovat tu gumovou záslepku,dovnitř stříknout vosk co nejdál co to jde a pak zašpuntovat.

Pokud jsi to už někdy dělal,tak se omlouvám za zbytečný info

2014-10-21 14:12:03

max6: tak este raz dakujem za uzitocne info. v podstate som to este nerobil, len raz na felicii nieco podobne ale to nebolo take rozsahle a bolo to odflaknute :D

2014-10-22 13:37:38

Tak hoši první "vážnější" závada. Najeto cca 7000 km, ráno sednu do auta a jedu, po ujetých cca 5 km stále studený vzduch z topení, tak jsem s tím různě kroutil, vypínal zapínal klimu, dal výhřev na max a ani po dalších 5 km stále nic - pořád stejně studený vzduch. Říkám si, kua to je nějaké divné, vždyt to topí vždycky téměř okamžitě. Po chvíli výstražná hláška "vysoká teplota chladící kapaliny, odstavte vůz na bezpečném míste". Tak tedy zastavím, mrknu do motoráku a hladina chladící kapaliny OK, na max. rysce. Volám tedy asistenci a po konzultaci s technikem pro mě vysílají odtah, auto už je v servisu. Tak jsem tedy zvědav co kluci zjistí...

MAX6  
J.
2014-10-22 13:41:32

tomsi: dáme sázky

Já tipuju termostat nebo něco ohledně vodní pumpy (třeba se jí nechce točit - řemen).

Se stává.

Ale pro jistotu jsi du rači hned změřit jak nastavili hoši kapalinu,aby japonská zima neznamenala +0°C.

EDIT: Tak mam krásně na -36°C

2014-10-22 14:18:22

tomsi: a kurňa, to ti nezávidím, volal jsi Mazda asistenci, že? Jak rychle přijeli? To bych nečekal, volil jsem Mazdu pro její technickou spolehlivost

2014-10-22 14:35:13

zdenooh: jj, tiez by som to necakal od noveho auta a to uz vobec nie od mazdy...

som velmi zvedavy co to bude za problem

2014-10-22 14:48:06

max6: este by som sa Ta chcel sytat na Dinitrol 4942, či stym mas skusenost? distributor dinitrolu mi to odporucal, podla toho co som čital, tak je to skor vosk nie elasticka hmota a ma v prvom rade posobit asi voci korozii ako voci kamienkom

MAX6  
J.
2014-10-22 16:10:18

marekv: osobní zkušenost s 4942 nemám, ale co píšou lidi všude různě, tak je to něco mezi 447 a ML.

doris  
Doris
2014-10-22 16:22:43

marekv: Dinitrol 4942 je možno použít jako finální ochrannou vrstvu na již nalakované povrchy. Je to takový tuhý nahnědlý vosk, výborně odpuzuje agresivní látky i vodu. Po jeho aplikaci již nelze povrch dál přestříkat barvou.

2014-10-22 16:25:05

Tak už mám za sebou ten nástřik, cena není tak hrozná (přikládám faktůru) ale v autě to teď smrdí jak v nějaké chemičce.


Odpovědět

1 ......... 61  62  63  64  65 ......... 172