Fórum - Téma


M3 BM 2013 - 20?? skyactive


Fórum 3 III BM M3 BM 2013 - 20?? skyactive

Informace o modelu: Mazda 3 III BM


1 ......... 40  41  42  43  44 ......... 171

2014-08-02 15:00:12

max6: Ahoj, prosím tě, můžeš mně poradit, které všechny části M3 je ideální ošetřit antikorozním přípravkem? Máš zkušenosti jenom s Dinitrolem? Jak ho hodnotíš? Chci to také nechat udělat u nové M3, která mně má přijít koncem srpna. Děkuji za rady.

2014-08-02 15:14:02

max6: Občas čítám názor profesionálů, že amatérský sprej dutiny neošetří dostatečně, protože 1. hadičku nedostaneš všude, kam potřebuješ, 2. hnací plyn nevyvine potřebný tlak, 3. tryska neudělá dostatečně jemný film. Věřím, že když to uděláš poctivě, je to lepší než nic. Ale já bych si to raději nechal udělat u odborníka - doufám, že někoho seženu.

2014-08-02 15:34:00

cafte ako zaregistrujem navigaciu SD karty hlasi mi ze este 28 dni cez mazda toolbox dam code redemption ale neviem kde nam najst tez registracny kluc kde sa nachadza diky?

MAX6  
J.
2014-08-02 19:23:27

alex98: Ahoj,tak v podstatě by se dalo říct že ideál je všecko. Nástřikem bych ošetřil podlahu od středu až po prahy (nestříkat na výfuk ) - sundaj podlahový pasty a hnedka uvidíš co tam všecko nastříkat.

Potom přední i zadní podběhy. Hlavně ty vzádu,protože tam se o lemy opírá filcovej koberec což je špatně. Takže v zádu sundáš kolo,pak povolíš tu plastovou část podběhu co vede až pod zadní nárazní a pak jen sundáš podběh. Je to jednoduchý,neni čeho se bát,jen si vem nějakou krabičku do který budeš dávat plastový matice,cvočky a šroubky. Jak sundáš ten filcovej podběh tam si zakrej hadičky,lanka,kabely nějakou páskou aby se to na ně nenastříkalo a věechno co uvidíš tak vystříkej (celej lem zevnitř,rám karoserie a zadní rám karoserie + podlahu). Já jsem ještě nastříkal ten filcovej podběh zevnitř na hranách,tam kde se dotýkaj kastle a nechal zaschnout.To samý pak na předku,akorát tam si dávej pozor na mraky kabelů,i-Eloop,světla atd.... Prostě nestříkej to zbytečně na něco jinýho a když tak to hadrem setři než to začne zasichat. Dneska jsem byl v Lídlu a prodávaj tam 3 role maskovací pásky za 79Kč a splácáš z toho minimum.

Na tenhle nástřik doporučuju Dinitrol Dronex 445 nebo Dinitrol SuperProtect 447 (já použil 445).

Jak tohle budeš dělat,tak se koukni kde všude jsou různý gumový záslepky nebo i holý díry do kastle. Jen co ti aspoň trocha zaschne ten nástřik (nebude se rozmazávat na dotek),tak do všech těhle sklulin děr a zašpuntovanejch otvorů nastříkej vosk. Já použil Dinitrol ML. Tim voskem se neboj nešetřit. Normálně ty dutiny vytop. On jak je šerstvej tak je je tekutej jak voda a sám se vyplavý skulinama v kastli což je jedině dobřea nechá za sebou takovej zlatohnědej povlak což je právě ta ochrana.

Potom odtrhni u každejch dveří prahový lišty. Jak je odtrhneš,tak tam uvidíš dvě díry,tak tu hadičku od vosku zasuň co nejdál a začni stříkat a pomalu vytahuj. Tou hadičkou si tam hraj ať se to dostane všude. Ty přebytky zase začnou vytejkat spodem.

Potom udělej i dveře. Na každejch dveřích dole jsou ti odtokový dirky,tak to tam taky zasuň a něco nastříkej a můžeš si odendat i nějakej špunt ze dveří a taky tam fouknout.Jen u těch dveří tu hadičku nezasunuj moc hluboko aby jsis nenastříkal na elektriku nebo na vodící lišty ve kterejch jezdí okno.

Vespod auta ještě vystříkej i nápravnice.

Nemam nafocený všecko,ale klidně koukni sem kde všude jsem to dělal na M3 a M6. Nejsou to všecky fotky,ale pro inspiraci. Jinač pro postup rozdělávání je z 99% totožnoje u těhle aut:

http://www.mazdaclub.cz/c...mages_category.php?id=201

http://www.mazdaclub.cz/f...lect=126264#message126264

Mám zkušenosti s Dinitrol,Motip,Berner,HB Body a musim říct,že nejlíp se mi pracovalo s tim Dinitrolem. I ohledně technickýho listu vychází moc dobře. Hlavně neni až tak jedovatej,ale vysmátej po pár hodinách dejchání asi budeš.

