Fórum - Téma


M3 BM 2013 - 20?? skyactive


Fórum 3 III BM M3 BM 2013 - 20?? skyactive

Informace o modelu: Mazda 3 III BM


1 ......... 58  59  60  61  62 ......... 172

2014-10-10 06:56:53

Dolby: Nesmíš dobržďovat jemně. Když jedeš do kopce a necháš to zastavit samotnou jízdou do kopce a jenom tak lehce to doplňuješ brzdou, tak se to nesepne. Jak píše MAX, když víš, že to budeš chtít použít, tak před samotným zastavením (nebo hned po něm) to chce na tu brzdu trošku hamstnout.

2014-10-10 12:00:39

dolby: aj ja som s tý asistentom rozjazdu chvílu maturoval.Je isté že je tam nejaké čidlo náklonu a potom treba mať zmačknutú spojku lebo akonahle ju na neutráli pustíš tak sa deaktivuje.To znamená že zastavíš v kopci zaradiš jedničku a držíš spojku pustíš brzdu a to do vtedy kým sa neuvolní cesta a potom ju pomali púšťaš a pridávaš plyn.

2014-10-10 12:34:12

dolby: Asi už jsem si na ten asistent taky zvyknul, je třeba taky počítat s tim, že jeho odbrždění je hned na 100%, takže třeba místo takového toho plynulého odbržďování ručky a přidávání plynu se to dělá rovnou jen plynem. Nebo se mi stalo, že jsem couval zaparkovat do kopce do vjezdu a chtěl jsem hned trochu popojet dopředu aniž bych vyndaval zpátečku a auto bylo zabržděný...

2014-10-10 18:52:20

Mazda 3 G-165 nebo leon fr 1.8 tsi .. Ahoj holky,kluci. Mam dilema,rozhoduji se mezi temito dvema vozy Mazda 3 G-165 nebo leon fr 1.8 tsi,mazda mi je ohodne milejsi,ale jeste sem se nemel moznost svezd se. Moje soucasne TDI 125 kw uz se mi zda nudne a nudne bylo i na zacatku. Tak vase nazory...

2014-10-10 20:41:14

No já nevím, ale když poskládám toho Leona ve výbavě mazdy, tak jsem na nějakých 640tis, tj. o 90(?) tis. výš než Mazda 3 Revolution G165. Podle toho je i ta odpověď - za sebe bych řekl, že tentokrát by byl Leon lepší. Navíc je i koníkovatější.

2014-10-10 20:58:15

leon by byl v kombiku,to je take male plus,na interier bych si snad zvyknul,je to velke plus oproti minule generaci. Ale nevim jestli v dnesni dobe vybrat auto srdcem nebo rozumem,akorat to musi spalovat benzin. O vybave se nechci bavit,oboji je tak nejak top. Jde mi hlavne o motor,pocit,pohodli a radost z jizdy.

2014-10-10 22:51:35

marbo: Leon, ta 1.8 je fakt skvělý motor, bacha na spotřebu jako u všech turbobenzínů, ale budeš spokojený. A to nejsem koncernový fanoušek.

2014-10-10 23:29:52

marbo: tak přesně tohle dilema jsem řešil taky, nakonec Mazda,oni ty koníci jak tady někdo píše nejsou všechno. 1.8tsi je sice dobrý motor,ale jen do té doby než se po... a jak jsem tak pročítal i nemecká fóra tak se to děje poměrně často,obzvláště novy termomanagment, bo jak to píšou. Je to komplikované rozdělování chladící kapaliny v motoru,řízené elektronikou,protože jsou chlazené i výfukové svody,které integrovali přímo do hlavy válců,turbo je chlazené zvlášt,blok motoru zvlášt atd. Zajímavé je, že u Audi tenhle motor tak poruchový není, ale u ostatních koncernových sourozenců docela dost. A to byl asi hlavní důvod proč jsem to nekoupil, navíc Mazda je proste hezčí, útulnější, úspornější a levnější. Toť můj názor.

2014-10-10 23:34:04

marbo: Pokud si blázen do řízení a rád si užíváš každou zatáčku, tak je výběr jasný.

Musím říct, že jsem Leona neřídil. Ovšem jsem toho od koncernu okusil poměrně hodně (Lamborghini ne) a žádné koncernové auto mi na tváři úsměv nevykouzlilo. Na rozdíl od Mazdy

Nejlepší bude si domluvit testovací jízdy v obou vozidlech a rozhodnout se sám co ti vyhovuje nejlépe

2014-10-10 23:57:58

marbo: myslím, že se tu ptáš zbytečně, stěží se najde někdo, kdo měl možnost vyzkoušet obě motorizace po sobě, aby mohl srovnávat, a stěží je najdeš v u prodejce jako předváděčky! Taky jsem to měl ve výběru, ale kvůli jednoduchší konstrukci bez turba vyhrála mazda, těch pár koníku navíc u leonu

MAX6  
J.
2014-10-11 00:06:53

Koně navíc nebo lepší ovladatelnost ? Kdysi mě děda říkal,že za heft na rovince umí zabrat každej jouda,ale až průjezd zatáčkou ukáže.... Proto pro mě vyhrála Mazda a to jsem měl v hledáčku i daleko jinější auta než koncernovej "univerzál".

2014-10-11 00:11:49

max6: no comment

2014-10-11 07:35:48

koně nejsou vše. jeden člověk mi kdysi řekl, že podvozek má být rychlejší než motor.

2014-10-11 08:56:13

Motor v Mazdě bude mít delší životnost, než ošizené TSI. Navíc dokáže reálně jezdit za rozumnou spotřebu.

2014-10-11 15:13:32

Dekuji za nazory. Jeste jsem nasel toto http://www.automobile-cat...yactiv-g_165_i-eloop.html a mazda vyhrava.

doris  
Doris
2014-10-11 19:05:50

marbo: Technika u Mazdy je dle mého názoru lepší a vyspělejší, jízdní vlastnosti a spolehlivost taktéž. U koncernu může být naopak lepší trvanlivost použitých materiálů - především karoserie a laku. Osobně bych šla do Mazdy, ráda si užívám jízdu v kvalitním a krásném autě, takže má volba by byla v tomto ohledu jasná.

2014-10-11 22:11:05

marbo: Seat, k motoru 1.8 tsi: u nás v práci máme koktávky s těma motorama, za poslední 3 měsíce odešly dva kusy, něco s rozvodama, potkaly se ventily a šlus... Pravda, že je díky častýmu střídání řidičů nikdo nešetří a dávají jim čočku, ale já bych do nich asi nešel - toť můj názor...

2014-10-12 01:48:55

teacher: Nemá náhodou tak Leon TSI jiný 1.8 než stará oktávka?

2014-10-12 06:59:30

shr3k: Ano má jiný novější 1.8Tsi a má i větší výkonový potenciál,dvojité vstřikování, jedno nízkotlaké nepřímé a přímé vysokotlaké. Kvůli převodovce je nastaven jen na 180PS

2014-10-12 10:28:55

shr3k: takový "znalec" sice nejsem, ale ty oktávky nejsou ani půl roku starý a konstrukčně to bude určitě stejný - pochybuju, že by koncern dělal dva různé 1,8tsi. U leona to bude akorát ještě víc vyhoněný elektronikou (a posílením vstřiků, jak píše dura)...


Odpovědět

1 ......... 58  59  60  61  62 ......... 172