Fórum - Téma


M3 BM 2013 - 20?? skyactive


Fórum 3 III BM M3 BM 2013 - 20?? skyactive

Informace o modelu: Mazda 3 III BM


1 ......... 59  60  61  62  63 ......... 172

2014-10-12 10:51:22

teacher: no jestli nejsou ai půl roku starý, tak by to měl být ten samý motor to ano

 motion
Ondřej
2014-10-12 11:15:58

marbo: Měl jsem stejné dilema, jel jsem s oběma auty stejnou trasu, cca 350km a tady je můj výsledek:

Zábava: Jestli je pro Tebe na prvním místě radost z řízení, Mazda musí být pro Tebe jasná volba, jako auta pro řidiče! Seat je nepochybně kvalitně udělané, rychlé a bohužel sterilní auto, které trestá jakékoliv pokusy a opravdovou jízdu. První věc, kterou jsem nepřekousl, byla nemožnost vypnout ESP, druhá věc, kterou jsem nedokázal přejít byla nemožnost brzdit levou nohou, či podřazovat s meziplyny při brzdění. Důvod? ŘJ odpojí výkon kdykoliv se člověk dotkne brzdy.

Podvozek: Mazda o kategorii lepší na rozbitých okreskách, při opravdu ostré jízdě byl Seat úplně mimo rytmus, neustálé odskakování auta, neustálé korekce plynem a volantem = ztráta rychlosti, Mazda je úplně někde jinde. Obě auta měla 18".

Motor: zde je Seat rychlejší, 1.8 tsi je povedený motor, překvapující atmosférický projev, výraznější akcelerace, minimální (v rámci turbo motorů) prodleva na plynu. Mazda kontruje přesnější a rychlejší reakcí na plyn, zábavnějším projevem, krásnou linearitou a zvukem, který není umělý, jako u seatu, škoda, že Mazda nemá ten výkon položený ještě trochu výše, třeba v 6500 s možností točit lehce přes 7 tisíc, ale to už je moje rozmazlenost:). Nicméně G165 jede opravdu hezky a málokdy budeš mít pocit, že máš málo výkonu (na okreskách)

Spotřeba: zde vítězí v reálu Mazda o cca 2l.

Celkově: Pro mě to bylo po pár km jasné rozhodnutí, když Mazdě přičtu reálně mnohem lepší cenu při podobné výbavě, pro mě zajímavější design, o dost hezčí interiér a originálnost, nebylo o čem přemýšlet. Mám najeto přes 10 tisíc a užil jsem si každý najetý km:)

2014-10-12 12:11:46

motion: Respekt jel jsem také s oběma auty a lépe a výstižněji bych to nenapsal!

2014-10-12 12:14:02

motion: Dekuju za prime porovnani,malokdo mel asi moznost otestovat obe auta po sobe. Jak tu ctu,tak ta mazda,je na tom o dost lepe a myslim si to i ja. Jeste jednou vsem diky za porovnani.

2014-10-12 22:03:20

marbo: resim v podstate to same dilema :) komenty od kluku jsou super a urcite ti pomohou pri vyberu auta, nicmene zkusim ti do toho vnest svoji perspektivu, protoze mi pripada ze mas dilema z velmi podobnejch, mozna dokonce stejnejch duvodu :)

Na uvod - stale nejsem rozhodnutej a plan je objednat pocatkem roku, tak, aby bylo auto pripraveny na jaro.

V tuhle chvili jezdim v M6, 2008, 103kw MZR-CD ( diesel )

Stejne jako ty, tak jsou pro me Mazdy srdcovka

Leona jsem zatim nejel, Mazdu jsem jel v g120, revolution, cca hodinku.

Po testovaci jizde s g120 jsem si jistej tim ze pokud Mazda, tak g165, nechci tim rict ze g120 jezdi spatne, ale je to motor pro klidne ridice a velmi dlouhy prevody mi nevyhovujou. Ve 4K uz se nic nedeje a byt ja jezdim spis mesto, tak pri predjizdeni nekde na okresce, tam nemuzes cekat nejakou vykonou rezervu.