Na sundání všech těch deklů ti bude stačit akorát 10 oříšek na malou ráčnu (nebo prostě 10 kterou povolíš ty šrouby),pak 8 a něco čim odcvakneš ty plastový zácvaky kterejch je tam požehnaně. Já si na ně zbrousil plochej šroubovák do superšpičata,tu čepičku jsem podebral a krásně se vycvakla. Jen bacha aby jsis něco nepoškrábal tim šroubovákem,takže opatrně,s citem a hlavně s rozumem. Nebo jestli máš někoho s dlouhejma nehtama,tak je vycvakneš i nehtem.

dottore: Než se o tom začnem bavit,tak se zeptám: Držel jsi někdy v ruce ten sprej nebo tu kartuši a pracoval jsi s tim ? Na ten sprej se dá dát hadička třeba 100metrů dlouhá,ale běžně stačí cca 0,5-1 metr drlouhá protože ty dutiny jsou navzájem propojený,takže když foukneš jednou,tak nějakou jinou to začne taky stříkat. Navíc na tý hadičce je všesměrná triska která stříká jak zběsilá a na vechny strany.Ohledně nástřiku,tak když použiješ kartuši,tak tam je pracovní tlak 4-6 barů což je dost a osobně jsem si musel vzít masku přes pusu a brejle abych nevypadal jak černoch. I v případě spreje to stříká docela dosti.

Samozřejmě kdo na to nemá náladu a má peníze,tak ať si to dá do firmy,pořád je to lepší než nic. Jen bych pak to auto po nástřiku znova rozdělal a zkouknul co všecko udělali. Takhle jak jsem si to dělal sám,tak jsem si udělal všecko co jsem chtěl a udělal jsem si to pořádně,protože jsem si to dělal pro sebe a pro tátu.

2014-08-02 19:27:51

Ja mám informáciu od predajcu že nieje potrebné nič registrovať,po 100km sa to automaticky zaregistruje na VIN vozidla a ďalej sa to upgraduje 3x ročne,najbližšie to.bude v septembri.

2014-08-02 23:28:36

Možná hloupý dotaz, ale proč to řešíte, když je záruka 12 let na prorezivění ?

2014-08-02 23:35:29

kolemjdoucí: Proč? Nejspíš proto aby ti to nerezlo vůbec. Pokud za 5 let přijdeš s korozí jak , dají ti nové auto? Nebo ti to jen polepí humusem a začne ti to rezivět znova?

Taky ji časem pořídím a myslím že tohle je docela super téma.

2014-08-03 00:25:02

max6: Opravdu ti dekuji za rozsahly popis postupu prace.V jakych intervalech budes nastrik obnovovat?

Premyslim nad tim, jestli to udelat v garazi nebo radeji to dat do autorizovaneho servisu Mazda.

Mas pripadne zkusenosti se servisem co se tyka kvality antikorozniho nastriku?

Je mozne se na servis spolehnout?Bude provedeno vse dukladne a na vsech potrebnych mistech?Diky.

2014-08-03 02:01:36

kolemjdoucí: To není vůbec hloupý dotaz... Časy, kdy se stavěla auta poctivě tak, že vydržela desítky let, jsou pryč. V důsledku ořezávání nákladů, snižování emisí, tlaku na prodejnost atp. tu máme káry, které sice nové dobře vypadají a slušně jezdí, ale je tam málo "poctivého železa" a hodně "choulostivé elektroniky". Dávám životnosti plus minus pět let. To si musí každý spočítat, jestli se mu pak nevyplatí koupit zase nové (nebo mírně ojeté), než stále ošetřovat karoserii. Stejně tak se přece kazí motor, podvozek, elektronika.

K dvanáctileté záruce na prorezivění je třeba vědět dvě věci: neplatí pro podvozek a roční servis musí mít autorizaci výrobce - jinak záruka padá...

MAX6  
J.
2014-08-03 09:46:10

alex98: Vosk v dutinách bych rád přestříknul každej rok a ten nástřik to se uvidí. Teď by mohl aspoň ty dva roky vydržet bez opravy. Tohle fakt nedokážu říct,prostě se holt budu muset jednou za rok ohnout v zádech a kouknout jakvypadá Tam ale hodně pomůžou právě ty plasty,protože ho budou i chráni,takže to spíš už pak jen ty dly co jsou viloženě vidět (nejsou zakrytý.

Hele to jak kvalitně to stříkaj v autorizácích nevim. Nebál bych se toho že by použili špatný věci,ale jde hlavně o to jak moc toho udělaj,kam všude to nanesou atd.... Aby to nedopadlo že nesundaj žádný plasty a jen nastříkaj to co je vidět okem. Já si pokud možno všecko dělal sám.

dottore: "To si musí každý spočítat, jestli se mu pak nevyplatí koupit zase nové (nebo mírně ojeté), než stále ošetřovat karoserii. Stejně tak se přece kazí motor, podvozek, elektronika."