Od G165 cekam kratsi prevody a vyraznejsi silu nad 4K a dostupny diagramy vykonu a ohlasy nasvedcujou ze tomu tak bude.

Zkusim to zkratit a napisu proc je u me zatim Leon ve hre.

Leon ST FR je kombi, byt jsem nikdy nechapal ceskou uchylku na kombi, tak v horizontu par let by mohlo byt aktualni potomstvo, parkrat do roku by se mi vetsi kufr hodil z duvodu delsich cest ( letni dovolena apod. ). Takze byt je hatchback vetsinou dostacujici, tak vetsi kufr ma svoje vyhody.

Pokud chces auto na vic jak rekneme 6 let, tak bych sel urcite do Mazdy - verim ze Skyactiv g bude spolehlivejsi nez TSI. Pokud, ale chces auto rekneme na 4-5 let a budes pak kupovat opet nove auto, tak bych se TSI nebal. Pri slusnym zachazeni bych necekal zadny problemy a snazim se verit ze problemy s preskakujicimi retezy jsou jiz dnes vyresene, preci jen posledni revize TSI by uz timhle trpet nemeli ( co jsem slysel a cetl ).

Zaroven jsem cetl a slysel na podvozek Leonu jen chvalu a byt bude Mazda zrejme krapet lepsi, tak 1.8TSI ma vzadu viceprvek a pokud si priplatis, tak budes mit i adaptivni podvozek a v takovem pripade si nemyslim ze bude rozdil velky. Leon ma stale velmi nadprumernej podvozek.

Z toho vyplyva ze byt bude trojka na okreskach vetsi sranda ( meziplyny, spickovej podvozek ), tak si nemyslim ze Leon bude nejak vyrazne zaostavat.. dobra rekneme ze jak bylo zmineno, ESP nevypnes, ale otazka zni zda je tohle, tak vyznamnej faktor pro pri koupi auta. Taky rad ridim, proto mam Mazdy rad, ale nejsem zadnej zavodnik a vetsinu casu me zajimaji jine veci.

Pomalu narazim na ten jednoduchej fakt ze 1.8TSI je proste silak. Ten motor ma 250nm od nejakejch 1500ot do 5000. Ciste uzivatelsky to bude proste sakramentsky prijemnej motor, atmosfery od Mazdy jsou skvele, hrave, spolehlive, usporne, ale vyhody turbomotoru ja osobne ignorovat nemuzu a pokud vybiram mezi 1.8TSI a g165, tak neporovnavam downsizingovej moturek 1.2tsi apod. s poradnym dvoulitrem.

Ciste vykonove bude 1.8TSI vyrazne pred G165, vsechno tomu naznacuje. U TSI vykon chybet nebude, nikdy a pokud ano, tak to nebude chyba motoru. Tim nerikam ze G165 je lenoch, urcite ne a v 90% casu bude vykon zcela dostacujici.

TSI bude take lepsi spolecnik na dalnice, G165 by melo tocit na 6ku pri 130km/h cca 3300ot.. to neni malo, TSI bude na dalnici prijemnejsi a zaroven jsem se presvedcil ( ridil jsem 1.2TSI a 1.4TSI ) a znam spoustu lidi co TSI maji ze ty motory opravdu zerou dle jizdniho rezimu.. kdyz to lechtas, tak umi byt velmi usporne a kdyz tomu nalozis, tak zerou.. bude tam vetsi rozpil nez u G165, ale kdyz to opet vztahnu na vykon, tak TSI muzes tocit, G tocit musis.

Na denni jezdeni sazim na TSI a sam za sebe proste nemuzu ignorovat vyhody dnesnich turbomotoru.

Znovu rikam ze jsem se taky zatim nerozhodnul a je to stale cca 50:50, ale zda se ze Mazda je opravdu volba srdcem, rozum mi ale rika ze Leon ST 1.8TSI FR je rozumnejsi volba. Nema tak pekny interier ani exterier, ale ve vsech oblastech je nadprumernej a nema zadny zavaznejsi nedostatky.

Jeste jedna vec u trojky podle me stoji za zminku a to je hluk v kabine.. Mazda se zlepsila, ale porad to neni ono..nad 120 cekej celkem znatelny hluk.. bohuzel jsem si to potvrdil pri testovaci jizde a dost mi to vadi. Leon by mel byt pry lepsi.

V listopadu planuju testovaci jizdy, tak uvidime

Obe auta jsou, ale bezesporu super a jsou pro lidi, kteri proste chtej neco sveziho, dynamicky, zabavnejsiho a Golf, Oktavie jsou pro ne synonymem nudy a stereotypu.

 motion
Ondřej
2014-10-12 23:23:55

frostidlo: Jsem zvědavej, jaké budou Tvoje reakce po tom, až se svezeš, ale podle toho co píšeš, tipuji, že budeš z G-165 mile překvapen a "výhody" dnešních turbomotorů se povážlivě zmenší:)

2014-10-13 22:01:21

No když už se tu píše o výhodách dnešních turbo motorů, tak je třeba také zmínit nevýhody těchto motorů! Třeba pomalejší reakce na plyn,nutnost dochlazování turba po rychlejší jízdě a tím i jeho životnost, která je u benzinového motoru kratší než u nafty,celkově spolehlivost daná složitostí celého agregátu,větší výkyvy výkonu v závyslosti na teplotě vzduchu atd...

2014-10-14 22:49:33

Ahojte mam otazku na testovaciu jazdu. Ako to cele prebieha? Mate auto sam pre seba alebo vas len predajca zavezie za mesto vymenite sa a vratite naspat? Nevidim totiz dovod na to aby som sa dopredu objednaval na nieco co je otazkou par minut. Okrem toho v Trnave som sa objednal uz 2x ale nikto nic

MAX6  
J.
2014-10-14 22:54:45

miso: Ahoj,nevim jak ostatní prodejci,ale třeba v Příbrami jsem normálně přijel svym autem, nic jsem nikde nepodepisoval,rovnou mě do ruky dali klíčky a mohl jsem jet kam jsem chtěl,jen jsem se musel vrátit do zavírací doby. Podmínkou samozřejmě bylo,aby jejich auto tam stálo a neměl ho zrovna někdo jinej půjčený.

Někde občas chtějí podepsat nějakej papír (asi že jim to vrátíš ) a někde chtějí zálohu,třeba ve formě klíčků od tvý auta.

Takhle jsem to měl třeba když jsem jel s motorkou do sevisu,tak abych nevystydnul,tak jsem jen podepsal papír,nechal tam klíčky od motorky (kterou tam měli na servise) a než se to dodělalo,ta mi půjčili na co jsem si ukázal a mohl jsem drandit.

2014-10-15 07:28:05

miso: Je rozdíl, když jde jen o testovací jízdu v řádu několika desítek minut, kdy prodejce sedí v autě vedle Tebe. Je lepší to předem domluvit, aby měli k dispozici požadovaný model a neměli tam objednaného někoho dalšího na stejnou hodinu. Pokud chceš s autem jezdit sám, záleží na prodejci. Já jsem vždy podepisoval smlouvu o zápůjčce, ať šlo o pár hodin nebo celý víkend. Nereagují na internet? Zkus tam zavolat nebo jdi jinam - jak jednoduché...

2014-10-15 07:53:24

Je to na dohodě, já měl auto půjčené na víkend Díky tomu jsem ho mohl dostatečně vyzkoušet a hlavně mě to přesvědčilo o tom, že to prodávající "myslí vážně"

2014-10-15 08:03:29

Já měl auto asi na cca 3 hodiny a mohl jsem si jet kam jsem chtěl

2014-10-16 19:26:00

Ahoj,nevite jestli se k nam budou dovazet mazdy 3 i z Mexika. Ja bych mel vetsi duveru vyrobene v Japonsku.