No já ti nevím pane ale já rači budu obnovovat jak zběsilej všechny možný nástřiky (když stojí cca 1500-2000Kč) než abych kupoval každejch 5 let auto a nechal ho shnít. Hlavně bych ani nechtěl po někom takhle smíšlejícim to auto koupit. I kdybych celej ten nástřik a dutiny musel dělat každej rok znovu od základu,tak za to za pět let dám cca 10000Kč. To je trocha rozdíl než každejch pět let kupovat nový/skoronový auto.

kolemjdoucí: Nežij jen timhle tématem a koukni do nějakej o starších mazdách a uvidíš jak tuhle záruku uznávaj a nebavim se jen o podvozku. Jak blbec tam budeš každej rok jezdit na nějakou kontroli kaste,pak ti to začne hnít,tak tam přijedeš oni ti řeknou,že to je ještě málo schnilí,že záruka je na prorezivění,tak jezdíš s schnilim autem dál a jen co to prorezne,tak tam přijedeš a oni ti řeknou že to je moc,že to neuznaj nebo uznaj jen část.

Respektive koukni kamkoliv jak se uznávaj záruky na auta.... Určitě bude mraky lidí kterejm takovýhle věci uznaj,ale problémy s tim bejvaj.

2014-08-03 22:17:37

Taky sem hned po zimě umyl spodek a nastříkal to "dehtem" + dutiny. Člověk si ušetří práci nemusí odrezovat atd, dokonalý auto v tomto směru to není. Ty fotky a postup od max6 výborný, filc a plasty v podběhách sem nesundával, ale jak sem viděl fotky, tak to ještě před zimou dotáhnu.

2014-08-04 12:53:18

max6: Děkuji ti za veškeré informace.Já ještě uvidím jakou cestu zvolím.

Pokud máte někdo zkušenosti s antikorozním nastřikem z autorizovaného servisu,

tak dejte vědět zkušenosti.

Díky.

2014-08-05 16:36:40

já objednával v březnu a dorazilo v červenci ...

2014-08-06 11:18:52

Ahojte Gentelemani

sledujem to tu dlho ale až teraz som sa registroval s prevzatim mojej Mazdicky.

Max3 Diky za info a postup určite to budem podla teba aplikovať.

Dnes som si bol v prahe zobrat Mazdu 3 2.2 Atraction v bielej.

Obejdnal som v breznu.

Podla toho co som tu sledoval tak som asi zatial jedny magor s Dieslom. Auto budem pouzivat prevazne na dlhe cesty tak mne to tak vyhovuje a pohybovat sa autom po prahe je podla mna blbost.

Zdar a všetkym vela stastnych a bezpečných kilometrov.

MAX6  
J.
2014-08-06 11:29:18

flyingeddie: Není zač. Hlavně ať auto slouží.

Jinač kdyby někdo chtěl pomoct s tim nástřikem,rozdeklováním plastů atd... tak dejte vědět.

2014-08-06 11:38:18

Zaujalo ma co pises, auto mam cca 2 mesiace. Pred zimou by som to mozno dal nastriekat, nech sluzi co najdlhsie. Sam si ale na to istotne netrufnem. Odkial si, mozno by som sa zastavil ak bude cesta okolo. :) dikes. Popravde viac doverujem ludom ako ty sko servisakom.

2014-08-06 12:39:32

Dle informací od prodejce dnes moje auto dorazilo do Antverp, tak uvidíme

2014-08-06 13:06:43

davef: Ahoj,to ti potvrdil prodejce,nebo jsi to zjistil nejak jinak?

2014-08-06 13:22:16

Jinak kdyby někoho zajímalo, dávám pro ukázku fakturu z první garančky... Nad rámec dělaná geometrie kvůli problému s kontrolou tlaku v pneu...

MAX6  
J.
2014-08-06 14:14:57

djkubas: Jen se zeptám na pár technologickejch postupů z tý faktury. Zajímá mě taková kolektivní odpověď/debata,proč to dělaj.

a) proč maj napsaný na faktuře 2x položku stejnýho oleje ? - zřejmě asi jako dolití po nastartování a nacucání filtru,ale i tak....

b) koukám že v autorizácích se asi po když chtěj za Total 5W-30 390Kč za litr když běžně stojí cca 150Kč/1litr

c) odmašťovač chápu proč použili,ale zřejmě vystříkali celou plechovku když vidim to množství

d) prohlídka karoserie za 620Kč - jestli chcete,tak vám jí za 300Kč taky prohlídnu


Odpovědět

1 ......... 40  41  42  43  44 ......... 171