Nebo jestli by mi prodejce zaridil,aby byla vyrobena v Japonsku. Pripadne muzete napsat nejake info,jestli tam bude nejaky rozdil. Dikes.

MAX6  
J.
2014-10-16 19:33:51

marbo: No zaslech jsem že by se k nám možná měli dováže ty 2.5 benzíny a ty budou z mexika. V podstatě tam půjde jen o kvalitu smontování,ale kvalita materiálů by měla bejt totožná,protože to je prostě nastavený automobilkou - pokud to ve fabrice v mexiku dodržej. Jaká je kvalita smontování,tak to projeď zahraniční fóra,ale zatim si nikdo nestěžoval na nic nenormálního.

Pokud ti prodejce zařídí takovouhle vyjímku,že auto který se bude pro náš trh vyrábět v mexiku,tak že ti ho "na zakázku" vyroběj v Japanu,tak jednak o tom pochybuju a kdyby se takovejhle zázrak stal,tak předpokládám,že importér do ČR je někdo z tvojí rodiny To je jako bych já už teď chtěl aby mi sem z japanu dovezli tu jejich M3 4x4. Ptal jsem se takhle prodejce jestli by mi mohl přes importéra dotáhnout příslušenství z japonska (klidně a samozřejmě bych si i přilatil) a odpověď byla jasný NE,takže si to schánim teď všude sám.

2014-10-16 19:58:45

max6: Nekde jsem cetl,ze by se k nam meli dovazet z Japonska i Mexika,ale nevim v jakem pomeru. Tak bych si radeji pockal na tu japonskou. A nejvic zalezi,kolik chce automobilka usetrit a to se potom odviji od kvality. Mohu to potvrdit,protoze se v tom pohybuju. Videl jsem to v Cine,Korei,Rusku atd. Ne vzdy to ma primej vliv na kvalitu,ale bude tam urcite vetsi riziko.

MAX6  
J.
2014-10-16 20:30:19

Jak říkám,slyšel jsem že by se měla do ČR dovážet 2.5. Jelikož se 2.5 vyrábí převážně v mexiku,tak předpokládám,že 1.5,2.0 (pokud přibude i hybrid a 4WD) budou japonci a ta 2.5 bude ten "podíl" z mexika.

Je zbytečný nad tim polemizovat,pokud nechceš 2.5,protože ten zbytek jde z japonska a o ohledně šizení: Nemáme koncernový auta

 motion
Ondřej
2014-10-17 10:49:47

max6: Pokud by se tady začala prodávat 2.5 a s manuálem (jako nově v USA), tak by mě hodně svěděla peněženka udělat výměnu:)

2014-10-17 11:33:22

Ahojte, ako riešite u mazdy dojazovú rezervu? Počul som, že sa dá kúpiť v mazde predajni len ten polystyrénový panel a rezervu si dokúpiť vlastnú. Skúšali ste to niekto, v akých cenách sa to pohybuje? Aké dojazdové koleso ste kupovali, nejake rozmery? Príp. iné nápady?

Dočítal som sa, že od augusta mazda pre česko a slovensko robí dodatočne antikorózny nastrek podvozku niekde v prístave. Viete o tom bližšie? Uvažoval som o dadatočnom nástreku aj s dutinami, len otazka teraz, či je to ešte potrebné. Objednal som auto v Břeclav, dodávka je na november, musím sa u nich popýtať, či robia tam nástrek podvozka, príp. poznáte niekde okolie Bratislavy, Trenčín a Morava, kde by to vedeli kvalitne striekať aj s dutinami?

Dik

2014-10-17 13:07:10

markus: Ja jedu příští tyden na nástřik podvozku a dutin do Autopalace Brno, akorat tam musíš auto nechat cca 3 dny (1 den dojedeš oni to odmašlí umyjou a nechají uschnout, 2 den to nastříkají a nechají schnout a 3 den si auto vyzvedáváš)

2014-10-17 13:34:30

V Břeclavi jsem se na nástřik ptal - dutiny 3000, podvozek taky 3000


Odpovědět

1 ......... 59  60  61  62  63 ......... 172